Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V sobotu objednáno a až ve středu mi psali, že balík posílají. Když jsem psala, že až ve středu, reakce byla chladná :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží bylo vyprodané.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel při tvoření objednávky, můžu dojít k prodeji na kamenné prodejně. Systém je tak nastavený, bohužel to nejde ovlivnit.


    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    nic jsem nedostala

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme, za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel objednávka byla zaměněná a vrácená od dopravce, proto tak velké zpoždění. Dnes Vám byla objednávka expedována. Ještě jednou se velice omlouváme.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byl mi doručen jiný druh přípravku, než který byl nabízen v Ešopu. :(((

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel nemůžu najít žádnou komunikaci s Váma. Můžete napsat do emailu o co se jedná, vše se může dořešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Je to moje první zkušenost, vše bych pochválil a to až do rozbalení balíčku. Z pěti lahviček vody po holení značky Diplomat, měly tři z nich povolený uzávěr a obsah tak částečně vylitý do obalu. Snad u jednoho se může stát, ale tři - to příliš nesvědčí o kvalitní práci. Reklamovat nebudu, ale příští objednávku budu zřejmě velmi zvažovat.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel výrobky takto dodává výrobce. Stává se to i u dalších výrobku. Není v našich silách vše kontrolovat. Děkujeme za upozornění, určitě to budeme víc kontrolovat.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo vůbec doručeno - Zásilkovna se svévolně rozhodla balíček doručovat někam úplně jinam. Jediná reakce e-shopu je, že mám uhradit dopravné...

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel balík je označený jako nevyzvednutý. V tomto případě žádáme o zaplacení nákladů na opětovné poslání balíčku.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem jiné zboží než jsem objednával

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Kolegyně s Vámi vše dořešila emailem, produkt měl nový obal od dodavatele. Zboží jste nám vrátil.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jak můžu doporučit obchod, když zboží dodal pozdě a až po urgenci..

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Byla vytvořena 30.6.2024, platba přijata 1.7.2024. Zabalena a předána 4.7.2024. S naší strany byla lhůta dodržena, předání dopravci 2-3 pracovní dny.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednáno před týdnem a ještě zboží nedorazilo, ale hlavně že už se ptáte jak jsem spokojená. Nemůžu být spokojená, když zboží ještě nemám

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Vytvořeno 17.6.2024 a expedováno 20.6.2024.
    Dopravce si objednávky přebral až 21.6.2024, proto to pozdější dodání, za což se omlouváme.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod sampoon je bohužel vmd drogerie, tedy nechápu......

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, VMD drogerie pro eshop Šamppon balíky expeduje.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží uvádí skladem a přitom ho nemají.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel poptávka po produktu byla tak velká, že nešlo uspokojit všechny zákazníky. Při tvoření objednávky bylo skladem, ale vzápětí došlo k prodeji na kamenném obchodě. Tato situace se bohužel stává.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Příliš dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Vytvořena byla 21.4.2024 a platba připsána 22.4.2024.
    Po připsání platby začínáme objednávku kompletovat. Na vyřízení máme 2-3 pracovní dny. Zásilku jsme expedovali 25.4.2024, takže do 3 pracovních dnů Vám byla odeslána. Věříme, že příští odeslání bude rychlejší.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dnes je to týden a zboží nikde

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, objednávku jste vytvořila 25.3.2024, na vyřízení objednávky máme 2-3 pracovní dny. Zásilku jsme předávali dopravci 27.3.2024, takže ve lhůtě. Dopravce Vám doručil zásilku 2.4.2024. My už za dopravce neručíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízké ceny
    • nedostatečná komunikace ohledně doručení zboží
    • dlouhá doba dodání
    • nečitelné emailové zprávy

    Dodání zboží s dostupností skladem trvalo 5 pracovních dnů. V neděli večer objednáno, v pátek odpoledne připraveno k vyzvednutí. Předpokládaný termín doručení lze zjistit na dotaz a pak doufat.
    Objednané zboží bylo sice uzavřeno v plastovém sáčku se zipem, nicméně obdržet zboží v Savo nálevu není úplně příjemný zážitek.
    Emailové zprávy jsou zasílány v nesprávném kodování znakové sady. Zprávy mají rozbité znaky s diakritikou a jsou nečitelné.
    Obchod Šampon.cz je další prodejní kanál firmy VMD Drogerie.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace z Vaší objednávkou. Problém jsme nahlásili IT specialistovi. Komunikace proběhla přes email. Za pozdní odeslání se omlouváme.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bio Golem P (3 ks.) jsem objednal a zaplatil 29.1.24. Po tel. urgenci
    jsem 2.2. dostal balíček s jiným zbožím. Reklamoval jsem telefonicky
    i mailem, ale zatím z obchodu se nikdo neozval (5.2.24).

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Vše bylo dořešeno k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za delší dobu řešení reklamace, museli jsme dohledat zaměněný balík.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší e-shop ve kterém jsem kdy nakupovala.

    Z objednaných a zaplacených sedmi kusů zboží přišlo pouze pět.Jednalo se o 150kč,tak jsem to neřešila.Pak jsem zjistila ,že na minerální vodě evian je uvedeno spotřebujte do:03.2021.Podotýkám,že jsem objednávala 3.1.2024.Tak si udělejte obrázek sami.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme neobdrželi od Vás žádnou reklamaci. Poprosíme napsat na email, které výrobky Vám v objednávce chybí. Co se týká minerální vody Evian, na eshopu je uvedeno po datu spotřeby, záruka 03/2021.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dvě věci, které jsou skladem nemůžou prostě dorazit až za 7 dní. Spoléhat na to a takhle vás vypečou.. amaterismus sorry

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel předání dopravci vyšlo na pátek, 3 den od vytvoření objednávky. Potom následoval víkend, proto se doba dodání prodloužila.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala, zaplatila...následně mi prisla informace, že zboží není na skladě, objednávku jsme tedy stornovali. Peníze zatím zpět nepřišly, jsou to zatim 3 dny, tak uvidím...při chybě ze strany prodavajícího bych čekala větší rychlost...

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme měli přes víkend technickou chybu v eshopu, kam se nám nahrály položky, které již dlouhodobě nejsou skladem, a nebo které jsou momentálně vyprodané přesně jak jsme Vám uváděli při přijetí objednávky. Peníze jsme v vrátili na váš účet.

    S pozdravem
    Ivičičová Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Došloy 2 roky prošlé krémy

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že došlo k takovéto chybě a bylo odesláno zboží s prošlou záruční lhůtou, které již nemělo být expedováno.
    Tuto situaci jsme ihned řešili stažením tohoto produktu.


    S pozdravem
    Ivičičová Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí zasilkovna
    • Šampon je pseudo web VMD drogerie

    Šampón, je jakási pseudo stránka VMD drogerie, i na Heureka.cz se to tváří jako různé weby, ale opak je pravdou. Ihned po dokončení objednávky chodí vše už z VMD drogerie, delaj že spotřebitelů tupce. V první chvíli jsem chtěl obchod a platbu kartou stoupnout.... Nicméně zboží přišlo vporadku, rychle a odpovídající kvalitě.