Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo ze skladu dorazit za 2 dny na prodejnu ještě po více jak 14 dnech nedorazilo. Tuhle zkušenost už mám podruhé, kdy jsem si osobně musela po x týdnech dojít na prodejnu a zjistit, že objednávka tam celou dobu leží, jen to nikdo nebyl schopný zadat do systému.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Cyklo helma přišla včetně elektronického čipu, což jsem vyřešila v blízkém obchodě. Šokovalo mě ale zjištění, že na centrále v Radotíně netuší, že při odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě a vrácení celé objednávky mi dle zákona musí vrátit i nejlevnější poštovné. Systém jim to neumožňuje, takže je to zřejmě Skibi standard. Strávila jsem tam skoro hodinu s prodavačkou a vedoucím s tím, že spojíme naše právníky, až se nakonec pan vedoucí někam dovolal, přišel se mi omluvit, že mám pravdu a že jim to nikdo neřekl (za 10 let platnosti NOZu). Skvěle strávený čas, helmu pro dceru zajedu koupit jinam.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, moc se omlouváme, že Vám helma dorazila s elektronickým čipem a za zmatky s řešením. Nevíme, na koho jste přesně narazila, ale přijměte naší omluvu. Vracení a výměny zboží jsou u nás jinak možné i nad rámec zákonné 14dní lhůty a vše můžete u nás vracet a vyměňovat do 60dní po nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo poslané s bezpečnostním cvočkem
    • Neodpovídají na emaily
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Už týden mám objednáno a zboží nikde. E-shop jsem kontaktovala, měli zjistit, kde uvízlo a dát mi zpětnou vazbu, ale nestalo se.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, Lucie, moc se omlouváme, ale jedna z objednaných lahví Klean Kanteen už není k dispozici, protože šlo o doprodej barvy, která se už nevyrábí a my jsme měli chybu ve skladové zásobě. Moc se za to omlouváme za způsobené potíže. Není to náš styl, ale občas se to stane. Přijměte prosím omluvu. Váš Skibi

  • Nedoporučuje obchod

    shop cancelled order, do not have it on stock. I can see on on line store they have it . They did it before, so you never know when you buy it they will deliver to you.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    We are very sorry, but the 50% off Klean Kanteen sale bottle we actually ordered was sold out. We are very sorry and please accept our apology. Skibi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem tady poprvé a naposledy , kdyby někde bylo konkrétněji uvedeno, jak je na obuvi značena velikost(tj.ne pro celou délku stélky) nemusela bych zboží měnit a dvakrát platit poštovné.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, to nás moc mrzí, že jste byla nespokojená, ale velikostní tabulky máme u každého modelu bot a je tam uvedena nejenom velikost v EU, ale i velikostní rozsah vhodné délky chodidla v mm. Kontrolovali jsme to i u modelu bot, které jste si objednávala a ani tam velikostní tabulka nechybí. Pokud boty nesedí, máte u nás každopádně možnost je do 90dnů vrátit či vyměnit. Děkujeme za pochopení a věříme, že vše nakonec dobře dopadne a boty budou ve správné velikosti dobře sedět. Váš Skibi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel nelze doporučit, zboží v pořádku, ale doručení o která jsme žádali po 15.hodině a tvrdili, že není problém, tak buhužel u dopravce nelze. Nekupovali bychom tedy tady, ale jinde, kdybychom toto věděli. Ale lhali nám, že to není problém a doručí večer. Stálo nás to 1 den dovolené.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, Katko, moc se omlouváme za zmatky s přepravcem. PPL skutečně neumožňuje dodání na čas a mrzí nás, že Vám to způsobilo takové komplikace. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty za dobrou cenu, ale přišly poškozené velmi dlouho trvá výměna. Potřebujeme boty nosit, ne čekat na ně 14 dní.

    Reakce obchodu Skibi Kids Shop

    Dobrý den, moc se omlouváme, že Vám výměna přišla dlouhá, ale nešlo to stihnout rychleji, protože Zásilkovna k nám dováží/vyzvedává si balíčky vždy jednou za všední den.
    16.2. pátek nám Zásilkovna doručila vrácené boty. Hned odpoledne se výměna uskutečnila a vytvořil se nový balíček, který čekal na odeslání
    19.2. v pondělí si Zásilkovna vyzvedla balíček
    20.2. v úterý byl balíček doručen a vyzvednut
    Moc nás mrzí, že se takhle víkendem výměna botiček protáhla, ale skutečně jsme dělali vše, aby to proběhlo co nejrychleji. Doufáme, že na nás kvůli tomu nezanevřete, a dáte nám ještě šanci. Děkujeme a přejeme pěkný den ze Skibi Kids

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle dodání
    • Nevýhodné vracení, zákazník zaplatí poštovné, které mu není vráceno + musí uhradit poštovné zpět při vracení zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr, vizuálně hezké zboží
    • Zboží doručeno za 9 dní
    • Jedna z hraček je poškrábaná a vypadá použitě, chtěla jsem dát jako dárek, místo toho budu bohužel vracet

    Můj první nákup zde. Obchod je hodně propagovaný na IG, ale za mě dlouhá doba dodání a jedno zboží přišlo poškozené. Zabaleno taky nic moc. Moc mě to nenadchlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednaný zbožím jsem spokojená,ale co se týče cen v obchodě to je fakt strašně.Bunda do deště za 3900 Kč obyčejná tužka s figurkou koně 130 Kč penál 550 Kč. Víckrát už jsem nakoupit nepůjdu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • celkem velký výběr zboží

    Nevím , jak ostatní , ale v mém případě žádná komunikace. Objednané zboží bylo skladem s termínem dodání do 1.6. (den dětí). Dnes je 6.6. , zboží zatím nemám (pouze info , že je na cestě). Takže hodnotící dotazník předběhl termín dodávky zboží ???

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jsem velmi zklamaná, u Skibi jsem v minulosti nakupovala a vše bylo v pořádku, objednala jsem si 2 malé dárky pro vnucky, které nemají na skladě, přestože v popisu bylo “skladem u dodavatele”,urgovala jsem odeslání a bylo mi sděleno, ze zásilka dorazí za 11 dni do Skibi.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplatila jsem nemalou castku a vůbec netuším kde se objednané věci nachazi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednavka byť měl být skladem na dané prodejně, tak trvalo ji vychystat 4dny. Nikdo nás neinformoval, že je připravena. Museli jsme my aktivně volat do prodejny jak to vypadá. Po potvrzení, že zboží je k vyzvednutí jsme si pro něj jeli. Při přebíraní nám pani prodavačka utrousila, tady je to trošku škráblé. Můžu Vám nabídnou 5% slevu. Kolo za 10 tis. Brutální škrábanec skrz barvu až na samotný kov. Vadí nám komunikace a přístup obchodu k defektu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prijeli jsme do obchodu vyzkouset detske kolo. Bohuzel na prodejne nebylo ani jedno k vyzkouseni v nasi velikoati. Tak jsme objednali vic kol, ze dle info od obsluhy si je pak muzeme vsechny na prodejne vyzkouset. Cekaci doba se bohuzel protahla na 14 dni a tak jsme sli ke konkurenci a tam sehnali okamzite.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod prestal komunikovat, telefony nikdo nebere, nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno a po 14ti dnech není doručeno. Ze prý zasilkovna má dovolenou, ale zasilkovna měla otevřeno.
    • Katastrofa jednsni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zimní rukavice po 2 hodinách nošení - díra ve švu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slečna nemohla objednávku najít . Zbožíi připadá předražené.