Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Skvělá komunikace
    • rychlost dodání
    • Kvalitní provedení
  • 100 %

    Krásné výrobky, rychle dodaní.. mohu vřele doporučit ❤️

  • 100 %

    • rychlost
    • kvalita
    • rychlá komunikace

    Zboží došlo velmi rychle a splnilo očekávání.

  • 10 %

    • cena
    • komunikace
    • řešení reklamace
    • nedoporučuji

    kupovala jsem sedačku, již při smontování jsem řešila značné chyby a nefunkčnost. Nyní opět řeším reklamaci již 3 měsíce, před měsícem psali, že sedačku vymění a dodnes nemám odpověď kdy ta výměna proběhne.. absolutně nekomunikují, kvalita výrobků šílená.

  • 10 %

    • hezké internetové stránky, to je bohužel vše.
    • komunikace
    • rychlost řešení problému
    • dodání nesprávného zboží
    • informování zákazníka
    • reklamace peněz

    Zoufalství, neprofesionalita, ignorace zákazníka a neschopnost vyřešit problémy několik měsíců.

    Začátkem března jsem objednal dětskou postýlku. Termín dodání 1 měsíc, postýlka přišla o dva týdny později, což bych vůbec neřešil, jelikož jsem objednával s dostatečným předstihem. Asi za měsíc, po dokončení rekonstrukce dětského pokoje, jsem zásilku poprvé rozbalil, a zjistil, že chybí návod na sestavení a šrouby, dodány byly pouze dva balíky dřevěných komponent. Opět bych se zásadně nezlobil, jelikož chyba někde na skladě se pochopitelně může stát.
    Dodání návodu a šroubů trvalo další více než měsíc, během kterého firma nekomunikovala, pokud jsem se opakovaně neozýval telefonicky a e-mailem. Toto zdržení už mi příšlo dost nepříjemné, nicméně akceptoval jsem ho. Po otevření návodu a kontrole dodaných komponent jsem zjistil, že polovina dodaných součástí k postýlce vůbec nepatří, a potřebné díly naopak chybí.
    Takže o více než 3 měsíce pozdějí druhá reklamace v termínu, kdy už jsme postýlku poměrně nutně potřebovali mít funkční. Po opakovaném ujištění, že firma udělá vše pro to, aby chybějící díly do týdne dodala, nastal další týden nekomunikace. Až po dalším urgování mi bylo sděleno, že dodání chybějících součástí se nestihne.
    Začal jsem tedy řešit proces vrácení zásilky firmě a peněz na můj účet. Navzdory přesným informacím firma poslala kurýra pro zásilku v jiném čase a na jinou adresu, než jsem uvedl, a odeslání zásilky jsem tedy nakonec s přepravcem musel řešit sám.
    Následně jsem byl firmou ubezpečen, že ihned po obdržení zásilky budu informován o jejím doručení na sklad a obdržím platbu s vrácenými penězi.
    Po dalších dvou týdnech nekomunikace jsem se firmě opět musel připomínat, načež jsem okamžitě obdržel informaci, že zásilka již byla přijata a vrácení peněz se začíná řešit.

    Celkově tedy 8.3. objednáno, dvojnásobná reklamace v naprosto šíleně zdlouhavých termínech, navíc neúspěšná, a dnes - 31.7., tedy bezmála o 5 měsíců později nemám ani objednané zboží, ani vrácené peníze na účtě.

    Důrazně doporučuji přes tuto firmu nic neobjednávat.

    edit:
    Omlouvám se za odeslání anonymní recenze. Vít Trůbl

  • 100 %

    • pěkný a cenově dostupný nábytek
    • Nic

    Spokojenost s eshopem. Přestože měli s dodávkou zboží zpoždění, slečna mi volala, že nasazují nový systém a proto se jim odeslání zboží zpozdilo, jako kompenzaci mi dala slevu. Toto je přesně přístup eshopu, jaký v dnešní době očekávám.

  • 100 %

    • poměr cena a kvalita
    • komunikace
    • velký výběr zboží
    • nic

    Kupovala jsem komodu do dětského pokoje, kvalitní zpracování a moc pěkný design. Určitě na tomto eshopu nenakupuji naposledy.

  • 10 %

    • Podávají použité zboží z Polska

    Koupila jsem regál, která došel již rozbalen a viditelně použit, nicméně na internetu o tomto nebylo ani zmínky a zaplatila jsem za něj plnou cenu. Toto je porušení zákona o ochraně spotřebitele, konkrétně § 10 "Při prodeji použitých nebo upravovaných výrobků, výrobků s vadou nebo výrobků, jejichž užitné vlastnosti jsou jinak omezeny, musí prodávající na tyto skutečnosti spotřebitele předem zřetelně upozornit.". Upozorněna jsem nebyla, zbží přišlo již rozbalené a chyběly k němu nohy, takže naproto nepoužitelné.

    Zboží je navíc z Polska, nejedná se o žádný severský obchod, toto zboží si můžete v Polsku koupit za zlomek ceny.

    Nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom reagovali.
    Zboží odebíráme od více odběratelů - nejen ze severských zemí, ale například i z Polska. Snažíme se však vybírat ověřené dodavatele, kteří mají v sortimentu kvalitní výrobky za příznivé ceny. Denně expedujeme stovky zásilek a bohužel není v našich silách jednotlivé produkty vybalit a zkontrolovat. Provádíme namátkové kontroly, které však neodhalí možné výrobní vady u veškerého zboží.
    Jakmile zjistíme jakoukoliv závadu, ihned s výrobcem řešíme její nápravu.

    Co se týče Vaší objednávky, došlo k pochybení kolegy z expedice, který vratku dodavateli chybně zatřídil do expedičního místa. Jakmile jste nás o této chybě informovala, obratem jsme Vám nabídli výměnu či vrácení peněz. Zvolila jste odstoupení a za produkt Vám byla vrácena plná částka.

    Za tyto komplikace jsme se Vám již omluvili a skutečně nás velmi mrzí, že k této situaci došlo.

    Pevně věříme, že budeme mít možnost napravit si reputaci a že se k nám po čase vrátíte.

    Krásný den

    Lucie ze Scandishop.cz

  • 10 %

    • Žádná
    • Podvodníci

    Nejhorší e-shop vůbec. V první řadě storno objednávky zboží 2. jakosti z jejich strany, s tím že ho nemají ať si objednám dle jejich slov něco normálního. Nakonec mi stejně přišla druhá jakost, ale za plnou cenu "normálního" zboží. Dlouhá dodací lhůta, nekompletní objednávka i po druhé reklamaci. Nedodanné nohy ke gauči po reklamaci přišly až na konci 30-ti denní lhůty úplně otlučené a zničené, nikde k nim žádné šrouby. Komunikace eshopu a reklamačního ve stylu, naše zboží je v nejlepším pořádku a nikde žádná vada a vy jste jen nespokojený otrava. Vyvrtané díry na šrouby rozměrově neseděly a hloubka pouzder se závitem pokaždé jinde, takže jsem musel shánět a nakonec použít 3 různé délky šroubů. Do nohou frézovat větší díru abych je vůbec mohl přimontovat. Za 25 tisíc opravdu kopec zábavy.
    Ladislav Suchdolák. Nechci vystupovat jako anonym

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den, pane Suchdoláku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
    Celou komunikaci s reklamačním oddělením jsem pečlivě prošla a skutečně došlo k pochybení ze strany kolegyně. Na základě Vaší připomínky jsme provedli kompletní revizi a nyní spolupracujeme s novými kolegy, kteří jsou plně proškoleni a celý systém pravidelně kontrolujeme. K takovýmto pochybením by tedy již nemělo docházet.

    Co se týče Vaší reklamace, kolegové Vás budou kontaktovat a navrhnou řešení Vaší reklamace.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    Krásný den

    Lucie ze Scandishop.cz

  • 10 %

    • nedodání zboží, je to již měsíc od platby
    • po zaplacení a čekání na dodání zboží část zboží vyprodali, i když mají mé peníze
    • nekomunikace
    • nedodržení obchodních podmínek "dodání do 14 dnů od objednání"

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za případné komplikace. Pokud je jakýkoliv problém s objednávkou, stačí nás kontaktovat telefonicky, emailem, na chatu či facebooku. Rádi veškeré dotazy zodpovíme a zjistíme informace ohledně aktuálního stavu.

    Krásný den

    Lucie ze Scandishop.cz

  • 20 %

    • Nic
    • Katastrofa výrobek.Židle svařená na poblití.Šmejdi hnusný,jak si to můžou dovolit poslat.Nenakupujte ve Scandishopu šmejdů.
    • Ý
    • Katartofa.Šmejdi Scandishop na poblití.

    To jsem nezažil,co tento obchod šmejdů si dovoluje poslat z katastofu židly.
    Nenakupujte zde u těch ŠMEJDŮ.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    rádi bychom se ohradili proti takovému způsobu jednání a recenze. Pokud je jakýkoliv problém s objednávkou, stačí nás kontaktovat a vše dáme do pořádku. Prodáváme stovky výrobků mnoha různých výrobců a výjimečně může se stát, že výrobek není v pořádku. Ihned takovou zpětnou vazbu předáváme výrobci, a případně výrobky ze sortimentu vyřadíme.

    Zákazníkům pak nabídneme alternativní produkt, či vrátíme peníze na účet.

    Stačí s námi komunikovat a o problému nás informovat. Obratem vše vyřešíme.

    Lucie ze Scandishop.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Vse, Nejhorsi zkusenost

    Velmi spatny servis, neochota. Spatna kvalita.

    Tak bych ve zkratce shrnula nakup na Scandishopu, ale rada trochu rozvinu. Zbozi mi melo byt dodano do 10 dnu, ale bylo dodano za mesic. To bych jeste prekousla, ale v den dodani mi volal ridic, ze mi veze zbozi a at nepocitam s tim, ze mi pomuze z nakladaku vyndat, nechtel ho donest ani k prvnim uzamykatelnym dverim, vicemene jen otevrel dvere, at se postaram. Po vyneseni jsme pak zjistili, ze chybi stoubky, nozicky a zbozi je poskrabane. Kdyz jsem si stezovala a nekolikrat volala, protoze na zpravu nikdo neodpovidal, tak mi bylo receneo, ze sroubky nekdy dovezou, ale nevi kdy. Kdyz jsem rekla, ze gauc je poniceny, tak mi po nekolika telefonatech bylo sdeleno, ze mi gauc nekdo prijdede opravit-dovezeni noveho mi nebylo nabidnuto. Kdyz jsem toto odmitla a chtela odstoupit od smlouvy, tak mi receno, ze si mam zaridit dopravu z Prahy do Brna sama. I v tomto pripade absolotni neochota, ze jim je jedno, jak si gauc dopravim, ze je to muj problem. Pote, co mi na nakolika firmach rekli, ze mi gauc neodvezou, protoze jsem soukroma osoba, tak jsem znovu volala do scandishopu. Opet neochota. Nakonec jsme se po x trlefonatech dohodli, ze zbozi svezou az budou mit priste cestu dobPrahy. Nyni nastala ale otazka, jak jim mam zbozi dopravit, kdzy mi nebyli dany obaly? Pani na telfonu mi rekla, ze to by snad nemel byt problem obaly koupit, predpokldala jsem, ze mi tedy obaly proplati, kdyz na obalech tak velmi trvala. Propalceni mi bylo ale zamitnuto s tim, ze mi vysli vstric, ze mi zbozi odvezou. Zbozi odvezli za 900, jen bych chtela podotknout, ze privezly za 490. Zmena ceny dopravy mi nebyla vysvetlena. Mam byt rada, ze to odvezli, jak mi pani sdelila. Obaly neproplaceny. A penize nazpet stale nemam. Nedoporucuji. Jsem velmi zklamana neochoutou, zakaznickym servisem, jednani, kvalitou vsim.

  • 10 %

    • Žádná, zboží nefunkční ležící doma.
    • Nekvalitní, poškozené, nefunkční zboží

    S obchodem jsem velice nespokejana, zboží, které jsem si objednala přišlo se špatnými komponenty, tudíž nefunkční. Kvalita hrozná, poškozená. Jedná se o závěsné křeslo na zahradu, které vypadá jako už použité nebo II. jakost. Což nebylo uvedeno. Přístup k vyřešení situace hrozný, paní Hudeckova co vyřizuje reklamace komunikuje jednou za den prostřednictvím mailu. Chyba byla na straně prodávajícího a chtějí po mě úhradu odeslání zboží zpět. Za takový přístup k zákazníkovi by se měli stydět a koukám, že nejsem jediny zákazník, který má špatnou zkušenost s obchodem.

  • 20 %

    • scam, lháři, podvodníci

    Reaguji na Vaší trapnou odpověď k recenzi k 2.7.2022, opravdu mě uráží Váš přístup k zákazníkovi, kdy mu říkáte co má dělat. Možná by bylo lepší z Vaší strany zkvalitnit Vaše služby a nepodvádět, nenabízet klamavé výrobky. Ve 21. století mi přijde opravdu trapné poslat takovou objednávku, za to může osoba, která u Vás pracuje a poslala tuhle objednávku ke mně domů, nikoliv dopravce!! Radši přiznejte Vaší chybu a jsem opravdu rád, že jsem neplatil ve Vašem obchodě dopředu, protože bych chtěl vidět kdybych kontaktoval Vaší podporu, jak byste nebyly určitě k dostižení. Kdyby mě neobtěžovala dlouho po stornování mé objednávky ještě Vaše agresivní slečna, která ze mě nakonec udělala blbce, tak si tuhle recenzi odpustím. Ale měli byste zvažovat konec Vašeho podnikání. Nashledanou!!!! Ty vaše odpovědi na recenze, musím se smát:-)

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    rozumím, že pokud je něco v nepořádku, pak je zákazník rozlobený. Nicméně abychom mohli problém vyřešit, je třeba nás kontaktovat. Zákaznická linka je dostupná Po-Pá v čase 8-16hod. Bohužel recenzi píšete anonymně, proto Vám v tuto chvíli nemohu více pomoci. Pokud budete mít zájem o řešení, prosím, kontaktujte mne na telefonu 773 901 160. Jistě vše společně dořešíme k Vaší spokojenosti.

    Krásný den
    Lucie ze Scandishop.cz

  • 20 %

    • Cancer

    Určitě nedoporučuji. Je to scam. Vůbec neplaťte dopředu!!! Objednal jsem si postel za 13000,- s pěnovou matrací a dovezli mi 2ks lego stavebnice, asi si mysleli že ležím na tyči. Strašný. Vím, že chybovat je lidský, ale i dítě v první třídě základní školy by umělo poslat objednávku líp.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Avšak žádnou Vaši objednávku u nás neevidujeme. Pokud nastala chybu, obratem bychom vyřešili - stačí nás kontaktovat telefonicky, emailem, formou chatu či na www.scandishop.cz/sos.

    Krásný den

    Lucie ze Scandishop.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi dobré zkušenosti, spokojenost s dodáním pěkného boží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojená, zboží splnilo očekávání

    Velký výběr, jednoduché objednání, rychlé dodání

  • 100 %

    • Neuvěřitelná rychlost dodání zboží.

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    moc děkujeme za pozitivní recenzi. Věříme, že budeme stejně rychlí i při příští objednávce.

    Hezký den

    Lucie ze Scandishop.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • 100 %

    • Výběr
    • Kvalita materiálu
    • Skvělý servis

    Na Scandishopu jsme si s přítelkyní vybírali zahradní nábytek. S objednávkou nebyl žádný problém, byli jsme překvapení rychlostí vyřízení celé objednávky. Na druhý den přijel rozvoz společnosti a nábytek nám ochotně vynesl až na terasu bytu :-).
    Poměr cena/výkon naprostá paráda.

    Moc děkujeme a určitě doporučujeme!

    Reakce obchodu Scandi Shop

    Dobrý den,

    jsme rádi, že jste se zahradním nábytkem spokojení. V letošní sezóně to jsou nejprodávanější produkty. Moc doporučujeme i závěsná křesla, která jsou ozdobou zahrady. Např. https://www.scandishop.cz/zavesna-kresla/bile-zavesne-kreslo-marocco/.

    Těšíme se na příště :)

    Krásný den

    Lucie ze Scandishop.cz