• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Hodinky jsem po vyzkoušení vrátil, z důvodu velmi špatné viditelnosti displeji. Již 3 týdny čekám na vrácení peněz za zboží. Ostatní eshopy vrací peníze ihned po přijetí zboží zpět.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den pan Zbyněk Kraváček,
    děkujeme za Váš nákup a mrzí nás Vaše nespokojenost s naším obchodem. Bohužel zboží jste nám vrátili po delší době od odstoupení od smlouvy a zároveň jste v odstoupení od smlouvy uvedl nesprávný účet. Jakmile jste chybu odstranili, tak Vám byla platba OBRATEM vrácena.
    Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud se sami neozvete nic se o své objednávce nedozvíte nakonec vám řeknou že zásilka přišla poškozená a už žádná jiná není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec nic

    Nechci být zlá, ale... - tento obchod je zatím ten nejhorší e-shop, kde jsem měla tu "čest" nakupovat. Pokud se máte alespoň trochu rádi - doporučuji nakoupit zboží u konkurence.

    Zboží jsem objednala a údajně mi bylo ještě ten den odesláno. Bohužel během nesčetných urgencí mi vždy chodily pouze neurčité odpovědi typu "urgujeme u dopravce a omlouváme se", ale nic víc. Až dnes, co jsem napsala, že buď mi objednávku doručí do zítřka, nebo budu požadovat své peníze zpět (které mi mimochodem během té celé zbytečné doby mohly vydělávat další peníze), konečně firma vyšla s pravdou ven, že prý zasílali objednávky s jakousi (pro mne prapodivnou) firmou 123kurier (cože? To jako vážně? A za to jsem zaplatila za poštovné 129,- CZK, když u ostatních eshopů platím max 99 či 79 CZK za dopravu s normálními společnostmi jako dpd či gls, které narozdíl od tohoto "špatného vtipu 123kurier" fungují?) a že spediční firma má jakési problémy a nyní už posílají zásilky s DPD. Považuji to od firmy RichSport za velice neseriózní jednání. Chápu, že mohou problémy se spediční firmou nastat, ale proč to firma nepřiznala hned a narovinu a pouze mne vodili více jak týden "za nos", že údajně firmu "urgují" a v konečném důsledku mi nebude doručeno stejně vůbec nic?! Proč nemohli hned poslat nové zboží s normální spediční firmou, která doručuje zboží ve standardním časovém horizontu, když o problémech moc dobře věděli a pouze mlžili?!!!! Neskutečně neseriózní jednání!! Mohla jsem si ušetřit spoustu svého drahocenného času a zbytečných urgencí a dávno nakoupit produkt jinde, vzhledem k tomu, že na něj kvůli mému brzkému odjezdu do zahraničí na několik měsíců docela spěchám a díky neserióznosti společnosti teď budu nejspíše odjíždět bez něj. Opravdu ubohé jednání, které rozhodně neočekávám u e-shopu, který funguje podle obchodního modelu 21. století! Další věc - pokud se rozhodnete i přesto u společnosti nakoupit - rozhodně neplatit nic předem. Teď jsem jen zvědavá, jak rychle mi dorazí mé peníze zpět na kartu a zda-li vůbec dorazí a nebudu nakonec muset své peníze vymáhat přes banku. Tato objednávka byla má velká chyba a zkušenost bych zhodnotila jako "skanzen obchodního modelu z (v lepším případě) druhé poloviny minulého století". Rozhodně - bohužel - tento obchod velice NEDOPORUČUJI!!

    PS - sice se tváří jako český eshop, ale veškerá komunikace probíhá ve slovenštině, což komunikaci v případě problémů také moc neusnadňuje... opravdu, pokud se máte rádi - nakupte jinde. Takto zklamaná a znechucená (a vytočená) jsem hodně dlouho nebyla. Firma dle mého názoru celou dobu moc dobře věděla, co se děje a pouze mne vodili více jak týden za nos. "Děkuji pěkně" za tuto zkušenost.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Vážená paní Isabella ***editováno***,
    snažili jsme se Vám vysvětlit situaci, do které jste jsme se dostali, ale zjevně ani po 20ti dlouhých emailech se nám to nepodařilo. Víc to nemá cenu rozebírat, takže po stykrát Vám napíšeme, že se velice omlouváme. K ostatním Vašim nekorektním věcem o nevrácení peněz nemá smysl cokoli psát.
    Spediční službu 123kurýr jsme během 48 hodin vyměnili jakmile jsme se dozvěděli o jejich problémech. Bohužel při 10 zásilkách jsme neuměli zboží poslat znovu spediční službou, protože jsme neměli dostatečnou skladovou zásobu, takže musíme čekat na vrácení zboží.
    Určitě jsme pochybili, svou vinu jsme několikrát přiznali, ale pro Vás to bylo všechno zbytečné...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ojednáno 9.9.2023, poté urgováno pro nedodání. Ze strany e-shopu mělo následovat přověření, neb zásilka je prý u dopravce. Dnes je 20.9.2023 a zboží stále nikde a ani informace z e-shopu. Objednávku tedy ruším a více zde neobjednám.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a omlouváme se za komplikace způsobené externí spediční službou, ve které nastaly vážné problémy a museli jsme ji během 24 hodin vyměnit. Bohužel některé objednávky (jako i ta Vaše) se již vyskladnila a nebylo ji možné vrátit zpět. Spediční službu každý den urgujeme, aby okamžitě sjednala nápravu.
    Ještě jednou se Vám moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží , které má ůdajně skladem a přitom ho nemá a není schopno zajistit. Ani se nenamáhá o tom informovat zákazníka.

    Ztráta času

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Komunikace katastrofální

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a omlouváme se Vám za komplikace. Snažili jsme se splnit všechny vaše požadavky, bohužel po vyskladnění zboží již nebylo možné změnit způsob úhrady.
    Ještě jednou se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po objednávce mě obchod informoval, že zboží nemají.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a velmi nás mrzí vzniklá situace, kdy došlo k záměně zboží na skladě. Snažili jsme se Vám nabídnout jakoukoli alternativu s dodatečnou slevou.
    Ještě jednou se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem není skladem. Díky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    přelepená velikost bot a obchod nekomunikuje!!!

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den Jan,
    velice se omlouváme za způsobené komplikace, Váš email nám nedopatřením přišel do nevyžádané pošty. Situaci obratem vyřídíme k vaší spokojenosti. Ještě jednou se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace, cena
    • obsah dodaneho zbozi byl neuplny / necely

    k uspesnemu tlaku virivky, je potreba meric tlaku. Slibujete, nedodano!
    (odkaz na vyrobce), coz neni v poradku ( porusen reklamacni rad ),
    od prodavajiciho!
    KLAMNA distribuce!
    Az odeslete, pak informujete o kryci plachte, ktera neni v rattanu, kterou jsem si objednal V.V., proč?!
    Doufam, ze to date do poradku, dekuji Vlasta.
    (meric tlaku, apeluji)

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Vážený pane Kočárek,
    děkujeme za Vaši objednávku. Dodali jsme Vám kompletně objednané zboží. Po měsíci od zakoupení jste projevili zájem o příslušenství, poslali jsme Vám nabídku a dosud od Vás neevidujeme zájem o veškeré příslušenství k vířivce.
    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo poškozené a špinavé.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den p.Pecková,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás způsobené komplikace. Bohužel zboží bylo poškozeno, uznali jsme chybu, všechny náklady jsme Vám přeplatili. Postupovali jsme vždy korektně, chyby se někdy stávají a dojde k poškození balíku.
    Ještě jednou se Vám moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Communication is very poor. When a problem occurs, it is not the first to find a way to solve it, but the first to find a way to shirk responsibility.

    Whenever I make a call to a customer, no one answers it.

    At the beginning, I sent an email asking when I could receive the goods? No one responded. In the end, I decided to cancel the order and told them that I was going to buy from another company. Then someone responded to the email, telling me the reason was that it was not their company's working hours.

    The delivery company arranged by their company never answered the phone, I could only wait, which made me unable to arrange other meetings, and finally it was delivered. The transportation company was only responsible for moving the exercise machine from their car, For a more then 400kg exercise machine, I can only arrange for others to help me move to home step by step.

    Richsport is only responsible for sales, not for installation. Those who can help arrange the installation will be able to install it as soon as April 12, and need to pay 2500kč.

    I don’t understand, people buy this huge fitness machine, more than 400 kilograms, Richsport is not responsible for transporting it to home (although we have an elevator), not responsible for installation, (need to pay an extra 2500kč), customer service calls have never been answered, (whether it is working hours or non-working hours), I have never felt that this is a sales and service company through email communication.
    In this era of epidemic, we should try to tolerate and understand, but this company makes me feel that it is impossible to describe their so-called service in words. I have lived in many countries and have never had such a bad shopping experience. It surprised me. I don’t know why their company’s shopping evaluation is so high. Although several of my friends are asking where I bought this fitness machine, I do not plan to recommend Richsort.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Vážený p. Wanshun Ai,
    objednali jste si u nás posilovací věž v pátek a obratem jsme Vám objednané zboží odeslali.
    U produktu, v košíku, v pokladně a potvrzení objednávky, kterou jste zaplatili bylo jasně uvedeno co všechno posilovací věž obsahuje. Takovou objednávku jste potvrdili a zároveň obratem uhradili.
    Během víkendu nejsme na telefonní lince za co se omlouváme, ale následně jsme si s Vámi v průběhu pondělí a úterý vyměnili více než 30 emailů. Myslíme si, že jsme postupovali maximálně korektně a slušně. Mrzí nás Vaše nespokojenost a negativní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba doručení

    Objednal jsem zboží 22.3. Dnes je 2.4 a dosud nemám žádné info, kdy bude zboží doručeno.
    PS. Teď vám odpovím na vaši reakci, kde píšete, že byla dodací lhůta uvedena v emailu, na internetovych stránkách a v potvrzení objednávky: než psát odpověď na moji recenzi, měli byste prověřit, zda jste mi tuto informaci opravdu poslali. Žádnou informaci ohledně dodací lhůty jsem nedostal!! Nepište prosím vás to, co není pravdou! Na internetové stránce je také napsáno pouze "na objednávku" a nic víc.

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den,
    objednali jste si zboží s dostupností na objednávku (14 - 30 pracovních dnů). Měli jste to uvedené u produktu, v košíku, v pokladně a rovněž v emailovém potvrzení objednávky.
    V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat emailem, telefonicky nebo on-line chatem.
    Omlouváme se Vám za případné komplikace.

  • Nekomunikuje

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den pan Ošlejšek,
    objednal ste si u nás zboží 8.1. s termínem dostupnosti 18.1. Tenhle termín jste mněl uveden při produktu, v košíku a ještě v emailovém potvrzení objednávky. Jelikož jsme termín dostupnosti mnohokrát uvedli, tak nás nenapadlo s Vámi komunikovat dřív než bude zboží naskladněno (dle termínu 18.1.2021). Všichni naši zákazníci se stejným zbožím mají své objednávky odeslané.
    Omlouváme se za způsobené komplikace a v budoucnu budeme komunikovat navzdory potvrzenému termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neumi prodávat v České republice s DPH

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Dobrý den pane Ondrisku,

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale vzhledem k tomu, že ste chtěli nakoupit zboží na společnost bez DPH, ke které nemáte žádný právní vztah, tak jsme bili nucení vyskladnení pozdržet, dokud od majitele/společníka/akcionáře společnosti neobdržíme potřebné dokumenty. Jakmile tohle obdržíme, objednávku budeme obratem expedovat.
    Bohužel, musíme dodržovat platnou legislativu, aby jsme se nedopustili protiprávního jednání. Kontaktovali jsme jednale společnosti (pan Špaček) a jakmile dostaneme odpoveď, zboží obratem odesíláme.
    Denně posíláme stovky objednávek bez DPH a všechny splňují účetní požadavky platné legislativy EU.
    Za případné komplikace se velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ojednáno 14.12!!!Do Vánoc nedoručeno a ani žádný e mail,nic!!!Díky za krásné Vánoce!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože zboží mělo být skladem, expedice nebyla provedena, údajně pro vadu zboží. Nechtěl jsem čekat další měsíc a objednávku zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny
    • Široká nabídka zboží
    • Rychlá pomoc help chatu
    • O mé objednávce 5 pracovních dní nejspíše nevěděli, až po mé urgenci přes chat slíbili nápravu
    • Platil jsem kartou, avšak zboží dorazilo po více než týdnu k mému překapení s doběrečným - stala se chyba na straně obchodu, nikoliv přepravce. Po 2. kontaktu s help chatem vyřešeno.
    • Web fitshop.sk má vážně dlouhé odezvy (více než 5 sekund)
    • Očekával jsem, že pokud je u zboží "Na skade - ihneď k odoslaniu" tak zboží bude max 3. pracovní den od objednávky odesláno

    Asi bych podruhé koupil jinde, na druhou stranu věřím, že se obchod zlepší a příště bude vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dodací

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Vážený pán Pavel Kořínek,
    objednali ste si u nás elektrobicykel s dodaním do Hodonína. Tovar sme Vám odoslali a keď už bol na ceste k Vám, tak ste žiadali doručiť ho do Holíča. Akonáhle sa k nám bicykel vrátil, tak sme Vás kontaktovali, aby sme Vám bicykel doručili do Holíča, tak ste nám oznámili, že bicykel už nechcete.
    Všetky náklady súvisiace s doručovaním Vašej objednávke plne akceptujeme, ale pokladáme za nekorektné uvádzať nepravdivé informácie vo Vašej recenzii.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zakoupil jsem člun kolibri a číslo na člunu bylo zacernene po urgovani názoru bylo sděleno že o ničem neví a mám člun na svoje náklady zaslat zpět jednání firmy mě zaskočilo úplně jako firma selhaly už bych od firmy nic neobjednal

    Reakce obchodu Richsport.cz

    Vážený pán Augustín Karásek,
    ďakujeme za Váš nákup v našom obchode.
    Každopádne zakúpili ste si u nás čln, ktorý sme zaslali v originál zabalenej - neporušenej krabici. Kuriér Vám krabicu doručil, Vy ste mu potvrdili prevzatie bez výhrad, za poškodenie sa Vám ospravedlňujeme, ale všetky poškodenia je potrebné uvádzať v preberacom protokole. Čo sa týka člnu, tak je nepoškodený, plne funkčný, ale má na skelete preškrtnuté číslo člnu, s čím sme sa nestretli za 10 rokov, čo tieto člny predávame. Okamžite akonáhle ste nám zaslali fotodokumentáciu, tak sme to zaslali distribútorovi, ktorý to obratom rieši s výrobcom, aby sme sa mohli vyjadriť. Nie sme oprávnený vyjadriť sa ako autorizovaný servis a napriek tomu, že s Vami komunikujeme 24/7, tak nie je možné poslať obratom okamžite, keďže ako sme spomínali čakáme na odpoveď výrobcu. Vy ste nemali záujem čakať na túto odpoveď, rozhodli ste sa odstúpiť od zmluvy - čo Vám nijako nechceme a nebudeme upierať a zároveň ste nám "prisľúbili" a vyhrážali sa negatívnou reklamou.
    Ako sme spomenuli, mali sme a máme vždy zákazníkom vychádzať v ústrety, ale keďže Vy máte svoj jednostranný direktívny postoj, tak s tým bohužiaľ nevieme nič spraviť.
    V každom prípade sme k Vám boli maximálne féroví, komunikovali sme s Vami obratom a nesnažili sa veci nijako zahmlievať. Rozumieme Vášmu rozhorčeniu a po niekoľkýkrát sa Vám opätovne ospravedlňujeme.