Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí zboží skladem, ale ve skutečnosti je nemá a teprve je objednává.

    Klamavá nabídka o zboží skladem. Jelikož se jednalo o zkušební nákup, ke skutečné objednávce investičních slitků zde nedojde.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den pane Fiala,

    Vámi zakoupené zboží jste objednával do mínusového stavu tj. Dostupnost obv. 2-14 prac. dní. Proto je předpokládaný termín dodání 2-14 pracovních dnů. Vaše objednané zboží - Stříbrná základní mince Kangaroo 1 oz - 3 kusy, nebyli ve chvíli Vaší objednávky skladem. Byl Vám též zaslán email o dostupnosti produktu: tedy, že je sklad záporný a my produkt na Vaše přání zajistíme u dodavatele. Nejedná se tedy o klamavou nabídku, ale o běžný postup objednávky. Ovšem chápeme, že jste pravděpodobně tuto informaci přehlédl a zaměříme se na zdůraznění informace o dodání a skutečném stavu skladu.

    Mrzí nás, že jsme Vaší zkouškou neprošli a pevně věříme, že jinému prodejci se to povede. Děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    S přáním krásného dne Veronika Tomášková za Silver Star.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodací lhůta

    Jsem velmi nespokojen s dodací lhůtou vašeho obchodu i když bylo zboží skladem. Doufám ,že zboží dorazí co nejdříve.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se, máte pravdu.
    Zboží je u nás na skladě, tedy spíše došlo k pochybení lidskému.

    Děkuji, že jste dal vědět.
    V případě dotazů můžete využít komunikačních prostředků nabízených na stránce https://www.sstar.cz/Kontakt-a2_0.htm.
    Jsme Vám k dispozici. Klidně nás při dotazech kontaktujte.

    Děkuji za pochopení
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokaždé musím zboží uhajte mailem Hrabinská

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den paní Hrabinská,
    zřejmě došlo k nedorozumění.

    12.4. jste udělala objednávku, 14.4. jsme přijali platbu a zaslali e-mail, že zboží je na cestě k nám, že jak přijde, pošleme ho za Vámi.

    Zboží, které jste objednala, nebylo u nás na skladě - status v okamžik objednání u produktu byl:
    Dodání obvykle za 2 - 14 prac. dní a tato informace byla i u produktu uvedena.

    Prosím o upřesnění, případně přeposlání, jaký e-mail jste obdržela, kde jsme zboží slíbili odeslat, protože je skladem.
    Pokud je v e-mailu text, který tak byl pochopen, prosím o nasměrování. Každý feedback je užitečný.

    Tuto odpověď jsem Vám zaslala dnes také e-mailem, když jste psala dotaz s předmětem Reklamace - zboží mi nedorazilo.

    Budeme rádi, pokud se nám dáte konkrétnější zpětnou vazbu.

    Předem děkuji

    za Silver Star
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespokojenost

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za napsané hodnocení a zpětnou vazbu.
    Přejeme hezký zbytek dne.

    Silver Star team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nic. Nejhorší e-shop s drahými kovy, na který jsem měl tu smůlu narazit.
    • Zboží nemají skladem, ale tvrdí, že ano
    • Není možné zrušit objednávku bez pokuty minimálně 5% z celkové ceny objednávky
    • Podpora se sama nevyzná v obchodních podmínkách
    • Nekompetentnost a špatná komunikace

    U zboží mají uvedeno, že je skladem, ale když si ho objednáte a zaplatíte, dozvíte se, že skladem vůbec není a budete na něj muset klidně několik týdnů čekat.
    Objednávku lze zrušit jen pod podmínkou, že si od Vás vezmou jako pokutu MINIMÁLNĚ 5% z ceny objednávky, což je absurdní, neslýchané a nepodložené zákonem (jiné e-shopy nemají problém objednávku zlatých slitků zrušit bez podmínek).
    Není možné ani odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
    Poštovné jsem musel platit i při objednávce nad 15 000 Kč (jiné obchody s drahými kovy mají poštovné zdarma).
    Na část e-mailů vůbec nereagují a chtějí hlavně telefonovat (asi aby se konverzace dala hůř uložit).
    Na část otázek ohledně obchodních podmínek podpora nezná odpověď a sama to přiznává (možná si jen uvědomuje, že by se odpověď zákazníkovi nelíbila).
    Neuvěřitelná nekompetence a neschopnost vyjít vstříc zákazníkovi. Od tohoto e-shopu se budu držet dál a Vám doporučuji to samé.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den pane Hoza,
    z 23 e-mailů, které jste nám poslal jsme odpověděli 15x s tím, že odpovědi byly vázané i na ostatní e-maily.

    Zboží, které jste objednal ve třetí objednávce, nebylo skladem. Termíny dodání jsou psané u každého produktu.

    Vzhledem k počtu dotazů z e-mailů, které k nám dorazily, jsme Vám nabídli možnost telefonické komunikace pro rychlejší vyřízení.
    Toto jste odmítl.

    Dotazy směřovaly stále stejným směrem, opakovaly se v krátké době po sobě, tedy i odpovědi byly stejné.
    V sekci na webu "Jak nakupovat" a v "Obchodních podmínkách" jste si odpovědi mohl přečíst.
    Speciálně pro Vás jsme odpovídali i mimo pracovní dobu a odkazovali jsme Vaše otázky přesně na články z Obchodních podmínek, se kterými jste při objednávce dobrovolně SOUHLASIL, abychom Vám usnadnili čas při hledání. Dovolím si citovat část z Vašeho mailu: "...úryvky těch vašich podmínek si nechte od cesty."

    Pro dohodu ohledně zrušení je opravdu důležité komunikovat s majiteli. Na to Podpora kompetence skutečně nemá.
    Toto jste odmítl.

    Přeji mnoho sil do dalších dní a minimum nedorozumění.
    Podpora Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné ceny.

    Při zrušení objednávky jsem byl informován, že si za zrušení účtují 5% z celkové částky. S tímto jsem souhlasil. V závěrečném vyúčtování mi bylo strženo 2x 5%. Nikdo z obchdu mě o tomto dopředu neinformoval. I když jsem reklamoval výši stržené částky, tak se mi do dnešního dne nikdo neozval. Ze strany obchodu jde o klamavé jednání. Nic jsem nakoupil a obchod mi vyúčtoval 2.300 Kč. Takhle se dělá obchod.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    rozumíme Vaší výtce. Obchodní podmínky jsou zde pro ochranu spotřebitele, ale také obchodníka.

    Obchod drahými kovy není klasický běžný obchod. Na toto upozorňujeme i při procesu objednávání a na stránkách. Zároveň prosíme klienty o velmi zvážené kroky při nákupu. Právě proto, že jde o obchod s produkty, ke kterým se váží jiná pravidla a zákony.

    Velmi nás to mrzí.
    Věřím, že chápete, že jde o zboží speciálního charakteru s jinými zákonnými podmínkami pro obchodování s ním.

    Za tým Silver
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem nic neobdržel i když zaplatil!!!

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    rozumím. Nemusíte se obávat, Vaši objednávku evidujeme a vyřídíme k Vaší spokojenosti.
    Box Lunární série III. při objednání nebyla skladem, poptávka je u dodavatele vyřízena, čekáme na doručení.

    Omlouvám se. Mrzí nás, že se Vaše objednávka pro vyřízení zdržela.
    Více informací najdete v e-mailu o cestě zboží na náš sklad, který jste v rámci informování o stavu Vaší objednávky obdržel.

    Pokud budete potřebovat znát stav Vaší objednávky či mít další dotazy, můžete nás beze studu kontaktovat. Podpora je pro zákazníky k dispozici telefonicky mezi 9. - 17. hodinou, na e-mailu [email protected] či je možno přijít osobně do Chomutovské nebo Pražské pobočky.

    Termín bohužel nemůžeme ovlivnit. I to je důvod, proč píšeme, že doba dodání je obvyklá 2 - 14 dnům.
    Bohužel není pravidlem, ale nejčastější variantou doručení u produktů, které nejsou skladem, ale u dodavatele.

    Cenu zboží v objednávce máte samozřejmě fixovanou, tedy i kdyby ceny vzrostly, Vám zůstane pořád stejná.

    Děkuji za trpělivost a pochopení.
    za tým Silver Star
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhá objednávka a zase špatně. Tentokrát objednán zlacený eagl , dorazil klasický (sedřený až hrůza)s výmluvou že došlo k chybě v popisu. Vráceno a zaslán nový, za toho jiného , teď už opravdu zlacéného jsem si musel doplatit . To byl muj poslední pokus s tímto obchodem, nebudu kupovat v obchodě kde nevím co příjde a v jakém stavu. A samozřejmě jsem arogantní protože jsem chtěl to co deklarujete při prodeji. Od tohoto prodejce raději dál. Závěrem, pokud prodáváte minci za 1600,- dejte ji raději do pytlíku než do poškozené kapsle (proboha stojí 10 kč) vypadáte jak šmudlové.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Samozřejmě nás mrzí, že přijdeme o tak významného klienta. IMHO každý klient je pro nás důležitý.
    Věříme však, že najdete ten ideální obchod, s kterým budete spokojen. To je důležité a hlavní.

    Omlouváme se opět za komplikace a přejeme hodně úspěchů a zdraví!

    Silver Star team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemá uvedeno, že není obchodník ale prostředník
    • nikdy více

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vámi napsané hodnocení.
    S přáním krásného dne.

    Silver Star Team

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zdlouhavé vyřizování objednávky, zboží dosud nedošlo, ale dotazník jak jsem spokojen s obchodem,ano

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    Vaše zboží, které jste objednával nebylo skladem, tudíž jsme ho objednali u dodavatele. Vaše objednávka proběhla 28.12. a dodání zboží trvá cca 2-14 pracovních dnů. Tato informace je uvedena u dostupnosti produktu na našem e-shopu. Z důvodu svátků a uskutečněným inventurám a dovoleným se dodání ze strany dodavatele opozdila. Dotazník na hodnocení chodí automaticky po 10 dnech od objednání. Mrzí nás Vaše hodnocení a věříme, že Vaše zboží budete mít co nejdříve u sebe.
    S přáním hezkého dne

    Silver Star Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo a obchod na zdvořilé upozornění nereaguje. Věřím, že to může být způsobeno zahlcením z důvodu výrazného nárůstu objednávek.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí naše opožděná reakce.

    V případě akutního dotazu jste mohl klidně i zavolat :).

    Informaci o prosbě odsunutí případného odeslání, pokud Británie nedorazí do Vánoc, jsme zaznamenali.
    Vzhledem k větší vytíženosti e-shopu na neakutní dotazy jsme inkriminované dny nestíhali odpovídat. Informaci o tom, v jakém stavu je procesování jste obdržel i s informací: "Upozorňujeme, že Britannia může dorazit o něco později než obvykle."
    Důvod je neobvykle vysoká poptávka a momentální pandemická situace.
    Na stavu, že zboží je na cestě se stále nic nezměnilo.

    Nemusíte mít obavy, víme o Vás. Jen jsme nestihli odpovědět. :)

    Již jsme napravili.

    Děkuji i tak za recenzi.

    Krásné svátky přejeme!
    za tým sstar.cz
    Jana Kulhánková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Určitě nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě..Nakupoval sem poprvé v tomto obchodě. Objednán kilogramový stříbrný slitek a mince..Cena 25300. Nakupoval sem samozřejmě přes eshop. Zboží sem objednal na dobírku,českou poštou..Pár dní po objednání mi od obchodu přišel mail,že chtějí uhradit 20procent předem přes účet,aniž by toto měli někde označeno nebo uvedeno v eshopu..Moje reakce-objednal sem si na dobírku,platit nic předem nebudu. O pár dní později mi volal zaměstnanec obchodu s tím,že chtěl opět 20procent předem na účet. Po odmítnutí mi bylo vyhrožováno,že pokud zboží nepřevezmu,dá mi obchod 5procentní sankci z ceny..Neuvěřitelné jednání..Zákazník si objedná zboží na dobírku. Chtějí po něm peníze předem a ještě obchod zboží nedodal a už vám vyhrožuje 5procentní sankcí..zboží došlo asi po dvou týdnech po objednání v pořádku..Ale myslíte,že budu ještě něco kupovat v tomto obchodě? Nakupuji přes eshopy často,ale toto jednání bylo nejhorší,co sem zažil..Za mně ne.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    dobírkový systém, jak je nastaven je zákazníkům maximálně vstřícný. Málokterý obchod umožňuje zasílat na dobírku, kdy pouze u první objednávky požadujeme zálohu 20%. U dalších již ne. Viz OP.

    Mrzí nás, že i přes naší snahu Vám vyjít maximálně vstříc se toto nepovedlo a to i přes to, že jsme Vám vyšli vstříc mimo Obchodní podmínky, s kterými jste při objednávání souhlasil.

    Informace, kterou jste získal z e-mailu a telefonicky, že dle zákona uvedeném v OP Vám bude účtováno 5% za ušlý zisk je legitimní požadavek v případě zrušení objednávky, nikoliv vyhrožování.

    K informaci o dodání za 2 týdny

    Emaily zaslané za Vámi:
    Objednáno: 16. 11. 2021 12:56:58
    Úterý 16. listopad 2021 13:41:14 Zálohová faktura
    17.11. v odpoledních hodinách jste tuto odmítl, tedy následující den 18.11. proběhla telefonická dohoda s majitelem, kdy zodpovědnost za případné nepřevzetí a případný ušlý zisk si na sebe vzal sám.
    Pondělí 22. listopad 2021 14:53:47 Objednávka odeslána / vyřízeno

    Veškeré informace lze najít na našich stránkách, v e-mailech, po chatech a telefonicky.

    I tak přejeme hezký den!
    Silver Star tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den.
    Malá rekapitulace.
    Vy jako firma Silver Star Comp s.r.o. jste mi vystavili fakturu: .............
    Já faktory jsem zaplatil.
    Vy jste mně napsala - "tak cena je úplně jinde :(."
    A navrhuje alternativou která je dražší o 155%.
    Já nevím jak mám reagovat na to?
    Jsem zklamaný. Byl bych rád kdybyste mi navrhla nějakou rozumnou alternativou.
    Předem děkuji za pochopení.
    ODPOVĚĎ
    Z naší strany Vám tedy zašleme zpět peníze, pokud nebudete alternativu považovat za adekvátní.
    S poděkováním a přáním hezkého dne přeje za tým.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    ano, toto je část e-mailu.

    Dovolím si ho doplnit o celý text.

    Dobrý den,
    bohužel Stříbrná mince Star Wars StormTrooper 1 oz 2018 nám byl přislíben, na čež jsem objednávku potvrdila Vám.
    Ovšem poté dodavatel oznámil, když v dodávce od dodavatele nebyl, že už ji nemá a mít dřív, než příští rok nebude.

    Proto jsem Vám před nedávnem volala. Dohodli jsme se, že se ještě porozhlídneme, protože ji chcete.

    Z důvodu nedostupnosti jsem Vám volala dnes a navrhla alternativu, která je cenově skutečně jinde nebo navrácení finančních prostředků za stormtroopery.

    Z naší strany Vám tedy zašleme zpět peníze, pokud nebudete alternativu považovat za adekvátní.

    S poděkováním a přáním hezkého dne přeje za tým

    Jana Kulhánková

    P.S.: Tato situace se nám ještě nestala, že by dodavatel přijal naší poptávku a minci nedoručil. Je to nepříjemná situace i pro nás a věříme, že se toto dlouho opět nestane.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezvládají ani základní chování slušného obchodníka
    • výhružky ty jim jdou ale dodat zboží ve slíbeném termínu to né

    tento obchod nedoporučují mou objednávkou se začali zabývat cca 20 dní od zadání a to tím způsoben že začali vyhrožovat pokud ji stornuji zaplatím 5% z celkové částky jako ušlý zisk tak nějak si nepředstavují solidního obchodníka s cennými kovy prostě š............. - ještě že jsem neplatil předem

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    poptávali jsme zboží u našeho dodavatele, očekávali jsme jeho odpověď.

    Objednávku jsme přijali, nicméně nebyla potvrzena ani nebyla vystavena faktura, takže Vám nevznikl žádný závazek. E-mail o zjišťování dostupnosti a dalším postupu jsme Vám zaslali. Zboží bylo v e-shopu označeno, že není skladem.

    Stříbrná mince výroční set Star Wars The Empire 1 oz 2020 náš dodavatel na skladě neměl a proto jsme ho nemohli dodat. Mince je na cestě k nám.

    Striktně odmítáme tvrzení, že Vám bylo vyhrožováno pokutou (za ušlý zisk), která by v případě, že zboží nemůžeme dodat, ani nemohla být uplatněna.

    Vaše objednávka je stornována.

    Mrzí nás, že jsme nemohli objednávku uspokojit.

    S pozdravem
    tým Silver Star

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikacia
    • velke poplatky za prevod, nemaju ucet v Eurach,

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    všechny podstatné informace, kam posílat úhrady máte uvedené na našich internetových stránkách a měnu, ve které je vedený účet.
    Poplatky za převod peněz, a to i přepočet měny na měnu cizí si určuje obchodní banka. Tuto skutečnost nemůžeme ovlivnit.
    Děkujeme za Váš zájem nakoupit u nás.

    Silver Star team

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemusíte dostat to co jste si objednali
    • Nejednají na rovinu

    Nedostal jsem objednané zboží,Věděli to,a přesto si nechali poslat peníze,Při osobním kontaktu z nich teprv vylezlo že přišlo něco jiného. Chybu sváděli na dodavatele.
    Nebyla snaha o nápravu.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za realizovaný nákup a za Vaši recenzi. Bohužel si dovoluji připomenout, že po upozornění na to, že nám byl doručen nový rok této základní mince, jste minci nemusel kupovat a peníze by Vám byly vráceny. Nařčení z toho, že jsme to věděli předem a stejně jsme si nechali poslat peníze, je zcela zcestné a nepravdivé, u tohoto typu základních mincí většina dodavatelů rok ražby ani nerozlišuje, protože se nejedná o žádný limitovaný náklad a ani jinak výjimečnou minci. Tento typ mincí se zakupuje pro svoji nízkou uncovou cenu.

    Rovné jednání je jedním z hlavních bodů našeho kodexu a striktně se dodržuje. Věřím tedy, že se pouze jedná o vzájemné nepochopení a v rámci dobrých vztahů Vám nabízím vrácení peněz za námi dodanou nepoškozenou minci.
    Přejeme příjemné prožití Vánočních svátků a vše nejlepší do nového roku.

    s pozdravem
    Silver Star team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • slušně se omluvili
    • Prezentovali zboží za neplatnou cenu, za níž není a již nebude k dispozici

    Objednané jsem neobdržel, což je nejpodstatnější. Omluvili se jak telefonicky, tak mailem. Po několika dnech nabídli náhradní zboží, nakoupil jsem jinde, nabídku jsem neakceptoval. Pro písemný styk bych doporučil vybrousit češtinu.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za technické chyby e-shopu.
    Na tomto důležitém aspektu zapracujeme.
    Přejeme hezký zbytek dne, SilverStar team.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6.4. objednávka dlouho nic 6.5.email že to zruší

    Čekaní měsíc na reakci na nákup tím že ho zruší je otrava a ztráta času.

    Reakce obchodu silverstar.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. S ohledem na situaci výskytu koronavirové krize se obchod nemohl realizovat a byli jsme nuceni obchod zrušit. Problém s dlouhodobou komunikací jsme již odstranili. Děkujeme Silver Star Comp