Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za delší dobu dodání vaší objednávky. Zpoždění bylo bohužel způsobeno probíhající inventurou v našem skladu, která zpomalila expedici.

    Jinak se snažíme objednávky doručovat co nejrychleji, zpravidla do druhého dne, a mrzí nás, že jsme v tomto případě nenaplnili vaše očekávání.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace. Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na [email protected].

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoručeno ve slíbený den
    • nefunkční zákaznická linka

    Při objednání produktu mi bylo hlášeno že dorazí 1.1.2025. Chápu, že to nebylo doručeno daný den z důvodu státního svátku, ale že i potom nedošlo k žádnému posunu mě uráží. Zkusil jsem napsat na zákaznickou podporu, která zaručuje odpověď nejpozději do jednoho pracovního dne, ale čekal jsem marně. Zásilku jsem zaplatil předem, a lituji toho. Momentálně je nejsem schopen popsat jinak, než neschopné.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste měl s nákupem u nás takto nepříjemnou zkušenost. Omlouváme se za zpoždění při výrobě a expedici, které bylo způsobeno neplánovanými komplikacemi ve výrobě a současnou inventurou skladu.

    Chápeme vaše rozhořčení, a proto jsme vám již na zákaznické podpoře poskytli podrobné informace o stavu vaší objednávky.

    Děkujeme za vaši trpělivost a zpětnou vazbu, která nám pomáhá naše služby dále zlepšovat.

    Dana Kučerová
    RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být dodáno 6.1., dodáno nebylo a z obchodu se nikdo neozval, že bude dodáno později...

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění dodání vaší objednávky. Důvodem byla neplánovaná prodleva ve výrobě a současná inventura v našem skladu, která zpomalila expedici zásilek. Chápeme, že vás tato situace mohla zklamat, a mrzí nás, že jsme vás včas neinformovali.

    Děláme vše pro to, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Prosíme, kontaktujte nás na e-mailu [email protected], pokud byste měl jakékoli další otázky nebo požadavky týkající se vaší objednávky.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost.

    Dana Kučerová
    RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Je to pěkný podvod jenom tahání s dětí peníze za obyčejné tričko které přešla firma ani si nedělali práci s ustřizením originál cedulky byla ještě vidět. Už nekoupím

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste nebyl spokojen s kvalitou našeho produktu. Naším cílem je nabízet kvalitní merchandise, který odpovídá očekáváním našich zákazníků.

    Označení a výroba našich triček probíhá dle standardních postupů, ale pokud byla cedulka nedostatečně odstraněna, omlouváme se za tuto nedbalost. V takovém případě nás prosím kontaktujte na e-mailu [email protected], kde vám rádi pomůžeme situaci vyřešit nebo zajistíme výměnu zboží.

    Vaše zpětná vazba je pro nás cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše produkty a služby.

    Dana Kučerová
    RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupený náramek byl téměř bez potisku - barvy byly smazány nebo na něm nebyly už z výroby a obchod mi jej přesto s klidem poslal.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se, že jste obdržel náramek s vadným potiskem. Velmi nás mrzí, že se to stalo, a chceme tuto situaci napravit.

    Nový náramek vám již zasíláme, protože nám záleží na tom, abyste byl s nákupem u nás spokojený. Rádi bychom vás také ujistili, že pokud se něco takového stane, stačí nám napsat na [email protected] a problém hned vyřešíme.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná komunikace. Došel mi poškozený produkt. Poslala jsem fotky produktu na email eshopu a nepřišla mi žádná odpověď. :(

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění v komunikaci. Vaši zprávu jsme obdrželi během naší dovolené, proto jsme nemohli odpovědět okamžitě. Jakmile jsme se vrátili, odpověděli jsme vám hned první pracovní den po skončení dovolené.

    Velmi nás mrzí, že vám dorazil poškozený produkt. Je pro nás důležité, abyste byla s našimi službami spokojená.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Horší zákaznický servis, absolutně bez komunikace.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za to, že naše komunikace nebyla dostatečná. Před Vánoci jsme měli opravdu vysoký objem objednávek, což bohužel ovlivnilo rychlost odpovědí. Je pro nás velmi důležitý zákaznický servis, a i když se snažíme vše zvládat co nejlépe, uvědomujeme si, že jsme v tomto případě selhali.

    Budeme se určitě snažit naši komunikaci zlepšit, aby vaše zkušenost byla co nejlepší. Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá se zlepšovat.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem stornoval a peníze jsem už neviděl ….. špatná komunikace ….

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Vaši zprávu jsme obdrželi během svátků, kdy byla komunikace o něco pomalejší, ale odpověděli jsme vám, jakmile to bylo možné.

    Peníze za stornovanou objednávku jsme vrátili hned, jak jsme se společně dohodli na stornu. Pokud máte jakékoli další otázky nebo nejasnosti, prosíme, ozvěte se nám na [email protected] – rádi vše prověříme a vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za zpoždění způsobené během svátečního období.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží nedoručeno.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom upřesnili, že po naší telefonické komunikaci jsme zjistili, že vám zboží nakonec dorazilo. Velmi nás těší, že se situace vyjasnila, a omlouváme se za případné nepříjemnosti, které mohly nastat.

    Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

    Děkujeme za pochopení a vaši spolupráci.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom upřesnili, že vaše zboží bylo doručeno 8 dní od objednání. V případě polštářů je to standardní doba, kterou uvádíme na našem e-shopu, protože se jedná o zakázkovou výrobu.

    Velmi nás mrzí, pokud tato dodací lhůta nesplnila vaše očekávání, a děkujeme za pochopení. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lži, výmluvy

    Zboží objednáno 7.12. kde pod tím bylo psáno skladem! 20.12. mi přijde od nich "omluva" že zboží dorazí v lednu! Vánoční dárek aby člověk objednával už v létě!
    Když jsem se už začala pídit kde mám zboží, tak lži typu, že zboží nedorazilo a vrací se zpět k nim. A pak že ho vůbec nemají? Toto byl poslední nákup u nich! A to už jsem kdysi objednávku dělala a bylo vše OK. No teď zřejmě nastaly nějaké změny. Ale už jim nevěřím!

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zklamání, které vám zpoždění způsobilo. Rádi bychom vás ujistili, že v našem přístupu se nic nezměnilo – stále se snažíme každou objednávku vyřídit co nejrychleji a s maximální péčí. Bohužel předvánoční období přináší enormní nárůst objednávek a občas dochází k nepředvídatelným zpožděním, za která se velmi omlouváme.

    Vaše důvěra je pro nás důležitá, a proto budeme v budoucnu ještě pečlivěji pracovat na zlepšení komunikace i procesu expedice, abychom se podobným situacím vyhnuli. Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] – rádi vám pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace tristní

    Objednávala jsem 5. 12. dvě věci, které se musely vyrobit, ale podle avizované dodací lhůty se mělo vše stihnout do Vánoc. 17. 12. jsem se dotazovala e-mailem na stav objednávky, prý jsem zapomněla vyplnit telefonní číslo, tak nemohli expedovat. To jsem obratem zaslala i vyplnila do svého profilu. 20. 12. jsem se po další urgenci dozvěděla, že teprve po vyplnění telefonního čísla se jedna z věcí zadala do výroby! Jak souvisí telefonní číslo s výrobou věci, které byly zaplacené, by mě opravdu zajímalo.
    Nejenže nemám vánoční dárky, ale kdybych se nezajímala, tak tam na zaplacenou objednávku nejspíš koukají několik měsíců, aniž by se s ní něco dělo.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které nastaly při zpracování vaší objednávky. Rádi bychom upřesnili, že kolega vás hned 5. 12. informoval e-mailem o chybějícím telefonním čísle, které je nezbytné pro správné zpracování a expedici objednávky. Bohužel bez této informace nemohl být proces výroby a doručení dokončen v původně plánovaném termínu.

    Chápeme však, že tato situace byla pro vás velmi nepříjemná, a omlouváme se za způsobené zklamání. Vaše připomínky bereme vážně a pracujeme na zlepšení interní komunikace, abychom předešli podobným situacím v budoucnu.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud budete potřebovat další asistenci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbili doručení do Vánoc a bude to až bůh ví kdy v lednu.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za nedodržení slíbeného termínu doručení. Chápeme, že zpoždění, zvláště v období Vánoc, je velmi nepříjemné, a mrzí nás, že jsme vás zklamali.

    Předvánoční sezóna je pro nás náročná, a přestože se snažíme veškeré objednávky doručit včas, někdy bohužel dojde k neplánovaným komplikacím. Vaše objednávka je nyní připravena k odeslání.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřijatelně dlouhá dodací lhůta!

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za dlouhou dodací lhůtu. Chápeme, že zpoždění může být frustrující, a mrzí nás, že jsme nenaplnili vaše očekávání.

    Pokud byste měl jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.

    Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Strašně dlouho to trvalo a komunikace na bodu mrazu

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom upřesnili, že dle našich záznamů bylo zboží doručeno 11. 12., tedy dva dny od objednání. Tato doba odpovídá našemu standardnímu procesu expedice.

    Zároveň neevidujeme žádný e-mail od vás na naší zákaznické podpoře. Pokud jste se nás pokoušela kontaktovat a nedostala odpověď, velmi se omlouváme a rádi bychom situaci prověřili. Prosíme, ozvěte se nám na [email protected], kde vám rádi pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se, pokud došlo k jakémukoli nedorozumění.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Předražený kus látky.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že produkt nesplnil vaše očekávání, a chápeme, že cena mohla být vnímána jako vyšší. Rádi bychom vás ujistili, že se snažíme nabízet kvalitní merchandise, který odpovídá ceně i požadavkům našich zákazníků.

    Pokud byste měli jakékoli dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] – rádi vám pomůžeme. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby i produkty.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu hodnotit, když zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Rádi bychom vás informovali, že žádost o hodnocení je odesílána automaticky, a proto se může stát, že ji obdržíte ještě před doručením zboží.

    Pokud byste měl jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] – rádi vám poskytneme aktuální informace.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Opět problémy, kdyby to šlo, tak zde neobjednávám!

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zklamání spojené s obdržením stejných produktů. U náhodných produktů bohužel nelze předem určit, jaké varianty dorazí, což je součástí této speciální nabídky. Mrzí nás, že se vám situace opakovala, a rádi bychom vám pomohli ji vyřešit.

    Jak jsme vás již informovali, zboží můžete samozřejmě vrátit v rámci standardní lhůty pro vrácení. Pokud budete potřebovat jakoukoli asistenci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že příště budete s našimi službami spokojenější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože zboží bylo skladem nedorazil ani po 10 dnech, bez jakékoli komunikace že strany obchodu.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění vaší objednávky i za nedostatečnou komunikaci z naší strany. Chápeme, že taková situace je velmi nepříjemná, a mrzí nás, že jsme nenaplnili vaše očekávání.

    Uděláme vše pro to, aby se podobné komplikace v budoucnu neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost.

    S pozdravem,
    Tým RealGeek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    chtěla jsem informaci ohledně zboží, už se mě nikdo neozval, loni jsem půl roku čekala na vratku za vrácené zboží, po x mých urgencích mě bylo navráceno.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    odepisovala jsem Vám hned 6.12, kdy jste posílala email. Nejspíše Vám zapadl do hromadných nebo do spamu?

    "Dobrý den,

    máme bohužel v nabídce jen dětské M a L.
    Doporučuji zvážit velikost dospělé XS.
    https://www.realgeek.cz/siryakari/6518-tricko-siryakari-epic.html"