Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jediný obchod s youtubery
    • Když jsem chtěl reklamovat tričko a chtěli po mě abych ještě zaplatil znovu dopravu za 120 kč
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Postavička úplná katastrofa za takové peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží po týdnu nedorazilo, obchod žádné zdržení nehlásil.

    Zboží po týdnu nedorazilo, obchod žádné zdržení nehlásil. Až na mou urgenci, kde je objednávka mi došel “automatizovaný” e-mail, že je na cestě. Po týdnu však stále nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Příšerný materiál, zepředu spálená mikina od nazehleni obrázku!!! Mikinu jsem vratila

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V centru Prahy
    • Umí frontu při velkém počtu návštěvníků
    • Rychlá expedice
    • Posílají hodnocení shopu, ačkoliv jsem o to neměl vůbec zájem
    • Dohodnout se na vyzvednutí v jejich kanceláři je stejně obtížné, jako nepotkat frontu na české poště
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku jsem zaplatila, i když zboží není na skladu. Nevím, proč mi posíláte ohodnocení nákupu, když zatím nemám co hodnotit...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    objednávka byla k dispozici k vyzvednutí na prodejně až cca 10 dnů po původně avizovaném termínu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Otresna kvalita zbozi

    Koupili jsme na tomto e shopu penal SirYakari. Bud to sijou deti nebo nekdo, kdo se to teprve uci. Prijde mi to jako nejakej levnej preprodej z Ciny. Vevnitr se zacal po jednom dni parat. Snad vydrzi aspon jeden skolni rok.

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že penál nesplnil vaše očekávání. Kvalita našich produktů je pro nás velmi důležitá, a proto nás mrzí, že došlo k takovému problému.

    Rádi bychom situaci vyřešili a zjistili, kde se stala chyba. Prosíme vás, abyste se obrátili na naši zákaznickou podporu, kde jsme vám každý všední den k dispozici. Společně najdeme vhodné řešení, ať už výměnou zboží nebo jiným způsobem, abychom zajistili vaši spokojenost.

    Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme, že jste nás na tento problém upozornili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dorazilo včas, s tím problém nebyl.
    • Zboží se ihned při prvním použití rozbilo, resp. u penálu vypadl jezdec ze zipu, který nelze nasadit, protože konec není správně zašitý, jezdec by vypadával stále a navíc je část, kde se jezdec nasazuje nepřístupná, je zde spojení dvou pater penálu a není možné se k nasazení dostat.

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    pošleme Vám nový penál. Jednalo se o vadnou sérii z výroby. Na začátku listopadu budeme mít nové penály bez vadných zipů.
    Vyplňte, prosím, formulář podle návodu na našem webu v sekci Vrácení zboží.
    https://www.realgeek.cz/content/27-vraceni-zbozi
    Za vadu produktu se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pri prvnim nakupu jsem obdrzela uplne jineho plysaka. Dala jsem obchodu druhou sanci avsak mikina i po vyprani pousti cerne chrony a u penalu bohuzel druhy den vypadl jezdec. Pri dorazu mi bylo zdeleno at zaslu vadne zbozi zpet v puvodnim stavu coz bohuzel neni mozne kdyz v penale zustala uveznena cela vybava.

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Mrzí nás, že jste při prvním nákupu obdržela nesprávného plyšáka, a že i při dalším nákupu zboží nesplnilo vaše očekávání.

    Nesprávného plyšáka reklamujte přes eshop, doručíme vám správného.

    Pokud máte v penálu uloženou výbavu, nemusíte jej zpět posílat – to bychom vám určitě potvrdili, kdybyste se s tímto dotazem ozvala na zákaznickou podporu.
    Na začátku listopadu vám bude odeslán nový funkční penál.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že se nám podaří situaci napravit k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží lze doručit pouze Zásilkovnou, PPL volba je nefunkční. Ve finále abych pro syna vyzvedl triko v boxu zásilkovny byl jsem nucen nahrát jejich appku se zadáním osobních údajů vč. tel a mailu.

    Za ty problémy ne děkuji, nikdy více

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé potíže. Zjistili jsme, že se jednalo o technickou chybu, která ovlivnila možnost volby dopravy přes PPL, ale problém jsme brzy odhalili a vše nyní funguje, jak má.

    Pokud byste se v budoucnu s podobným problémem setkal, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme vám plně k dispozici a rádi vám pomůžeme najít nejvhodnější řešení.

    Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedá se v klidu zaparkovat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Maj Sterakovu knihu
    • Ještě to nedorazilo a už mi posílají dotazník:(
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží mělo dorazit jih před třemi dny, dnes jsem dostal info, ze je skladem a bude se balit a odesílat…

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Nedávno jsme začali s výrobou krytů na telefon a jsme si vědomi, že celý proces je potřeba ještě zdokonalit. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky, která měla dorazit 28.6. Intenzivně pracujeme na zlepšení našich služeb, abychom zajistili, že se podobná situace nebude opakovat a že budou naši zákazníci vždy spokojeni. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá doba odeslání

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    u Vaší objednávky bohužel selhala platba, proto byla zrušená a nemohla Vám být doručena.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo, mělo dorazit 28.6(den psaní recenze, cca 10 dní po objednávce) a zatím nemám zprávu ze zásilkovny, že by zboží vůbec bylo na cestě. Na maily reagují až po pár dnech a urgencích. Nedodržují sami zvolené termíny.

    Reakce obchodu Real Geek

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Nedávno jsme začali s výrobou krytů na telefon a jsme si vědomi, že celý proces je potřeba ještě zdokonalit. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky, která měla dorazit 28.6., a také za opožděné reakce na Vaše emaily. Intenzivně pracujeme na zlepšení našich služeb, abychom zajistili, že se podobná situace nebude opakovat a že budou naši zákazníci vždy spokojeni. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná komunikace. V květnu jsme objednali, po více než měsíci jsme se začala shánět, kde je naše objednávka a pak nám chtěli poslat jiné věci, než jsme chtěli. Objednávku asi zrušíme. Komunikujeme s obchodem.

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    ještě jednou se velice omlouváme za nedorozumění.
    Doufáme, že Vám byla kartička v pořádku doručena.

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doufám, že zboží dorazí. Kromě objednávky nikdo nekomunikuje..

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den, mohu se, prosím, zeptat, jakým způsobem jste s námi komunikoval?
    Email jsem od Vás žádný nenašla, na emaily odepisujeme nejpozději do druhého dne.
    Vaše zboží je limitované edice, po jeho výrobě a naskladnění Vám bude hned doručeno. :-)

    Hezký den,
    Dana Kučerová
    REAL GEEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byl to dárek k Vánocům a jsem velmi zklamaná. Oblečení kvality "Vietnamců", kde se NEMÁLO platí pouze za nápis. Po vyprání na 30 °C se oblečení srazilo a je nenositelné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vrátila jsem zboží a dodnes mi nepřišly peníze