Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží bylo rozbaleno
    • doba dodání

    zboží bylo zasláno na jinou adresu, než jsem požadoval. Musel jsem osobně nahánět dopravce a jet za ním, aby mi zboží předal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží a ani po 10 dnech nebyli schopní mi napsat, že objednané zboží vůbec nemají, přestože na webu zboží nabízeli. Kdyby obchod alespoň napsal, nebo zavolal, že toto zboží není a ani nebude, tak by jsme se podle toho zařídili, ale museli jsme se ozvat my.

  • Nedoporučuje obchod

    Tento obchod trochu manipuluje se skutečností. Neobjednal jsem totiž "AgroBio Agrofit kombi New proti plevelům v trávníku, na 100 m2 Starane Forte 6 ml + Lontrel 300 8 ml", ale balení na 1000 m2 Starane Forte 60 ml + Lontrel 300 80 ml. Přesto do dotazníku napíší, že bylo objednáno balení malé. To mi nepřipadá, jako seriozní jednání prodejce.

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den,

    skladem máme přes 6000 produktů a opravdu se nám stalo, že popis byl špatně napsaný. Objednávka byla stornována.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • U Zboží bylo "skladem", ale čekal jsem 10 dní...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    evidentně nabízejí zboží, které nemají skladem, ikdyž na webu uvádějí, že skladem je

    Reakce obchodu Šampoon

    Dobrý den, předem děkujeme za Vaši objednávku. Veškeré zboží uvedené na e-shopu je skladem. Nenabízíme zboží, které skladem není. Momentálně máme asi o 300% vetší zátěž na logistiku a lidi, kteří vní pracují vzhledem na riziko nákazy. Nejsme připravení na tolik objednávek a proto i na e-shopu uvádíme, že dojde při doručení ke spoždění.

    Mrzí nás, že umíte být takhle negativní na základě situace, ve které dnes všichni jsme.

    Děkujeme za pochopení. Tým Šampoon.