-
plusy-kvalita balení, rychlost vyřízení objednávky
minusy-objednaný mech byl nevalné kvality. Zboží označené v e-shopu skladem ve skutečnosti vůbec neměli. -
Super obchod s odbornými radami a možností obrátit se na personál s konkrétními problémy nebo požadavky.
Odpoví vždy velice rychle.
Za mě zatím velká spokojenost.Mohu jen doporučit. -
libor59: Bohužel jste nezveřejnil o jakou objednávku se jedná a dle Heuréky nejste ověřený zákazník (nelze k Vám dohledat uskutečněná objednávka), takže nemohu bohužel reagovat. Pokud opravdu došlo k zamítnutí reklamace, tak předpokládám, že kolegové na infolince sdělili z jakého důvodu nebyla reklamace uznána (například nebyla provedena reklamace do 4 dní od převzetí rostlin nebo rostliny nebyly vyzvednuty u přepravce do 3 dní od odeslání).
-
nedávnou jsem objednal několik rostlin a bohužel u několika z nich jsem dlouho hledal aspoň kousek který by se dal použít a zasadit. A reklamace je taková, že vám nabídnou slevu na další obchod, ale dohadovat se s nimi už nebudu tak kupuji jinde. Rychlost není vše !!!!
-
Za mě tomuto obchodu uděluji "100 bodů z 10" poslední dobou mám hrozný problém v doručení zboží( čp-30dní a zboží doručeno poškozené, PPL 60dní nejdříve zboží nedoručeno a po x odeslaných emailech zboží dodáno naprosto zdemolované) v tomto obchodě mám několik nákupů a hned do druhého dne zboží doručeno. Jinak přehlednost obchodu je fakt super. Kupoval jsem zde i co2 set a návod jak koupit mě mile překvapil. Za mě opravdu palec nahoru, moc jste mě potěšili, že alespoň někde to ještě funguje.
-
Reakce anonym:
Vzhledem k tomu, že za posledních 60 dní nebyla přijata ze strany zákazníků žádná reklamace na UV lampu, anonym se nepodepsal, neuvedl číslo faktury a dle Heuréky se jedná o neověřeného zákazníka (tzn. že nelze ověřit, že by někdy provedl nákup), tak bohužel předpokládáme, že se jedná pouze o snahu nás poškodit a uživatel u nás nikdy nenakupil - nemůžeme tedy reagovat.
-
reklamoval jsem rozbitou UV lampu, prodejce mi ji poslal zpět v takovém s stavu jaká byla když jsem jí odesílal na reklamaci. jsem znechucen, nedoporučuji tuhle firmu.
-
Dušan: Reakce na zákazníka: Dobrý den,
zákazník si objednal CO2 set, který obdržel na druhý den. Bohužel set dorazil poškozený s protrženou krabicí (nejspíše pád při přepravě) a i přesto že podle fotografií a zákazníka vypadal set nepoškozený, sdělili jsme zákazníkovi, že zásilku nemusí ani reklamovat u české pošty a zboží mu vyměníme za nové což se taky stalo. Zákazník set odeslal zpět a obratem dostal zcela nový. Poškozený set odeslal zpět v pondělí a i přesto že jsme mu vyšli ve všem na 100% vstříc a to i nad rámec našich povinností tak nám začal vulgárně vyhrožovat Českou obchodní inspekcí a tím že bude špinit naše jméno na internetu z důvodu, že jsme zásilku s novým setem neodeslali ještě tentýž den.
Poté co zákazník obdržel nový set, tak nás obvinil, že jsme mu odeslali ten stejný, což se nestalo a jelikož sám sdělil že set nebyl na žádném místě poškozen/potlučen tak nevíme z čeho vychází, když tvrdí že se jedná o ten stejný.
Nabídli jsme zákazníkovi že může uplatit 14 denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu což odmítl.
Komunikace probíhala jak telefonicky tak emaily s okamžitou odezvou a to i přesto že se zákazník dožadoval komunikace v sobotu večer.
Jelikož není zákazník spokojený s novým zbožím a ani jej nechce vrátit zpět výměnou za peníze, tak pro něj nemůžeme nic víc udělat.
Za naši práci mluví hodnocení našich zákazníků zde na Heuréce nebo na Facebooku a určitě se tímto jedním hodnocením nenecháme znechutit a zákazníkům budeme i nadále vycházet vstříc :-) -
zajimalo by mně proč prodejce pouze přebalí zasilku ktera byla poškozena do jineho obalu a přesto ji drze pošle opet zakazníkovy přesto že mu píše že zakazka bude vymněněna za novou vubecpouze se odmontovali budiky a šup poslat hned spět větší hnus sem neviděl piši zde o co2set smontovaný 2l lahev daval bych si na tohoto prodejce pozor slibuje hory doli a pak nic děla hluchiho