Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neplatit předem. Zboží které nabízí nemá skladem . Dodací lhůta údajně až tři měsíce.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, u zboží které máme skladem je to uvedeno u eshopu. Nejsme schopni držet skladem všechny položky z karavanového příslušenství, jedná se o tisíce položek. Termín dodání objednaného dřezu Vám potvrdíme v nejkratší možné době. Samozřejmě pokud budete chtít objednávku stronovat, platbu obratem vrátíme, což Vám prodavač také řekl. Není v tom žádný problém.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asi to že zboží neodešle,ani nerozesílá info třeba z jakého důvodu není možné zboží odeslat,dá se pochopit že zboží nemají třeba skladem,ale určitě je důležité zákazníka o tom informovat.

    zboží jsem nakoupil - objednal v obchodě protože ho jako jedni z mála nabízejí,ale přitom asi zboží nemají ! Takže tím pádem takový obchod nemohu nikomu doporučit,když ani nejsou schopni zaslat nějakou informaci z jakého důvodu nebylo zboží odesláno.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,omlouváme se. Tato poziční světýlka jsou aktuálně objednána a v nedodávkách. Jednoznačně naše chyba, měli jsme Vás včas informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • servis
    • prodavač amatér

    Kupoval jsem v Kobras na Černém Mostě křovinořez Stiga SBC 653 KD. A prodavač mě přesvědčil, že se jedná o 4 taktní motor. Dokonce se mu povedlo prodat mě olej do motoru. Kupoval jsem velice na rychlo a nezjišťoval jsem o daném tipu nic dopředu - takže jsem to zbaštil i s navijákem. Naštěstí doma po rozbalení bylo jasné jaká bije tak se nic nestalo. Až mě mrazí, když si představím jak na radu prodavače naliju benzin, NEŘEDÍM a sekám. Za mě absolutní amatérismus!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    polovina zboží stále po měsíci a pul nedorazila a nikdo se ani neozval :(

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    můžete prosím specifikovat o jakou objednávku se jedná? Vzhledem k tomu, že jste se nepodepsal nedokážeme toto specifikovat. Nicméně, Vaše recenze se týká podle systému Heureky objednávky z datumu 9.8.2016, tedy nejde o termín měsíc a půl jak uvádíte. Stejně tak všechny objednávky z termínu 9.8.2016 jsou vyřešeny a u zákazníků. Prosím, kontaktujte nás pro vyjasnění problému. Díky.
    Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŠPATNÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

    Objednal jsem čerpadlo - potvrzení objednávky
    došlo a tím to skončilo. Přes urgence elektronickou poštou kdy si mohu objednané zboží vyzvednout se nikdo neozval až po tel. urgenci
    Komunikace s obchodem je mizerná .

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, Vaše recenze nás velmi mrzí. Ještě před odesláním zakázky jste hovořil s prodejnou, kde jste si potvrdili jaký typ čerpadla chcete a že ho máme skladem a je pro Vás připraveno k vyzvednutí. Nepovažovali jsme tedy za adekvátní Vám znovu po přijetí objednávky volat a tuto informaci opakovat. Asi tedy došlo k nedorozumění. Hezký den
    Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Námi objednané zboží bohužel nebylo skladem a o dostupnosti jsme byli informováni až na náš tel. dotaz a to ještě bohužel mylně.
    • Náhrada nám byla nabídnuta až na náš dotaz.
  • Nedoporučuje obchod

    • N
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechápu jak je možné zaslat dotazník a zboží nikde.

    Nerozumím vašemu postupu.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,dotazníky odesílá portál Heureka po každé objednávce. Pokud je tedy Vaše zboží-termozákryt pro Renault Trafic objednáno na zakázku, je velmi pravděpodobné, že Heureka dotazník odešle dříve než dorazí zboží. Je to nezávislý postup a my s ním nic neuděláme. Vaše negativní hodnocení nás v tomto případě mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Těžko říct, zatím mi nic neposlali:o)
    • Komunikace naprosto na nule!

    S takovýmhle přístupem jsem se snad ještě nesetkala. Po víc jak měsíci a půl žádná informace, jestli se objednávkou vůbec někdo zabývá.... Jen po obdržení objednávky zavolali, že to momentálně není skladem a že to musí objednat... a to je jako všechno? Nejdřív jsem si tam asi 2x volala, ale neřekli mi vlastně stejně nic, takže pořád čekám... Tohle není přístup, který bych si představovala v roce 2016 a to bych je bývala doporučila dalším známým, nebo si ještě něco přiobjednala. No škoda. Za mě tedy NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    bohužel podložky nohou i koberec do karavanu jsou u Frankany stále v nedodávkách. Tím pádem nemůžeme Vaší objednávku uspokojit. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když na webu bylo při objednávce uvedeno, že veškeré objednávané zboží je skladem, tak jej ani po 5 týdnech od objednávky nemám doma. Mezitím proběhl po objednávce jen jeden telefonát, kde mi bylo sděleno, že i když to skladem mělo být, tak není a že mi to pošlou cca do 3 týdnů. Od té doby nikdo nekomunikuje, objednávku nemám, nic o ní nevím.

    Katastrofa

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,podnožka židle nebyla skladem a nebyla ani na eshopu uvedena jako skladem. Bohužel dodavatel dosud tuto položku nenaskladnil. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • NAVÍM
    • nekomunikuje, z 26.6. mám objednáno zboří, každý týden volám a nic . . . . . jenom žebrám o informace

    snad koupit jenom co mají skladem na obchodě, jinak dle mojí zkušenosti nespolehlivý a nekomunikativní obchod.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, objednaný vařič byl na eshopu vedený jako doprodej. Snažili jsme se ho pro Vás zajistit ještě v další dodávce od dodavatele, proto se termín protáhl. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na e-shopu vedené jako skladem, skladem nemají a nedají vám vědět. Takže čekáte a čekáte a čekáte.

    Ověřujte dostupnost telefonem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec semnou obchod nekomunikoval a musela jsem jet na pobočku osobně.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, Vaší objednávku jste měla označenu k vyzvednutí na prodejně, zboží jsme Vám tedy neposílali. Potvzení objednávky Vám přišlo do mailu ihned po objednání, zboží bylo uvedeno skladem a také pro Vás bylo rezervováno a připraveno k vyzvednutí na prodejně. Asi došlo tedy k nedorozumění ohledně upřesnění možnosti vyzvednutí zboží, za což se Váím omlouváme. Jak vidíte z dalších recenzí, někdo je naštvaný, že mu telefonujeme s potvrzením objednávky, jiný to naopak vyžaduje. Těžko se přizpůsobit všem. Přesto si myslím, že je Vaše hodnocení až moc přísné. Ale třeba příště budete spokojenější. Díky.

  • Nedoporučuje obchod

    • informace o produktech neodpovídá skutečnosti. e-shop na netu uvádí skladem, ve skutečnosti ho nemají.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedodání zboží. Bohužel údaj na eshopu někdy není zcela aktuální, protože nejsou zrealizovány všechny přijaté objednávky, případně může udávat menší počet kusů skladem než jaký objednáte. Vámi objednaná lehátka nebyla ihned skladem v požadovaném počtu kusů. Přijměte prosím omluvu.
    Díky. Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment pro karavanisty
    • po 16 dnech objednané zboží nikde
    • na mail nikdo neodpověděl
    • obecně špatná komunikace

    Pravá ruka neví, co dělá levá, zboží ani po 16 dnech nedorazilo, nikdo se neozval, nic se neděje, na mail nereagovali, do telefonu paní řekla, že to dělá druhá pobočka, že ona o tom nic neví, že mi zavolají z druhé pobočky, což se stalo vcelku obratem. V druhé pobočce argumentují, že se "čeká" na třetí položku z mojí objednávky, kterou dodavatel nedodal, nás se ovšem nikdo neptal, zda chceme čekat. Takže zkušenost nic moc. Nedoporučuju.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. V polovině června jsme měli trochu problém s expedicí zásilek karavanového příslušenství, nestíhali jsme. Eshopu zahradní techniky se toto nedotklo a expedujeme stále obratem. Nyní je už situace v pořádku a věřím, že příště budeme 100%. Díky.
    Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • KOMUNIKACE

    Neochotná, nepříjemná dáma pro telefon. komunikaci, zboží nebyli schopni zajistit, nevěděli kdy bude, odkazovali nás na jiné pracovníky, byť šlo o malé zboží kolem 1.000 Kč

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. V polovině června jsme měli trochu problém s expedicí zásilek karavanového příslušenství, nestíhali jsme. Eshopu zahradní techniky se toto nedotklo a expedujeme stále obratem. Nyní je už situace v pořádku a věřím, že příště budeme 100%. Díky.
    Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekorektní jednání.

    Nekompetentní a nekorektní jednání vůči zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný přístup k zákazníkovi, dlouhá dodací doba, přesto, že zboží je skladem

    Osobně bych si už nic neobjednala

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, Vaše nespokojenost nás mrzí. Objednaná kempová křesílka byla skutečně skladem. V objednávce jste zvolili vyzvednutí osobně na pobočce Praha, zboží ovšem bylo na prodejně v Benátkách. Nebylo tedy možné jej tedy ihned vyzvednout v Praze. Pokud bychom je expedovali službou DPD, měla by jste je druhý den doma. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    omlouváme se za opožděnou reakci na Váš mail ohledně připojovacího kabelu. Dáme do pořádku, díky.