Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Vysavač nefungoval
- Nechtěli mi vratit peníze na které mám nárok při odstoupení od smlouvy
- Tvrdili, ze byl vysavač použitý, když ani nešel zapnout, což mi opravář v telefonu potvrdil, ze to byla špatná baterie od výroby
- Paní na reklamaci stále opakovala naučené fráze, aniž by se zamyslela, že vysavač který nelze nabít asi nebude jezdit a mít na sobě škrábance (se kterýma to již prislo)
- NEDOPORUCUJI
Katastrofa, zboží přišlo použité a nefunkční, po zaslání formuláře ke vracení peněz mi poslali opravený vysavač zpět s tím, že byl použitý ode mě, když od začátku ani nejel!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Zboží bylo doručeno.
- Produkt byl doručen rozbalený. Obaly uvnitř natržené a krytí displeje nalepené znovu.
- Než to vůbec někdo na zákaznické lince zvedl trvalo to dohromady 15 minut. I když tvrdí že zavolají zpět není to pravda.
- Na zákaznické lince velmi neochotna paní, prý to se mi bude těžko dokazovat ze mi to tak bylo doručeno, to považuji za nehoráznou drzost, omluva žádná.
- Nezařídili aby si produkt kurýr vyzvedl a nebo vyměnil, musel bych vše řešit a platit a jelikož produkt potřebuji budu nejspíš používat tady ten již dříve používaný.
Bohužel mne obchod velmi zklamal svým přístupem. Pokud mají ve skladu takový nepořádek ze ani neví kdy posílají nivě a kdy použité věci tak se obchod opravdu nedá doporučit.
-
Nedoporučuje obchod
- nefunguje kolečko se otáčí
- nefunguje tlačítko na spuštění vysavače, odezva 40 sekund
- už nemokří
- to ho máme 7 dní
-
Nedoporučuje obchod
Zatím jsem žádnou zásilku nedostal a ani žádnou informaci o zásilce
-
Nedoporučuje obchod
- Nenašel jsem
- Zboží za 40k mi přišlo poškozené, nebylo zkontrolováno v obchodu.
- Když jsem jim napsal tak mi psaly že se to stalo při přepravě, jako vážně? Takové zboží se má odesílat paletovou přepravou a ne přes kurýra. Zaslal jsem jim fotky a už 3 dny bez reakce.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka vytvořena na eshopu, obchod ji potvrdil a vyexpedoval na vybranou pobočku k odběru. Poté mě vyzval k odběru. Až při mém osobním vyzvednutí mě bylo sděleno, že došlo k pochybení při stanovení ceny, která je nyní o 5000 vyšší....
-
Nedoporučuje obchod
Objednavka 3produktů přes twisto, vzápětí volala paní, že 1 produkt není,ale bude za 14 dní,zda počkám a zasilku odešlou poté celou.Souhlasila jsem.Ani skoro po měsíci zboží nedorazilo.Volala jsem tedy do obchodu,kde mi bylo sděleno, že produkt který nebyl stále není,a ze dvou produktů které v době objednávky byly,jeden prodali jiným zákazníkům,a produkt rozhodně dříve jak po Novém roce mít nebudou.Navíc mi bylo sděleno, že co bych chtěla, mám li platbu přes twisto na 3 splátky,v době telefonátu zbývalo 14 dní do poslední splátky,z čehož vyplývá, že ač by měl obchod zaplaceno za zboží, já bych ještě další měsíc neměla peníze ani zboží.Stran obchodu, žádná komunikace k zákazníkovi,pokud se sám neozve.Z mého pohledu velmi nekorektní jednání,o jedné paní na telefonu ani nemluvím.Objednavku jsem zrušila,twisto mi obratem poslalo zpět mé dvě splátky a já zboží zakoupila jinde.
-
Nedoporučuje obchod
- Prodávají produkty, které nejsou skladem
Plus je, že poté co jsem objednávku stornoval, peníze vrátili do pár dní
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Za ty peníze by ti mohlo být lepší. Kvalita zpracování 50/50
-
Nedoporučuje obchod
- Vratila jsem Vam osobně zboží. Dodnes nemam peníze zpět
-
Nedoporučuje obchod
Po předchozím dotazu na Roobot World mi bylo sděleno, že nabízená baterie je vhodná pro můj typ vysavače. Po objednání a doručení baterie jsem zjistil, že je zcela nevhodná (nesouhlasí počet připojovacích kablíků a nesouhlasí ani připojovací spojka) By jsem nucen baterii reklamovat a vrátit. (probíhá řešení reklamace)
-
Nedoporučuje obchod
- Pomalá komunikace
- Nepravdivé údaje na webu (skladová zásoba)
Sháněla jsem helmu na elektrokoloběžku a u vybraných výrobků scházel obvod v cm, byly tam pouze velikosti M a L. Psala jsem na zák.podporu ohledně velikostí, i proto, že jsem si nebyla jistá, jestli mnou zvolené varianty jsou pro elektrokoloběžku vhodné. Odpověděli po několika dnech i s odkazy na konkrétní výrobky v jejich e-shopu. Objednala jsem tedy a rovnou zaplatila, protože podle webu měly být 2 ks skladem a vzhledem k obdrženým odkazům jsem nepředpokládala problém. Druhý den mě kontaktoval zák.servis, že tato helma skladem není a už ani nebude, a že mi pošlou peníze zpět na účet. Je to týden a stále čekám na peníze. Chápu, že to chvíli trvá, ale toto nebyla žádná reklamace, defakto jen administrativní úkony - maily a platby. Obchod měl v nabídce neexistující zboží, očekávala bych tedy vrácení peněz obratem.
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a velmi se omlouváme za nepříjemnosti spojené s Vaším nákupem. Bohužel došlo k chybě v aktualizaci skladových zásob, což vedlo k nesprávné informaci o dostupnosti zboží. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomůže nám zlepšit naše služby, abychom v budoucnu podobným situacím předešli.
Děkujeme za Vaše pochopení a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
- seriosní jednání podminěne dosud.
- nesplnění puvodní doby doručení.
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nesplnění původní doby doručení. Bohužel došlo k opoždění naskladnění zboží od našeho dodavatele, což ovlivnilo termín doručení Vaší objednávky. Velice si vážíme vaší trpělivosti a uděláme maximum pro to, aby se taková situace v budoucnu neopakovala. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
Robot vracím zpět vůbec nevysával a je tak malý, že je to hračka pro děti. Možná kdo má malý prostor k vysávání tak mu bude vyhovovat. Stále komunikuji dodavatelem robotu ADMIN [email protected] přibližně 14 dní vše potřebné jsem zaslala, ale bohužel do dnešního dne mi nebyla dodána adresa kam vrátit zboží. Takže jsem velmi nespokojená a trochu mi to zavání podvodem Zvažuji se obrátit na PČR.
-
Nedoporučuje obchod
- Naprosto nezvládnutý proces balení zasílaného zboží. Výrobek, citlivá elektronická váha, byla zabalena do krabice bez tlumícího materiálu, takže se v ní volně pohybovala. Jak dopravci nakládají s balíky vím z vlastní zkušenosti. 10 let jsem provozoval e-shop.
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se, že Vámi objednané zboží bylo nedostatečně zabalené. Vaši připomínku předáme kompetentním pracovníkům skladu a zajistíme, aby se to neopakovalo. Rozhodně souhlasíme, že s dopravci je to často těžké a s balíky se nezachází adekvátně.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Kupoval jsem robota na dálkové ovládání. Po vybalení z přepravní krabice byl obal robota na několika místech poškozený a špinavý, obal byl kolem dokola zalepen izolepou protože byl evidentně znovu zaděláván, dálkový ovladač volně lítal po krabici a na několika místech robota odřel (ovladač měl být přidělaný stahovací páskou, ale byla roztržena, a to se nestane při přepravě), navíc pod jednou nohou byla krabice mokrá jakoby od oleje. Evidentně se jednalo o nějaký ukázkový nebo používáný kus, ale obchod zboží prodává jako nové. Robota jsem musel přebalit do jiné krabice abych ho vubec mohl použít jako dárek. Obchod nedoporučuji, už jen to, že zboží v tomto stavu někdo zabalí a s klidným svědomím pošle zákazníkovi, evidentně si s tim hlavu moc nelámal.
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Tato negativní zkušenost nás velice mrzí a rádi bychom Vás ujistili, že našim zákazníkům za žádných okolností neposíláme použité nebo rozbalené zboží. Pravděpodobně se jednalo o pochybení na straně našeho dodavatele. Pokud byste nás kontaktoval, Vaši stížnost bychom samozřejmě uznali a poskytli bychom Vám nový kus.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- V případě problémů jsou schopni vytvořit nestandardní řešení
- V mém případě chyba ve způsobu doručení zásilky
Věřím, že se jednalo o chybu jednotlivce, nebo ojedinělé selhání procesu/systému. Dám obchodu ještě jednu šanci, nicméně změnit způsob dopravy bez vědomí zákazníka považuji za hrubé selhání a proto obchod doporučit tentokrát nemohu.
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Za toto - dobře vyjádřeno - "ojedinělé" selhání se velice omlouváme a ujišťujeme Vás, že uděláme maximum pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám za pochopení a věříme, že nám dáte šanci to napravit.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
Nechapu co tam delaj. Udelam objednavku a nikdo se mi tyden neozve co se deje. Divny kseft toto. Kvalita komunikace je uplne mizerna. Co je slozite na tom dovez zbozi ze skladu na jejich prodejnu a poslat SMS ze je to tam ?
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
děkujeme Vám za napsání hodnocení. Naši kolegové z prodejny Vás v den objednávky informovali o tom, že se zboží musí přeskladnit a tento interní proces je bohužel časově náročnější. Omlouváme se tedy, že Vámi objednané zboží nebylo připraveno k vyzvednutí dostatečně rychle. V budoucnu doporučujeme využít možnost doručení kurýrem, kdy je zboží předáno ještě ten den do přepravy a následující den doručováno. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naši infolinku. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
Dodnes jsem objednané sedátko nedostal.
Reakce obchodu ROBOT WORLD
Dobrý den,
děkujeme za Váš komentář. Vzniklé komplikace s dodáním Vaší objednávky nás velice mrzí. Bohužel kvůli trvalé nedostupnosti zboží jsme byli nuceni Vaši objednávku zrušit. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Robotworld.cz
Infolinka : 220 770 770
Email: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Nižší cena
- Rychlá komunikace
- Problém s doručením - poslali zásilku na místo, které nedokázalo daný rozměr akceptovat
- Následný problém s reklamací - zamítnutá z důvodu "že prý sekačka setkala moc vysokou trávu" (reálně cca 5~6cm, tím vzniklo tolik tepla, že tím zdegradovaly ocelové nože ... zcela absurdní
- Nedostal jsem možnost reklamaci rozporovat, aktuálně řeší CO
Intenzivní zkušenost, stála mě 16tis Kč.