Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji nakupovat jakoukoliv techniku. Reklamoval jsem proudové čerpadlo, které drnčelo a někdy se po zapnutí začalo točit obráceným směrem. Upozorňoval jsem na závadu ve vinutí statoru. Byl mi vystaven protokol, že čerpadlo je bez závad. Včera tj. 15.4.2024 dorazilo zpět. Je zcela nefunkční. Vůbec se neroztočí pokud mu nepomůžete. Výhodnější je zakoupit si takovou věc na Alliexpress. Ještě upozorňuji, že náležitě využili zákonnou reklamační lhůtu a nesnažili se problém vyřešit rychle, kdež se jedná o techniku. Ztratil jsem důvěru v tento obchod a jsem velice rozčílen za takové jednání. Nakupoval jsem zde docela pravidelně, dle potřeby. Tohle mě velice zklamalo.

  • Všechno ok, než začnete řešit reklamaci a udělají zvás d...

    • Negativní recenze na výrobek z e-shopu smazána.

  • Dříve velmi spolehlivý obchod se nyní stává jen továrnou bez jakékoliv snahy o vztah se zákazníkem. Zboží, objednané ve čtvrtek s pátečním doručením nevyexpedováno. Žádnej email, žádná omluva, nic. Překažené plány na víkend, ale OK, to se může stát. S podporou nakonec (z vlastní iniciativy) přeplánováno na pondělní odeslání a na úterý dohodnuto náhradní volno.

    Ani v pondělí, když jejich dokonalej skladovej systém kterým se chlubí o objednávce věděl již 5 dní zboží neodešlo. Opět, žádná omluva ani info, že mi balík nepřijde a volno strávím u seriálu. Dokud se nezmění jejich přístup, obchod nedoporučuji, existuje několik (menších), ale prozákaznických alternativ.

  • S touto firmou jsem na dobro skončil ,zakoupené akvárium začlo po měsíci protýkat selikonovým spojem ,akvárium bylo tedy zasláno zpět a naše zlatá firmička přestala komunikovat s tím že čekají až bude mnou odeslané zboží přijato ,bohudík mám vše v APK a vím že u nich můj balík leží už dva dny tak že mi lhali a na to konto jsem jim tedy zaslal screany pohybu balíčku a tedy i důkaz o jejich převzetí ,firma nadále už zatím bez reakce asi vychcípali .
    Od této firmy už ani nítěnku .
    Nejhorší na tom je že vše co jsem měl v akváriu mi ten pomalu umírá a firma Invital to má na háku .Tímto jim chci poděkovat

  • Problém při obdržení špatně dodaného zboží, skoro po měsíci na základě chyby obchodu neobdržena platba zpět za vrácené zboží.

  • U invitalu jsem objednávala pravidelně několik let. Dokud nepotřebujete řešit problém, tak se jeví jako solidní obchod. Ovšem jak nasrane problém u nás chrčícím a vypínajícím se filtrem, tak reklamaci neuznají, že u nich se závada neprojevila. Filtr chrčí tak, že je slyšet i přes teď a zavřené dveře. :( Bohužel s invitalem končím a budu zboží pro rybičky objednávat jinde.!

  • Recenze nikdy nepíšu,ať už pozitivní,nebo negativní. Ale teď udělám výjimku. Akutně jsem objednávala akvárium, přišlo relativně brzo,ale protékalo. Takže jsem začala ihned řešit,co dál. Odpověď mi přišla druhý den. Poslali mi nové akvárium,které také protékalo. Opět špatná komunikace,jak telefonicky,tak e-mailem ( a to nepočítám pravopisně chyby v emailu). A uvízli jsme na mrtvém bodě. Mám tedy doma 2 tekoucí akvárka, peníze z účtu a jdu shánět nové akvárium. Takže v žádném případě nedoporučuji.

  • Tento obchod má super sortiment a pokud nenastane problém je vše v pořádku. Pokud problém nastane, tak se na vás vykašlou, přesto že chybu udělal obchod - dodal jiné zboží.
    Můžete psát reklamaci - pošlou omluvu a že budou věc řešit. No slibem neurazíš a skutek utek. Pokud se chcete dovolat, tak vám automat řekne, aby jste vše řešili emailem - na který nereagují (pí Matýsková). Takže zaplatíte za zboží, které potřebujete, dostanete něco jiného a obchod nic neřeší. Dovoláte se jen na objednávky, ale tam vás na reklamace nepřepojí. Arogance obchodníka objednávek neskutečná.

    PROSÍM NEKUPUJTE U TOHOTO OBCHODU

    Osobně posílám stížnost na ČOI a nechápu, jak může být tento obchod, s takovým jednáním, ověřen zákazníky.

  • Ahoj,
    moc me zklamalo, ze eshop maze negativni hodnoceni produktu.
    Hodnoceni bylo opravnene a reflektovalo realitu. Reklamoval jsem kvalitu dodanych invitro akvarijnich rostlin a reklamace byla uznana.
    Nicmene po case smazali me negativni hodnoceni, ktere jsem k nakoupenym rostlinnam napsal.
    Moc me tato cenzura ze strany Rostlinna akvaria/Invital zklamala!
    Hodnocenim zakazniku na jejich strankach jiz nejde verit a clovek si nema sanci objektivne vybrat, protoze ty negativni tam nedaji, pripadne brzy smazou.

  • Zkušenosti s firmou INVITAL, která vystupuje pod názvem INVITAL Rostlinna-akvaria.cz

    Ty nejhorší!!
    V roce 2020 jsem zakoupil filtrační jednotku Invital, tlakový filtr 15000 do jezírka za téměř 10.000.- Kč. Od samého počátku byl problém. Filtr měl automaticky čistit vodu v jezírku, ale veškeré sedimenty v něm zůstávaly. Po spuštění vestavěného motoru měl filtr vyprat molitany a znečištěnou vodu odplavit. Nestalo se! 11.12.2020 jsem tuto závadu po předchozích mailech reklamoval a filtr poslal do firmy. Podrobně jsem popsal závadu. Výsledek: Molitany se otáčí, tak závadu neuznáváme. Vůbec nebrali v úvahu závadu, pro kterou jsem filtr reklamoval. Do firmy se není možné dovolat, reklamace pouze písemně. Následovalo množství mailů, ve kterém mi bylo sděleno, že mám jezírko zabahněné, plné ryb a nakonec že je filtrace poddimenzována. Samá lež !!
    Jezírko bylo napuštěno čistou vodou, měl jsem tam 3 ryby a filtr byl dimenzován na 15 m3 a jezírko má cca 4,5 m3 vody. Podsouvání lží je zřejmě jejich způsobem jak vyřizovat reklamace. Tím to ale nekončilo. Odmítl způsob vyřízení mé reklamace a fotografiemi dokazoval, že filtrace není v pořádku. Proto jsem 3.9.2021 znovu odeslal firmě Invital Aqua s.r.o. filtr s tím, že závada přetrvává a navíc motor probíjí a vyhazuje jističe. Invital opět reklamaci neuznal s tím, že jsem ho měl umístěn pod vodou. Větší nesmysl si již nemohli vymyslet!

    Josef Hejduk
    Plzeň
    6.10.2021

  • VARUJI !!!
    Varuji před praktikami firmy Invital. Po zakoupení tlakového filtru 15000, filtrace nejdříve proběhla dokonale. V nově udělaném jezírku jsem měl napuštěnou i čistou vodu. Po několika týdnech a doporučeném automatickém čištění mi bylo divné, že vytéká stále jen čistá voda. Po určitém čase jsem po proplachu filtraci otevřel a k mému zděšení bylo těleso filtru zaneseno sedimenty. Voda ve filtraci bahnitá. Několikrát jsem se snažil s Invitalem domluvit nápravu. Poslal jsem ji filtraci k reklamaci a řádně popsal závadu. Odpověděli mi, že se filtry otáčí a tudíž závadu neuznávají. Na další reklamaci odpovídají vyhýbavě, vymýšlí si, že mám filtraci poddimenzovanou (mám ji 2x předimenzovanou) atd. Nejčastěji na maily neodpovídají vůbec. Mobil komunikuje automatem, spojí vás pouze když si chcete něco koupit. Jinak vás odkáže na mail, na který však neodpovídají.
    Invital již ani náhodou!!

  • Poprvé jsem byl obchodem unešený, napsal jsem velmi dobrou recenzi a nakoupil podruhé (tedy pokusil se nakoupit). Možnost druhé recenze mi nepřišla, chápu proč, takže to napíši sem, abyste si dali pozor! Chtěl jsem totálně předělat akvárium (300l) a vše objednal na webu. První problém nastal, že mi nepřišel potvrzovací email. Moje chyba, nezkontroloval jsem automatické vyplňování a kromě mého jména tam byly kontaktní údaje dcery. Vyřešeno s obchodem perfektně a rychle. Dokonce bylo přidáno ještě pár věcí co jsem doobjednal, komunikace a vyhovění v pořádku a paráda. Bohužel ale tím vše dobré skončilo a pak už si ze mně jen dělali pr*el. Naštěstí jsem neplatil dopředu! Doručení bylo domluveno na 8.7. 2021 a tak jsem čekal 7.7. na potvrzení pošty o převzetí zásilky. Nic. Druhý den píši email s dotazem a bez odpovědi, pak volám na infolinku a tam je mi řečeno, že včera neměli rostlinku, kterou tam dali až 8.7. a budou ho odesílat. Poté mi přišel email, že se omlouvají, ale měli po svátcích hodně balíků a můj neposlali. Hlavně že se shodli ... Večer mi skutečně přišla potvrzovací zpráva o převzetí zásilky poštou. Druhý den ráno jsem rozdělal akvárium, začal pod něj dělat podezdívku, TERČOVCE jsem odlovil do vaničky a čekal na poštu. Měl jsem objednáno kompletně vše, substrát, externí filtr, světlo rostliny, příslušenství. Doba co pošta většinou posílá výzvu k vyzvednutí pryč a zásilka nikde. Podívám se na trasování a zásilka byla teprve vypravena z Plzně (tak ještě 100km). Píšu to emailem obchodu a obratem mi bylo zasláno trasování o tom, že zásilka je na poště připravena k vydání. Kouknu, vidím že je opravdu na poště a mažu tam, terčovci zatím pomalu, vychovaně a tiše již třetí hodinu chcípají ve vaničce... Vystojím frontu a chci vydat balíček. U přepážky zjistím, že si ze mne pracovník obchodu Jakub Chalupa jen dělá srandu, zaslal mi trasování minulého již měsíc převzatého balíku a já si toho ve spěchu nevšiml. Trapností červený až na zadku jsem vypadl z pošty, sedl do auta a celé odpoledne objížděl města a sháněl vybavení. Balík došel až v pondělí ..... Samozřejmě jsem to nepřevzal, nejsem blázen. Svou minulou kladnou recenzi budu muset dohledat a smazat. VARUJI PŘED TÍM OBCHODEM!!!!!

  • VARUJI PŘED NÁKUPEM (bohužel po tak dlouhé době od objednávky nemohu napsat recenzi) (obj. 119011441)

    Reklamoval jsem již po druhé světlo Chihiros. Odmítli odeslání reklamace zásilkovnou a donutili mě k odeslání reklamace využít Českou poštu za 189 Kč a i přes to následně po uznané reklamaci odmítli proplatit celou částku ale jen 99 Kč (kterou mimochodem ještě teď po 3 týdnech neposlali).

    Po rozbalení jsem zjistil, že je na dvou místech rozbité krycí sklo osvětlení (pravděpodobně špatně zabezpečily napájecí zdroj proti pohybu a hranou došlo k rozbití skla). Obchod jsem ihned informoval, ale odmítají komunikovat, takže ani po 3 týdnech nemám žádnou reakci.

  • Objednávám už potřetí a u poslední objednávky mě napadá jen jedno jediné slovo... KATASTROFA.
    Objednávka z pátku, údajně zabalená v pondělí, v úterý jsem se ujišťoval, zda je vše v pořádku a bylo mi řečeno, že objednávka již čeká na dopravce a 100% ještě ten den bude expedována (podotýkám, že všechny telefonáty jsem prováděl před 12h, abych ověřil schopnost GARANTOVANÉHO DODÁNÍ DRUHÝ DEN). Bohužel, stále objednávku neodeslali, zítra je již středa (5. den od objednání), pokud tedy odešlou zítra, znamená to, že dorazí nejdříve ve čtvrtek (a to kdo ví jestli). Rostliny tedy budou minimálně 4 dny v krabici, bez vody.
    Toto je moje poslední objednávka u INVITAL Rostlinná akvária. Už nikdy více. Raději přejdu ke konkurenci Juwel nebo Akvatera

  • Dnešní dodávka, rozbité akvárium (nedostatečně zabaleno), kytky neodpovídají kvalitě (uhnilé), substrát protržený obal (rozsypaný v ostatním zboží). Nejednalo se o zrovna levnou objednávku. OK akvárium vyřešeno vrácením peněz do pěti dnů (uvidíme). Kytky a substrát zatím v řešení. Nechápu, pokud se tímto zabývají x-let proč neodesílají kvalitu a dostatečně zabalené zboží. Na webu jsem udělal několik objednávek, ale toto se úplně vymklo. Objednávku jsem nutně potřeboval v pořádku na příští den, takže hurá po obchodech a výše uvedené nakoupit někde v kamenné prodejně. Opravdu moc Děkuji!

  • Objednané zboží (více kusů)nepřišlo tak rychle, jak mělo. To by ještě šlo.. Po rozbalení ale zjištění, že ten stěžejní je úplně jiný, než měl být. Okamžitě kontaktován eshop a pak dlouhý týden, než se to vyřešilo. Už teď je člověk znechucený. A nakonec po tom všem ještě zjištění, že akvarijní písek je pouze obarvené cosi, co po mnoho dnů propírání a provařování stále uvolňuje barvivo do vody. To je tragédie, pokud se někdo chlubí tím, že je největší eshop s akvaristikou, tak je to přinejmenším úsměvné. Nikomu nedoporučuji, budete akorát znechucení a smutní

  • Dobrý den, mám opravdu negativní zkušenost s tímto obchodem. Zboží jsme zaplatili předem, obdrželi oznámení o odeslání zásilky (FA_CZ_56469) a následně oznámení od přepravce, že poškozenou zásilku vrátil zpět odesilateli.
    Na emaily ([email protected]) nikdo již 14 dnů nereaguje a telefonní kontakt je nedostupný.
    Celou záležitost předávám PČR.

  • Bohuzel taky negativni zkusenost. U produktu v popisu uvedeno davkuje se pomoci pumpicky. Ta u produktu nebyla. Pri dotazu proc ne jsem byl pomoci emailu poslan do haje.

  • Vložíte-li negativní recenzi na tento obchod, udělají z Vás troubu a lžou. Napsali mi, že mi vrátili peníze, přestože jsem zboží vrátil poškozené - což měl být "důkaz" jejich vysoké "profesionality". Ve skutečnosti zboží poškozené už přišlo, protože ho neumějí ani zabalit. Nepoužili žadné zěmkčující náplně do krabice atp. Přišlo v tvrdém kartonu a bylo rozbité. Pak ještě napsali, že jsem já údajně zboží špatně použil. To už je úplný vrchol, protože vůbec nemohou tušit, jak jsem zboží použil, tj. prostě si něco vymysleli. Když si dovolíte kritizovat, udělají z Vás pitomce.

    • Stejna zkusenost. Taky ze me delali idiota

    • Stejna zkusenost. Taky ze me delali idiota

  • Pokud vše do razi jak je popsané na webu, ok. Ale reklamovat něco... Odmítají se bqvit a uznat svou chybu... Objednqla jsem světlo, v popisu bilazbarva světla, sviti červene. A chyba na me straně. Od té dob ignorace...

    Nikdy vic. Že by uznali svou chybu, omluvili se a opravili v popisku? Nikdy.

    O tom. Že si objednalnam vytibek od jedne značky a dorazí jina... Případně že chybi návody na použití, či jsou v jinym jazyce než češtině..