Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nefungující rezervační systém

    Pokud mají mince skladem (5 ks) a potvrdí mě objednávku, kterou obratem uhradím, ale prodejce mezitím všechny prodají a já musím čekat 14 dní na další dodávku, to je neakceptovatelné.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás mrzí. Mrzí nás i fakt, že jste nám tuto informaci nepředal osobně, když jsme se viděli na pobočce a odcházel jste z pobočky spokojený. My jsme byli obeznámeni z Vaší strany pouze s tím, že je situace v pořádku. Za vzniklou situaci se omlouváme.

    Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Doručení trvalo velmi dlouho, musela jsem zavolat a urgovat objednávku, protože se jim zaplacené peníze nespojily s objednávkou, ve dvou případech. Navíc jsem udělala cca dva dny od sebe celkem dvě objednávky, za obojí jsem zaplatila poštovné a přišlo to v jednom balíčku, po více než třech týdnech. Radši zaplatím o něco málo víc ve spolehlivém obchodě než ušetřit pár korun a mít s tím jenom starosti. Jsem zvědavá, jestli mi to dvojí poštovné vrátí, protože na zprávu přímo v obchodu zatím nijak nereagovali.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás delší doba dodání, která se v tomto případě prodloužila u základních mincí. Objednávky jsme Vám v dobré víře odeslali v jednom balíčku, aby Vám zásilky dorazily najednou a co nejdříve a neměla jste další starosti s vyzvedáváním. Ovšem nevíme na jakou zprávu bychom od Vás měli reagovat, nedohledali jsme žádnou zprávu ani email, kde by jste nám psala. Nicméně poštovné Vám samozřejmě vrátíme, pokud spojíme objednávky, jak jsme psali v dobré víře, přeplatek za poštovné je zákazníkovi odeslán do 7 pracovních dnů na účet.

    S pozdravem,
    Tomášková Veronika za Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den, pane Ždímal,

    Vaše recenze nás opravdu mrzí, protože jsme spolu tento týden již dvakrát komunikovali přes mobilní telefon a vždy jsme se domluvili. Dnes budeme Vaši zásilku odesílat. Věříme, že se jedná o nedorozumění.

    S pozdravem,

    Veronika Tomášková za Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba doručení

    Ohodnotit něco ,co člověk zatím nedostal, je trochu divné!

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší dobu dodání, kdy nastala chyba při přepravě mincí z externího skladu na expedici. Tato situace nás mrzí. Chápeme, že hodnotit není namístě, nicméně dotazník se zasílá automaticky po 14 dnech od objednání prostřednictvím platformy Heureka. Dotazníky nezasíláme my, tudíž nedokáže ovlivnit jejich doručení ve správný čas. Budeme rádi pokud budete nakonec s naším e-shopem spokojený a budete nakupovat nadále.

    Veronika za Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem, potvrdili to a od té doby nic. Zruším to.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které bylo na objednávku a doručení do 7 pracovních dní. Objednávka proběhla 20.3. 2024, dnes je 27.3. 2024 a zboží jsme měli expedovat následující den. Potvrdili jsme Vám objednávku a následně zrušil bez opodstatněného důvodu a to dokonce prostřednictvím recenze namísto nějaké tel. komunikace či e-mailem. Objednávku jsme zrušili i přes závaznost objednávky, která je uvedena v OP se kterými jste souhlasil. Nicméně pokud proběhne Váš další nakup objednávejte zboží skladem, aby příště nedošlo k dalším komplikacím, pokud nejste trpělivý.

    S přáním krásného dne Veronika za Silver Star.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ich habe bereits die Ware auf Vorkasse bezahlt und es ist keine Ware gekommen, aber man möchte schon eine Bewertung. Ich bin enttäuscht, das es noch nicht zugestellt ist

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Hallo,

    die Zahlung ist ordnungsgemäß eingegangen.
    Wir haben die Ware am 31.1.2024 um 12:49 Uhr verschickt.
    Leider ist der Status am Donnerstag, 1.2.2024 um 9:59 Uhr unzustellbar.
    Die Ware wird nun vom Spediteur an uns zurückgeschickt.
    Wir werden die Ware erneut versenden.

    Vielen Dank Team Germaniasilber.de

  • Zboží, které jsem objednávala bylo skladem, ovšem po několika dnech přišla zpráva,že objednávka byla stornována,důvod neuveden.Zvolila jsem platbu dobírkou,kterou má obchod v nabídce, nevím jestli to byl důvod pro zrušení objednávky.Již nikdy více.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    snažili jsme se Vás kontaktovat e-mailem a to opakovaně. V objednávce není uvedené správné telefonní číslo, bez kterého nejsme schopni objednávku podat Vámi vybranou dopravou. Dne 22.1. 2024 jsem Vám zaslala e-mail:

    Dobrý den, paní Doležalová,

    evidujeme u nás objednávku v e-shopu silverstar.cz. Rádi bychom Vám objednávku zaslali, nicméně u vás máme zadaný chybný formát tel. čísla a nemůžeme zásilku podat na Zásilkovnu ani se Vám dovolat. Prosím o uvedení správného tel. čísla.

    Děkuji.

    S přáním krásného dne,

    Veronika Tomášková

    Budeme tedy rádi pokud nás kontaktujete zpět se správným formátem tel. čísla a následně smažete tuto neopodstatněnou recenzi, kdy chyba nevznikla na naší straně. Mrzí nás, že Vaše recenze vznikla dříve, aniž byste nás před tím jakkoliv kontaktovala vy pro vyřešení problému ať už telefonicky či e-mailem. Vaše objednávka je tu pro vás stále připravená.

    Tomášková za Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zaplaceno 1.12. 2023 a zatím (7.12.) nebylo ani podána zásilka. Na stránkách vše skladem...
    2. nákup a asi i poslední...

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a objednávku.
    Nicméně i když jste ze Slovenska zaplatil 1.12., platba nám bohužel do České republiky přišla až 5.12.(převod mezi bankami a víkend).
    Následně jsme 6.12. objednávku předali na zabalení (důvodem jsou velké počty objednávek před Vánoci).
    Dnes 7.12. ji odesíláme. V následujících několika dnech můžete svou objednávku očekávat.

    Děkujeme a přejeme Vám krásný zbytek dne.

    S pozdravem Tým Silverstar :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cenová politika, šíře sortimentu
    • strašně dlouhé čekací doby, komunikace

    Tento obchod je asi nejlevnějším v ČR a má velmi široký sortiment zboží, bohužel komunikace s obchodem tragická, včetně kamenného obchodu + velmi dlouhé čekací doby. Měsíc i více není výjimkou.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho obchodu. Jsme rádi, že si ceníte naší široké nabídky a cenové dostupnosti. Pravdou je, že čekací doby se občas mohou lišit v závislosti na typu zboží a typu dodavatele. Měsícové čekací doby však nejsou běžnou praxí a snažíme se co nejrychleji zpracovat a dodat objednávky našim zákazníkům. Co se týče komunikace, vždy se snažíme reagovat na dotazy a záležitosti našich zákazníků co nejrychleji. Co je však třeba zdůraznit, že naše komunikace na kamenné prodejně probíhá obvykle u jiných klientů bez problémů.

    I přesto vám děkujeme za Vaši recenzi. :)

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Veronika Tomášková za Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Objednavku mam skoro mesic a dodnes mi ani nikdo nenapsal predpokladany termin dodani. Zbozi stale nemam, vcera jsem urgoval podporu, ale stale nemam odpoved. Mam obavy, ze jsem naletel a budu muset resit s COI.

    Objednavku mam skoro mesic a dodnes mi ani nikdo nenapsal predpokladany termin dodani. Zbozi stale nemam, vcera jsem urgoval podporu, ale stale nemam odpoved. Mam obavy, ze jsem naletel a budu muset resit s COI.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    dle záznamů vidím, že 2.11.2022 k Vám odešel e-mail s předmětem Objednávka ze sstar.cz získala status Zaplaceno a Na objednávku - na cestě.

    V e-mailu jsou informace, které uvádíme také na stránce https://www.sstar.cz/zpracovani-objednavky.

    V případě pochybností či obav se na nás můžete obrátit. Žádný e-mail ani telefonát jsme od Vás nezaznamenali.
    Kontakty na nás najdete v e-mailu nebo na stránce https://www.sstar.cz/kontakty.

    Jana Kulhánková
    podpora zákazníkům sstar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • vše strašně dlouho trvá i v případě, že mají zboží na skladě, velmi špatná komunikace

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.

    25.8. jste udělal objednávku, téhož dne si jí odnesl z naší pobočky.
    9.9. jste udělal objednávku na produkty, které nebyly skladem, ale 12.9. již ano.
    Poslední objednávka, na základě které jste provedl hodnocení je z 19.9., kdy čekáme na dodání Bear Bullů a Británii. Mince jsme pro Vás zajistili 23.9. a oznámili, že čekáme na dodání mincí z mincovny a v e-mailu též nalezl další informace o délce dodání.
    Případná delší doba dodání je bohužel vykoupena nízkou cenou.

    Veškeré informace při změně Vaší objednávky za Vámi dorazili. Žádný Mailer-deamon nepřišel.

    Žádný e-mail či telefonát jsme od Vás na podporu nezaznamenali. Žádný pokus o komunikaci nebyl nalezen.
    Nedošlo k omylu?

    Pokud budete cokoliv potřebovat kolem Vaší objednávky, ozvěte se nám. Rádi Vám pomůžeme.

    S poděkováním
    Jana Kulhánková

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Urgenci potvrzení platby a další urgence termínu dodání. Snad minci obdržím. To se mi stalo v internetovém obchodě stalo poprvé.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    děkuji za zpětnou vazbu.
    Zaměřím se na lepší formulaci v e-mailech, které zákazníkům odchází, aby je všichni pochopili.

    Dne 9.9.2022 jste udělal objednávku, v reakčním e-mailu stálo:
    "Potvrzení dostupnosti - Zajišťování položek na objednávku
    Pokud objednáte zboží, které není u nás na skladě, potvrzení dostupnosti může trvat i několik dní, v případě nízkoemisních mincích či slitcích i déle." Což se týkalo i Vaší Královny.

    V momentě, kdy umře Královna (8. září 2022 ve věku 96 let) je zřejmé, že se zvýší poptávka po mincích s Královnou.

    Pro možnost nízké ceny a možnost fixace objednávky je tato výhoda vykoupena delší dobou dodání právě kvůli zajištění co nejlepší ceny pro klienty.

    Dále v e-mailu píšeme:
    "Objednávku nehraďte! Počkejte na vyzvání, pokud jste vybrali platbu převodem." Zásadně nevyzýváme klienty, aby platili produkty, které nemáme 100% zajištěné.

    Prosbu jste nedodržel a platbu bez zálohové faktury zaplatil. V takovém okamžiku nám platba zůstane "viset" v prostoru a nespáruje se. Nemá s čím - nemá doklad.

    Rozumím, že textu je více, je však důležitý.

    Omlouváme se za zmatení, jistě toto nebyl účel.
    Jana Kulhánková
    za Silver Star Comp s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaná zkušenost - nevyřazují z nabídky dávno vyprodané mince, takže si klient udělá objednávku, kterou samozřejmě již nedoručí.
    Celkově mi obchod přijde naprosto zmatený, nesolidní

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    dle informací k Vaší objednávce platí informace, kterou najdete na stránkce Zpracování objednávky, které najdete v Menu v sekci Vaše objednávka (Nákupní řád), kde se k Vašemu statusu (stavu objednávky) píše:

    Potvrzení dostupnosti - Zajišťování položek na objednávku
    Pokud objednáte zboží, které není u nás na skladě, potvrzení dostupnosti může trvat i několik dní, v případě nízkoemisních mincích či slitcích i déle.
    Pro možnost nízké ceny a možnost fixace objednávky je tato výhoda vykoupena delší dobou dodání právě kvůli zajištění co nejlepší ceny pro klienty.

    Ano, Britannia 2014 je již těžce sehnatelná, nicméně ne zcela. Tedy nyní pátráme a nevzdáváme.
    Tuto informaci jste obdržel v e-mailu o změně stavu.

    Rozumím, že textu v jednom e-mailu je více. Vzhledem k položkám, produktům, které prodáváme je důležité, aby zákazníci měli maximum informací, jak obchod probíhá a zároveň je nezatěžovali větším množství e-mailů.

    Děkujeme za informaci, ačkoliv ji nelze považovat za klasický feedback.

    S přáním hezkého dne
    za Silver Star Comp s.r.o.
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem velice nespokojen , 3 mince z 5 byly poškozeny ( pobouchané hrany ) , hned první reakce v telefonu z obchodem , že případná výměna a poštovné na vaše náklady , jako kdybych to asi poškodil sám , ale že se musí u nich stejně posoudit. Dále mi bylo sděleno , že se jedná o minci investiční a poškození je v normě od mincovny. Absolutně nedoporučuji , jelikož jsem objednal velké množství mincí od České mincovny a ani jedenkrát nepřišla žádná mince poškozená . Zde už nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den, Kubo,
    mrzí nás Vaše zklamání.

    Ačkoliv BU kvalita neznamená minci bez ťukance či škrábnutí (není to známka, že byla v oběhu), první reklamaci jsme přijali a mince Vám vyměnili zdarma. Při druhé reklamaci již bohužel toto nebylo umožněno.

    Rozhodnutí o posouzení kvality BU je plně v rukách osob společnosti, kteří obchodují s drahými kovy několik let. V případě rozporu, nesouhlasu, dotazech s nepřijatou reklamací se tedy můžete obrátit na jednatele.

    Věříme, že najdete toho správného prodejce drahých kovů, který Vám bude plně vyhovovat.

    S poděkováním za spolupráci
    Jana Kulhánková, podpora klientům e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena a zaplacena okamžitou platbou v úterý 28.06.2022. Ještě před objednáním mi bylo potvrzeno, že by objednávka měla dojít do 30.06.2022.
    07.07.2022 jsem odeslal mail s dotazem, kde se stala chyba - odpověď žádná. Dnes 11.07.2022 jsem se na firmu dovolal, kde mi paní sdělila, že je má objednávka nachystaná k odeslání.

    Měl jsem objednaný dárek k narozeninám, tak že si zbytek můžete domyslet... Za mě naposledy a takto si opravdu kvalitní službu nepředstavuji.

    S pozdravem
    Miroslav Fiala

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    ano, máte pravdu.
    Pochybili jsme. Velice se omlouváme. Toto hodnocení si zasloužíme.
    Moc nás to především mrzí kvůli Vám.

    Pokusili jsme se Vám opakovaně dovolat, leč bez úspěchu.
    Budeme Vás kontaktovat k dořešení nadále.

    S pozdravy
    za tým
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí zboží skladem, ale ve skutečnosti je nemá a teprve je objednává.

    Klamavá nabídka o zboží skladem. Jelikož se jednalo o zkušební nákup, ke skutečné objednávce investičních slitků zde nedojde.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den pane Fiala,

    Vámi zakoupené zboží jste objednával do mínusového stavu tj. Dostupnost obv. 2-14 prac. dní. Proto je předpokládaný termín dodání 2-14 pracovních dnů. Vaše objednané zboží - Stříbrná základní mince Kangaroo 1 oz - 3 kusy, nebyli ve chvíli Vaší objednávky skladem. Byl Vám též zaslán email o dostupnosti produktu: tedy, že je sklad záporný a my produkt na Vaše přání zajistíme u dodavatele. Nejedná se tedy o klamavou nabídku, ale o běžný postup objednávky. Ovšem chápeme, že jste pravděpodobně tuto informaci přehlédl a zaměříme se na zdůraznění informace o dodání a skutečném stavu skladu.

    Mrzí nás, že jsme Vaší zkouškou neprošli a pevně věříme, že jinému prodejci se to povede. Děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    S přáním krásného dne Veronika Tomášková za Silver Star.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodací lhůta

    Jsem velmi nespokojen s dodací lhůtou vašeho obchodu i když bylo zboží skladem. Doufám ,že zboží dorazí co nejdříve.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se, máte pravdu.
    Zboží je u nás na skladě, tedy spíše došlo k pochybení lidskému.

    Děkuji, že jste dal vědět.
    V případě dotazů můžete využít komunikačních prostředků nabízených na stránce https://www.sstar.cz/Kontakt-a2_0.htm.
    Jsme Vám k dispozici. Klidně nás při dotazech kontaktujte.

    Děkuji za pochopení
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokaždé musím zboží uhajte mailem Hrabinská

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den paní Hrabinská,
    zřejmě došlo k nedorozumění.

    12.4. jste udělala objednávku, 14.4. jsme přijali platbu a zaslali e-mail, že zboží je na cestě k nám, že jak přijde, pošleme ho za Vámi.

    Zboží, které jste objednala, nebylo u nás na skladě - status v okamžik objednání u produktu byl:
    Dodání obvykle za 2 - 14 prac. dní a tato informace byla i u produktu uvedena.

    Prosím o upřesnění, případně přeposlání, jaký e-mail jste obdržela, kde jsme zboží slíbili odeslat, protože je skladem.
    Pokud je v e-mailu text, který tak byl pochopen, prosím o nasměrování. Každý feedback je užitečný.

    Tuto odpověď jsem Vám zaslala dnes také e-mailem, když jste psala dotaz s předmětem Reklamace - zboží mi nedorazilo.

    Budeme rádi, pokud se nám dáte konkrétnější zpětnou vazbu.

    Předem děkuji

    za Silver Star
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespokojenost

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za napsané hodnocení a zpětnou vazbu.
    Přejeme hezký zbytek dne.

    Silver Star team