Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    včera jsem zaznamenala akci na Roborock S8 ultra, sleva byla bezmála 10 000 Kč. Jen pro jistotu jsem poslala dotaz, jestli je rozdíl pouze v barvě. Odpověď přišla ihned, že ano. Bylo evidentní, že mám o zboží zájem a že se pouze ujišťuji. CHtěla jsem se odpo poradit s manželem a ráno druhý den koupit. Jenže druhý den byla cena + 10 000 Kč, samozřejmě stále se stejným symbolem "Blask friday, sleva". Obchod neudělal nic v rozporu se zákonem, ale obchody hodnotím i z morálního pohledu. Určitě se mohl pán zmínit...jestli máte zájem, neváhejte, je to na omezený počet ks. Ani ve snu mě nenapadlo, že akce bude trvat 24 h. Práva ani povinnosti obchod neporušil, ale styl...je mi jedno, kdo to koupí, hlavně, že to prodám....proč bych teda někomu vycházel vstříc nebo byl nestandratně ochotný, ikdyž vidím, že má zájem, proč bych to dělal, když za 10 min koupí někdo jiný? S takovým eshopem nechci mít nic společného, nedovedu si představit případnou reklamaci nebo řešení problémů a jejich snahu vyřešit vše ke spokojenosti zákazníka. Jsem jen zvědavá, kolika lidem budou objednávky rušit, protože to nebudou moci pokrýt. I info operátorky, že akce byla na jednu jedinou šarži zní trošku divně.....

    • Případná reklamace je naprosto otřesná...řešil jsem tedy jiný produkt...ale přesně, "styl" obchodu je mimo moje chápání, sám jsem 2 eshopy provozoval...když kupujete, jsou friendly, vyjdou vstříc, rychle doručí atd. vše super...zákaznický servis ohledně opravy otřesný: mylné informace, nesmyslné předražené řešení, nekomunikace, a když po x týdnech tahanic vám najednou z ničeho nic, bez jakéhokoli upozornění, zazvoní kurýr a veze vám dobírku 6 tis, tak to hovoří za vše...btw jsem koupil produkt za 35 tis, který vydržel 2 letní sezony a zhruba 25. měsíc před startem třetí sezony odešel a nikdo (ani předražený servis) neví proč. Tomáš Uher

  • Zakoupila jsem Rowenta RR7975WH X-plorer Serie 95 Animal
    Robot je neustále v záruce a 2* v opravně Popis závady:
    Zákaznice si vyzvedla robota z reklamace v horším stavu než ho tam dala - R5023013226 - robot se nepřipojí k aplikaci , po spuštění hlasitě hučí ,
    nepropouští vodu, při jízdě píská , při naplnění nádobky na vodu a zandání do robota se voda při jízdě vylévá z nádobky. Netušíme zda zvuk vychází
    z lidaru či z motoru sání . Na prodejně jsme robota zkoušeli a opravdu při spuštění hlasitě hučel a nešel nám připojit k aplikaci. Nenačte Cloud.
    Nechápu, když údržba je dle pravidel,tak si musím na své náklady hradit závadu v záruce
    viz.poznámka ze servisu
    cz-f3_Oprava zboží
    výměna elektroniky, el wifi a sady vodního systému. KOntrola spárování,
    vysávání, vracení do základny a nabíjení. Po spárování v servisu a
    kontrole funkčnosti přístroje byla data vymazána, zákazník znovu obnoví
    nastavení. pozn. do nádobky na vodu nikdy nedávat jakékoliv přípravky,
    poškodí vodní systém, používat pouze vodu z kohoutku. Dále o zvýšení
    hlučnosti motoru ventilátoru, lze opravit placenou opravou do ceny
    4400kč. Zvýšená hlučnost ventilátoru způsobena špatnou údržbou
    To kdybych při koupi vysavače věděla,že v době záruky ze servisu budou výmluvy na ZK,tak si raději každý rok zakoupím levnější výrobek - nedoporučuji ,protože ani v době záruky servis neuzná reklamaci !!! 2* v opravně a v horší stavu mi byl robot doručen a servis závady neodstranil ,jsem velmi sklamaná s přístupem a jednáním ,ale není se čemu divit,jen tahají ze ZK peníze a má chyba,že jsem si dřív nepřečetla recenze

    • Celé to tak budí dojem, že se jen skutečně snaží vyhnout svému závazku i v době záruky,mrzí mě přístup k ZK a nedoporučuji z důvodu přístupu reklamace

    • Protože již nemám žádné jiné možnosti jak se domoci funkčnosti zakoupeného přístroje, dávám podnět k České obchodní inspekci, aby sjednala nápravu a aby další zákazníci, již nebyli napáleni, jako já.

  • Dnes jsem se domluvil na infolince, že produkt mají skladem a že přijedu o 5 minut později než mají otevírací dobu 18;00. Na prodejně (U Elektry) už ale v tuto dobu nikdo nebyl.

    Na prodejnu nemají číslo, pouze infolinka. To logicky znamená, že se s nikým nedomluvíte na ničem.
    Zboží jsem si objednal jinde a spokojenost.

  • Obchod a následný servis firmy ROBOT WORLD jednoznačně nedoporučuji !!!
    Bohužel jsem si zakoupila robot s mokrým vytíráním SYMBO xBot 5 PRO u této firmy a v průběhu dvou let řeším už 7 (!!!) reklamaci. Dvakrát sice uznali závadu a provedli opravu avšak u třetí reklamace, stále stejné závady (mokrý mop "nemopuje") začnou sepisovat nesmysly, kterými se snaží ospravedlnit zjevnou neodstranitelnost závady, přičemž jejich vyjádření budí dojem, že jsou si vědomi, že můžete dle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy a jejich zboží jim vrátit a dostat zpět své zaplacené peníze.

    Překvapuje mě "kreativita" jejich vyjádření při odmítnutí reklamace výrobku. Nesmysly tipu "využití saponátu do mopovací nádobky", což by mělo mít za následek "nemopování" a/nebo "znečištěné kontakty v nádobce" apod.. jen dokládají jak se prodejce snaží vyhnout napravení zjevně poškozeného zboží. Jak bych mohla jen samotným užívání produktu pro účely pro které je vyroben, věc takto poškodit, se už z jejich odpovědi nepodává. Celé to tak budí dojem, že se jen skutečně snaží vyhnout svému závazku, kterým je dodání funkčního přístroje a v případě poruchy tento opravit. Protože již nemám žádné jiné možnosti jak se domoci funkčnosti zakoupeného přístroje, dávám podnět k České obchodní inspekci, aby sjednala nápravu a aby další zákazníci, již nebyli napáleni, jako já.

    IK.

  • Před rokem byl zakoupen IRobot Roomba 965 Wifi, již podruhé reklamuji a jsem zvědavá na výsledek. Poprvé před půl rokem robot nenabíjel, z reklamačního oddělení přijel nabitý (reklamaci neuznali, že měl tečku smítka na nabíjecím plíšku a s upozorněním, že toto neuznávají jako reklamaci pokud to způsobí zatavení !!!Podotýkám, že byl pravidelně čištěn po každém vysátí). V pořádku fungoval půl roku...za což jsem ráda, jelikož nejsme jediní v našem blízkém okolí, kdo řešil naprosto stejný problém. Teď tedy posílám znova a jsem zvědavá jak to dopadne a doufám, že reklamace bude zdárně vyřízená...S práci robota jsem jinak nadmíru spokojená, ale nehodlám se smířit s tím, že vysavač, který slouží k práci s nečistotami, by se měl smítkem pokazit a reklamace neuznána. Má někdo další podobné zkušenosti? Mám opravdu obavu, jaká bude komunikace s prodejcem, přece jen se nejedlá o nejlevnější zboží.. Děkuji L. K.