Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hrozně dlouhá doba dodání, objednáno 14.1. dodáné 21.1.2025

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • nabídka
    • komunikace obchodu
    • nezvedají telefon / nelze se dovolat
    • doprava

    Dne 26.12.2024 jsem objednala větší balík (9 položek, cca 8 kg). Při této velikosti byla jediná nabízená doprava Česká pošta. Dne 27.12.2024 mi přišel e-mail, že objednávka byla vyřízena. Balík do 10.01.2025 nedorazil. Na odkazu k objednávce, který byl součástí mailu o přijetí objednávky bylo uvedeno, že je objednávka vyřízena, předána dopravci a čeká. Byla jsem se tedy zeptat na poště, protože známe Českou poštu. Nic, žádný balík.
    Vznesla jsem dotaz na e-shop , který mi odpověděl, že do 13.01.2025 měli inventuru a že balíky budou odesílat až po 13. lednu.
    14.01.2025 mi přišel e-mail, že jsem si objednávku nevyzvedla a že po mně požadují uhradit poštovné 140,-- Kč. Balík, o kterém e-shop den před tím tvrdil, že ještě nebyl odeslaný. Nedostala jsem žádné trackovací číslo balíku, ačkoli jsem o něj požádala. Česká pošta mi balík nedoručovala - žádný e-mail, žádná sms, žádný nepřijatý hovor, žádný lístek ve schránce a zvonek na domu není.
    Aktuálně jsem tedy ve ztrátě 800,-- Kč, bez doručené objednávky a e-shop nekomunikuje.
    Drogerie Šampoon a VMD nedoporučuji.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, Vaše objednávka byla předána dopravci 31.12.2025. Podle sledovacího čísla, které Vám měla zaslat pošta, vidíme, že 2.1.2025 Vám byl balík doručován, ale nikdo nebyl zastižen na adrese. Proto byl uložen na poště, po uplynutí lhůty na uložení, nám byl balík vrácen zpět. Takže recenzi by si spíš zasloužila Česká pošta. Momentálně je balík u nás, zaleží na Vás jestli budete chtít expedovat znova, nebo vrátit peníze. Stačí nás kontaktovat.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • nic

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Seriózní rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Poměrně dlouhá doba dodání vzhledem k ostatním e-shopům.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzena objednávka i její kompletace a najednou email, že zboží nemají!

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025. Vaše objednávky je vyexpedovaná 18.1.2025.
    Omlouváme se za dlouhé čekaní.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    ano tak to má fungovat-děkuji.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobrá komunikace
    • měli sice inventuru, ale dodáno hodně pozdě od úhrady objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    Před 7 dní jsem si objednala zboží. Přišla zpráva, že je objednávka přijatá.
    Do dnešního dne se nic neděje.Asi objednávku zruším.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025. Vaše objednávky je vyexpedovaná 16.1.2025.
    Omlouváme se za dlouhé čekaní.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    • Dá se objednat (zboží skladem), dá se zaplatit, ale doručení se nekoná. Zatím. Ještě chvíli počkám, pak budu požadovat zrušení objednávky a vrácení peněz.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025. Vaše objednávky je vyexpedovaná 16.1.2025.
    Omlouváme se za dlouhé čekaní.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se neozval, zboží nebylo doručeno již týden od objednávky

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025. Vaše objednávky je vyexpedovaná 16.1.2025.
    Omlouváme se za dlouhé čekaní.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zdravím, přijde mi dodací lhůta dlouhá, zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025. Vaše objednávky je vyexpedovaná 16.1.2025.
    Omlouváme se za dlouhé čekaní.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno před týdnem a do dnešního dne mi nebylo sděleno jak to s objednávkou vypadá.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025. Vaše objednávky je vyexpedovaná 16.1.2025.
    Omlouváme se za dlouhé čekaní.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka přijata, ale pak už nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedorazilo to

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je hrozně pomalý

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Ani tyden po objednani objednane a zaplacené zbozi nemam. Několik dní se pokouším telefonicky zjistit důvody, telefon nikdo nezvedá.

    Absolutně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    1.1. objednáno, dnes je 8.1.,nic nedorazilo, žádná zpráva.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod reagoval obratem

    S obchodem jsem zcela spokojen

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání.