-
Nedoporučuje obchod
Reklamace nevyřízena v termínu, na telefon nereagují.
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem v našem e-shopu. Zmiňujete nevyřízenou reklamaci my však žádnou neevidujeme, jelikož jste objednávku stornovala ještě před expedicí. Zboží z Vaší objednávky se vyrábí na zakázku přesně dle specifikace klienta a je tam uveden termín dodání do 14 pracovních dnů. Komunikujeme se zákazníkem převážně e-mailem jak tomu bylo i ve Vašem případě, kdy jste dodatečně upřesňovala barvu rolety. Telefonicky se s námi můžete spojit vždy od Po-Pá mezi 8:00-16:00 na bezplatné telefonní lince 800 100 558, nebo 558 341 002, 721 085 156. Naši zaměstnanci se Vám budou ochotně věnovat.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- Tato objednávka souvisí s předchozí objednávkou, kdy jsem si objednal střešní okno a límec . Špatně jsem objednal límec. Tefonicky jsem se informoval, jak žádat o výměnu límce. Bylo mi sděleno, že si musím napsat novou objednávku a rozbalený límec vrátit s tím, že si naúčtují kontrolu a přebalení. Límec stál 1048 kč, za kontrolu a přebalení si naúčtovali 800 kč, doprava zpět 290 kč .. Výsledek za vrácený límec jsem ještě doplatil 42 kč.
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den, pane Čejka
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem v našem e-shopu. Vaše argumentace, že jste ve výsledku doplatil ještě 42 Kč se však nezakládá na pravdě. Na základě telefonické komunikace jste obdržel informaci, že zboží je samozřejmě možné vrátit, pokud je v originálním obalu. Pokud jste již zboží rozbalil a s jednotlivými díly bylo manipulováno je možno toto zboží vrátit, ale je nutno počítat s náklady na přebalení a kontrolu stavu zboží. Takové řešení jste telefonicky akceptoval. Následně jste zaslal vyplněný formulář o částečném odstoupení od kupní smlouvy. Informovali jsme Vás, že jsme přijali částečné odstoupení od kupní smlouvy a budeme čekat na zpětné doručení zboží. Po naskladnění došlo k posouzení stavu vráceného zboží a náklady na přebalení a kontrolu jednotlivých dílů byly vyčísleny na 248,-Kč. Dne 22.2.2024 jsme zaslali Opravný daňový doklad (dobropis) na částku -800,-Kč za vrácené zboží s žádostí o potvrzení. Tuto částku jsme Vám zaslali 5.3.2024 na účet, jakmile jste 4.3.2024 potvrdil Opravný daňový doklad a sdělil číslo účtu pro zaslání platby. Snažili jsme se Vám maximálně vyhovět a proto nás výše zveřejněné hodnocení trochu překvapilo.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- Dítěti mě nekontaktoval i takže neví v jakém stavu je možné obednavka
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní recenze. Ihned po obdržení objednávky jsme Vás kontaktovali e-mailem s žádostí o upřesnění barvy rolety. Bohužel do dnešního dne jsme neobdrželi Vaši odpověď. Bez specifikace nejsme schopni zadat zboží do výroby. Tuto informaci uvádíme přímo při objednávání zboží v e-shopu.
UPOZORNĚNÍ!!!
Požadovaný barevný odstín látky prosím uvádějte při objednávce v poznámkách. Označení barevného odstínu látky je uvedeno v popisku obrázku po rozkliknutí.
Produkt se vyrábí na zakázku ( upraveno dle přání spotřebitele ). Pokud si nejste jistí rozměrem nebo typem vybraného produktu kontaktujte prosím prodejce, který Vám poradí s výběrem správného rozměru a typu produktu.
V případě dotazů můžete využít naší bezplatnou telefonní linku 800 100 558, na které Vám ochotně zodpovíme Vaše dotazy od 8:00-16: 00 v pracovních dnech. Komunikace se zákazníkem je pro nás velmi důležitá, snažíme se vždy zodpovědět veškeré dotazy a to jak v oblasti montáže, tak doporučit vhodný produkt z naší nabídky. Naše firma je oficiálním distributorem střešních oken SKYLIGHT v ČR a proto u nás nakoupíte za nejvýhodnější ceny. Kvalita dodávaných výrobku, zboží skladem a vstřícný přístup k zákazníkům je pro nás prioritou.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
mizivá technická informace o produktu...
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní recenze. Veškeré technické informace týkající se produktu jsou uvedeny v podrobném popisu samotného produktu na našem e-shopu. Parametry jsou uvedeny v sekci Certifikáty, kde najdete Prohlášení o vlastnostech výrobku. V případě dotazů můžete využít naší bezplatnou telefonní linku 800 100 558, na které Vám ochotně zodpovíme Vaše dotazy od 8:00-16: 00 v pracovních dnech. Komunikace se zákazníkem je pro nás velmi důležitá, snažíme se vždy zodpovědět veškeré dotazy a to jak v oblasti montáže, tak doporučit vhodný produkt z naší nabídky. Naše firma je oficiálním distributorem střešních oken SKYLIGHT v ČR a proto u nás nakoupíte za nejvýhodnější ceny. Kvalita dodávaných výrobku, zboží skladem a vstřícný přístup k zákazníkům je pro nás prioritou.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta, pokud to zboží vůbec dojde.
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s termínem dodání. U Vámi objednaného zboží uvádíme termín dodání 14 pracovních dní s ohledem na možnosti naskladnění z výroby. Heuréka bohužel zasílá dotazník spokojenosti dříve, než máme možnost zboží dodat. Chápu tedy Vaší reakci. Zboží Vám bylo doručeno 25.5.2022 za vzniklé komplikace se omlouváme a jako kompenzaci přijměte prosím 5% slevu na případnou další objednávku.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- Měsíc objednáno a nikdo mě zatím ani nekontaktoval
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s termínem dodání. U Vámi objednaného zboží uvádíme termín dodání 4 týdny s ohledem na nutnost výroby zboží dle specifikace klienta. S ohledem na skutečnost, že jste zboží objednal 9.10.2021 (sobota) jsme Vás 13.10.2021 e-mailem informovali, že zboží bylo zadáno na výrobu. Chápeme Vaše negativní hodnocení z pohledu klienta, ale v současné nelehké době jsme závislí na termínech, které určuje výrobce s ohledem na dostupnost materiálu. Potvrzený termín naskladnění máme 10.11.2021. Následně bude zboží předáno dopravci a expedováno. Předpokládaný termín pro doručení je mezi 11 až-12.11.2021. Za vzniklé komplikace se omlouváme a jako kompenzaci přijměte prosím 5% slevu na případnou další objednávku.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- na jednu roletu do střešního okna budu čekat cca 20 dní
- poštovné za jednu roletu 190 Kč ?
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den
Doplňkový sortiment jako jsou rolety a žaluzie není možné mít skladem s ohledem na širokou škálu rozměrů oken v několika modelových řadách. Dalším aspektem je možnost výběru z poměrně široké škály barev a látek. Dodací termín uvádíme při objednání 15 pracovních dní a tento byl ve Vašem případě dodržen. Tento termín není možné zkrátit, jelikož je každá objednávka realizována individuálně na základě požadavku klienta. Chápeme Vaše negativní hodnocení z pohledu klienta, ale současné době jsme závislí na termínech, které určuje výrobce. Cena poštovného a balného je stanovena s ohledem na ceny balíkových zásilek, které si účtuje Česká pošta. Aktuálně je to dle ceníku 209,-Kč s DPH na zásilku tohoto typu.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- neochota v komunikaci
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho hodnocení i když není pozitivní.
2.3.2021 jste nám zaslal dotaz "Mám střešní okno ABC s tímto kováním ,ale než to u Vás objednám potřebuji vědět Váš rozměr od okeního rámu na konec segmentu .já mám 34 mm.+ - 2 mm Děkuji za odpověď"
2.3.2021 jsme vám obratem odpověděli "Dobrý den, kování je určeno pro střešní okna Skylight. Nedoporučujeme montáž na jiný model střešních oken.
Následně jste zboží objednal a bylo Vám doručeno.
Na našich stránkách jasně uvádíme
Nakupujte výrobky SKYLIGHT pouze od oficiálního distributora v ČR, vyhnete se tak případným komplikacím při reklamování výrobku po celou dobu záruky. V našem centrálním skladu máme veškeré náhradní díly skladem. Zajišťujeme záruční i pozáruční servis pouze na výrobky zakoupené u naší společnosti.
Okna jste si u nás nezakoupil, přesto jsme Vám vyhověli a náhradní díly zaslali. Prodejce u kterého jste výrobek zakoupil Vám zjevně žádný servis nebyl schopen zajistit.
za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
Polské okna,těsnění leze ven ze spár,oplechování je jak z alobalu měké,spoje plastu v rohách oken hnus,lituji,že jsem nepřidal 3000kč a nekoupil okna ,,Velux,,
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho hodnocení i když není pozitivní. Okna jsou vyráběna koncernem ARBONIA AGO sídlícím ve Švýcarsku. Tento koncern má své výrobní závody v několika evropských zemích, mimo jiné také v Polsku. Těsnění které "leze ven ze spár" jak uvádíte slouží pro zajištění lemování po montáži a před instalací lemování musí být z drážky vytaženo a následně vloženo zpět. Oplechování je zhotoveno z hliníkových plechů tloušťky 0,7mm od Norské firmy Hydro Aluminium a má porovnatelné parametry z konkurenčními výrobky. Spoje plastu, tedy rohové svary jsou strojově opracovány a v pohledových stranách vypadají tak jak je vyobrazeno na detailních fotografiích produktu. Kvalita oken je pravidelně kontrolována. Pokud jste obdržel výrobek který nesplňuje Vaše očekávání, máte možnost dle našich obchodních podmínek odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Cenovou politiku konkurenčních výrobků nekomentujeme. Pro úplnost však uvádím, že vámi zmiňovaný výrobce nemá v nabídce celoplastové okno, pouze okno z dřevěných profilů potažených plastem.
za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- Nemají zboží skladem, dlouhá dodací doba.
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den
Doplňkový sortiment jako jsou rolety a žaluzie není možné mít skladem s ohledem na širokou škálu rozměrů oken v několika modelových řadách. Dalším aspektem je možnost výběru z poměrně široké škály barev a látek. Dodací termín uvádíme při objednání 15 pracovních dní. Tento termín není možné zkrátit, jelikož je každá objednávka realizována individuálně na základě požadavku klienta. Chápeme Vaše negativní hodnocení z pohledu klienta, ale současné době jsme závislí na termínech, které určuje výrobce.
Za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den.
Kajfosz Radek -
Nedoporučuje obchod
- Dobré ceny
- Asi chyba v komunikaci,ale jsou to již tř týdny a okno stále nikde.Minulý nákup v pohodě,takže nevím co se stalo.Snad okno do zimy dojde.
Minule vše proběhlo hladce,ale teď spíš nic než moc.Snad se už brzo ozvou
Reakce obchodu SKYLIGHT
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho hodnocení i když není pozitivní. Omlouváme se za prodloužení termínu dodání. Objednával jste si okno + lemování, které míváme skladem. Součástí objednávky byla rovněž roleta, kterou pro nás vyrábí externí firma dle přesného požadavku zákazníka tzv. na míru. V období letních prázdnin došlo k prodloužení dodacích termínu za což se velice omlouváme. Přijměte prosím kompenzaci v podobě 5% slevy na Váš případný další nákup v našem e-shopu.
za celý tým e-shopu SKYLIGHT přeji krásný den
Kajfosz Radek