Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zbozi do boxu dodani ne do obchodu a zadny souhlas o presmerovani jsem nedala!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé doručení
    • Produkty přišli v odřeném nebo zničeném obalu
  • Nedoporučuje obchod

    Spletla jsem se v objednávce, nevšimla jsem si, že se jedná o pánské sprchové pěny. Objednávku jsem provedla a zaplatila v 19:15 v neděli. Poté jsem zjistila svou chybu. Hned ráno v pondělí asi v 6 hodin jsem napsala email zda je možně sprchové pěny vyměnit za dámské. Nebylo mi vyhověno, že je zásilka již připravena. Myslím, že jsem zareagovala rychle mohlo mi být vyhověno. Už u vás objednávat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, proč nebylo možné zaplatit zboží převodem na účet.
    Musela bych použít QR kod , což neumím nebo použít platební kartu kterou nemám. Zeptala jsem se přes chat jestli mohu zaplatit klasickým převodem když znám číslo účtu , i variabilní symbol. Odpověď byla, že to možné není. Musela jsem objednávku zrušit a stejné zboží zakoupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Klamliva reklama, dárek při nákupu nad 1200kc s hvězdičkou, význam hvězdičky nedohledatelný, dárek při objednávce nebyl nabídnut, nedorazil…

    Pozor na klamlivou reklamu s dárkem k nákupu nad určitý obnos

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednavam dost často.Presto ze cena zbozi neni zrovna nizka, uz se me stalo ne jednou, ze drevene tycinky dorazily pokrivene, dokonce i zlomena.
    Dalsi zkusenost,pri koupe nahradniho baleni k vonnemu difuseru,neda se rict ze by byla vune stejna jako pri prvnim pouzitu vune…..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výrobek jsem dostala s roztrženou krabicí a nebylo by to nic, kdyby to bylo pro mě, ale byl to na dárek
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    NEKVALITNĚ ZABALENO. ROZBITÉ VÍČKO.OD SPRAYE. POHÁZENO VSE PO KRABICI,MUSELA JSEM SI NADOBKY KOMLETOVAT

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží poškozeno během transportu - nepřevzato a odesláno zpět

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Tento produkt měl být dárek pro snoubenku k našemu výročí... Byl mi doručen dnes a zároveň i dnes jsme ho rozbalili..

    Bohužel jsme zjistili, že je všechno absolutně a totálně mokré a poničené (místy i zabarvené). Když jsme hledali z čeho to je (takže opravdu kouzelné adventní otvíraní) zjistli jsme, že plastovy rozprašovač Tulip and Japanes Yuzu byl hodně povolený a byl úplně prázdný , tudíž celý vytekl! (Přepokládám, že to byl tedy jediný problém)

    Celá krabice i ostatní krabičky pro sestavení vesničky jsou mokré a zničené / či zabarvené a víc k tomu snad asi nemám ani slov.. Čekal bych, že za ty peníze to bude víc "ohlídané"...

    Toliko k tomu co se stalo - reklamace zadána v pondělí...je středa večer a ani pismenko ci telefon z Rituals... jen automaticke potvrzeni, ze vyzvednout reklamovane zbozi.. odepsali akorat u prispevku na FB ale pak dal ignorace..

    Neni to nejlevnejsi obchod, polozka taky byla skoro za 4 tisice a ticho po pesine..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Až do svého posledního nákupu jsem byla spokojena s tímto obchodem. Po poslední zkušenosti, kdy mi obchod nedodal dárek, který mi náležrl, jsem změnila názor. Podmínky se mají plnit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Při nákupu nad 1200,-Kč máte nárok na dárek. Nakoupila jsem za 1700,-Kč a dárek mi nebyl doručen neboť jsem zapomněla zaškrtnout variantu a systém mě při konečné rekapitulaci na to neupozornil. Když jsem to zjistili při dodání objednaného zboží bylo mi řečeno, že mi dárek už nemohou dodatečně poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Packaging contained exact details contents. Not good if you're planning a suprise suchs as the Advent calendar

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skvělé produkty
    • Špatný a neochotný zákaznický servis

    Neochota změny doručovací adresy ještě před předáním objednávky dopravci. U dopravce taktéž nešlo nic měnit. Pro mne nepochopitelný přístup v dnešní době.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Balík mi přišel poničený

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste obdrželi poškozenou objednávku. Prosíme vás, abyste vyplnili reklamační formulář na www.rituals.cz/zakaznicky-servis/vraceni-zbozi-a-reklamace/. Jakmile to uděláte, s radostí vám zboží vyměníme.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Svicka prisla v hroznem stavu

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste obdrželi poškozenou objednávku. Prosíme vás, abyste vyplnili reklamační formulář na www.rituals.cz/zakaznicky-servis/vraceni-zbozi-a-reklamace/. Jakmile to uděláte, s radostí vám zboží vyměníme.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze uhradit bank. převodem

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že naše platební metody nesplnily vaše očekávání. Rádi bychom vás informovali, že nabízíme možnost rychlého bankovního převodu prostřednictvím naší platební brány. Pokud by vám to více vyhovovalo, můžete také zvolit platbu na dobírku.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží přišlo v čas
    • zjevně úmyslně nevložili inzerovaný dárek

    Objednal jsem dárkový set. Koupil jsem jej schválně s částkou nad 1200, abych obdržel i dárek. Ten však nepřišel (žádný, ani defaultní). Později jsem se na jejich stránkách dočetl, že pokud tento dárek nepotvrdím, tak mi jej neodešlou a propadá mi právo na jeho dodání. Děje se tak, ačkoli se systém tváří, že je dárek vložen.
    Podle toho, že byl vytvořen článek ve FAQ k této problematice, soudím, že se tak děje opakovaně a se zlým úmyslem.

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za komplikace s vaši objednávku. Nikde v nákupním košíku není vidět, že je dárek vložen automaticky, vždy jste vyzívána, abyste si dárek vybrala a poté vložila do nákupního košíku. Rozhodně toto nastavení není děláno se záměrem nevydávat dárky. Toto řešení je z důvodu, že máme v nabídce několik dárků a každý zákazník má jiné preference. Kdyby byl defaultně vybrán nějaký dárek mohlo by se stát, že by zákazník přehlídnul výběr dárku a poté by nebyl s dárkem spokojen.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vybraný dárek k objednávce nad 1 200,00 Kč vůbec nedorazil, což hodnotím jako podvod na zákazníka

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme, ale dárek k nákupu si každý zákazník musí vložit do nákupního košíku sám z důvodu, že máme pro vaši spokojenost na výběr z více dárku a každý zákazník má jiné preference. Na tuto skutečnost jste upozorňováni v nákupním košíku. Dárek jste si do nákupního košíku nevložila.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • složitá platba

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za nespokojenost s platbou. Máme v nabídce platby pouze online z důvodu, že jsou provedeny na pár kliknutí nebo na dobírku kdy uhradíte na místě kurýrovi.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...