Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dorazilo včas, s tím problém nebyl.
    • Zboží se ihned při prvním použití rozbilo, resp. u penálu vypadl jezdec ze zipu, který nelze nasadit, protože konec není správně zašitý, jezdec by vypadával stále a navíc je část, kde se jezdec nasazuje nepřístupná, je zde spojení dvou pater penálu a není možné se k nasazení dostat.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pri prvnim nakupu jsem obdrzela uplne jineho plysaka. Dala jsem obchodu druhou sanci avsak mikina i po vyprani pousti cerne chrony a u penalu bohuzel druhy den vypadl jezdec. Pri dorazu mi bylo zdeleno at zaslu vadne zbozi zpet v puvodnim stavu coz bohuzel neni mozne kdyz v penale zustala uveznena cela vybava.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží lze doručit pouze Zásilkovnou, PPL volba je nefunkční. Ve finále abych pro syna vyzvedl triko v boxu zásilkovny byl jsem nucen nahrát jejich appku se zadáním osobních údajů vč. tel a mailu.

    Za ty problémy ne děkuji, nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedá se v klidu zaparkovat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Maj Sterakovu knihu
    • Ještě to nedorazilo a už mi posílají dotazník:(
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží mělo dorazit jih před třemi dny, dnes jsem dostal info, ze je skladem a bude se balit a odesílat…

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Nedávno jsme začali s výrobou krytů na telefon a jsme si vědomi, že celý proces je potřeba ještě zdokonalit. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky, která měla dorazit 28.6. Intenzivně pracujeme na zlepšení našich služeb, abychom zajistili, že se podobná situace nebude opakovat a že budou naši zákazníci vždy spokojeni. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá doba odeslání

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    u Vaší objednávky bohužel selhala platba, proto byla zrušená a nemohla Vám být doručena.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo, mělo dorazit 28.6(den psaní recenze, cca 10 dní po objednávce) a zatím nemám zprávu ze zásilkovny, že by zboží vůbec bylo na cestě. Na maily reagují až po pár dnech a urgencích. Nedodržují sami zvolené termíny.

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Nedávno jsme začali s výrobou krytů na telefon a jsme si vědomi, že celý proces je potřeba ještě zdokonalit. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky, která měla dorazit 28.6., a také za opožděné reakce na Vaše emaily. Intenzivně pracujeme na zlepšení našich služeb, abychom zajistili, že se podobná situace nebude opakovat a že budou naši zákazníci vždy spokojeni. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná komunikace. V květnu jsme objednali, po více než měsíci jsme se začala shánět, kde je naše objednávka a pak nám chtěli poslat jiné věci, než jsme chtěli. Objednávku asi zrušíme. Komunikujeme s obchodem.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    ještě jednou se velice omlouváme za nedorozumění.
    Doufáme, že Vám byla kartička v pořádku doručena.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doufám, že zboží dorazí. Kromě objednávky nikdo nekomunikuje..

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den, mohu se, prosím, zeptat, jakým způsobem jste s námi komunikoval?
    Email jsem od Vás žádný nenašla, na emaily odepisujeme nejpozději do druhého dne.
    Vaše zboží je limitované edice, po jeho výrobě a naskladnění Vám bude hned doručeno. :-)

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byl to dárek k Vánocům a jsem velmi zklamaná. Oblečení kvality "Vietnamců", kde se NEMÁLO platí pouze za nápis. Po vyprání na 30 °C se oblečení srazilo a je nenositelné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vrátila jsem zboží a dodnes mi nepřišly peníze

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • čekala jsem dlouho na dodávku zboží,nestihla jsem ho mít synovi k narozeninám. Objednávka 29.12. dodání dnes 10.1. Chápu, že byly svátky ale stejně no.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden jsem čekal na odeslání zásilky z důvodu inventury obchodu a zásilkovna mi zamkla balíček v nefunkčním boxu, tak ho stále po 10 dnech od objednávky nemám u sebe a přijde mi hodnocení spokojenosti.

  • Manazer nekomunikuje. Jak hazet hrach na stenu. Manazer tohto stylu muze rovnou vytirat poodlahu a udela mene skody.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání zboží mi bylo oznámeno, že zasilkovna není v provozu, ať zvolím jinou. Tak jsem učinila a bylo mi potvrzeno odeslání zboží. Do dneška mi zboží nedorazilo a přišla mi i formace, že zboží není skladem. No prostě Kocourkov. V obchodě uvádí, že mají 5 skladem, ale žádná snaha chybu napravit. Nedoporučuji, syn marně čekal na dárek a byl zklamaný. Proč mi tedy nejprve potvrdí objednávku, později potvrdí změnu zasilkovny a že doufají, že zboží přijde do Vánoc a po Vánocích už píší, že bohužel není skladem. Dvakrát lhali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekvalitni zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Musim říct ze jsem velmi zklamaná objednala jsem synovi tři náhodné mikiny a bylo u výrobku sice napsáno ze je na skladě nerozlišují ale aby přišly všechny tři úplně stejne a ještě jsou spíše holcici.Misto polštáře mám plyšáka kterého už máme.Takze za velké zklamání a bude věci vracet

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatně zabalen obsah a tudíž došlo k rozbití obsahu
    • Nemohu si svou objednávku vyzvednout v kamenné prodejně