Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nekomunikuje,až když jsem se začala shánět po objednávce, tak se mnou začali komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Koupil jsem Plyšák - Pumpkin Dog blue za 780 Kč.
    • Kvalita naprosto příšerná! Na plyšáku je napatlatá tavná pistole.
    • Kdyby to nechtěl kluk k Vánocům, tak vám zboží okamžitě vrátím.

    Sáhněte si do svědomí a neprodávejte nekvalitní zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržení podmínek objednávky, neobdržení bonusu ani slevy.
    Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Balik prisel roztrzeny.A ze dvou objednanych veci, jedna chybela.Po kontaktovani obchodu realgeek , zadna reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    no už čekam měsíc a psal jsem jím několikrat a mě přijde jak kdyby neměli informace o tom tričku psali že doraží 7.12

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Moje zásilka mi po týdnu pořád nepřišla, i když tu měla už ve středu být
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží do dnes nedorazilo!!! Stále jen výmluvy kde ze 16.11 byl konec listopadu na konci listopadu do bylo 4.12a do dnes stále neodeslano!!! Na maily taky občas docela čekání než někdo odepise .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsem schopen spojit se dodavatelem ke smysluplnému řešení.

    Tentokrát to nevyšlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nakupoval jsem zde poprvé, u zboží uvedená dodací lhůta neplatná, info z obchodu žádné. Po několika dnech, kdy mělo být zboží k vyzvednutí, jsme sami navštívili prodejnu, kde nám bylo sděleno, že objednané zboží bude nejdříve cca za týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány 3 náhodné mikiny, přišly 3 úplně stejné obyčejné celooranžové mikiny. Zboží vráceno, peníze dosud ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opět žádná reakce na mail.
    • Náhodný náramek s logem RealGeek, to jako vážně? Dítě to fakt ocení. Asi všichni víme, proč se objednává na RealGeek, ne kvůli Vám.

    Za tak drahé věci, fakt skvělá odměna (myšleno ironicky)!
    Přístup se od minula nezměnil!
    Tragédie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží už mají druhej den na překladišti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace s prodejcem. Po urgenci bylo prodejcem slíbeno dodání zboží v polovině měsíce prosinci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod má předražené zboží a za osobní vyzvednutí v obchodě si účtuje přirážku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím vůbec nedorazilo

    Zboží stále v nedohlednu,ani email o vychystávání objednávky.Dcera si přála mikinu, objednávka byla zaplacena on-line ale zboží nikde.

  • První tričko bylo o 5 cm kratší na délku, reklamovala jsem, zatím mi nepřišly peníze zpět. Měla jsem objednat druhé triko, které již přišlo a je o 3 cm kratší. Na emaily již nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nereaguje na email.
    Když zavolám a po hodině se dovolám, tak stále slibuji, že ten den hned odešlou a že na to dohledne a takhle neustále každým dnem déle a dele - toto trvá již 2 týdny. Nedoporučuji. Za mě obrovské zklamání. Zboží stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široká nabídka sortimentu.
    • Obchod špatně komunikuje, neprofesionální přístup k zákazníkům.
    • po tom co jsem napsal že došlo k poškození balíku při přepravě, obchod přestal komunikovat.
    • špatně zabalují balíky

    těšil jsem se na Bráškovici. Bohužel při přepravě došlo k poškození. celá krabice byla poškozena. Z důvodů že v krabici byla 1 bráškovice uložena dole a obalena nafukovacími polštářky(nevím jak se to jmenuje :)) ale ta druhá byla pouze položena na té první. Díky tomu druhá bráškovice byla kompletně rozmlácena. Napsal jsem email na obchod. odepsaly hned abych doložil fotky. Hned večer jsem poslal email s fotkami. Na to mi odpověděly, že bude to ho mají hodně a napíšou později. Už neodepsali tak jsem znova psal a volal a nic. obchod přestal komunikovat, protože zjistili že udělali chybu a nechtějí si to přiznat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Moje zkušenost je taková že jsem si mohl bráškovici objednat i v době kdy už oficiálně byla vyprodaná. To mě vede k názoru že měli v systému bordel a já kdybych si objednal a zaplatil tak by to bylo 50/50 jestli jí dostanu. Každopádně oni by peníze už měli na účtu. Pro ně je to win/win a pro kupujícího vopruz s tím že bude muset čekat na vrácení peněz nebo se modlit že někdo zruší objednávku a oni vám jí pošlou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bylo by to fajn kdyby objednávka dorazila tak jak měla a já si ji mohla v klidu převzít a zaplatit
    • Nelze platit hotově na místě při převzetí, i přes to, že jsem přesně toto, v tomhle znění zaškrtla z výběru při objednávání..

    Reakce obchodu Real Geek

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti. Došlo k chybě v našem systému. Děkujeme za upozornění a pracujeme na nápravě. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

    S pozdravem,
    Nikol z Real Geek