Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Žádný problém, vše se řeší rychle a bez problémů
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost
    • Malá krabice na obědnavku přisla potrhana
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Perfektní balení
    • Nevím

    Rychlé dodání, skvěle zabaleno i s pěkným letáčkem. Mohu opravdu jen vřele doporučit!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání (do druhého dne)
    • poměrně velký výběr
    • dobré ceny (drží to obvykle tak, aby nebyli dražší než konkurence)
    • svižná reklamace
    • příliš velký obchod (se všemi nevýhodami s tím spojenými)
    • nepřehledné, přehlcené (přeoptimalizované) webové stránky

    Tento obchod nedoporučuji především proto, že jsem se v něm nesetkal s přátelským, férovým, osobním přístupem, ale spíše s robotickou snahou vydělat. Od obchodu, který (podle informací na jeho stránkách) odbavuje denně skoro tisíc zásilek, nelze čekat, že se vám bude náležitě věnovat. A podle toho to také bohužel vypadá. Objednal jsem si tak nedávno asi 24 košíčků rostlinek, které mi přišly v naprosto katastrofálním stavu (zkroucené nebo polámané listy, zakrnělé růstové vrcholky, některé stonky vypadaly jako košťata, jiné byly do sebe tak zacuchané, že to vypadalo, jakoby je někdo prostě zmuchlal před vyhozením, ale nějakým nedopatřením je dali do normální zásilky apod.). Pár reprezentativních příkladů těchto neduhů jsem nafotil a poslal na reklamaci. Výsledek byl, že mi uznali reklamaci jen u 5 košíčků (tj. ty, co jsem nafotil). Takže pokud u nich budete někdy reklamovat rostliny, nezapomeňte je všechny (!) vyfotit ... nestačí jen pár na ukázku. Na jednu stranu chápu, že se tím brání podvodníkům, ale na druhou stranu jsem zklamaný z toho, že nemají snahu to prošetřit (aby se něco takového už nestalo) a svou chybu si raději zahojí na zákazníkovi, protože je to evidentně jednodušší. S takovouto negativní zkušeností už u nich rostlinky nenakoupím. Nejenže mě nepřesvědčili, že mají zájem na tom, aby se něco takového už nestalo, ale naopak mě přesvědčili o tom, že podobné excesy jsou jim ukradené a vlastně je svým přístupem podporují, takže je vysoce pravděpodobné, že když bych si tam ještě nějaké rostliny objednal, dorazily by mi opět ve špatném stavu.

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Odpovím v bodech, aby byla odpověď přehledná.

    1. Vaše objednávka obsahovala 5 druhů rostlin, to znamená, že pro reklamaci všech rostlin bylo potřeba vyfotit 5 fotografií nebo jednu společnou fotografii. Pro podání reklamací stačí naskenovat QR kód (nebo otevřít URL adresu), kliknout na tlačítko pořízení fotografií, ve svém telefonu 1 až 5x zmáčknout tlačítko pořízení fotografie a je hotovo - reklamace je podána. Domníváme se, že tento způsob je pro zákazníky maximálně snadný a reklamaci by mělo být schopni podat nejdéle do 2 minut.

    2. Zákaznická podpora se snažila být vůči Vám maximálně vstřícná a proto ač rostliny byly zdravé, dle Vámi zaslaných fotografií, tak jsme Vám refundovali plnou částku (a rostliny samozřejmě ponechali).

    3. Vaší recenzi našeho webu jste nám zaslal ještě před nákupem. Ač paradoxně ve většině recenzí zde na Heuréce se dočtete, že přehledný web s množstvím informací je jedna z našich předností, tak respektujeme Váš názor. Bohužel nerozumíme, proč jste v tom případě nákup uskutečnil a následně jste nám udělil hodnocení nedoporučuji, z velké části právě kvůli množství informací na webu.

    Mrzí nás Vaše hodnocení, ale bohužel ze situace jsme zmatení. S vzhledem a obsahem webu jste byl obeznámen ještě před nákupem a fotografie k reklamaci odmítáte dodat.

    S pozdravem
    INVITAL

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost,kvalita,komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice vstřícní

    Vstřícní. S výběrem poradí. Termín doručení dodržen a filtrační set vynikající. Za mě PLNÁ SPOKOJENOST.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, spolehlivost, kvalita

    Jsem zákazníkem několik let a negativního nemohu říci naprosto vůbec nic. Jednoduše - chcete-li profesionalitu, kvalitu a v neposlední řadě i velice slušnou cenu zboží, Invital je tou správnou volbou

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení objednávky, velký výběr, cena, profesionalita, zboží dorazilo v pořádku a bylo perfektně zabalené.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ochota,rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr zboží
    • přijatelné ceny produktů
    • doprava nad 500 kč zdarma
    • nic

    Nejlepší e-shop, velmi ráda zde nakupuji a ráda se sem vracím.. Za mě TOP..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé doručení zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jsem spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání, komunikace.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spokojenost s nabídkou zboží
    • rychlost odeslání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Už jsem na vše co jsem si kdy objednal tak jsem chválil a tak dál už víc nevotravujte, je to fakt protivný
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod s kvalitními výrobky
    • Dobré ceny
    • Rychlost dodání
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost, komunikace, cena, vše na jedničku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • posílají to rychle
    • žábronožka přišla nezalepená,jen zatažená umělohmotným víčkem,stejně tak léčivo asha v jednom případě už jednou otevřené..rozhodně artemii si u tohoto obchodu neobjednám už nikdy.

    Dobře si zkontrolujte zda nejsou produkty už jednou otevřeny ...

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si produkt "EasyFish artemie k líhnutí 50g Golden". Obsah balení je v plastové lahvičce, která nemá pod víčkem ještě zatavovací pečeť (tenkou plastovou fólii), kterou zmiňujete. Ostatně toto balení nemá mnoho produktů. Stejně tak tuto pečeť neobsahuje zmíněný produkt Esha.

    To, že posíláme otevřené nebo dokonce použité zboží není pravda a proto nás mrzí, že pouze na základě Vaší domněnky, že tyto produkty mají Vámi požadovaný způsob balení, jste nás obvinil z tohoto jednání.

    V případě, že byste nás kontaktoval s reklamací nebo stížností, tak bychom Vám toto vysvětlili a doložili fotografiemi dalších balení ze skladu, bohužel ke kontaktu z Vaší strany nedošlo.

    S pozdravem
    INVITAL