Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta. Zatím jsem zboží neobdržela. Nemám ani žádné průběžné informace o stavu objednávky.
Nevýhoda dlouhá dodací lhůta.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Mam pocit, ze balik posilali spise ze Svedska a sel jeste pres Ameriku ♀️ Cekala jsem na nej 14dni
-
Nedoporučuje obchod
Pokud mi někdo sděluje - dost nepříjemným tónem, že se vlastně divím, že se stav objednávky 4 dny nemění, že zboží je ve skaldu a musí se vyskladnit, že určitě dorazí a po týdnu je mi sděleno, že zboží již není...dost nesolidní jednání na takovýto e-shop.
-
Nedoporučuje obchod
potvrzujici SMS o pripravenem zbozi prisla asi 10 min pote, co nam na prodejne rekli, ze zbozi nedorazilo a hned tak ani nedorazi...
-
Nedoporučuje obchod
- nekomunikují
-
Nedoporučuje obchod
I am unhappy because the arrival of my order has been indefinitely postponed for no good reason.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Koupě produktu na základě chybného popisu zboží. Bohužel, čekala jsem řešení situace, ale nenastalo. Nákup přes tento e-shop naposledy, zejména kvůli jejich postupu.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod ma zmatky ve skladovych zasobach a co uvadi na netu za velikosti, tak opakovane nemaji a pak vas kontaktuji a nuti jind zbozi.
-
Nedoporučuje obchod
- nabízí pěkné hračky
- zboží bez českého návodu
hra Sardinky určená pro děti od 5 let neobsahovala v rozporu s platnou českou legislativou ČESKÝ návod
-
Nedoporučuje obchod
- Většina věci v poradku
GDPR. Když nezaskrtnu, že chci dostávat e-mail, tak je opravdu nechci!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží inzerované skladem, nemá obchod skladem.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod polovinu zásilky (jedny ze dvou objednaných bot) nedodal.
-
Nedoporučuje obchod
Po 10 dnech od realizace objednávky a on-line platby kartou, kdy námi objednané zboží mělo být skladem, přišla sms od obchodníka, že zboží nemají skladem bez jakékoliv další informace o termínu jeho naskladnění. Objednávku jsem stornovala.
-
Nedoporučuje obchod
Byl to naprosto nejhorší nákup za tu poměrně dlouhou dobu, co u vás nakupuji. Prodavačky nepříjemné, objednávka nepřipravená a naprosto nesmyslné trvání na tom, že v obchodě musím mít já i dcera rukavice. Žádné vládní nařízení ohledně nošení rukavic pro zákazníky v obchodě není. Musí je mít pouze obsluha prodejny. Zákazník má mít roušku a máte pro něj mít desinfekci na ruce. Nehledě na to, že použité rukavice se Vám kupí v koši u vchodu a bacily z toho mohou lítat úplně všude. A prostor před prodejnou je plný lidí bez roušek, protože tam konzumují občerstvení z vaší restaurace. Takže tato zkušenost mi stačila a objednám se, že to byl u vás můj poslední nákup.
Reakce obchodu Skibi Kids Shop
Mrzí nás paní Srbová, že jste byla při vyzvednutí objednávky v naší partnerské prodejně Ski a Bike Centrum Radotín, která už je otevřená, nespokojená a omlouváme se Vám. Kolegové tam ale skutečně musí v období koronaviru udržovat přísná pravidla při prodeji a nevymýšlí nic nesmyslného. Ty opatření jsou tu kvůli bezpečí všech a to i Vás a Vašich dětí. Rukavice musí nosit každý, kdo se dotýká zboží. Týká se to jak obsluhy, tak zákazníků. Srozumitelně například na plakátu Ministerstva zdravotnictví https://www.mpo.cz/assets/cz/rozcestnik/pro-media/tiskove-zpravy/2020/4/COVID-19---Jak-se-chovat-pri-nakupu_4.jpg
-
Nedoporučuje obchod
- po týdnu vůbec netuší, že jim přišla nějaká objednávka
-
Nedoporučuje obchod
Pani prodavacka je neprijemna
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala v neděli s tím že je skladem a do čtvrtka mi bude doručeno. Do čtvrtka mi nedorazil ani email ze by se něco dělo a ač jsem sama několikrát volala na kontaktní telefony, nikdo to nezvedal..v pátek mi milostive zavolali, že nemohou dohledat nějakou položku. Objednávku jsem zrušila. Toto je v dnešní době neakceptovatelne. Škoda.
Reakce obchodu Skibi Kids Shop
Veroniko, to nás moc mrzí, ještě jednou se moc omlouváme. Nestává se to často, ale zrovna tuto Vaši objednávku jsme pěkně pokazili. Doufáme, že nám dáte šanci někdy příště, abyste si názor na nás mohla vylepšit. Váš Skibi
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku zrušil obchod kvôli tomu že bol Tomáš nedostupný keď som to objednával a zaplatiť bol tovar dostupný takze zavádzajú
-
Nedoporučuje obchod
přestože bylo avizovano zboží ,že je skladem v počtu 4ks,nebyl na skladě
ve skutečnosti ani 1 ksReakce obchodu Skibi Kids Shop
Dobrý den, Lenko, toto nás skutečně mrzí. Položka skutečně měla být skladem, ale nějakým nedopatřením na naší straně stav skladu neseděl s fyzickým počtem na skladě. Je to naše chyba, přijměte prosím naší omluvu. Děkujeme za pochopení. Váš Skibi
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Kvalitní zboží
- Neskutečně dlouhá dodací lhůta skladového zboží
- Telefonní čísla, která sice vyzvánějí, ale nikdo to nebere
Ačkoliv musím říct, že jsem věrná kamenném obchodu Skibi, tak jejich e-shop naprostá katastrofa!! Po objednání souprav na lyže, rukavic a zimních bot pro syny PC 17.300 Kč), kdy vše bylo skladem a ihned k odeslání jsem při denní kontrole po dobu 9 dnů stále jen viděla poznámku, částečně připraveno. Pevnou linku ani mobilní telefon nikdy nikdo nezvedl, samozřejmě v jejich otvíracích hodinách!! Po dovolání se na kamenný obchod, že mám v zásilce zimní boty a klukům v teniskách už opravdu mrznou nožičky mne odkázali zpět na číslo, které nikdo nebere (a nebral) se najednou do pár hodil objevila na mobilu zpráva, že zakázka je vyřízena a bude předána dopravci. To že PPL balík dalších 10 dní nedodala a následovalo opětovné telefonovací martýrium, byla již jen třešnička na tomto trpkém dortu! Kdybych to tušila, vyzvedla bych si to v Kotvě a měla bych věci o tři týdny dříve.
Reakce obchodu Skibi Kids Shop
Markéto moc se omlouváme! Tohle by se opravdu nemělo stát. Přijměte prosím omluvu za to, že se dodání takhle protáhnulo. Nejdříve jsme to pokazili my a čekalo se dlouho na naší straně na zkompletování objednávky, pak aby toho nebylo málo ještě problém s PPL. Sypeme si popel na hlavu. Doufáme, že Vás to neodradí. Normálně doručujeme objednávky e-shopem do 2-4dnů. Váš Skibi