Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při sepsání e-mailu mi bylo za 2dny odpovězeno, jaký typ oleje si mám koupit a kdy vyměnit...sám!
    • Neochotný personál!
    • Při představování traktůrku zaměstnanec obchodu věděl minimální informace o stroji, při položení otázky:"Kde se zapíná mechanický samosvorný diferenciál" netušil...
    • Předávací papíry Vás nechají podepsat před tím,než Vám ukážou stroj a předství ho!
    • Nebylo mi řečeno, kdy se mění olej, jaký typ oleje a bližší servis, který si podle mailu budu muset udělat sám...

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    nepříjemnost při převzetí stroje nás mrzí. Není to standard a zajistíme nápravu.
    Co se týká "dvoudenní" reakce na mail, tak váš dotaz dorazil do systému ve 12:06 a odpověď od náš šla druhý den v 9:58. Výměna oleje je standardní údržba a většina zákazníků si tento úkon provádí sama. Váš dotaz mailem zněl pouze: jaký olej a kolik pro výměnu. Na to jsme odpověděli. Tuto výměnu je samozřejmě možné realizovat i na našem servisu, to ale opravdu nebylo předmětem Vašeho dotazu.
    Ještě jednou se omlouváme za nedostatky při převzetí stroje.
    KOBRAS RUNLAB team

    • nedodržení termínů
    • skladem zboží, které není skladem
    • zboží, které mělo být rezervováno pro mě bylo prodáno někomu jinému

    Vytvořil jsem objednávku na produkty, které měly být skladem (míchačka, vibrační deska). Míchačka už prý nebyla na skladě, byla mi nabídnuta alternativa, tak jsem ji přijmul, abych nemusel rušit zakázku. Slíbený termín vývozu až za !3 dny! (v pátek). V pondělí se zeptám, zda byla zakázka v pátek odeslána, prý nebyla odeslána z technických důvodů a bude odeslána dnes. V úterý se zeptám, jestli byla zakázka odeslána, z toho vyplynulo, že nebyla, protože míchačka byla prodána někomu jinému, než mi ji stihli poslat = absolutně nechápu systém, jakým funguje tento eshop. Objednávku jsem raději zrušil a zařídil se jinak, asi bych se nedočkal. Jediné pozitivum je rychlost komunikace.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    omlouváme se. U Vaší objednávky jsme pokazili asi vše co vůbec pokazit šlo. Tak snad příště budeme lepší. Přesto děkujeme alespoň za hodnocení komunikace :)
    KOBRAS RUNLAB team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží neměli skladem, přestože eshop říkal že ano

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedodání zboží ze sekce karavanvého příslušenství.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena konkrétního zboží se po objednávce rapidně změnila. Při požadavku na dodržení ceny pak obchod za stejnou cenu nabídl o 30% menší balení. Ztráta času s obchodem s takovými praktikami.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za chybu při zpracování Vaší objednávky v sekci Přívěsy a Karavany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lednici mají skladem na internetu a ve skutečnosti není ani u dodavatele.Čekáte na něco co potřebujete a zásilka nikde a komunikace nic.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikaci s dodáním karavanové lednice.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zbozi mi bylo doruceno 17 den po objednavce. Cekala jsem, ze pokud objednavam zbozi, ktere je skladwm,tak vse obdrzim do tydne. Na dovolenou jsme jiz odjeli, tedy jsem si musela koupit zbozi jinde znovu. Komunikace obchodu zadna,bohuzel jsem vse zaplatila predem.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení při dodávce objednaného karavanového nádobí.
    Díky

    • Píšou že zboží je skladem a není takže vy čekáte a čekáte 5 dní a nic pak se jim ozvete a oni vám řeknou že zboží není skladem ale že bude až za měsíc no jo a vy jedete na dovolenou večer a ne za měsíc takže musíte rychle sehnat zboží jinde nebo koupit po cestěnebo odložit dovolenou .Jde o princip .Psáno zboží skladem a není .....

    Nedoporučuji pokud spěcháte protože zboží je psáno skladem a není

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za zpoždění s dodávkou chemické toalety.
    Díky.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zbozi jsem objednal cca. pred 10 dny a doposud mi nedorazil ani produkt ci potvzeni o jeho dodani, proste jen potvzeni objednavky.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s dodávkou. Vámi objednaná chemická toaleta bohužel ve chvíli objednávky nebyla skladem a ihned k dispozici.
    D9ky za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace tři mněsíce

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s dodávkou karavanového příslušenství. U dodavatelů byl poměrně dlouhý výpadek a Vaše objednávka nešla splnit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nebyla jsem spokojena:
    • - na vyzvednutí zboží jsem čekala 14 dní
    • - na základě urgování mi zavolal pracovník fy KOBRAS, kdy si prý vyzvednu zásilku, která tam čeká 14 dní. Na argumentaci, že mi nepřišla žádná výzva k vyzvednutí, proto jsem celou věc urgovala, mi sdělil, že mi jednou volali a byla jsem nedostupná. A tím to pro ně zřejmě skončilo. Neobjednávám zboží přes nett poprvé a vždy přijde sms, že si mám zboží vyzvednout.

    zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Poškozené zboží
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Špatná komunikace
    • Zboží skladem není skladem

    Za mě už nikdy více. Objednala jsem 13.5., zboží které bylo skladem, zaplatila okamžitě kartou a zboží mi bylo doručeno po mé urgenci až 29.5. Když jsem se sama v obchodu informovala kde je moje zboží, až zde jsem se dozvěděla, že 1ks pohárku nemají (objednávala jsem 2ks). dále jsem měla v objednávce 36-ti dílnou sadu nádobí Brunner, kde box přišel poničený a 3 talíře poškrábány (odhaduji ze šlo o výstavní kusy, byli i špinavé). Obchodu jsem poslala fotografie a dotaz jak budeme situaci řešit. Jsou to už 4 pracovní dny a nikdo z obchodu se neozval. daňový doklad jsem obdržela na chybnou částku a na dotaz proč je částka na faktuře nižší o 619,- než jsem platila, také nikdo neposlal vysvětlení. Obchod jsem také písemně i telefonicky prosila o zaslání zboží do práce a uvedli jen název firmy, ale ne mé jméno. Takže asi tak. Zde rozhodně už nikdy více nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena produktu uvedená na portálu Huereka neodpovídala skutečné ceně a byl mi účtovan i poplatek za dopravu. Díky vztřícnosti heuréce mi byl doplatek částečně vrácen.

    Již nikdy si u vás nic neobjednám. Vádí mi že váš zaměstnanec mi zavolá,já souhlasím ze zvýšenou cenou a on mi garantuje,že nebude účtován poplatek za dopravu (což uvádíte na svých stránkách) a přesto mi ho naúčtujete.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s objednávkou. Vámi objednaná sekačka byla varianta bez akumulátoru a nabíječky. Bohužel na popisu Heureky je toto příslušenství uvedeno, nicméně tyto popisy produktů spravuje Heureka a my je nemůžeme ovlivnit. Na to jsme Vás také před odesláním upozornili a proto jsme nakonec odeslali variantu dražší, nicméně kompletní tak jak jste potřeboval. Ohledně účtované dopravy se omlouváme, protože u kompletního modelu skutečně nabízíme dopravu zdarma.
    Díky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    na stránkách bylo zboží k odběru , po zaplacení druhy den volali z obchodu,že se zboží přestalo vyrábět : - (

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta je na internetový obchod příliš dlouhá.

    Zboží i přes okamžitou úhradu nedošlo. Objednávala jsem již 25.4.2020.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nemají skladem

    zboží nemají skladem, což není na stránkách uvedeno. Telefonicky mi bylo sděleno, že přijde cirka za měsíc! objednávka zrušena.......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemají do konce května

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V době objednání 13.12.2019 bylo zboží skladem (6ks)!!! Zanedlouho mě zástupkyně obchodu telefonicky kontaktovala s omluvou , že zboží nemá!!! Objednávka nebyla do dnešního dne t.j.12.1.2020 vyřízena. Je s podivem, že mne kontaktujete s pocitem, že jsem nakoupil!!!
    Už nechci, děkuji. Vanoušek

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikaci s dodávkou objednané nabíječky.
    Díky
    KOBRAS team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutni nezajem o zakaznika. Jiz druha opbjednavka, ani nezaslali potvrzovaci email. A to ani po urgenci.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, Vaše reakce nás mrzí. Každému zákazníkovi chodí ihned po objednání automatický potvrzovací mail. Na Vaší adresu byl tento mail odeslán 9.12.2019 ve 12:45. Následně 10.12.2019 ve 13:23 byl odeslán prodejcem email s informací o tom, že objednané náhradní víčko pro kanystr je připraveno k vyzvednutí. Zakázka byla vyzvednuta den 11.12.2019. Pokud emaily nedorazili, možná byla při objednání zadána chybně emailová adresa, to ovšem my neovlivníme. Případně zkontrolujte spamovou schránku.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena produktu
    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišla mi rozbitá lednička, po několika telefonatech jsem byla odkázána na obchod v Benátkách nad Jizerou,tam to ovšem celý den nikdo nebral.tak jsem poslala balík zpět na adresu v Benátkách, druhý den se mi ozval pan na mail,ať to pošlu zpět, zatím mi peníze zpět nepřišly a ani nepočítám s tím,že by mi někdo zaplatil to poštovné, které jsem do toho vrazila.
    • Taky mi nikdo nenapsal,zda je lednička na cestě nebo ne, žádné info,objednávka se nedala sledovat a pak zničehonic dopravce ráno napsal,že přijede.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikaci s dopravou. Někdy se prostě při přepravě zboží může poškodit, takovým situacím i přes důkladné zabalení nedokážeme zabránit. Každopádně platba za poškozené zboží bude včas vrácena. Informace o expedici zboží je odesílána na email uvedený v objednávce. Jak od nás, tak následně i z přepravní společnosti včetně odkazu na sledování zásilky a možnost změny termínu doručení. Někdy bohužel tyto zprávy padají do spamu.
    Díky.