• Nedoporučuje obchod

    90 %

    Je to už tři týdny a zboží ještě nepřišlo

    t

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí prodloužení čekací lhůty. Zboží z Vaší objednávky bude zítra naskladněno a odesláno. Nejpozději ve čtvrtek by tedy měla být zásilka u Vás.
    S výrobcem aktuálně řešíme plynulejší způsob naskladňování a k takovým prodlevám by tedy již nemělo docházet.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Termín dodání neustále oddalován. Objednávku jsem zrušila.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky. Skutečně nám výrobce posunul předem domluvený termín.
    Moc nás mrzí, že jste objednávku stornovala. Pevně věřím, že budeme mít ještě příležitost si spravit reputaci a při další objednávce již bude dodání přesně v termínu.

    Krásný den

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržena lhůta k dodání zboží

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Produkt měl být naskladněn za 7 pracovních dní. Zpoždění bylo 1 pracovní den. V pátek jsme zboží odeslali a doručeno bylo v pondělí.

    Velmi se omlouváme za případné komplikace.

    Krásný den

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zatím jsem žádnou neobjevila - zboží nedorazilo, ale je zaplaceno -tedy není co hodnotit

    13.3. zboží objednáno a zaplaceno
    14.3. jsem obdržela email "probíhá naskladnění zboží z Vaší objednávky"
    To je vše. Celá komunikace e-shopu. Na webu je uvedeno dodání do 10 dnů dnes je to 15 dnů, ale bez jakékoliv snahy a komunikace ze strany eshopu. Nikdo mě neinformoval o tom, že zboží nezašlou v uvedených 10 dnech. Zpozdit se zboží může, ale očekávala bych komunikaci jako u jiných eshopů. Tedy - zboží nestíháme dodat včas, omlouváme se... Cokoliv. Zde nic není. Žádná snaha o komunikaci, žádný zájem o spokojeného zákazníka.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, paní Jano,

    velice děkujeme za podnětnou zpětnou vazbu. Zboží mělo být naskladněno do 10 pracovních dní, tedy do 25.3. Reálně bylo naskladněno 30.3. Prodlení tedy bylo 3 pracovní dny, za což se velmi omlouváme.
    Snažíme se se zákazníky komunikovat a o veškerých změnách informovat. Pokud byla v tomto případě komunikace nedostatečná, velmi nás to mrzí.
    Pevně věřím, že příště již bude vše 100%.

    Krásný den

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka přišla bez montážního návodu
    • Ani po 2 dnech nebyl e-shop schopen mi návod doposlat
    • Nedá se jim v běžnou denní dobu dovolat (jen pevná linka v roce 2022)??!!
    • Prodají vám nekompletní zboží a dál je zákazník nezajímá, ani po urgenci nereagují

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, pane Jane,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je mi líto, že součástí balení nebyl návod. Výrobce návody automaticky balí k produktům - došlo tedy k pochybení. Ohledně chybějícího návodu jste nás kontaktoval v sobotu, kdy zákaznický servis není dostupný. Ihned v pondělí ráno jsme Vás kontaktovali a chybějící návod odeslali. V čase 8-16 hodin v pracovní dny jsme Vám samozřejmě na lince zákaznické podpory, emailu i chatu k dispozici. Telefonní číslo není na pevnou linku, ale zákaznickou centrálu (v roce 2022 již operátoři nabízejí jakékoliv číslo dle našeho výběru).
    Zákazník je pro nás na prvním místě - veškeré komplikace tedy obratem ke spokojenosti zákazníků řešíme.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo komody, na kterou jsem se velmi těšila,mi přišla jen její část.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Jakmile jste nás informovala ohledně chybějící části, kolegyně předala informaci výrobci a chybějící díl jsme doposlali.

    Pevně věříme, že napříště bude vše stoprocentní.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezké stránky. Ochota zrušit objednávku.
    • Absolutně nesedí časy dodání zboží.

    Za sebe bohužel obchod nemůžu doporučit. Na první pohled se vše tváří krásně, ale jednání mi nepřijde úplně korektní. Myslím, že když se změní předpokládaná doba naskladnění zboží (což se samozřejmě může stát), měl by obchod sám dát zákazníkovi vědět, omluvit se mu a nabídnout reálný časový horizont případně možnost odstoupení od smlouvy. To se bohužel nestalo a musela jsem je opakovaně kontaktovat sama. Po téměř měsíci a půl čekání na zboží jsem se rozhodla objednávku zrušit.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, paní Michaelo,

    je nám velmi líto, že došlo ve Vaší objednávce k prodlení. Skutečně byl od výrobce přislíben termín naskladnění 20.1., který jsme Vám také komunikovali. Reálně se naskladnilo o několik dní později.
    Máte pravdu, že toto drobné zpoždění jsme Vám měli komunikovat s dostatečným předstihem.
    Napříště se budeme snažit, aby vše bylo v pořádku.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednala jsem 17.12.2021, dnes je 5.1.2022 a zboží stále nepřišlo

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,
    bohužel před Vánoci byly výrobci velmi vytížení, a dodací doby se prodloužily. Nyní na začátku ledna měl výrobce inventuru - taburet by tedy měl být naskladněn příští týden.
    Za komplikace se velmi omlouváme.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dostupnost produktu nebyla správná. V důsledku toho jsem objednal a zaplatil za produkt, který mi ještě několik týdnů nebude doručen. I když web uvedl, že je k dispozici.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za prodloužení dodací doby z důvodu předvánočního období.
    Stůl z Vaší objednávky by měl být naskladněn v příštím týdnu a ihned poté expedujeme.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ja rozumiem, že sme ľudia a robíme chyby ale tu ich vzniklo niekoľko naraz a ja osobne som veľmi sklamaná. Žial na objednávke trvať musím nakoľko ma v mojej momentálnej nepríjemnej situácií honí čas....a viem, že by som vzhľadom na zbytočne prodlevy od dodávateľa už teraz nič iné nezohnala...Ale beru to tak, že sa to asi stane (aj keď by sa podľa mňa v serioznom obchode stať nemalo)... rozhodne si u tohto dodávateľa už nič neobjednám a určite ho ani nikomu nedoporučím aj napriek peknému portfóliu produktov, ktoré ponúkajú...Na druhej strane musím povedať, že pani na zákazníckom servise bola veľmi milá, žial to ale celý problém nevyrieši....snáď sa ešte dočkám :-) a budem dúfať, že skúsenosti ďašlích zákazníkov budú niečo pozitívnejšie.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za veškeré komplikace a prodlení. Skutečně mnohdy dojde u výrobce k prodloužení dodací lhůty, což nás velmi mrzí. O tomto se snažíme zákazníky předem informovat a případně nabídnout alternativu.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • špatná komunikace

    Objednávku přijali: 24.8.2021, stejný den zaplacena přes GOPAY.
    Dne 19.9.2021 jsem se Vás dotazoval na dostupnost, protože dle webu již mělo být minimálně u vás naskladněno.
    Vaše odpověď 20.9.2021… Omlouváme se za prodlení…. Naskladnění by mělo být za 7 – 11 dní…
    7.10.2021 mi píšete že stále čekáte na naskladnění kancelářské židle a zda chci zaslat zbytek objednávky bez této položky, která bude zaslaná ihned po naskladnění za 7 – 10 dní. Souhlasím.
    A dnes 29.11.2021 po více než čtvrt roce od objednání a držení mých peněz mám doma část objednávky a na část stále čekám, přestože na vašem webu svítí u zboží dostupnost 1-2 týdny.
    29.11.2021 odpověď obchodu že dnes naskladnili a posílájí 123 kurýrem.
    Dnes 2.12.2021 zatím stále zbytek objednávky nemám.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, pane Radku,

    velmi mne mrzí veškeré komplikace a prodlení Vaší objednávky. Skutečně ve Vaší objednávce bylo více položek, které měly různý termín naskladnění a u některých výrobce dobu prodloužil.
    Je to pro nás velké ponaučení a napříště se budeme snažit, aby vše bylo stoprocentní.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle dodanie
    • Drahe postovne
    • Zbozi je z polska. Na polskom trhu sa da kupit o polovicu lacnejsie. Neni to ziaden svedaky obchod ako by clovek podla nazvu cakal
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Dobrý den, moc jsem se těšila na křesílko pro vnoučka, ale jaké bylo zklamání po otevření krabice, byl tam polotovar, který je složen z obalu a pytle kuliček, který si musíte vycpat sami a ještě k tomu jsou to kuličky, které mi budou lítat po celém bytě. Je to dost peněz na to, aby jste zasílali lidem polotovary. Velké zklamání!

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, paní Mileno,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Rozumím, že jste očekávala kompletní výrobek - bohužel tato informace nebyla uvedena v popisku. Předávám tedy k doplnění a zkusíme s výrobcem domluvit kompletizaci.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • II. jakost

    Uvádějí zboží ve II. jakosti a přijde Vám rozmlácený nábytek! Bohužel si jako II. jakost představui úplně něco jiného. Ne, rozmlácený nábytek. Může to být chyba v laku, nebo drobná oděrka. Bohužel tady dorazila rozmlácená lavice. Teď co s tím? Opravovat to hodiny?

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, pane Jaroslave,

    velice se omlouváme. Popis vady je uveden u výrobku. Pokud nábytek vykazuje jinou vadu, samozřejmě se na ni vztahuje reklamace. Prosím kontaktujte nás na www.scandishop.cz/sos. S kolegy se domluvíte na řešení k Vaší spokojenosti.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • O dodani jsem musela opakovane zadat, telefonovat obden, Kreslo jsem obdrzela misto za pet pracovnich dnu za 24 pracovnich dni.
    • cekani, volani,

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace s objednávkou. Křeslo bylo vyexpedování do 4 dnů po objednávce, bohužel dopravce chybou systému obdržel nekompletní data. Proto jsme jej urgovali ke změně doručení či vrácení k nám. Tuto situaci jsme nemohli urychlit a jakmile nám Česká pošta zásilku vrátila, ihned jsem odeslali opakovaně.
    Velice nás mrzí tato komplikace, učinili jsme taková opatření, aby k takovému pochybení již nedošlo.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velme dlouho obhod resi dodani objednavky, zadna kommunikace se strany obhodu neni

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení Vaší objednávky. Naskladnění se bohužel v původním termínu neuskutečnilo a výrobce termín posunul. O tomto jsme Vás informovali emailem. Nyní již máte zboží doma a pevně věřím, že je vše v pořádku.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednané křeslo mě přišlo na x místech totálně roztrhané! Jednoznačně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velice nás mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Jednalo se o vadu z výroby. Ačkoliv se snažíme kontrolovat co nejvíce zboží, bohužel není v našich silách zkontrolovat 100% výrobků. Jakmile jste nám o problému dala vědět, ihned jsme Vám nabídli výměnu za nové křeslo bez vad. To jste však odmítla a proto došlo k odstoupení a peníze jsme Vám vrátili na účet.
    Na příště se budeme snažit, aby vše bylo stoprocentní.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodaci lhuta (mesic). Nasledne, po doruceni jsem resila mesic a pul reklamaci, kdy mi dvakrat dorucili balik s poskozenou zidli. Musela jsem se nekolikrat uvolnovat z prace aby si mohli zasilku vyzvednout a dorucit mi dalsi (poskozenou zidli) a opet znova az dokud mi konecne dorucili novou a neposkozenou zidli. Vyzvednuti a doruceni nenastavalo v ten sami den i kdyz bylo realizovano pres stejneho dopravce. Takze celkove jsme byli dva a pul mesice bez sezeni v kuchyni. Pokud bych se neozvala, ze mi staci poslat jen sedak (nohy zidle byly v poradku) tak to trva jeste snad do ted. Jsem zklamana z poskytnuteho servisu. Do budoucna budu volit radsi jiny obcho

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za veškeré komplikace. Vaši reklamaci jsme se snažili vyřešit obratem, nicméně došlo k prodlení ze strany dopravce. Snažíme se podobným komplikacím vyvarovat, nicméně bohužel dopravce plně ovlivnit nedokážeme.
    Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a usilovně pracujeme na zlepšení ve všech zmíněných ohledech.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Napsali, že nemám zboží placené, i když jsem věděla že jsem to platila. Začali že zboží neposlou.
    • Kdyby se potom aspoň omluvili, ale to ne

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, Katko,

    vytvořila jsme 2 identické objednávky, kdy jedna byla uhrazena a ta druhá nikoliv. Z tohoto důvodu jsme Vám odeslali automatickou informaci, že objednávka nebyla uhrazena. Po domluvě s Vámi tedy byla jedna objednávka stornována.

    Tým Scandishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Komunikace i doprava v pořádku, ale na stole u desky byla vada, která nevznikla v dopravě, není v mých silách posílat zboží zpět, nechám to už být, ale mrzí mě, že si prodejce zboží pořádně neprohlédne než ho zabalí, cena není zase tak malá... mrzí mě, že nejsem z těch šťastných, kteří obchod doporučují..

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že stůl měl vadu z výroby. Ačkoliv se snažíme kontrolovat kvalitu, v množství tisíců vyexpedovaných položek denně není v našich silách otvírat, zkontrolovat a znovu přebalit veškeré zboží. Prosíme spojte se s námi na www.scandishop.cz/sos a uveďte, jakou má stůl vadu. Kolegyně Vás kontaktuje a navrhne způsob řešení k Vaší spokojenosti.

    Tým Scandishop.cz