Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodali baterii bez elektrolitu a nikde se o tom ani nezmínili.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již sedmý den čekám a zatím nevím nic o tom, zda bylo zboží odesláno. Pouze jsem dostal e-mail o tom, že jsem zaplatil

    Podle mého názoru dlouhá dodací doba a žádná zpráva o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Značka Sheron
    • Propagace kapaliny do - 30 objednáno do - 30 ve faktuře napsáno - 30 a posláno - 20..? To mi přijde jako v celku poděl na zákazníka

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji Misssa,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Pokud jste obdrželi jiný produkt, než jste si objednali je třeba nám nahlásit reklamaci do emailu a situace bude vyřešena k Vaší spokojenosti. Bohužel od Vás neevidujeme žádný email.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Je to 10 dní a zboří nemám, a nevidím ani kde je. :-)
    Obchod komunikuje, doručení je jen orientační. U zboží psali 2-5 dní.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji Olaf,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Pokud jste s Vaším nákupem byli spokojeni, podpořte nás v anketě ShopRoka: https://bit.ly/SHOPROKUCZ
    Děkujeme za Váš hlas! :)

    Pro naše zákazníky uděláme maximum, aby bylo vše v pořádku s objednávkou.Vaši objednávku jsme prověřovali. Objednali jste si u nás zboží, které je na objednávku. Zboží musíme objednat z výroby. Uděláme vše pro to, aby byl u Vás doma co nejdříve. :)

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co mám hodnotit . Zboží nepřišlo.Objednáno před týdnem s prioritním vyřízením.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaši objednávku jsme prověřovali. Ohledně Vaší objednávky jsme se s Vámi snažili opakovaně spojit. Bohužel bezúspěšně. Pokusíme se s Vámi opětovně kontaktovat, abychom Vaši objednávku vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Až po několika urgencích, zboží prý ztraceno dopravcem.

    Až po několika urgencích, zboží prý ztraceno dopravcem. Na zboží které je skladem čekám již 8 dní. Nakonec abych nečekal, tak poslali zboží nové, tak jsem zvědav zda dorazí.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přejeme,

    děkujeme, že jste se rozhodli pro nákup právě u nás a našli si čas na ohodnocení.

    Vaši objednávku jsme prověřovali. Bohužel došlo ke ztrátě zásilky během přepravy a situaci urgentně cheme dořešit, nech je to zboží, co nejdříve u Vás doma :) Za komplikace způsobené přepravou se Vám hluboce omlouváme.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ní velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING. r. o.
    0901 712 712│ [email protected]│ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopná obsluha telefonu pro případnou potřebu řešit nějaký problém, příslib zjištění problému a zavolání zpět a dále už bez odezvy .

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přejeme,

    děkujeme, že jste se rozhodli pro nákup právě u nás a našli si čas na ohodnocení.

    Vaši objednávku jsme prověřovali. Bohužel došlo ke ztrátě zásilky během přepravy a situaci urgentně cheme dořešit, nech je to zboží, co nejdříve u Vás doma :)

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ní velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING. r. o.
    0901 712 712│ [email protected]│ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.12. jsem zboží objednal a do dneška jsem ho neobdržel.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaši objednávku jsme prověřovali. V objednávce jsme si zvolili kontrolu spránosti zboží pomocí VIN čísla. Naši odbroníci na poradenství se snažili s Vámi spojit kvůli nesprávnosti výběru. Prosíme o zpětnou vazbu, abychom uměli Vaši objednávku o nejdříve vyřešit. Pro naše zákazníky uděláme maximum, aby bylo vše v pořádku s objednávkou.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I s poznámkou, pozdějšího dodání, a následné telefonické i elektronické potvrzení podmínek doručení, nesplněny mé požadavky, opětovné odeslání produktu z vašeho e-shopu a stále ještě objednávku fyzicky nemám....

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji Adam,

    Jsme rádi, že jste se rozhodli nakupovat právě u nás a našli si čas na ohodnocení.
    Velmi nás mrzí chyba, která nastala během přepravy. Přesto jsme se snažili situaci urgentně vyřešit s přepravcem k Vaší spokojenosti.
    Pevně věříme, že nám dáte šanci do budoucna to dotáhnout na perfektní dojem z nákupu :)

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    0901 712 712│ [email protected]│ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vtipné a neotřelé mailové odpovědi
    • Celkem frekventovaná komunikace

    Na stránkách uvedený produkt obchod nebyl schopen dodat a po telefonu nabídl jeho zajištění za ca. o 50% vyšší cenu. Tak jsem objednávku zrušil. Až po několika mailech jsem své peníze skoro po 14 dnech dostal zpět.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji Pavel,

    Jsme rádi, že jste se rozhodli nakupovat právě u nás a našli si čas na ohodnocení.
    Velice nás mrzí daný výpadek u výrobce. Ještě jednou se Vám omlouváme. Platba Vám byla vrácena do 7 dnů od stornování Vaší objednávky. Pevně věříme, že nám dáte šanci do budoucna to dotáhnout na perfektní dojem z nákupu :)

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    0901 712 712│ [email protected]│ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží dorazilo ale místo 2 ks 1 ks, dodnes reklamace nebyla vyřízena

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Jsme rádi, že jste se rozhodli nakupovat právě u nás a našli si čas na ohodnocení.

    Danou situaci jsme prověřovali a proto to trvalo déle, museli jsme si projít kamerové záznamy. Samozřejmě se Vám omlouváme a daný chýbající produkt jsme Vám odeslali. Určitě nás to velmi mrzí, protože na Vaší reklamaci jsme pracovali, abychom ji vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    0901 712 712│ [email protected]│ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží v nepoškozeném obalu bylo uvnitř poškozené prostě zboží uvnitř špatně zabalené a tak došlo k poškození

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Velmi nás mrzí, že došlo při přepravě k poškození nesprávnou manipulací se zásilkou, proto se danou situaci snažíme co nejdříve vyřešit s přepravcem prostřednictvím reklamace. Snažíme se to vyřešit k Vaší spokojenosti co nejdříve.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem aditiv , při vyzvednutí ze pplboxu krabice celá aditiv vylitím

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.
    Děkujeme za podnět.

    Daná situace nás velmi mrzí. Neevidujeme od Vás žádný email ohledně poškození zásilky Naše zákaznická podpora je zde pro Vás.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • 1 ze 2 lahví přišla s povoleným víčkem a došlo k částečnému rozlití přípravku

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Daná situace nás velmi mrzí, jelikož při přepravě došlo k poškození zásilky. Výrobky jsou kontrolovány při balení opětovně, aby nedocházelo k poškození.
    Je nám to velmi líto a jak jsme i v e-mailové komunikaci spolu komunikovali, jsme tu pro Vás, abychom takovým situacím předcházeli a abychom ji vyřešili k Vaší spokojenosti.


    Do budoucna zapracujeme na našem servisu.

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o. │ [email protected] │ www.filtreaoleje.sk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nabídka pouze ze dvou velmi nekvalitních dodavatelů. O české poště (balíkovna) ani nemá cenu mluvit, idioti z PPL snad nikdy nejsou schopni dodat do vybraného boxu. Prosím, zvolte si jinou doručovací společnost. Jinak tady nikdy více.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Velmi nás mrzí daná situace s přepravcem, protože jsme se snažili vyexpedovat Vaši objednávku co nejdříve od nás. Budeme věřit, že i přes tuto zkušenost si od nás opětovně objednáte.

    Do budoucna zapracujeme na našem servisu

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o. │ [email protected] │ www.filtreaoleje.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádný
    • při objednání v dopoledních hodinách v úterý mi teprve v pátek v 18 poslali balíček z prodejny!!

    Už nikdy, objednávku jsem potřebovala co nejdříve doma a až po týdnu mi přišla. Kdyby to poslali v ten den tak bych ji během 1 dne obdržela. jiný objednávky mi přišli hned na druhy den i když jsem je objednala kolem 15 hodiny

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Vaši objdnávku jsme důkladně prověřili a také jsme Vás informovali, že zboží, které jste si objednali, je na objednávku s doručením 2-5 dní, co jste viděli přímo při objednávaní.

    Do budoucna zapracujeme na našem servisu

    Vanessa, zákaznický servis ERING s.r.o. 704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod uváděl u nabízeného produktu expedici do 24 hodin… po týdnu nečinnosti a bez informací jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Vaši objednávku jsme důkladně prověřili a také jsme Vás informovali, že zboží, které jste si objednali, je na objednávku s doručením 2-5 dní, co jste viděli přímo při objendnávaní.


    Vanessa, zákaznický servis ERING s.r.o.│ [email protected] │ www.filtreaoleje.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Autosortiment

    Žádná odezva o zdržení zboží je to více jak 5 dnů
    Nespolehlivost ohledně zákazníka!!!!

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Kolegové se Vás pokoušeli kontaktovat ohledně Vaší objednávky a byl Vám odeslán také mail, že se Vás pokoušíme kontaktovat, abychom vyřešili co nejdříve danou situaci s Vaší objednávkou.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dotazník spokojenosti s produktem přišel dříve, než samotný produkt

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Děkujeme za vaši objednávku. Za pochybení přepravce se Vám hluboce omlouváme. Zásilka byla co nejdříve do přepravy ještě v den objednání.
    Pro naše zákazníky uděláme maximum, aby bylo vše v pořádku s objednávkou.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou, že zboží je skladem, ale není.

    Produkt jsem objednala a zaplatila. Za dva dny jsem měla zmeškaný hovor a poté mi přišel mail, že moje objednávka je připravena a že mám zavolat zpět. Při hovoru mi bylo řečeno že produkt není skladem (bylo psáno, že skladem je i poté, co mi zrušili objednávku) a že může být skladem možná i za několik měsíců. Nechala jsem si tedy vrátit peníze. Jsem ale zklamaná protože to měl být dárek k Vánocům a celé to byl jen ztracený čas.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Daná situace nás velmi mrzí, protože nás náš dodavatel informoval, že produkt, který jste si objednali není momentálně skladem a očekáváme naskladnění, neboli přesný termín neumíme garantovat.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz