Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • SkyMac

    Chtěla bych reklamovat iPhone 5S gold...nemohu se dovolat.

  • 30 %

    • Vše okolo koupě a jednání v pořádku
    • Chci reklamovat sluchátka, ale nikdo nereaguje na e-maily ani telefon, ten po třech vyzváněních típnou.. Jednání tedy strašné

    Asi to budu muset řešit jinou cestou než po dobrém..

  • 10 %

    Dobrý den,
    jak mám postupovat s reklamci telefonu Iphone 5c, který jsem u Vás zakoupila? Na mail ani na telefony nikdo neodpovídá.
    Prosím kontaktujte mě.
    Děkuji jana

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Osobní přístup. Rychlost, ochota. Dostal jsem dárek navíc. Velmi vhodně doplňuje dárek zakoupené zboží doposud! Děkuji.
    • Žádné.

    Osobní přístup. Rychlost, ochota. Domluva na předání v jakékoliv době a hodině.
    Dostal jsem ke zboží kvalitní dárek, který doplňuje zakoupené zboží.

  • 80 %

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli nevíte kdy by se váš server mohl v nejbližší době obnovit. Chtěl bych si od vás něco objednat, ale nevím jestli mám ještě dále čekat, protože to trvá již velmi dlouho.

  • 100 %

    Dobrý večer,
    mám dotaz ohledně Webu? Kdy se spustí?Aspoň přibližně...Děkuji za odpoveď.

  • 60 %

    Dobry den chtěla bych se zeptat na kamenný obchod v Praze jestli je normálně otevřený. Ptám se proto protože internetové stránky nejsou v provozu a ja nejsem z Prahy abych to zjistila. Děkuji za odpověd

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    nemáme kamenný obchod, ale pouze výdejní místo.

    Dobrou noc, Team SkyMac

  • 60 %

    20141293 . Prosím o zaslání faktury

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Radku, jak jsem Vám dnes psala, faktura Vám byla dnes odeslána poštou.

    Děkuji, dobrou noc, Team SkyMac

  • 90 %

    • Zboží jsem si dnes osobně převzal a jsem naprosto spokojen! Firma hold má nejspíš problém se serverem, který stále neběží, ale paní T. se snaží i nadále uspokojovat potřeby hl. těch, kteří zaplatili předem. Slušné, poctivé jednání a s komunikací jsem neměl nikdy problém. Maily se samozřejmě "vrací", ale i tak jim dorazil, takže to opravdu vypadá jen na nějaký technický problém. Když zde v recenzi/diskuzi uvedete kontakt na sebe, tak se vám určitě ozvou.
    • Majitel prý uvažuje, že by po vyřešení těch problémů firma dále fungovala. Až tedy budou mít funkční stránky a tím asi vyřešený ten nejhlavnější problém, tak bych je klidně doporučil a sám bych zde v budoucnu něco zase koupil.
    • Díky technickým problémům se žel dodání zboží dosti protáhlo a bylo to spojené i s trochou adrenalinu, jestli nepřijdu o peníze, ale nakonec vše dobře dopadlo.

    Nikdo není dokonalý a chyby se stávají, ale bylo to vyváženo ochotou, vstřícností a velmi slušným jednáním i navzdory různým rozzlobeným reakcím na těchto stránkách.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Mílo,
    velmi děkujeme za kladnou recenzi. Moc si toho vážíme.

    S pozdravem, Team SkyMac

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Nedávno jsem tu napsal negativní recenzi (10%), protože obchod po havárii serveru nezanedbatelnou dobu nijak nekomunikoval. Nakonec se ale vše vyřešilo, obchod se ozval a objednávka byla dořešena k mé spokojenosti. Pokud čekáte na zboží, obraťte se na obchod zde a uveďte zde číslo své objednávky, pak se vám asi také ozvou.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    děkujeme za kladnou recenzi. Nicméně, mail [email protected] je plně funkční, je tedy možné dotaz směřovat rovnout tam.

    S pozdravem, Tereza / SkyMac

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Nekomunikuje

    Mobil jsem vyzvedl osobně u Skymacu ale skoro po měsíci mi na e-mail nepřišla faktura.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Radku,
    prosím, napište mi číslo Vaší objednávky, nebo celé jméno, abych Vám mohla fakturu vystavit a poslat. Možno komunikovat na [email protected]

    Děkuji, dobrou noc, SkyMac

  • 60 %

    Dobry den.
    Jelikoz se nemohu dopsat na mail z duvodu nefunkcnosti systemu jak sem si zde mohl precist, obracim se na Vas take touto cestou. Potrebuji opravit fakturu. (20141042) Prosim kontaktujte me na mailu. Popisu podrobnosti.

    Dekuji.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Petře,
    jak jsem Vám sdělila do telefonu, fakturu Vám opravím, jen nezapomeňte poslat stávající chybnou fakturu na [email protected]

    Děkujeme, dobrou noc, SkyMac

  • 10 %

    • nefungující web
    • nefungující mail
    • nefungující tel. číslo
    • nepotvrzená objednávka
    • neobdržená položka

    Jelikož nefunguje e-mail, ani telefonní číslo, zkouším jednat zde. 9.2. jsem si od Vás objednal, vzápětí odeslal peníze, ale nic se nestalo. Žádný potvrzovací mail a po skoro třech týdnech jsem balíček neobdržel. Nevím, jestli se jedná o technické problémy, nebo podvod, každopádně trvám na dokončení objednávky, nebo vrácení peněz.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Petře,
    jak jsem Vám psala do mailu, zboží by mělo být na cestě k Vám v barvě žluté. Poslala jsem Vám i číslo zásilky. Děkuji, dobrou noc

  • 10 %

    • ...
    • ..

    Znovu se obracím na žádost ohledně reklamace u apple. Číslo objednávky je 20141214 a prosím o kontaktování. Emaily vám už bohužel nechodí.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    jak jsem Vám již napsala do mailu, zítra budu do Apple volat. Děkuji za číslo objednávky. Dobrou noc

    • Nízká cena.
    • Nefunguje

    Dne 10.2.2014 jsem učinil objednávku telefonu iPhone 5C Pink. Dva dny poté přestal fungovat web. Snažil jsem se kontaktovat firmu dotazem na e-mail uvedený na stránkách, ale vrátil se jako nedoručitelný. Na telefon jsem se dovolal ale nedozvěděl jsem se žádné informaci, kvůli údajné havárii serveru, která měla být během víkendu vyřešena. Od té doby nulový kontakt.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Dvořáku,
    vzhledem k závadě na serveru nebylo možné zboží z Vaší objednávky objednat, protože závada nedostatek informací z Vaší objednávky. Momentálně je provoz pozastaven, protože musí dojít nejprve k obnově celého systému. Vyřizujeme pouze objednávky hrazené předem.
    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

  • 20 %

    • Nic
    • Zboží nedodáno

    Objednané zboží jsme byli vyzvednout na adrese firmy, nebylo nám vydáno, jelikož nefugovaly počítačové systémy.
    Domluva o zaslání prostřednictvím PPL nebyla možná, jelikož se nám nikdo neozval a telefony nikdo nebral. Objednávku jsme zrušili. bohužel odeslaná stornovaná objednávka se vrátila zpět kvůli nefunkčnosti serveru. Komunikace s firmou NEMOŽNÁ!!!

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, objednávka byla již stornována. Již máte v mailu.

    Děkujeme.

  • 50 %

    • Zboží dorazilo
    • Nižší cena než u konkurence
    • Očividně jsem jeden z mála, který neměl s dobou dodání problém
    • Komunikace s firmou, která podle všeho zanikla
    • Bohužel mi dodnes nebyla doručena faktura, počítač tak na základě příjmového pokladního dokladu nelze zahrnout do účetnictví, tudíž 31 500,- z mé kapsy.
    • Email nedostupný

    Prosím firmu o alespoň vynaložení zbytku snahy a vyřešení této situace. Kontaktujte mě na e-mail. Děkuji

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    faktura Vám bude poslána začátkem týdne. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • dodací lhůta

    Objednal jsem raději jinde,protože jsem telefon chtěl dat do nákladů na firmu,ale nechtěl jsem přijít o 2roky záruku,tak sem koupil v místním obchodě na doklad bez jména.(bohužel dráž)(:.Můj ovšem největší problem je vtom,že obchodu vypadli stránky cca teď už je to 14dní,tak si ani nechci představovat problémy s reklamací.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane,
    prosím, napište jméno, nebo číslo objednávky, abych Vás mohla vyhledat a zavolat Vám.

    Děkuji.

  • 10 %

    • i pres potize se prodavajici snazi kladne vyridit veskere objednavky

    Dne 9.2. jsem si objednala zbozi v hodnote ca 9000 kc, ktere jsem predem zaplatila. Od te doby mi nic neprislo, emaily nelze dorucit, telefony nikdo nezveda, stranka neexistuje.

    Edit.Objednavka byla ze strany prodavajiciho uspesne vyrizena

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, paní Karolíno,
    jak jsem Vám dnes sdělila, zboží Vám bude začátkem týdne odesláno. Děkuji.

    • cena
    • dlouhá dodací lhůta
    • v současné době nefunkční stránky s odkazem (chápu), nicméně za celou dobu bez komunikace personálu

    možná se jedná jen o technický problém v současné době, ale nemohu doporučit