Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo, OK stane se, přišel formulář na prodloužení dodací doby přeregistroval jsem datum, zboží nedošlo a už ani formulář, musel jsem se sám zajímat o objednávku .snažil jsem se komunikovat s obchodem ,aby mi sami navrhli podobný typ zboží a bylo mi sděleno ,že jestli si počkám či ne jen na mě a vše je v infomejlu .proto sem zrušil objednávku. Do té doby bylo vždy vše ok a už jsem tam nechal i slušnou částku ,teď asi budu nakupovat jinde. bohužel...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zákaznický servis

    Pokud vše běží, objednávky probíhají bez problému, ale pokud narazíte na nějaký zádrhel (např. u dopravce), tak narazíte na příšerný zákaznický servis.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chodí poškozené zboží jako topítko Eheim
    • Teď nedorazilo zboží vůbec

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nám nedala vědět, že zásilka nedorazila, samozřejmě se obratem spojíme s přepravcem, zjistíme situaci a případně odešleme novou zásilku. Sledovací číslo v emailu a SMS jste od nás obdržela s informací, že bylo expedováno, bohužel pokud se zásilka nevrátí a zákazník nám nedá vědět, tak nemáme jak zjistit, že zásilka nedorazila. Samozřejmě uděláme vše, abychom chybu přepravce co nejrychleji vyřešili.

    Co se týče poškozeného zboží, tak opět nás mrzí, že nějaké zboží vůbec bylo poškozené, ale vidím, že jste u nás provedla desítky objednávek a bohužel občas se stane, že v nějakém množství z továrny dorazí nefunkční kus. Vše se snažíme ale obratem řešit ke spokojenosti zákazníků, viz. ostatní hodnocení zde na Heuréce.

    S pozdravem
    INVITAL

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doručení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvalitně zabaleno
    • hezké zboží
    • bohužel dorazila jen druhá objednávka ze dne 4.5 ve které jsem měl hlavně rostliny a substrát
    • první objednávka ze dne 15.4 ve které je akvárium CO a další důležité věci stále nedorazila po telefonu mě bylo oznámeno že se čeká na dvě položky které budou nejdříve 31.5 nechápu co mám bez akvária dělat s rostlinkama za spoustu peněz

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že v druhé objednávce je zboží, které jsme uváděli jako na cestě od dodavatele a toto zboží nedorazilo. Vidím, že jste chvíli před odesláním recenze obdržel email s upozornění na zpoždění expedice se seznam nedostupného zboží (chybějící štěrk), na který jste obratem zareagoval a souhlasil s odstraněním chybějícího štěrku, abychom mohli zboží odeslat. Zítra ráno tak dojde k expedici.

    Bohužel, že jste vytvořil dvě objednávky jsme nevěděli, denně odešleme několik tisíc objednávek a proto v takovém množství si nejde všimnout shody a expedici druhé objednávky zastavit. V případě, že si přejte dodat veškeré zboží najednou, tak doporučujeme vše objednat v rámci jedné objednávky.

    S pozdravem
    INVITAL

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Skvělá komunikace úžasná rychlost dodání, spolehlivost ve všech směrech

    Tento obchod mohu jen doporučit je prostě vynikající

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Arogance lidi na CC
    • Nechuť řešit vzniklou situaci
    • Žádná kompenzace, patrně nepotřebuji ZK s objednavkami nad 10k

    Absolutní zklamani příště jdu jinam.
    Vybral sem datum doručení a zasilka přijela úplně v jiný termín.

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že došlo k opoždění expedice na naší straně o 1 pracovní den, místo v pátek jsme odeslali zásilku v pondělí. Jak Vám uvedla kolegyně na zákaznické lince, tak to bylo z důvodu, že Vaše objednávka obsahovala rostliny a jelikož zásilky přes víkend přepravci nedoručují, tak v pátek rostliny neodesíláme, aby neuvízly ve skladech přepravce - v opačném případě bychom řešili nyní reklamaci poškozených rostlin.

    Ještě jednou se omlouváme a mrzí nás, že došlo k jednodennímu zpoždění, ale opravdu se nejedná o garantovanou službu, jak upozorňujeme zákazníky - negarantujeme dodání zásilky přesně v daný den s garancí vrácení částky v případě nedoručení v termínu - ostatně tak jako jakýkoliv jiný eshop. Vždy se snažíme o okamžitou expedici a doručení zásilky přesně na čas, ale nemůžeme službu garantovat, jelikož v této cenové hladině, tzn. dopravě v řádech desítek korun to není možné.

    S pozdravem
    INVITAL Rostlinna-akvaria.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Při reklamaci čerpadla se setu, mi bylo zboží vráceno, že čerpadlo je funkční. Po zapojení nevydává žádný zvuk ani nečerpá vodu. Koupím si raději jinde nové. Už se nechci s nikým handrkovat a akvárko je zaběhlé. Dodání zboží je v pořádku, ale při reklamaci vyplňujete formulář, který mi neustále padal a musela jsem vyplňovat znovu dokola a výsledek reklamace - technik prý řekl, že je funkční. Můžu mu ho poslat domů, ať si čerpá :-).

    • Zboží nemám ryby pomalu umírají
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • spatna komunikace

    dodali neco jineho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Původní termín naskladnění zboží nedodržený. Komunikace v pořádku, byl mi sdělen nový termín naskladnění. Ten opět nedodržený. Informovat o tom se mě už ale nikdo neobtěžoval. Po týdnu mlčení jsem se dotazoval na expedici. Zboží prý stále není naskladněno. Po třech týdnech objednávku ruším a doufám, že alespoň peníze mi vrátí bez otálení.

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že zboží nebylo naskladněno v termínu. Jednalo se o zboží, které jste nakoupil s informací, že zboží není skladem a je dostupné u dodavatele, bohužel i přes opakované ujištění ze strany dodavatele produkt nedokázal dodat a proto k situaci došlo.

    Doporučujeme vždy objednávat zboží skladem, což je 95% naší nabídky, protože zde zboží do několika hodin expedujeme. I proto Vám kolegové doporučili jinou zářivku, kterou máme skladem.

    S pozdravem
    INVITAL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neočekávejte, že zákaznická služba pro vás udělá cokoliv, při čem by museli zvednout zadek ze židle

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    jak Vám vysvětlila kolegyně na zákaznické podpoře, tak balík po odeslání nelze doplnit o další položku, není to fyzicky možné.

    Argumentovala jste tím, že balík nemohl být přes víkend expedován, ale ano byl, jak informujeme na webu a jak potvrdí nespočet zákazníků, kterým ihned po expedici dorazí email s informací o expedici - což dorazil i Vám. Expedice probíhá i o víkendu a svátcích.

    S pozdravem
    INVITAL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si šneky.... Všichni přišli mrtvý.... Zabaleno pouze do krabičky s navlhčenym kapesníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zásilkovna doručila poškozený balík s chybějícími produkty.
    Obchod se nevyjádřil.

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás poškození během přepravy a delší odezva, ta je ale způsobené tím, že jste nám napsala v pátek 29.3., přičemž 29.3., 30.3, 31.3., 1.4. jsou svátky a víkend, proto Vaše reklamace nemohla být v tyto dny vyřízena.

    Kolegové Vaši reklamaci evidují a co nejdříve ji vyřídí.

    S pozdravem
    INVITAL Rostlinna-akvaria.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jde objednat vše potřebné v jednom obchodě.

    Objednal jsem 15.3. ,materiál za 6,5 tis. Kč., o Velikonocích 31.3. ještě dodávku nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod nedodržuje dodací lhůty, které vám potvrdí při objednávce

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že došlo 1 dennímu zpoždění, bohužel rychlost doručení přepravní firmou nedokážeme ovlivnit.
    Vidím, že jste u nás realizovat již 11 objednávek a v předchozích případech bylo odesláno zboží na čas a nyní se jednalo o jednorázové pochybení, za které se omlouváme.

    S pozdravem
    INVITAL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Už po nekolikáte špatné zboži v obědnávce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • balení výrobku
    • v kartonu rozbitá a vysypaná přepravní nádoba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dorucene rostliny z vetsi casti neodpovidali fotografiim. Rostliny v zalostnem stavu, v obchode bych nekoupil. Lepsi je si pridat par korunek a koupit v obchode. Uz nikdy bych takhle rostliny nekoupil. Neco jsem i vyhodil.

    Reakce obchodu Invital Rostlinna-akvaria.cz

    Dobrý den,
    můžete nám zaslat prosím fotografie, abychom provedli reklamaci? Kontrolovali jsme rostliny i podle kamerových záznamů a v době odeslání bylo v pořádku a vzrostlé, vzhledem k příznivému počasí si proto nedokážeme vysvětlit, k čemu mohlo dojít.
    https://rostlinna-akvaria.cz/sos

    S pozdravem
    INVITAL

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    3 sáčky z 5 sáčků nitěnek dorazily schnilé.
    Stalo se mi to poprvé, ale vzhledem k ceně již asi objednávat nebudu