Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhé vyřízení objednávky
    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Haló Zboží mi přivezl DPD nebyl jsem doma tak to dávají do alzaboxu bohužel v alzaboxu to nejde zaplatit jinak než tím že vložím údaje z platební karty tomu volného telefonu a vše je složité pak jsem mi pomohla v Datartu slečna která našel zboží a hned jsem si ho mohl odnést

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    nedoporučil koupit mikrovlnou trobu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží nedorazilo.
    • 30. 10. 2024 jsem obdržela fakturu a dosud nic nepřišlo.
    • Telefonovala jsem do firmy, prý je balíček u dopravce od 30. 10. 24. Dnes je 4. 11. 24 a stále nic.
    • Nespolehlivost obchodu, neochota při řešení problémů. Nemám peníze a ani zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neseriózní e shop.....
    • Nikdy neplaťte předem za nákup!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Lhůta dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé vyřízení objednávky

    od počátku nefunkční výrobek - display nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží nefungovalo, na reklamaci zatim-po třech žadostech z mé strany a 10ti dnech žádná reakce. Radka Kubáníková

  • Nedoporučuje obchod

    Nejdou přišroubovat nožičky, protože otvory v nožičkách nepasují s otvory na tělese přístroje. Problém také je, že záruční list není předvyplněný, je bez razítka a není jednoznačně uvedeno, kde je možné zboží reklamovat a jakým způsobem.
    Firma nebo dodavatel také nemá přesnou adresu, telefonní číslo ani e-mailovou adresu nebo dostupné místo, kde je možné se domluvit na zkompletování zařízení.
    Jan Klíma Tyršova 2671/45 Brno 61200, tel. 737169320 Spojení nejlépe formou SMS

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlé doručení
    • nefunguje jeden přijímač, asi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    polovina věcí uvedených v nabídce nefonguje, beru jako poměr ceny ke kvalitě a zařídím si zbylé sám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si kartáček, který přišel bez hlavic, firma velmi otálí s řešením

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    nekvalitni vyrobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil samovolně obchod z důvodu, že nebyli schopni vystavit fakturu na IČO. Nikdo se neobtěžoval mě kontaktovat, prostě to zrušili a platbu vystornovali. Zavolala jsem na jejich linku a slíbili mi, že mi hned pošlou obnovenou objednávku a pokyny k platbě, to se ale vůbec nestalo. Jelikož jsem zboží potřebovala do konce týdne, způsobilo mi to dost problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    No nevím kdo to spáchal ale místo koloběžky mi došel žebřík!!
    A za druhé nechápu cenu. Proč jinde je zboží cca o 1200 Kč levnější

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, arogance dodnes nemám ani zboží ani peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrácení peněz na účet se dosud nekoná.

    Nesprávné informace o dostupnosti produktu.
    Problém s vrácením peněz, i když z transakce sešlo vinou prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposlali mi zboží které jsem objednala, ale barevně absolutně nevhodnou barvu, pro mne na vyhození
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nevim jetli je to jenom kusem - ale konvice je z nekvalitního plastu a horní víko je poškozené- budu muset reklamovat
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevím, jakou máte kontrolu, asi žádnou, protože u našeho zařízení nedo vírají dvířka, takž v tom zatím nevařím. Bohužel mám poraněnou nohu, nemůžu na poštu, jinak bych vám to vrátila. A navíc není k tomu návod v šes. jazyce.