• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka byla obchodem zrušena, aniž mi obchod dal vědět. To, že byla objednávka zrušena zjištěno telefonickým hovorem se Sklizeno po týdnu čekání na dodání zboží. S operátorem dohodnuto, že si zboží objednám znovu a dostanu slevu. Žádnou slevu jsme následně nedostal. Zcela neprofesionální jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zobží ani po týdnu nedorazilo, obchod na emaily neraguje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednano 22.12. Doruceni 5.1.!!! Cekala jsem to co nejrychleji. Vikendy se nepracuje!!to by meli byt nekde napsano.

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nastalé komplikace nám jsou opravdu velmi líto. Informace o možnostech objednání a doručení v předvánočním čase byly zmíněny na hlavní stránce e-shopu. Věříme, že i přes nepříjemnosti dárek dorazil v pořádku a udělal radost. Krásný den. Tým Sklizeno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    27. 11. 2018 jsem objednala dvě dárkové kazety, 29. 11. 2018 jsem převzala balík doručeny dopravcem GLS. Po rozbalení jsem zjistila, že jeden z balíčků je poškozený (rozbitá sklenice s marmeládou). Ihned jsem kontaktovala zákaznický servis Sklizeno. Do dnešního dne, tj. 10. 12. 2018 mi zásilka nová dárková kazeta nebyla doručena. Po dnešní telefonické urgenci zjištěno, že je uložena GLS úložně (bez předchozí informace od dopravce).
    Komunikace s obchodem poněkud vázla a s vyřízením reklamace jsem se musela neustále připomínat.
    Celá situace, která je způsobena spíše neopatrnou manipulací přepravce se zásilkou, mne velmi mrzí. Loni jsem objednávala také dva balíčky. Domnívám se, že loni zboží rozvážel přímo zaměstnanec sklizeno, informoval mne o čase doručení, zavolal, že je před domem a předal mi tašku, ve které jsem mohla ihned zkontrolovat obsah zásilky a hlavně to, že je neporušená.
    Věřím, že se Sklizeno zamyslí nad možností změny dopravce.
    Co se týče samotného zboží, tak k tomu výhrady nemám, naopak už loni kazety sklidily obrovské nadšení a právě proto jsem tento dárek volila i letos.

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Komplikace nás velmi mrzí. Dopravce nám bohužel práci neulehčil, spíše naopak. To nás však neomlouvá a za nepříjemnosti se ještě jednou omlouváme. Věříme, že další objednávka dopadne K Vaši spokojenosti. Krásný den, Tým Sklizeno

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Porce byly velice male, dle popisu u zbozi (napr salat 5-6 porci) by celkova objednavka mela odpovidat porcim pro cca 16 lidi, coz ale rozhodne nebyla realita. Museli jsme jeste narychlo shanet dodatecne jidlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem Freshbedýnky pravidelně velmi dlouho, ale poslední bedýnka, která přišla po spojení eshopu mě tedy neoslnila. Ovoce a zelenina nebyly rozhodně tak pěkné a čerstvé. Také se mi zdálo, že se zúžil výběr.

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, pokud jste nebyla s poslední bedýnkou spokojena. Ve všech případech nám můžete napsat na [email protected], abychom s Vámi mohli vyřešit kompenzaci. Plodiny vybíráme pečlivě, aby zákazníci byli spokojeni. Samozřejmě se může stát, že sáhneme vedle a výsledek není takový jaký bychom si přáli. Nabízený sortiment by neměl být výrazně odlišný od původní nabídky, všechen sortiment je postupně doplňován. Co nevidět by nabídka měla být kompletní. Hezký den, tým Freshbedýnky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Drahá doprava, nahnilá zelenina.
    16.8. Mně bylo zboží doručeno. Přišel mně asi křen, který jsem si neobjednala .
    Hned jsme odjížděli,tak píši a ještě nejsem doma. V sekci doručení zboží nevím, jak zadat datum, proto ho píši zde.
    Ráda bych si objednávala zboží častěji, ale .....

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. V případě, že se k Vám dostalo něco co nemělo, tak nás určitě neváhejte kontaktovat na [email protected], abychom reklamaci řádně vyřídili. Datum doručení zboží si vyberete při dokončování objednávky. Pokud Vám doručujeme zboží přepravní službou DPD, tak Vám bude bedýnka připravena následující pracovní den po obdržení objednávky a další den doručena přepravcem. Hezký den, tým Freshbedýnky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Novy web je uz sice pouzitelny, ale vyrazne zaostava za starym portalem. Nefungujou platby, doprava, sortiment...

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Usilovně pracujeme na tom, aby nový web fungoval plynule a nákup tak pro zákazníky byl příjemným zážitkem. Pokud budete mít konkrétní podněty k fungování webu, tak nám určitě napište na [email protected]. Hezký den, tým Freshbedýnky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace
    • Rychlé dodání
    • Místo " Kokosovo čokoládový nápoj Alpro 1l " mi přišlo mléko čokoládové, 250 ml.
    • Dopravce GLS

    S balíčkem jsem se musela 2x rozčílit, poprvé s dopravcem GLS, jejichž řidič mi poté, co mi první doručovací termín nevyhovoval, řekl, že jsem kráva a že mi nic nedoveze. A podruhé, když jsem ho otevřela a zjistila, že místo mléka za 109, 90 kč mám mléko za 27, 90 kč. Nijak jsem to již s obchodem neřešila, neměla jsem už ani sílu, ani náladu. Za mě tedy ne, děkuji.

    Reakce obchodu Sklizeno

    Dobrý den, velmi nás mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Za řidiče GLS se velmi omlouváme, a mrzí nás, že dojem s doručením je pokažený jeho chováním. Nepříjemnost, která se Vám stala, předáme přepravní společnosti. Za záměnu mléka se omlouváme,budeme Vás kontaktovat, abychom celou věc řádně vyřídili. Tým Sklizeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Záměna objednaného zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosty amaterismus a citelny chaos v online obchode teto spolecnosti. Objednavku jsem byla nucena zrusit. Dva dny po sobe mi bylo slibovano, ze balik prijde dalsi den a balik nikdy neprisel. Druhy den po urgenci mi bylo dokonce receno, ze balik jiz odesel, i kdyz se to nezakladalo na pravde. Zakaznicky servis naprosto tristni. Online odpoved na kazdou otazku po peti minutach. Evidentne tam leva ruka nevi co dela prava. Pri jejich cenove politice clovek ocekava bezchybny servis a ne takovy amaterismus. Kdyz se vam opozdi dodej napr. elektroniky mavnete nad tim mnohdy rukou. Ale tady se jedna o potraviny. Specielne na mensich mestech je treba planovat vice dopredu a spolehnout se na bezchybny servis, ktery v tomto pripade naprosto pohorel. Expeduje se z Brna od ktereho bydlim cca 10km a nedockala bych se ani ctvrty den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • mizerná komunikace; mají v nabídce zboží, které je ale již vyprodané, a to, že je vyprodané dají vědět, až v den doručení, což při dnešních možnostech komunikace dosti pozdě
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží doručeno, ale ne kompletní. Nikdo mě o tom neinformoval, zjistila jsem až při převzetí zásilky. Obsluha na pobočce Corso velice neochotně, mimo pana manažera.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace, neoznačené vádejní místo - Corso
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nemají asi chladicí vozy přesto ze vozí drůbež !!!!!!!!!!!!!

    Špatne

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pekný design
    • prehľadné usporiadanie
    • rýchla komunikácia
    • priateľské jednanie po mailu
    • po dlhšej nečinnosti sa vám košík vymaže
    • košík sa vám vymaže aj keď narazíte na zboží, ktoré nemajú na sklade

    Reakce obchodu Sklizeno

    Milý Matúši, děkujeme za Vaši zpětnu vazbu, které si velmi ceníme. Na záporných bodech určitě budeme pracovat :) Tým Sklizeno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • yboží kurýr nedodal a zanechal ho neůplné na prodejně
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nebyla jsem spokojena s obsluhou na prodejně
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • online nakup
    • nabizeji co ani nemaji na sklade a to nepisou u polozek, nespolehlivost

    nakupte jen bezne potraviny, ty mozna maji dost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalitní suroviny, rychlé dodání.
    • U zboží na váhu obchod nedodržuje objednané množství a předem o tom nespraví zákazníka

    V obchodě jsem objednával suroviny na hamburgery -- hovězí krk, modrý sýr, housky, žampiony. Zboží bylo na prodejně připraveno včas a v pořádku, nicméně dodané množství neodpovídalo objednávce a musel jsem, bez předchozí informace, doplácet.

    - Sýru (blue stilton) jsem objednal 100 g, dostal jsem 120 g.
    - Masa jsem objednal 700 g, dostal jsem 850 g.
    - Žampionů jsem objednal 500 g, dostal jsem 150 g (!)

    V případě objednaného sýru dokážu přimhouřit oko a uznat, že se jedná o rozumnou odchylku. Nicméně, dostat o patnáct deka více masa a muset za něj zaplatit, pokud chci objednávku převzít, považuji za selhání obchodu. Kdyby při expedici pracovník Myfood zvednul telefon a zeptal se mě, zdali je to takto v pořádku, mohli bychom se domluvit a já bych s tím neměl problém. To se ale nestalo a na mě u pokladny akorát čekala vyšší faktura.
    Jako absolutní selhání vidím dodané množství žampionů. Nejen, že takové množství pro mě bylo absolutně k ničemu, ale cena zůstala na faktuře stejná. Zboží mě nenapadlo na pokladně převážít, takže jsem zaplatil za půl kila žampionů a dostal 150 g. Obchod mě v podstatě okradl.

    Zboží jsem převzal v pátek a ještě ten den jsem na doporučení prodavačky na pobočce („my s tím nic neuděláme“) zavolal na číslo na faktuře, kde mi to nezvedli a na mail také neodpověděli. Odpovědi jsem se dočkal až při druhém pokusu v pondělí, kdy mi pracovník sdělil, že se poradí a zkusí s tím něco udělat. Jako kompenzaci jsem dostal slevu 100 Kč na další nákup (pokud sestavím nákup nad 500 Kč). Slevu neplánuju použít.