Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunguje

    Pokud si chcete něco objednat a obdržet to, musíte se obrátit jinam.

  • 10 %

    • Vůbec nic! Tedy vlastně alespoň malý náznak: Zboží šlo před 14 dny ještě alespoň objednat a zaplatit, ale to nyní patří také do nevýhod :(
    • Zboží nedorazilo. Platil jsem předem před 14 dny. Stránky stále nefungují a neobdržel jsem žádnou aktualizaci ke své objednávce (číslo 20141286). E-maily se mi vracejí jako nedoručené, telefony nikdo nebere.
    • Pro ostatní zklamané zákazníky: Pokud se vám někdo ze skymacu ozval, kdy to bylo naposledy a z jaké e-mailové adresy či telefonu?
    • Pro Skymac: můžete mi prosím sdělit, která e-mailová adresa vám funguje, případně které telefonní číslo mám vytočit?
    • Opakovaně jsem psal na [email protected] - ale odsud se mi všechny e-maily vracejí jako nedoručené.
    • Opakovaně volám na 222 268 686, ale telefony nikdo nebere.
    • Děkuji předem!

    Vše je snad jasné z části Pro a Proti.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane,
    telefon již na mě máte a já věřím v kladné dokončení objednávky. Jsme stále v kontaktu. Dobrou noc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad ještě není v insolvenci
    • neexistuje

    Nikdy nenakupovat.

  • 10 %

    I já děkuji. PG

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Petře,
    v našem zájmu je dořešit všechny objednávky, které nejsou zrušeny, obzvlášť ty, které jsou placeny dopředu.
    Vaše objednávka byla zrušena.
    Velmi se omlouváme za komplikace a děkujeme za milý přístup.

    Dobrou noc

  • 10 %

    • ...
    • Krach

    Mohl by se mi sem prosím ozvat někdo, kdo u teto firmy také zakoupil iphone a potřebuje ho reklamovat? nevím jak mam postupovat, na Apple lince mi řekli, že mam reklamaci řešit s prodejcem, ale to už asi předpokládám není možné když je firma v krachu.


    EDIT A REAKCE NA PŘEDCHOZÍ ODPOVĚĎ:

    Včera jsem na apple linku volal a po nadiktování sériového čísla mi bylo sděleno, že telefon nepochází přímo od apple ale byl koupen od přeprodejce a tedy mi nemůžou pomoci a reklamaci musím řešit přímo s firmou. Takže vás poprosím o info, jak mam v této situaci postupovat? Byla firma skymac potažmo sky soft, pojištěna proti krachu či nikoliv?

    EDIT 2:

    Děkuji za odpověď, číslo mé objednávky bylo 20141214. Doufám, že se vše vyřeší k oboustranné spokojenosti.

    Reakce obchodu SkyMac


    Reakce na dotaz:
    Prosím, napište mi číslo objendávky, běžně nebyl nikdy problém s reklamací přímo od zákazníků, proto se divím, že Vám bylo toto sděleno. Já tam za Vás v pondělí zavolám a ověřím to (o víkednu nejsou). Poté Vás budu kontaktovat. Ale k tomu právě potřebuji to číslo objednávky, kde je na Vás kontakt. Děkuji. Dobrou noc.


    Dobrý večer,
    bohužel nemohu reagovat jinak než takto, nemám od Vás jiné informace.
    Reklamace je možno vyřizovat přímo u Apple www.apple.cz protože zboží pochází přímo od nich. Stačí zavolat na jejich info linku a postupovat dle pokynů. Budou od Vás pouze požadovat sériové číslo produktu (které je přímo na prduktu, nebo na krabičce) a také se budou ptát, zda telefon pochází od nich, a na koho bych nakoupen, tedy sdělíte, že na společnost Sky Soft s.r.o., poté je bude zajímat samozřejmně závada. Většinou Apple posílá kurýra, který zboží vyzvedne k reklamaci, nebo přímo vymění produkt.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace

  • 10 %

    • Podvod

    Prosim Vas, kdo hlasil nebo bude to hlasit policii.
    Napiste mi cislo jednaci, nebo pouzijete to, ktere uz existuje:
    KRPA-69517-1/TČ-2014-001110.
    Bylo to nahlaseny v policii na pobocce v Bartolomejske ulici v Praze.
    Piste sem primo do chatu, sleduju tuto stranku kazdy den.

    Postup:

    1) Zajit do teto pobocky policie: Bartolomějská 347/14 Praha
    2) Rict ze chcete nahlasit trestni oznameni
    3) Rict ze uz existuje k tomu pripad s cislem jednaci: KRPA-69517-1/TČ-2014-001110
    4) Je to registrovany pod spolecnost: sky-soft

    Tam by uz Vam pomohli.
    Doporucuju prinest vytisknute emaily s objednavkama a taky vypis z uctu (ja jsem udelal jenom screenshot z internet bankingu)

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Alexandře,
    prosím, mohl byste nám napsat číslo Vaší objednávky, aby bylo možné se s Vámi telefonicky spojit? V našem zájmu je vše dořešit.
    Prosím, informace poslat na mail [email protected]

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma zkrachovala. Dnes jsem si byl osobně vyzvednout nějaké zboží jako náhradu za moji původní objednávku. Sám zaměstnanec říkal, že je tam dnes naposled a zítra je bez práce, že už tam nikdo není.
    Zaměstnanci byli vstřícní a vždy jsem se dovolal nebo je tam osobně zastihl v uplynulém týdnu. Chyba je, dle mého názoru, někde ve vedení, které se vykašlalo i na svoje lidi a ty se pak ještě snažili pro zákazníky udělat alesp. něco a rozdat poslední zbytky skladových zásob jako náhradu za jejich předem zaplacené a nedodané zboží. Náhrada je sice v hodnotě, jež jsem zaplatil, ale při prodeji musím samozřejmě jít hodně pod cenu, takže ve výsledku stejně přijdu o několik tisíc. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Pravděpodobně v likvidaci, nulová komunikace, podvod společnosti, která krachuje

    Budu kontaktovat policii ČR, jedná se o neoprávněné obohacení (12 000), samozřejmostí je zásah ČOI

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Nováku,
    během zítřejšího dne Vás budeme volat.


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká cena
    • objednávka nedorazila
    • internetové stránky obchodu byly odpojeny, stejně tak nejde společnost zkontaktovat emailem ani telefonicky, vše je odpojeno a zrušeno

    absolutně neseriózní chování, rozhodně nedoporučuji, pokud by tedy obchod začal ještě někdy fungovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • Obávám ....

    Objednáno i zaplaceno 6.2. a dosud zboží nepřišlo. Vzhledem k tomu, co čtu v recenzích se začínám docela obávat :-(.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    prosím, můžete nám napsat číslo objednávky? Neznáme takhle Vaše jméno, není možné Vás kontaktovat a tedy dořešit vzniklou situace.

    Prosím, informace poslat na mail [email protected]
    Děkujeme.

  • 10 %

    • dodání
    • likvidace?

    čtu tady, že je firma v likvidaci a zajímá mě, jestli někdo neví, jak je to tedy s uplatněním záruky na zakoupené zboží? Mám odsud iPhone 5. Děkuji za reakce.

  • 20 %

    • Cena
    • Firma v likvidaci

    Firma skoncila, maji obstavene ucty a horko tezko uspokojuji ty, kteri si neco objednali.

    Toto je informace od zamestnance. My jsme jen diky zarputilosti dostali nahradni zbozi misto toho, co jsme objednali a zaplatili.

    Nakonec jsme radi, ze vubec neco bylo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevystavený daňový doklad při platbě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nižší cena
    • Nekomunikace se zákazníkem.
    • Neschopnost zprovoznit server ani po 10 dnech.

    Dne 5.2.2014 ve 21.29.30 hod. jsem u vaší spol. objednal mobil iPhone 5s.
    Tel. za 15 290 Kč s dodávkou do 5 dnů. Objednávku jste potvrdili.
    Po několika dnech jste objednávky prodloužili na 10 dnů a cenu snížili na 15 090 Kč.
    Poté údajně zkolaboval server.
    Od té doby žádná komunikace.
    Já osobně jsem vám dvakrát volal, po více než pěti dnech, a dověděl jsem se, že zboží ještě nemáte.
    Dnes je 18.2.2014 (10.55 hod.) !!!. Server je stále mimo provoz a info žádné.

    Neumím si představit případnou reklamaci zboží, když samotná koupě je u vás takový problém.

    Vzhledem k vašemu neprofesionálnímu, neobchodnímu chování obchodníka a neúctě k zákazníkovi,
    jsem nucen svoji objednávku ZRUŠIT !!!

  • Doslova tragédie. Firmě shořel server, na kterém měla e-shop. Vyvěsili na web zprávu, že rozpracované objednávky budou řešit telefonicky. Když se nikdo neozval, ozval jsem se sám, ale nebyli schopni mi říci, kdy zboží dorazí, prtože prostě nemají žádná data. (To nemají zálohu? Pokud ne, tak co to je za firmu?) Měl jsem si dnes zavolat, jestli náhodou moje zboží nedorazilo, ale jako ho poznají, to prý až když přijde....Teď už ani neberou telefon... :-(

  • Zboží nebylo dodáno,
    internetové stránky SkyMac jsou nefunkční,
    e-maily se vrací jako nedoručitelné,
    telefon nikdo nebere.

  • 10 %

    • Obchod je již několik dní nedostupný.
    • E-mail je přeposílán na gmail kde jsou schránky zrušeny. Pokud se budete snažit dopsat na [email protected] dopadnete stejně. Jedinou funkční adresou je [email protected], samozřejmě bez reakce.
    • Zboží mělo dorazit tento týden v pátek, zákazník však není obeznámen ani s výpadkem eshopu/emailu ani se stavem objednávky.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
  • 10 %

    • Cena
    • Zboží skladem, které je následně potvrzeno i e-mailem pracovníkem SkyMac ve skutečnosti skladem není

    Na základě kladných hodnocení jsem udělala objednávku, následně uhradila - není to zanedbatelná částka. Jako první mi bylo sděleno, že zboží skladem není, i když bylo uvedeno, že ano. Stránky mimo provoz, e-maily se vrací jako nedoručené, telefon nikdo nebere. Nemám peníze, nemám objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží předem zaplaceno, nedodáno, obchod nekomunikuje, eshop odstavený