Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velice nespokojená s chaosem v tomto obchodě. Na webu info; že je produkt skladem na prodejně. Při návštěvě prodejny info, že produkt není. Objednala jsem tedy na webu. Za dva dny telefonát, omlouváme se, zboží nemáme.
    Tohle před Vanoci opravdu nechcete.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po týdnu se ozvali, že zboží vlastně nemají. Mohla jsem si vybrat jiný produkt, který ale cenově násobně převyšoval ten původní. Nebyla nabídnuta žádná kompenzace (např sleva na další nákup apod).
    Jednání bylo slušné a věcné, celkově ale přístup úplně profesionálně a proklientsky hodnotit nelze.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den,

    Snažili jsme se Vás kontaktovat nyní ještě jednou telefonicky, ale bohužel neúspěšně. Moc rádi bychom s Vámi tuto situaci ještě dořešili, jelikož nám záleží na Vaší spokojenosti. Prosíme, zda nás můžete kontaktovat na tel. 222 367 700 , PO-PÁ 10:30-19:00 a SO-NE 10:00-18:30.


    Moc děkujeme a přejeme krásný den

    Kamila SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Krasne zbozi
    • Extremne predrazene oproti stejnemu nakupu teze znacky v zahranici

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi si zakládáme na kvalitě nejen našeho zboží, které prodáváme, ale také na servise i následných úkonech, které s prodejem mohou souviset. Nad rámec oproti jiným obchodům u nás můžete bez udání důvodu nové nepoužité zboží vrátit ve lhůtě do 60 dní. Samozřejmě chápeme, že se na první pohled může zdát divné, proč je nižší cena v zahraničí a proč máme my ceny oproti nim jiné. Nedokážeme ovlivnit ceny zboží u prodejců v zahraničí ani u tuzemských, kteří například podhodnocují cenu zboží, aby toho prodali více. Pokud si zboží koupíte v zahraničí o něco levněji, neumím si představit například složitost řešení reklamace. Pokud u nás budete reklamovat vadu zboží, poskytujeme Vám mimo jiné i možnost dopravy zboží k nám na naše náklady. Všem našim zákazníkům poskytujeme maximální servis.

    Velmi nás mrzí, že nejste s nákupem u nás pro cenu produktů spokojená. Pokud je zboží nové, nepoužité, včetně visačky, navrhujeme Vám možnost, abyste nám zboží zaslala zpět a my Vám vrátíme peníze. Je pro nás důležité, aby naši zákazníci byli spokojení. Pro další domluvu nás můžete kontaktovat na telefonu 222 367 700 , PO-PÁ 10:30-19:00
    a SO-NE 10:00-18:30.

    S přáním hezkého dne
    Kamila SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    Porad cekam na zbozi,to do obchodu nedorazilo

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Prověřovala jsem situaci a zjistila jsem, že Vaši objednávku jste nám zaslal 22.11. a zboží pro Vás bylo připravené k vyzvednutí již 24.11. na pobočce, kterou jste si vybral. Informaci, že je zboží připraveno jsme Vám zaslali sms zprávou 24.11. Poté jsme Vás kontaktovali znovu 27.11., že je Vaše objednávka stále připravena a další zprávu jsme Vám zasílali s připomenutím 1.12.

    Vidím, že 2.12. jste si objednávku vyzvedl.
    Doufám, že proběhlo vše v pořádku a pokud by jste cokoli potřeboval, můžete nás kontaktovat 222 367 700 od PO-PÁ 10:30-19:00 a SO-NE 10:00-18:30.

    S přáním hezkého dne
    Kamila SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velikost moc mala

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu, které si vážíme.

    Prověřovala jsem Vaší objednávku a vidím, že jste zboží již vrátila. V rámci nákupu u nás je velkou výhodou, že můžete nepoužité, nové zboží vrátit nebo vyměnit v 60-ti denní lhůtě.

    https://www.skibi.cz/vraceni-vymena-zbozi

    Tato plyšová hračka Jellycat - Třešně je opravdu malá, jak uvádíme na našich webových stránkách, její výška je 9cm. Mrzí nás, že neodpovídala Vaší představě.

    Pokud budete chtít do budoucna před nákupem ověřit nějaké parametry, moc rádi se Vám budeme věnovat a pomůžeme s výběrem na naší zákaznické péči. Volat můžete na telefonní číslo 222 367 700, PO-PÁ 10:30-19:00, SO-NE 10:00-18:30.

    Hezký den
    Kamila SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo ze skladu dorazit za 2 dny na prodejnu ještě po více jak 14 dnech nedorazilo. Tuhle zkušenost už mám podruhé, kdy jsem si osobně musela po x týdnech dojít na prodejnu a zjistit, že objednávka tam celou dobu leží, jen to nikdo nebyl schopný zadat do systému.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Cyklo helma přišla včetně elektronického čipu, což jsem vyřešila v blízkém obchodě. Šokovalo mě ale zjištění, že na centrále v Radotíně netuší, že při odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě a vrácení celé objednávky mi dle zákona musí vrátit i nejlevnější poštovné. Systém jim to neumožňuje, takže je to zřejmě Skibi standard. Strávila jsem tam skoro hodinu s prodavačkou a vedoucím s tím, že spojíme naše právníky, až se nakonec pan vedoucí někam dovolal, přišel se mi omluvit, že mám pravdu a že jim to nikdo neřekl (za 10 let platnosti NOZu). Skvěle strávený čas, helmu pro dceru zajedu koupit jinam.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, moc se omlouváme, že Vám helma dorazila s elektronickým čipem a za zmatky s řešením. Nevíme, na koho jste přesně narazila, ale přijměte naší omluvu. Vracení a výměny zboží jsou u nás jinak možné i nad rámec zákonné 14dní lhůty a vše můžete u nás vracet a vyměňovat do 60dní po nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo poslané s bezpečnostním cvočkem
    • Neodpovídají na emaily
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Už týden mám objednáno a zboží nikde. E-shop jsem kontaktovala, měli zjistit, kde uvízlo a dát mi zpětnou vazbu, ale nestalo se.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, Lucie, moc se omlouváme, ale jedna z objednaných lahví Klean Kanteen už není k dispozici, protože šlo o doprodej barvy, která se už nevyrábí a my jsme měli chybu ve skladové zásobě. Moc se za to omlouváme za způsobené potíže. Není to náš styl, ale občas se to stane. Přijměte prosím omluvu. Váš Skibi

  • Nedoporučuje obchod

    shop cancelled order, do not have it on stock. I can see on on line store they have it . They did it before, so you never know when you buy it they will deliver to you.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    We are very sorry, but the 50% off Klean Kanteen sale bottle we actually ordered was sold out. We are very sorry and please accept our apology. Skibi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem tady poprvé a naposledy , kdyby někde bylo konkrétněji uvedeno, jak je na obuvi značena velikost(tj.ne pro celou délku stélky) nemusela bych zboží měnit a dvakrát platit poštovné.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, to nás moc mrzí, že jste byla nespokojená, ale velikostní tabulky máme u každého modelu bot a je tam uvedena nejenom velikost v EU, ale i velikostní rozsah vhodné délky chodidla v mm. Kontrolovali jsme to i u modelu bot, které jste si objednávala a ani tam velikostní tabulka nechybí. Pokud boty nesedí, máte u nás každopádně možnost je do 90dnů vrátit či vyměnit. Děkujeme za pochopení a věříme, že vše nakonec dobře dopadne a boty budou ve správné velikosti dobře sedět. Váš Skibi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel nelze doporučit, zboží v pořádku, ale doručení o která jsme žádali po 15.hodině a tvrdili, že není problém, tak buhužel u dopravce nelze. Nekupovali bychom tedy tady, ale jinde, kdybychom toto věděli. Ale lhali nám, že to není problém a doručí večer. Stálo nás to 1 den dovolené.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, Katko, moc se omlouváme za zmatky s přepravcem. PPL skutečně neumožňuje dodání na čas a mrzí nás, že Vám to způsobilo takové komplikace. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty za dobrou cenu, ale přišly poškozené velmi dlouho trvá výměna. Potřebujeme boty nosit, ne čekat na ně 14 dní.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, moc se omlouváme, že Vám výměna přišla dlouhá, ale nešlo to stihnout rychleji, protože Zásilkovna k nám dováží/vyzvedává si balíčky vždy jednou za všední den.
    16.2. pátek nám Zásilkovna doručila vrácené boty. Hned odpoledne se výměna uskutečnila a vytvořil se nový balíček, který čekal na odeslání
    19.2. v pondělí si Zásilkovna vyzvedla balíček
    20.2. v úterý byl balíček doručen a vyzvednut
    Moc nás mrzí, že se takhle víkendem výměna botiček protáhla, ale skutečně jsme dělali vše, aby to proběhlo co nejrychleji. Doufáme, že na nás kvůli tomu nezanevřete, a dáte nám ještě šanci. Děkujeme a přejeme pěkný den ze Skibi Kids

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle dodání
    • Nevýhodné vracení, zákazník zaplatí poštovné, které mu není vráceno + musí uhradit poštovné zpět při vracení zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr, vizuálně hezké zboží
    • Zboží doručeno za 9 dní
    • Jedna z hraček je poškrábaná a vypadá použitě, chtěla jsem dát jako dárek, místo toho budu bohužel vracet

    Můj první nákup zde. Obchod je hodně propagovaný na IG, ale za mě dlouhá doba dodání a jedno zboží přišlo poškozené. Zabaleno taky nic moc. Moc mě to nenadchlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednaný zbožím jsem spokojená,ale co se týče cen v obchodě to je fakt strašně.Bunda do deště za 3900 Kč obyčejná tužka s figurkou koně 130 Kč penál 550 Kč. Víckrát už jsem nakoupit nepůjdu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • celkem velký výběr zboží

    Nevím , jak ostatní , ale v mém případě žádná komunikace. Objednané zboží bylo skladem s termínem dodání do 1.6. (den dětí). Dnes je 6.6. , zboží zatím nemám (pouze info , že je na cestě). Takže hodnotící dotazník předběhl termín dodávky zboží ???

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jsem velmi zklamaná, u Skibi jsem v minulosti nakupovala a vše bylo v pořádku, objednala jsem si 2 malé dárky pro vnucky, které nemají na skladě, přestože v popisu bylo “skladem u dodavatele”,urgovala jsem odeslání a bylo mi sděleno, ze zásilka dorazí za 11 dni do Skibi.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplatila jsem nemalou castku a vůbec netuším kde se objednané věci nachazi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednavka byť měl být skladem na dané prodejně, tak trvalo ji vychystat 4dny. Nikdo nás neinformoval, že je připravena. Museli jsme my aktivně volat do prodejny jak to vypadá. Po potvrzení, že zboží je k vyzvednutí jsme si pro něj jeli. Při přebíraní nám pani prodavačka utrousila, tady je to trošku škráblé. Můžu Vám nabídnou 5% slevu. Kolo za 10 tis. Brutální škrábanec skrz barvu až na samotný kov. Vadí nám komunikace a přístup obchodu k defektu.