Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Tento produkt měl být dárek pro snoubenku k našemu výročí... Byl mi doručen dnes a zároveň i dnes jsme ho rozbalili..

    Bohužel jsme zjistili, že je všechno absolutně a totálně mokré a poničené (místy i zabarvené). Když jsme hledali z čeho to je (takže opravdu kouzelné adventní otvíraní) zjistli jsme, že plastovy rozprašovač Tulip and Japanes Yuzu byl hodně povolený a byl úplně prázdný , tudíž celý vytekl! (Přepokládám, že to byl tedy jediný problém)

    Celá krabice i ostatní krabičky pro sestavení vesničky jsou mokré a zničené / či zabarvené a víc k tomu snad asi nemám ani slov.. Čekal bych, že za ty peníze to bude víc "ohlídané"...

    Toliko k tomu co se stalo - reklamace zadána v pondělí...je středa večer a ani pismenko ci telefon z Rituals... jen automaticke potvrzeni, ze vyzvednout reklamovane zbozi.. odepsali akorat u prispevku na FB ale pak dal ignorace..

    Neni to nejlevnejsi obchod, polozka taky byla skoro za 4 tisice a ticho po pesine..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Až do svého posledního nákupu jsem byla spokojena s tímto obchodem. Po poslední zkušenosti, kdy mi obchod nedodal dárek, který mi náležrl, jsem změnila názor. Podmínky se mají plnit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Při nákupu nad 1200,-Kč máte nárok na dárek. Nakoupila jsem za 1700,-Kč a dárek mi nebyl doručen neboť jsem zapomněla zaškrtnout variantu a systém mě při konečné rekapitulaci na to neupozornil. Když jsem to zjistili při dodání objednaného zboží bylo mi řečeno, že mi dárek už nemohou dodatečně poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Packaging contained exact details contents. Not good if you're planning a suprise suchs as the Advent calendar

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skvělé produkty
    • Špatný a neochotný zákaznický servis

    Neochota změny doručovací adresy ještě před předáním objednávky dopravci. U dopravce taktéž nešlo nic měnit. Pro mne nepochopitelný přístup v dnešní době.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Balík mi přišel poničený

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste obdrželi poškozenou objednávku. Prosíme vás, abyste vyplnili reklamační formulář na www.rituals.cz/zakaznicky-servis/vraceni-zbozi-a-reklamace/. Jakmile to uděláte, s radostí vám zboží vyměníme.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Svicka prisla v hroznem stavu

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste obdrželi poškozenou objednávku. Prosíme vás, abyste vyplnili reklamační formulář na www.rituals.cz/zakaznicky-servis/vraceni-zbozi-a-reklamace/. Jakmile to uděláte, s radostí vám zboží vyměníme.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze uhradit bank. převodem

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že naše platební metody nesplnily vaše očekávání. Rádi bychom vás informovali, že nabízíme možnost rychlého bankovního převodu prostřednictvím naší platební brány. Pokud by vám to více vyhovovalo, můžete také zvolit platbu na dobírku.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží přišlo v čas
    • zjevně úmyslně nevložili inzerovaný dárek

    Objednal jsem dárkový set. Koupil jsem jej schválně s částkou nad 1200, abych obdržel i dárek. Ten však nepřišel (žádný, ani defaultní). Později jsem se na jejich stránkách dočetl, že pokud tento dárek nepotvrdím, tak mi jej neodešlou a propadá mi právo na jeho dodání. Děje se tak, ačkoli se systém tváří, že je dárek vložen.
    Podle toho, že byl vytvořen článek ve FAQ k této problematice, soudím, že se tak děje opakovaně a se zlým úmyslem.

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za komplikace s vaši objednávku. Nikde v nákupním košíku není vidět, že je dárek vložen automaticky, vždy jste vyzívána, abyste si dárek vybrala a poté vložila do nákupního košíku. Rozhodně toto nastavení není děláno se záměrem nevydávat dárky. Toto řešení je z důvodu, že máme v nabídce několik dárků a každý zákazník má jiné preference. Kdyby byl defaultně vybrán nějaký dárek mohlo by se stát, že by zákazník přehlídnul výběr dárku a poté by nebyl s dárkem spokojen.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vybraný dárek k objednávce nad 1 200,00 Kč vůbec nedorazil, což hodnotím jako podvod na zákazníka

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme, ale dárek k nákupu si každý zákazník musí vložit do nákupního košíku sám z důvodu, že máme pro vaši spokojenost na výběr z více dárku a každý zákazník má jiné preference. Na tuto skutečnost jste upozorňováni v nákupním košíku. Dárek jste si do nákupního košíku nevložila.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • složitá platba

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za nespokojenost s platbou. Máme v nabídce platby pouze online z důvodu, že jsou provedeny na pár kliknutí nebo na dobírku kdy uhradíte na místě kurýrovi.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušila. Do košíku nebyl vložen dárek, přestože jsem se o to několikrát pokoušela. Byl podmíněn nákupem nad 2500,-Kč. Když jsem kontaktovala obchod, bylo mi řečeno, že jsem dárek nevložila do košíku, a proto mi ho nemohou poslat. Do dnešního den nemám ani zboží, ani peníze. Produkty RITUALS mám ráda, rána ovšem nemám takové jednání.

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme, ale pro přezkoumání vaší objednávky nebyl opravdu dárek vložen do košíku. V době vytváření objednávky jsme neměli hlášené žádné závady na e-shopu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem náplň do vonných tyčinek a platila předem. Od dopravce mi přišla sms s avizem doručení, následně volal slušný řidič a omluvil se, že ze zásilky něco vytéká a nechává ji na depu. Od Rituals mi následně přišlo oznámení o storno objednávky, protože jsem ji nepřevzala. Žádná omluva a peníze doposud zpět nemám. Obchod tedy nedoporučuji, resp. rozhodně ne platbu předem.

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za komplikace, ale objednávku jste si vytvářela 16.4. kdy byla i odeslána, 19.4. jsme dostali informaci o poškození a hned vám byla objednávka znovu odeslána.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost doručení
    • nebyl přiložen slíbený dárek k nákupu, stalo se mi to již podruhé

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    dárek k nákupu si každý zákazník musí vložit do nákupního košíku sám z důvodu, že máme pro vaši spokojenost na výběr z více dárku a každý zákazník má jiné preference. Na tuto skutečnost jste upozorňováni v nákupním košíku a ani do jedné objednávky jste si dárek nevložila.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Značka a její výrobky jsou výborné, voňavé a mám je ráda, ale v objednávce jsem měla náplň do difuzeru, která byla z 1/3vylita.....,za mě špatná kontrola při balení.

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi a velice se vám omlouváme. Stačí vyplnit reklamační formulář - www.rituals.cz/zakaznicky-servis/vraceni-zbozi-a-reklamace/ a produkt vám vyměníme.

    S pozdravem,
    Tým Ritials...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednávka nedorazila kompletná -chýbal 1 ks
    • Otrasná komunikácia pri riešení
    • Vyriešené vrátením peňazí bez možnosti súhlasiť s možnosťou
    • Low-cost balenie
    • Doprava zdarma až od 1000 kč
    • Jednoznačne neodporúčam nakupovať na e-shope

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za nedoručení jednoho produktu. Kolegové na reklamačním oddělení postupovali, jak měli a obratem vám za nedodané zboží vrátili peníze.

    Děkujeme za pochopení, a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • výhoda nákupu v kamenném obchodě

    nevýhoda nákupu přes eshop, kdy mi nebyl doručen dárek k nákupu, bylo mi odepsáno, že na kamerovém systému kontrolovali a že přidán byl. Bohužel nebyl, což mi tedy nepřišlo moc seriozní. Výstelku jsem kontrolovala a nic :(
    raději tedy opět příště nákup v kamenné prodejně, tam se to stát nemůže. Jde o maličkost, ale zamrzelo

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi, ale dle našeho kontrolního systému byla vaše objednávka odeslána kompletní i s dárkem. V případě, že nebyla od vás a ani od kurýrní společnosti hlášeno, že objednávka byla poškozena (v takovém případě by musela být přebalena na depu přepravce a mohlo by se stát, že se produkt ztratil) dárek vám doposlat nemůžeme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nakonec jsem objednávku zrušila po neochotné komunikace zaměstnance eshopu. Nebudu podporovat eshop, kde se neumí chovat k zákazníkům a klientským servis neexistuje. Rituals je moje oblíbená značka a je smutné, že pro ni pracují lidé, co vám nákup otráví a jejich ochota vyjít vstříc je nulová. Už budu nakupovat pouze v kamenných prodejnách Rituals.

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi, ale bohužel jak jsme vám psali na email, papírové tašky na e-shopu nemáme, a tudíž nelze přidat do objednávky. Na e-shopu tyto tašky nejsou v nabídce a ani nikde nenabízíme, že lze přidat do objednávkám, jak jste si myslela.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Svíčka přišla v poškozeném obalu. U svíčky za 1.500 Kč, kterou jsem předávala jako dárek bych to opravdu neočekávala. Navíc neslo o poškození při převozu, ale někdo už musel svíčku poškozenou odeslat.
    • Odeslala jsem reklamaci, zatím žádná odezva. Svíčku jsem nemohla vyměnit, nebyl čas a prostor pro vracení, z důvodu plánované oslavy!

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    velice se vám omlouváme za doručení poškozeného zboží. Jak vám psalo reklamační oddělení, abychom vám mohli reklamaci posoudit a kompenzovat poškozené zboží musíte nám alespoň zaslat fotografii poškozeného zboží.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Rituals...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodane vše zaplacené zboží, musíte vše kontrolovat a vyvolávat abyste dostali zboží v dalším balíku nebo vám vrátili kc

    Reakce obchodu Rituals

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi. Velice se vám omlouváme za nedodané zboží, nedopatřením se nám nepřeneslo na fakturu, a tudíž nebylo vyexpedováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Rituals...