• Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání a průběžné informace o stavu vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlý a levný
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • I zbozi, ktere na prodejne nebylo
    • Dopravce GLS
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,dobrá komunikace.
    • Nic.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprostá spokojenost ,není co vytknout.

  • Doporučuje obchod

    • jsem spokojen
    • žádná nevýhoda
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nestandardní nabídka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka byla obchodem zrušena, aniž mi obchod dal vědět. To, že byla objednávka zrušena zjištěno telefonickým hovorem se Sklizeno po týdnu čekání na dodání zboží. S operátorem dohodnuto, že si zboží objednám znovu a dostanu slevu. Žádnou slevu jsme následně nedostal. Zcela neprofesionální jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zobží ani po týdnu nedorazilo, obchod na emaily neraguje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednano 22.12. Doruceni 5.1.!!! Cekala jsem to co nejrychleji. Vikendy se nepracuje!!to by meli byt nekde napsano.

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nastalé komplikace nám jsou opravdu velmi líto. Informace o možnostech objednání a doručení v předvánočním čase byly zmíněny na hlavní stránce e-shopu. Věříme, že i přes nepříjemnosti dárek dorazil v pořádku a udělal radost. Krásný den. Tým Sklizeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledný a pohodlný nákup, rychle doručení, dobře zabalené

    nic mě nenapadá

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží přišlo rychle a v pořádku. Žádný problém. Doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    27. 11. 2018 jsem objednala dvě dárkové kazety, 29. 11. 2018 jsem převzala balík doručeny dopravcem GLS. Po rozbalení jsem zjistila, že jeden z balíčků je poškozený (rozbitá sklenice s marmeládou). Ihned jsem kontaktovala zákaznický servis Sklizeno. Do dnešního dne, tj. 10. 12. 2018 mi zásilka nová dárková kazeta nebyla doručena. Po dnešní telefonické urgenci zjištěno, že je uložena GLS úložně (bez předchozí informace od dopravce).
    Komunikace s obchodem poněkud vázla a s vyřízením reklamace jsem se musela neustále připomínat.
    Celá situace, která je způsobena spíše neopatrnou manipulací přepravce se zásilkou, mne velmi mrzí. Loni jsem objednávala také dva balíčky. Domnívám se, že loni zboží rozvážel přímo zaměstnanec sklizeno, informoval mne o čase doručení, zavolal, že je před domem a předal mi tašku, ve které jsem mohla ihned zkontrolovat obsah zásilky a hlavně to, že je neporušená.
    Věřím, že se Sklizeno zamyslí nad možností změny dopravce.
    Co se týče samotného zboží, tak k tomu výhrady nemám, naopak už loni kazety sklidily obrovské nadšení a právě proto jsem tento dárek volila i letos.

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Komplikace nás velmi mrzí. Dopravce nám bohužel práci neulehčil, spíše naopak. To nás však neomlouvá a za nepříjemnosti se ještě jednou omlouváme. Věříme, že další objednávka dopadne K Vaši spokojenosti. Krásný den, Tým Sklizeno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Skvělý obchod, nakupuji zde často.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Chodím do kamenné prodejny,tak zboží znám osobně a na omak.
    • Objednala jsem si s doměním,že si zboží vyzvednu na kamenné prodejně.V Olomouci to bohužel nejde.

    Stránky s obchodem jsou velice přehledné,radost nakupovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Profesionální ji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost webu
    • rychlé doručení
    • velmi pečlivé balení zboží

    Bohužel nebylo vyhověno požadavku na termín doručení zboží, který byl v poznámce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • neposílají kurýrem věci ve skle

    zajímavé produkty,hezké dárky když člověk neví co koupit