Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace. Až po opakovaných urgencích.
    • Neschopnost dopravce doručit zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nebylo doručené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud nemám svoje zboží, komunikace s obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    • pomalá komunikace

    V dnešní době pomalé vyřizování i špatná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na stránkách zobrazeno jiné zboží než poté dorazilo

    Ačkoliv byla chyba na straně eshopu, který zobrazoval na svých stránkách jiný produkt, než který poté dodal, nedočkala jsem se adekvátní reakce. Pokud k takové chybě dojde, čekala bych rychlou reakci, omluvu, návrh řešení a především rychlé vrácení peněz. Místo toho jsem se musela několikrát telefonicky dotazovat jak bude vše vyřešeno, vysvětlovat, že opravdu jiný typ výrobku nepotřebuji a nebudu si ho nechávat, kurýr pro zásilku přijel jindy než bylo domluveno a peníze po měsíci obchod stále nevrátil. Od takové firmy nepochopitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kurýr píše že přijde mezi 10: 00- 11:00 a dorazil až v půl druhý nespolehlivost neochota .

  • Nedoporučuje obchod

    Velmi nekvalitní výrobky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na výrobky chybí základní náhradní díly.

    Nákup na Sencoru jsem se rozhodl ohodnotit s delším odstupem. Proč? Samozřejmě v dodání zboží skladem nebyl žádný problém. Co jsem objednal jsem i dostal.
    Na druhou stranu jsem zároveň poptal náhradní díl na robotický vysavač. Nejvyšší řady, Sencor SRV 9550BK. Vysavač se dnes prodává za 12? 13? tisíc korun. A co čert nechtěl, poškodil se mi na něm takový plastový modrý držák, který zespodu, kryje a přidržuje kartáček. Nu díl tak za 150Kč. Hned na druhý den jsem byl poptán o přiložení fotografie rozbitého dílu. A pak se rozhostilo ticho. Už 14 dní se zdá, že ten díl není možné sehnat. Ze Sencoru se mi nikdo neobtěžuje poslat nějakou informaci.
    A vysavač saje pěkně blbě, protože je kartáček na jedné straně volnější a tak tam propadává špína zpátky pod vysavač. Je to tak na koupi nového.

    A to se přeci vyplatí... takže Sencor už raději příště ne.

    Vím, že teď možná hážu do jednoho pytle obchod a servis. Ale víte co? Jak zákazníkovi je mi to jedno. Zkušenost mám jen jednu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nemožnost dodání výrobku jinak než na vlastní adresu. Možnost přes
    zásilkovnu mi nebyla umožněna.