Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádný
    • při objednání v dopoledních hodinách v úterý mi teprve v pátek v 18 poslali balíček z prodejny!!

    Už nikdy, objednávku jsem potřebovala co nejdříve doma a až po týdnu mi přišla. Kdyby to poslali v ten den tak bych ji během 1 dne obdržela. jiný objednávky mi přišli hned na druhy den i když jsem je objednala kolem 15 hodiny

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Vaši objdnávku jsme důkladně prověřili a také jsme Vás informovali, že zboží, které jste si objednali, je na objednávku s doručením 2-5 dní, co jste viděli přímo při objednávaní.

    Do budoucna zapracujeme na našem servisu

    Vanessa, zákaznický servis ERING s.r.o. │ [email protected] │ www.filtreaoleje.sk

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod uváděl u nabízeného produktu expedici do 24 hodin… po týdnu nečinnosti a bez informací jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Vaši objednávku jsme důkladně prověřili a také jsme Vás informovali, že zboží, které jste si objednali, je na objednávku s doručením 2-5 dní, co jste viděli přímo při objendnávaní.


    Vanessa, zákaznický servis ERING s.r.o.│ [email protected] │ www.filtreaoleje.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Autosortiment

    Žádná odezva o zdržení zboží je to více jak 5 dnů
    Nespolehlivost ohledně zákazníka!!!!

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Kolegové se Vás pokoušeli kontaktovat ohledně Vaší objednávky a byl Vám odeslán také mail, že se Vás pokoušíme kontaktovat, abychom vyřešili co nejdříve danou situaci s Vaší objednávkou.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dotazník spokojenosti s produktem přišel dříve, než samotný produkt

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    Děkujeme za vaši objednávku. Za pochybení přepravce se Vám hluboce omlouváme. Zásilka byla co nejdříve do přepravy ještě v den objednání.
    Pro naše zákazníky uděláme maximum, aby bylo vše v pořádku s objednávkou.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Ingrid, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou, že zboží je skladem, ale není.

    Produkt jsem objednala a zaplatila. Za dva dny jsem měla zmeškaný hovor a poté mi přišel mail, že moje objednávka je připravena a že mám zavolat zpět. Při hovoru mi bylo řečeno že produkt není skladem (bylo psáno, že skladem je i poté, co mi zrušili objednávku) a že může být skladem možná i za několik měsíců. Nechala jsem si tedy vrátit peníze. Jsem ale zklamaná protože to měl být dárek k Vánocům a celé to byl jen ztracený čas.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Daná situace nás velmi mrzí, protože nás náš dodavatel informoval, že produkt, který jste si objednali není momentálně skladem a očekáváme naskladnění, neboli přesný termín neumíme garantovat.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    10 Dnů od objednávky a balík stále nikde, po objednávce vám přijde do e-mailu zpráva ve které je tisíc zbytečných vět, takže člověk stráví 10 minut čtením jenom aby našel to, co hledá..Když už vám teda přijde email ohledně toho, že balík odeslali, tak musíte zase přečíst tisíc zbytečných vět aby jste našli číslo vašeho balíku pro ppl.. Další balík už neplánuju objednávat, recenze jsem nikdy nepsal, ale jelikož objednávka byla jako dárek pro někoho, tak dam zpětnou vazbu.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Zboží, které jste si objednali je na objednávku 2-5 pracovních dnů, proto se Vaše objednávka vyexpedovala po doručení daného produktu k nám na sklad.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Anka, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem v pondeli a doruceno v pátek. Nevim, kdy to odeslali, ale vsadil bych se, ze v utery urcite ne

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaše objednávka byla vytvořena 23.9. Následně byla zpracována a odeslána 24.9.
    Doručení trvá 1-2 pracovních dnů.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    14.09.2024. - 23.09.2024. Zatím nic. Čekam a nic.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaše objednávka byla vytvořena 14.9. a zpracována v pondělí t.j. 16.9.
    Odeslána od nás byla 19.9. Doručení trvá 1-2 následujících pracovních dnů.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)


    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodrzen termin dodani

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaši objednávku jste si vytvořili 12.9. kde jste měli produkty, které nejsou skladem a doručení od našeho dodavatele trvá 2-5 pracovních dní k nám. Vaši objednávku jsme Vám odeslali ve stanoveném termínu.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejspíše přemrzlé spreje, které nefungují a nestříkají bílou vazelínu tak, jak jsme zvyklí od firmy MOTIP. Dále se nehovoří o přenesené daňové povinnosti. Je dovoz ze Slovenska.

    Neobjednávat !!!!!!!!!!!!! Už nikdy si u vás nic nebjednám a to samé doporučuji všem!!!

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Umíte nás prosím kontaktovat mailem, abychom prověřili danou situaci s Vaší objednávkou. Určitě nechceme nikoho zavádět, proto nás neváhejte kontaktovat, abychom to vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží a zaplatil online. Za pár hodin volal pán, že se omlouvá, že objednávka dorazí o pár hodin později. Za pár hodin znovu volal pán, že se znovu omlouvá, ale že objednávku mi za zaplacenou cenu nedoručí a dotázal se, zda budu akceptovat vyšší cenu, nebo zda chci vrátit peníze. Řekl jsem, že chci vrátit peníze. Je to měsíc a nepřišla žádná zpráva a ani peníze. Pozor! Obchod rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    jakmile jste si vytvořili objednávku Vás kolega kontaktoval, že nám bohužel vypadl systém a daná cena produtku je jiná jestli si to přejete poslat nebo ne. Vaše odpověď byla stornování objednávky, kde Vám do 14 dnů byly vráceny peníze.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký zmatek v objednávce
    • Výmluva poškození zboží dopravcem
    • Kdybych se neptal, není ani zboží ani peníze
    • Žádné prvotní informace o odeslání zásilky

    Po odeslání objednávky a platby, žádná informace o odeslání zásilky- po týdnu, kdy jsem psal jak to vypadá, tak jsem dostal e-mail, že zboží poškodil a následně vrátil dopravce (PPL) - žádné číslo ke sledování nic, takže bude nová objednávka... Po dalších 3-5 dnech jsem se ptal znovu, co se děje? Odpověď že zboží je již zabaleno a čeká se na dopravce - zasláno sledovací číslo - ten den vytvořeno # ten den objednaná přeprava. Doručení pak bylo téměř na druhý den. Kdybych se nezeptal tak zboží nikde, peníze nikde... Velká neschopnost od obchodu.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Ve Vaší objednávce jste měli produkt, který je na objednávku a doručení trvá 2-5 pracovních dní k nám.
    Jakmile jsme zjistili, že Vaše objednávka byla poškozena jsme Vám obratem zaslali novou.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Sklep oferuje na sprzedaż towar którego nie ma. Czekam już tydzień na zwrot pieniędzy.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaši objednávku jste si vytvořili 5.9., kde jste si objednal produkt, který je na objednávku a doručení trvá 2-5 pracovních dní. Po dohodě s naším kolegou jste celou objednávku následující den stornovali.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    „Zatím mi přišly jen přiblblé, rádoby vtipné e-maily plné samochvály o doručení a odeslání. Zboží zatím nikde.“

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace hrozná. Není co dodat!

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Kolegové se snaží vyhovět všem požadavkům našich zákazníků, aby byli spokojeni.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Navod neni

    Reakce obchodu Runder.cz

    Děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Velmi nás mrzí daná situace. Určitě nás neváhejte kontaktovat mailem, abychom vyřešili situaci s nedodaným návodem.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Monča, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Na objednávku čekací doba hrozná, a po týdnu mi bylo řečenou že již produkt bohužel nemají, ale na stránkách napsáno skládem..

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Jak máme uvedeno i na stránce doba dodání produktu je od 2-5 pracovních dnů protože produkt je na objednávku. Okamžitě když jsme se dozvěděli, že to nebudeme umět splnit, jsme vás kontaktovali z důvodu zdržení dodavatelem. Je nám to líto ale je-li zboží na externím skladu mohou se vyskytnout takové situace které neumíme ovlivnit i když bychom chtěli.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prodávají startovácí baterie a neví podstatné informace. Těžko z nich dostat c
    • český návod. Obchod je ze Slovenska.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Naše podpora je na vysoké úrovni co se týká poradenství a dovolíme si tvrdit, že v tomto jsme nastavili vysokou úroveň. Je mi upřímně líto že nemáte takový pocit. Budeme rádi pokud nás ještě jednou kontaktujete, abychom vás přesvědčili o opaku. Návody také nejsou nejmenší problém.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koberec je malý a nesedí na transportérů

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, abychom si ověřili, zda máte objednaný správný produkt. Produkt umíte vrátit, vyměnit s tím problém není a rádi vám s tím pomůžeme.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jiný obal než je obvyklé a na uvedeném obrázku. Označení sic souhlasí, tak snad se nic nestane s motorem.

    Vyřízení objednávky bylo rychlé.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    U produktu máme uvedeno že produkt byl inovován a je tam i nová fotografie produktu. Přesně ten produkt vám také byl doručen.

    Jelikož výrobce měnil pouze obal ale produkt je stále stejný je to všechno v absolutním řádu :)

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz