-
- nedodržuje hygienické předpisy.
Porušují hygienické předpisy. Pokutu od hygieny se snaží obejít obstrukcemi. Důrazně nedoporučuji podporovat tyto šmejdy.
-
- Staré dorty
Nakoupila jsem na oslavu dorty za 500 Kc.. ani jeden z nich se nedal jíst. Vsechny byly zcela zjevně stare, vyschle. Předražené a nekvalitní. Pri minulem nakupu mi nauctovali jednu polozlu 2x. Uz nikdy vic.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání a průběžné informace o stavu vyřízení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlý a levný
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- I zbozi, ktere na prodejne nebylo
- Dopravce GLS
-
Doporučuje obchod
- Rychlost,dobrá komunikace.
- Nic.
-
Doporučuje obchod
Naprostá spokojenost ,není co vytknout.
-
Doporučuje obchod
- jsem spokojen
- žádná nevýhoda
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nestandardní nabídka
-
Nedoporučuje obchod
- Moje objednávka byla obchodem zrušena, aniž mi obchod dal vědět. To, že byla objednávka zrušena zjištěno telefonickým hovorem se Sklizeno po týdnu čekání na dodání zboží. S operátorem dohodnuto, že si zboží objednám znovu a dostanu slevu. Žádnou slevu jsme následně nedostal. Zcela neprofesionální jednání.
-
Nedoporučuje obchod
Zobží ani po týdnu nedorazilo, obchod na emaily neraguje.
-
Nedoporučuje obchod
Objednano 22.12. Doruceni 5.1.!!! Cekala jsem to co nejrychleji. Vikendy se nepracuje!!to by meli byt nekde napsano.
Reakce obchodu Sklizeno
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nastalé komplikace nám jsou opravdu velmi líto. Informace o možnostech objednání a doručení v předvánočním čase byly zmíněny na hlavní stránce e-shopu. Věříme, že i přes nepříjemnosti dárek dorazil v pořádku a udělal radost. Krásný den. Tým Sklizeno.
-
Doporučuje obchod
- Přehledný a pohodlný nákup, rychle doručení, dobře zabalené
nic mě nenapadá
-
Doporučuje obchod
Zboží přišlo rychle a v pořádku. Žádný problém. Doporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
27. 11. 2018 jsem objednala dvě dárkové kazety, 29. 11. 2018 jsem převzala balík doručeny dopravcem GLS. Po rozbalení jsem zjistila, že jeden z balíčků je poškozený (rozbitá sklenice s marmeládou). Ihned jsem kontaktovala zákaznický servis Sklizeno. Do dnešního dne, tj. 10. 12. 2018 mi zásilka nová dárková kazeta nebyla doručena. Po dnešní telefonické urgenci zjištěno, že je uložena GLS úložně (bez předchozí informace od dopravce).
Komunikace s obchodem poněkud vázla a s vyřízením reklamace jsem se musela neustále připomínat.
Celá situace, která je způsobena spíše neopatrnou manipulací přepravce se zásilkou, mne velmi mrzí. Loni jsem objednávala také dva balíčky. Domnívám se, že loni zboží rozvážel přímo zaměstnanec sklizeno, informoval mne o čase doručení, zavolal, že je před domem a předal mi tašku, ve které jsem mohla ihned zkontrolovat obsah zásilky a hlavně to, že je neporušená.
Věřím, že se Sklizeno zamyslí nad možností změny dopravce.
Co se týče samotného zboží, tak k tomu výhrady nemám, naopak už loni kazety sklidily obrovské nadšení a právě proto jsem tento dárek volila i letos.Reakce obchodu Sklizeno
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Komplikace nás velmi mrzí. Dopravce nám bohužel práci neulehčil, spíše naopak. To nás však neomlouvá a za nepříjemnosti se ještě jednou omlouváme. Věříme, že další objednávka dopadne K Vaši spokojenosti. Krásný den, Tým Sklizeno
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Skvělý obchod, nakupuji zde často.
-
Doporučuje obchod
Super
-
Doporučuje obchod
- Chodím do kamenné prodejny,tak zboží znám osobně a na omak.
- Objednala jsem si s doměním,že si zboží vyzvednu na kamenné prodejně.V Olomouci to bohužel nejde.
Stránky s obchodem jsou velice přehledné,radost nakupovat.
-
Doporučuje obchod
- Profesionální ji
-
Doporučuje obchod
- přehlednost webu
- rychlé doručení
- velmi pečlivé balení zboží
Bohužel nebylo vyhověno požadavku na termín doručení zboží, který byl v poznámce