Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po nákupu přívěsného vozíku Stema jsem až na Dopr.Inspektorátě zjistil,že vše máý německé doklady a tudíž se to bere,jako dovoz a přihlášení je poměrně složité a jistě ne okamžité.

    Neupozorňují zákazníka,že má zboží německé doklady a tudíž se při přihlašování na DI postupuje,jako při dovozu,ihned jsem volal a komunikace na 0!

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, postup pro přihlášení přívěsu Stema je dán zákony České republiky. K vozíku tedy dostanete fakturu a osvědčení o schválení pro provoz v EU. S těmito doklady Vám inspektorát na počkání vystaví technický průkaz a OTP. Časově je to identické s dřívějším postupem, kdy jste od nás dostal velký technický průkaz ale malý stejně vydal až inspektorát.
    Díky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bohužel objednané zboží, které inzerovali jako na skladě tak skladem nebylo (v nabídce nicméně stále zůstávalo skladem i po tomto upozornění). Zboží zatím po 14 dnech stále nedorazilo. Nejsem spokojena s komunikací.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neukazuje aktuální stav skladu.

    Nejisté.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem zrušil, protože výrazně navýšili cenu oproti e-shopové

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment, nízké ceny
    • obchod nabízí zboží, které není schopen dodat

    Asi jsem měla smůlu, mnou objednaný produkt nebyl k dispozici, nabídli mi podobný o 2 tisíce dražší. To jsem odmítla. Peníze vrátili zpět. ! produkt nabízí stále dál

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezájem komunikovat se zákazníkem. Nepravdivost informací na eshopu.

    V době objednání byly údajně všechny položky (stolek a židle) skladem. Tři dny po potvrzení objednávky se obchod ozval, že židle mají v opravdu v Praze a stolek, převezou z mimopražského skladu, což jim zabere cca 1-2 dny. Po měsíci bez jakékoliv informace či omluvy jsem obchod kontaktoval s žádostí o vysvětlení a bylo mi sděleno, že stolek mají opravdu v Praze, ale židle bohužel záhadně nikoliv (a to i přesto, že na webu jsou stále skladem). Dnes uplynul další týden bez jediného zavolání, či emailu ze strany obchodu, ačkoliv jsem je žádal o jakoukoliv informaci o termínu dodání. Dle mě jsou to amatéři a diletanti...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohuzel po 4 dnech od objednavky mi zaslali mail zbozi nemame skladem az bude skladem zasleme vam ho. Zadny priblizny termin proste nic!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné
    • chaos v objednávkách a doručeném zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem objednal 20. dubna. 27. dubna jsem dostal SMS, že zboží přijde následující den. Vzal jsem si tedy dovolenou, abych mohl být na místě od rána (jedná se o chatovou oblast). Nikdo nepřijel, nikdo se neozval a firma DPD nemá asi ani telefon (u nich ve webu jsem nenašel žádné tel. číslo), takže jsem jim nemohl zavolat. Po reklamaci ve webovém formuláři se za tři dny ozvali a slíbili zboží dovézt 9. května. Vzal jsem si tedy další dovolenou a budu je čekat. Kdyby byl ten balíček lehčí, bylo by asi levnější dojet si pro něj přímo k výrobci. Ostatní firmy (PPL, Toptrans i jiné) sem jezdí běžně k nám i k ostatním.

    Obchod je možná v pořádku, doprava hrozná.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, omlouváme se za komplikaci s dodáním. Zboží zasíláme službou DPD, protože má v porovnání s PPL kvalitnější servis pro vás jako zákazníka. Na email Vám dorazí info o zásilce, číslo zásilky, možnost změnit čas a datum doručení. Případná chyba při přepravě ale může nastat vždy, bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • sortiment příslušenství pro karavany na webu
    • dezorientace personálu v sortimentu v pražské pobočce

    přes internet si člověk najde co potřebuje, ale pokud potřebuje něco na pražské pobočce ohledně příslušenství karavanů, tak je to problém - pokud to neleží na polici

    kupoval jsem chemii na čištění vody, dvakrát o položce volali, že si nejsou jistí, zda je skladem, pak nebyla, dostal jsem od jiného výrobce, ale zároveň dvě chemie na bázi stříbra se stejným, ale naprosto stejným účinkem = vyhozené peníze za druhý přípravek

    tuto zkušenost mám 2x a to na pražské pobočce, co se týká benátek, tak tam je to naopak jak v bavlnce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr zboží
    • I po kontrole a rozbalení na prodejně vám dodají poškozené zboží které si sami opravíte, pokud vám ovšem dodají náhradní díly. Já zatím čekám.

    Příště nakoupím jinde.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, mohl by jste prosím specifikovat, o jakou objednávku se jedná? Pokud by jste měl se zbožím vyzvednutým na prodejně problém, můžeme ho samozřejmě vyměnit, v tom nevidíme žádný problém. Ozvěte se prosím a vše jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí, že mají zboží skladem, ale skladem ho nemají a pouze ho po objednání teprve někde shání. Když jsem to s nima řešil, tak jim to přijde naprosto normální. Takové eshopy by měla Česká obchodní inspekce pravidelně pokutovat. Zboží mi ani po 10 dnech nedorazilo. Lituji eshopy, které mají ve skladových zásobách spousty peněz a kvůli takovýmto parazitům málo prodávaji, protože musí být o málo dražší. Radéji příště objednám zboží o troch dražší , ale eshop ho do 2 dnů doručí. Kobras nikdy více !!!

    Kobras již nikdy více !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikují. 10 dní od objednávky a žádná zpráva zda zboží bude, nebude je nebo není.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím
    • Nabízí to co nemůže dodat

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží jsme Vám dodat mohli, v tom nebyl žádný problém. Ovšem snažili jsme se Vám vysvětlit, že je pro Vás nevýhodné objednávat instalaci robotické sekačky od nás, pokud máme prodejnu v Praze a vy jste z Ostravy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání
    • Navýšení původní ceny bez oznámení
  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací lhůta,cca 6 měsíců
    • špatná komunikace
    • neodpovídá na email

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, mohl by jste prosím specifikovat o jakou objednávku se jedná? K tomuto hodnocení je přiřazena objednávka vytvořená 12.12.2016 v 14:43, která je vyřízena a dodána. Kontaktovat nás můžete na mail [email protected]. Všechny mailové zprávy se snažíme řešit maximálně rychle. Díky.
    Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, velmi slabé jednání prodejců.

    Uvedené skladové zásoby neodpovídají skutečnému stavu. Jednání obchodníků je na pováženou. Obchodník pouze prozvonil, čímž považoval situaci za vyřízenou.

    Reakce obchodu KOBRAS RUNLAB

    Dobrý den, nespletla jste si zakázku? Vaše objednávka na karavanová zrcátka dorazila v pátek ve 22:26hodin. V pondělí Vám prodejce volal, nedovolal se. Následně odeslal email. Zboží bylo skladem na pobočce Benátky, vzhledem k tomu, že jste jej chtěla vyzvednout v Praze, bylo v úterý zboží převezeno a připraveno na pražské prodejně k vyzvednutí. Vámi vyzvednuto bylo ve čtvrtek. Během dvou pracovních dní jste tedy měla zboží připraveno na požadovaném místě. Vaše hodnocení nám tedy nepřipadá adekvátní průběhu objednávky.
    Hezké Vánoce.
    Radek Brunner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace.
    • Plynový jednoplotýnkový vařič zn. Ardes, Itálie, Bergamo, má návod na použití jen v němčině a jeho připojení je atypické pro naše podmínky.
    • Na webových stránkách nebylo uvedeno nic.
    • Nákup jsme riskovali.

    Z webových stránek se nic konkrétního nedovíte.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod na stránkách inzeruje zboží, které ve skutečnosti nemá na skladě. Byla jsem z jejich strany sice kontaktována, ale s prodejcem jsem se dohodla, že mi pošle nabídku na podobné zboží, které na skladě mají. To se však nestalo. Další komunikace 0, ani objednávku nezrušili.