Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    baterie prisla bez naplne, kterou neni mozno nikde koupit, pritom na e-shopu je baterie psana jako s naplni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Píšou skladem a v reálu to vůbec nemají a nedodají.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Omluvili jsme se vám do telefonu omluvíme se vám i sem. Mrzí nás daná situace, při takovém objemu prodeje zboží se někdy stane situace jako se stala iu vás, že zboží mělo být u nás, ale nenašlo se. Děláme vše proto, aby se daná situace již nezopakovala.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostal jiné zboží
    • Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 4L

    objednal jsem na internetu Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 4L CARBON NEUTRAL,ale poslali ,Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 4L,

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    V případě nesprávně dodaného produktu nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 704 297 297 nebo mailové adrese [email protected] a naše reklamační oddělení se nato okamžitě podívá a bude to řešit k vaší spokojenosti.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nízké ceny
    • zboží došlo bez aplikátoru/nálevky, tudíž nelze jen tak použít
    • neplní sliby (kdy pošlou + dárek)
    • zboží s etiketami/návody ve slovenštině, zřejmě není z české distribuce

    Na webu se pyšní sloganem "expedujeme do 24h 90% zboží", jen asi zrovna vždy objednáte tu "menšinu";)
    pokusím se shrnout fakta z mé zkušenosti, obrázek si udělejte sami:

    Fakta: objednal jsem v pondělí 13h, přišlo čtvrtek.
    Jelikož se v úterý nic nedělo (žádný email o předání dopravci atd) a chvátal jsem na to, psal jsem jim, kdy to bude, odpověd byla, že se to nepředpokládaně někde zdrželo, že to další den pošlou a že mi dají dárek jako omluvu.
    Fakta: nedostal jsem ani dárek, ale co bylo horší, chyběla nálevka, bez které to u většiny aut těžko nalejete.
    Fakta: na produktu je přelepka i s kontakty/návodem komplet ve slovenském jazyce, čeština chybí

    Byl to první nákup, spokojený nejsem, ale kdyby to alespon přišlo komplet jak mělo, asi bych dal s výhradami doporučuji, takhle bohužel.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Vaše objednávka přišla v pondělí ale odpoledne. Z toho důvodu nemohla být objednávka vyexpedována ještě ten den jak to máme uvedeno i na eshopu. Vaše objednávka byla zpracována ještě týž den, jak si umíte prohlédnout i na datu vystavení faktury, které potvrzuje naše tvrzení a to že objednávka byla zpracována hned.

    Zásilku od nás přebral hned další den přepravce a avízo o vyexpedování vám přijde až když přepravce balík oskenuje na depu. Omlouváme se vám za zdržení z jejich strany, ale my jsme dělali všechno proto, aby to bylo u vás co nejdříve.

    Kontroloval jsem mailovou komunikaci, ale nenašel jsem žádnou. Tedy neumím se vyjádřit k dárku a ostatním věcem protože z vašeho mailu jste nám nepsali.

    Pokud vám nebylo doručeno kompletní zboží je nezbytné nás kontaktovat na [email protected] a my se na to okamžitě podíváme a pořešíme to k vaší spokojenosti.

    Produkt který jsme vám zasílali jsme kontrolovali i nyní ve skladu - je na něm český návod, takže iv případě této nesrovnalosti budeme rádi pokud nás budete kontaktovat a dáme to na pravou míru.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už si od nich nic nekoupím. Obchod v popisu zboží neuvádí, že baterii dodává bez elektrolytu, došlo mi tedy zboží, které je nefunkční a potřebuji si k němu dokoupit elektrolyt neznámé specifikace. Podle help desku je to v pořádku a jedná se o všeobecně známý fakt, který není třeba uvádět. Kompenzaci nenabízí, naopak slíbí, že se ozvou, ale to potom nedodrží.

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Informace kolik elektrolytu je třeba si zajistit k baterii je uvedeno přímo u produktu. Mrzí nás že máte pocit že jsme vás zavedli iz toho důvodu jsme vám nabídli že zboží umíte bezproblémů vrátit protože chceme aby naši zákazníci byli spokojeni. Pokud by byla možnost prodat vám elektrolyt rádi bychom to pro vás udělali. Bohužel nemůžeme.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hruza

    Reakce obchodu Runder.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme, že jste si nás vybrali pro váš nákup a našli čas na ohodnocení.

    Omlouváme se vám za danou situaci. Váš produkt byl odeslán později z důvodu, že zboží je na objednávku a následně to natáhl přepravce. I z toho důvodu jsme vám telefonovali, abychom si to s vámi odkomunikovali. Pevně ​​věřím že řešení které jsme vám nabídli je pro vás dostačující a budete spokojeni.

    Cením si vaší zpětné vazby a jsme za ni velmi rádi :)

    Mára, zákaznický servis ERING s.r.o.
    704 297 297│ [email protected] │ www.runder.cz