• Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace, nespolehlivost

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážená zákaznice,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, mrzí mě, že u jednoho z Vámi vybraných svítidel došlo k ukončení výroby, ale bohužel i to se stává. Vybrala jste si zajímavá světla, bohužel konkurenční firmy nic podobného nenabízejí, proto jsme Vám nenabídli ani žádné možné náhrady.

    Přeji Vám hezký čas předvánoční
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka obsahovala 6 stropních svítidel a 6 žárovek. Po objednání mi přišel e-mail s informací, že je objednávka potvrzená a že se čeká než ji centrální sklad vyexpeduje, o čemž budu informován dalším e-mailem. Po 10 dnech, kdy jsem nedostal žádnou zprávu o tom v jakém stavu je moje objednávka, mi přišel hodnotící e-mail, kde se mimo jiné ptáte v jakém stavu mi bylo zboží doručeno, jestli jsem byl spokojený se servisem a jestli bych dopopručil Ráj Svítidel někomu dalšímu. Zvedl jsem tedy telefon a zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo zděleno, že moje objednávka čeká na doručení žárovky , která se ale už nevyrábí.... To znamená, že nejen, že mě nikdo od vás neupozornil na tento stav mojí objednávky, ale kdybych vám nezavolal mohl bych také na doručení čekat bůh ví jak dlouho. Z mé strany toto hodnotím jako naprosté selhání vašeho informačního systému a můžu s klidným svědomím napsat, že Ráj Svítidel po své zkušenosti nedoporučím vůbec nikomu, ale právě naopak. Aby jste nebyli schopni informovat zákazníka o tom, že si objednal zboží, které se nevyrábí, ale klidně jej inzerujete na svých stránkách dál, to mi příjde jako vrchol nezodpovědnosti. Pokdu máte trochu soudnost, když si někdo objedná 6 světel a 6 žárovek, uznejte sami, že takovému klientovi jde hlavně o ty světla, protože žárovky si dnes můžete koupit úplně všude a pokud někomu zastavíte objednávku jen proto, že nemáte žárovku skladem, bez jakékoliv informace, navíc v tomto případě žárovku už ani nikdy mít nebudete, a po telefonu mi paní řekne, že mi tedy pošle do e-mailu alternativy dostupných žárovek (potom co jsem musel sám zavolat a byla mi sdělena informace uvedená výše), abych si vybral, namísto toho, aby se omluvila (čož paní opravdu záhy udělala, když zjistila, že nechci žárovku a je mi úplně jedno jestli tam bude zbylých 5 žárovek nebo ne) a dala mi informace o tom, jak to se zásilkou vypadá a kdy bych ji mohl dostat.
    • - Bez zpětné vazby klientovi
    • - Možnost objednání zboží, které již není dostupné
    • - Klient si musí zavolat sám a dohodnout si podmínky doručení
    • - Neschopnost komunikovat se zákazníkem, v případě problému s objednávkou

    Moje objednávka obsahovala 6 stropních svítidel a 6 žárovek. Po objednání mi přišel e-mail s informací, že je objednávka potvrzená a že se čeká než ji centrální sklad vyexpeduje, o čemž budu informován dalším e-mailem. Po 10 dnech, kdy jsem nedostal žádnou zprávu o tom v jakém stavu je moje objednávka, mi přišel hodnotící e-mail, kde se mimo jiné ptáte v jakém stavu mi bylo zboží doručeno, jestli jsem byl spokojený se servisem a jestli bych dopopručil Ráj svítidel někomu dalšímu. Zvedl jsem tedy telefon a zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo zděleno, že moje objednávka čeká na doručení žárovky , která se ale už nevyrábí.... To znamená, že nejen, že mě nikdo od vás neupozornil na tento stav mojí objednávky, ale kdybych vám nezavolal mohl bych také na doručení čekat bůh ví jak dlouho. Z mé strany toto hodnotím jako naprosté selhání vašeho informačního systému a můžu s klidným svědomím napsat, že Ráj svítidel po své zkušenosti nedoporučím vůbec nikomu, ale právě naopak. Aby jste nebyli schopni informovat zákazníka o tom, že si objednal zboží, které se nevyrábí, ale klidně jej inzerujete na svých stránkách dál, to mi příjde jako vrchol nezodpovědnosti. Pokdu máte trochu soudnost, když si někdo objedná 6 světel a 6 žárovek, uznejte sami, že takovému klientovi jde hlavně o ty světla, protože žárovky si dnes můžete koupit úplně všude a pokud někomu zastavíte objednávku jen proto, že nemáte žárovku skladem, bez jakékoliv informace, navíc v tomto případě žárovku už ani nikdy mít nebudete, a po telefonu mi paní řekne, že mi tedy pošle do e-mailu alternativy dostupných žárovek, abych si vybral, namísto toho, aby se omluvila (čož paní opravdu záhy udělala, když zjistila, že nechci žárovku a je mi úplně jedno jestli tam bude zbylých 5 žárovek nebo ne) a dala mi informace o tom, jak to se zásilkou vypadá a kdy bych ji mohl dostat.
    P.S. Pokud bych mohl hodnotit na vaši stupnici hvězdiček 0 dal bych vám nulu, ne 0,5 hvězdy!!!!!

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážený zákazníku,
    ač se Vám to může zdát neuvěřitelné, může se stát, že u jednoho typu žárovek může dojít k ukončení výroby. U Vaší objednávky došlo k tomu, že skladová zásoba byla již rezervována pro dřívější objednávky a protože, jak nás dnes informoval výrobce, je ukončená výroba u této žárovky, nemůže Vám být dodána. O tom bychom Vás dnes informovali. Zavolal jste dříve Vy. O stavu Vaší objednávky jste byl informován třemi e-maily, dnes Vám při expedici bude odeslán další. Takže není pravdou, že o stavu objednávky nejste informován. U telefonního hovoru kolegyně s Vámi jsem byla a omluvila se Vám, nabídla Vám expedici bez žárovky i náhradu žárovky za jinou. Objednaná svítidla z Rumunska nám budou dnes doručována, obratem Vám je budeme expedovat. K expedici by tedy došlo těžko dříve. I v tomto náročném předvánočním čase, děláme maximum pro to, aby naši zákazníci dostávali všechny informace o objednávce a zboží bylo v nejkratším možném čase expedováno.

    S pozdravem
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Světlo přišlo zabalené v pořádku, bohužel po rozbalení jsem zjistil, že je prasklá zářivková trubice. Upozornil jsem dodavatele. Odpověď byla, že to předá reklamačnímu oddělení, ale nikdo mně již nekontaktoval.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den p.Plíhale,
    ano, Vaší reklamaci evidujeme ode dne podání, kolega Vám volal, ale nezastihl Vás. Reklamace běží ode dne, naší e-mailové odpovědi. Na způsobu reklamace se s Vámi potřebujeme domluvit, co budete preferovat. Bohužel i přes velmi pečlivé balení, k reklamaci někdy dojde. Omlouváme se za nastalé komplikace

    hezký den přeji
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na stránkách zboží měli skladem, po objednání mi další den volali, že bude až za 14 dní, protože skladem není.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážený zákazníku,
    děkuji Vám za Vaší objednávku, co se Vaší objednávky týká, bohužel dané žárovky jsme v počtu 8 kusů skladem neměli, proto se dodání protáhlo, o čem jsme Vás informovali, pokud by šlo o běžné žárovky, nabídli bychom Vám náhrady, tyto žárovky, ale konkurenční výrobci nenabízejí. Rozhodl jste se na žárovky počkat, jsou to kvalitní, německé výrobky, jistě s nimi budete spokojený. Přeji Vám hezký den a budu se těšit někdy příště na Vaší návštěvu

    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nenašel jsem
    • nenašel jsem

    po prvním neúspěšném nákupu z vlastní viny se zdráhám polemik

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízel ke koupi svítidlo, které už neměl. Přesto mi ve velké krabici poslali tři náhradní - sklíčka - právě k tomuto produktu, (měla jsem za to, že objednávám tři náhradní bodovky k tomu světlu, nikoli nějaká sklíčka, asi jsem špatně viděla) - a to vzhledem k obsahu za neúměrně vysoké poštovné, které jsem takto nedobrovolně uhradila. Další, a to větší část peněz, které jsem obratem na základě objednávky za svítidlo zaplatila - však dosud na svém účtu nevidím.

    Je mi líto, už nikdy víc. I to se stává.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážená zákaznice,
    ano, máte pravdu, ne všechna světla, která nabízíme, máme skladem. Sice máme velké sklady, ale všechny nabízená světla, kterých jsou desetitisíce, se nám tam bohužel nevejdou. Dostupnost světel je uvedena v detailu světla. Ano, zaslali jsme Vám 3ks náhradních dílů, které jste si objednala, v názvu produktu stojí: náhradní díl a u něj je uvedený kód produktu. Mrzí mě, že jste si myslela, že jde o bodovky, pokud si nejste něčím jistá, je lepší si to tel.ověřit nebo napsat e-mail. K poštovnému mohu jen říct, že není neúměrně vysoké, jste o něm informována v obchodních podmínkách, volíte si ho v objednávce a ve všech krocích vidíte kolik za dopravu platíte. Dopravné máme za 121,- Kč, celoročně tuto službu dotujeme, ale chceme, aby částka byla konkurenceschopná. Na balení je u nás kladen velký důraz, zboží je křehké a snadno se při špatném balení poškodí. Používáme výplně, bublinkové folie, skart i balící papír, v drtivé většině případů, používáme kartonové krabice dvě. Chápu, že Vám to může připadat na první pohled zbytečné, ale věřte, že není. Pokud Vám zboží nevyhovuje, jak jsem Vás již informovala, vraťte nám ho zpět, na zásilku nalepíte odpovědní štítek, žádné peníze Vás to tedy nestojí, dopravu hradíme. Peníze za světlo, které se nevyrábí jsme Vám odesílali na účet. Mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojená, ale z naší strany pochybení nevidím.

    s přáním hezkého dne
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednal jsme si dětskou lampičku ve slevě a dorazila lampička která měla 5 míst poškozených.
    Napsal jsem reklamaci a do dnes se nikdo neozval.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za komplikace, reklamaci jste posílal 28.12. v době dovolených, ale mluvila jsem s kolegou, reklamačním technikem, už jste domluveni na dalším postupu. Reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti. Omlouváme se ještě jednou za komplikace. Reklamací máme minimálně, mrzí mě každá. Budeme se těšit někdy příště na Vaší návštěvu

    Přeji hezký den
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodou bylo, že nemusím obcházet obchody
    • Nekomunikuje se zákazníkem, lampa 93917 byla objednána dne 19.11.2016 a do dnešního dne nedorazila a nemohu se nikoho dovolat

    Obchod bych určitě nedoporučila
    vůbec nevím, zda zboží do vánoc dorazí
    není možná domluva telefon neberou

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážená zákaznice,
    Vaše hodnocení mě mrzí, prověřovala jsem Vaší objednávku. Potvrzení objednávky, stejně tak email o expedici z centrálního skladu Vám byly odeslány. Objednávka byla učiněna v sobotu večer, v pondělí a úterý jsme Vám volali, bohužel neúspěšně. V dalších dnech se Vám kolegyně dovolala a informovala Vás o termínu dodání 49.týden. Lampa je bohužel v současné době vyprodána. Telefony určitě v pracovní dobu bereme, pouze pokud jich zvoní více najednou, nestihneme to vyřídit hned, ale voláme zpět. Omlouváme se za komplikace a uděláme vše pro to, abyste zboží obdržela v požadovaném termínu.

    S přáním hezkého dne
    Alice Archmanová
    Tým Rájsvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ve finále žádné
    • lži, nepravdy, lží

    Zachraň se kdo můžeš

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážený zákazníku,
    objednal jste si zboží, které má ukončenou výrobu a je doprodané. O tom Vás také kolegyně telefonicky informovala. Omlouvám se za komplikace, ale bohužel pokud výrobce ukončí výrobu, nejsme schopni světlo dodat. O stavu objednávky i nastalých komplikacích jsme Vás informovali. V nabídce máme kolem 13.000 svítidel, třeba si vyberete jiné.

    Hezký den Vám přeji
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že nejste spokojen s našimi službami. I přes veškerou naši snahu, doručit k Vám zboží co nejdříve, se v těchto časech letních dovolených může někdy stát, že k nám dodávka od výrobce přijde s mírným zpožděním. Pokud jsme Vám způsobili nějaké komplikace, omlouváme se Vám za to a budeme doufat, že to budeme moci napravit třeba při Vašem dalším nákupu.

    S pozdravem za tým Rájsvítidel.cz Martin Fajman

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla 3.5. Dnes je 17.5. a zboží ještě nedorazilo a Vy máte ještě tu drzost poslat dotazník????

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den Vážený zákazníku,
    Vaše rozhořčení nás velice mrzí, ale vězte, že děláme vše proto, abychom dostáli našim závazkům. Bohužel se vinou chyby v logistice jedná část Vaší zásilky o týden zpozdila. Tuto chybu Vám budeme kompenzovat nějakým milým dárkem. Skladovou část objednávky zašleme bez dopravného.

    Rozesílání dotazníku nedokážeme ovlivnit. Rozesílá je automat Heureky a nedokážeme to zastavit.

    Doufám, že radost ze svítidel přebije Vaše rozhořčení.

    S úctou Martin Fajman¨
    Rájsvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není skladem i když na webu skladem je

    není skladem i když na webu skladem je

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jsme Vaši objednávku nemohli zrealizovat, bohužel světlo, které jste vybral jsme doprodali a výrobce ho už nevyrábí. Omlouvám se za Vám za nastalé komplikace, tato situace není běžná. Ze shodné série máme v nabídce světla jiná, kolegyně Vám zaslala seznam zboží, třeba si vyberete náhradní řešení. Budeme se těšit někdy příště na Vaší návštěvu

    Přeji Vám hezký den
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si zboží, které nabízejí v e-shopu,poslali mně potvrzení,že objadnávka je vyřízena a zboží je již na cestě ke mně. Ovšem za tři dny my volají,že zboží se již nevyrábí a zbylí světla dodání 1.měsíc. toto zboží jsem měla pro svého zákazníka a při předání stavby jsem mu řekla,že světla už jsou na cestě, jak mi obchod sdělil emailem. Takže jsem lhala zákazníkovi.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den vážený zákazníku,
    objednal jste světla, která byla výprodejní, skladem jsme je měli, některé už bohužel nebyly ve Vámi objednaném množství. O aktuální dostupnosti zákazníky informujeme telefonicky v den objednávky, nejpozději následující, pracovní den. Pokud se kolegyně nedovolají, zkoušejí to dny následující. Mrzí mě Vaše způsobené komplikace s touto zakázkou. Není to běžný stav.

    Přeji Vám hezký den a budeme se těšit někdy příště na Vaší návštěvu,
    s přáním hezkého dne

    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dle jejich stánek mají vše, ale jsou to pouze přeprodávači zboží. Skladem nemají nic, rychlost komunikace na úrovni chromého hlemýždě.

    Najděte si jiný eshop, kde opravdu mají alespoň nějaké zboží skladem a aktuální nabídku. Tady se po týdnu dostanete email, že objednané zboží se už nedodává.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den Vážený zákazníku,
    je nám líto, že jsme nedokázali splnit Vaše požadavky. Protože čím dál více lidí nakupuje v elektronických obchodech, došlo v některých případech ke kolapsům na straně logistiky. Přepravci nestíhali doručovat jak zboží do našich skladů, tak zboží od nás k našim zákazníkům. Bohužel právě u Vás došlo k situaci, že zboží které bylo ještě v době Vašeho nákupu skladem, již bylo rezervováno pro jiné zákazníky. Ani přes veškerou naši snahu se již nepodařilo naskladnit toto zboží od výrobce. Jistě pochopíte, že se v tomto hektickém vánočním čase všechny termíny díky vytíženosti všech zúčastněných stran protahují. A to bohužel i ty informativní. Dále budeme pracovat na zkvalitnění našich služeb abychom Vám to mohli příště vynahradit. S přáním krásně prožitých vánočních svátků za tým Rájsvítidel.cz Martin Fajman - jednatel společnosti Arival s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ačkoliv byl obal v naprostém pořádku, stínidlo bylo na několik kusů.Stínidlo bylo špatně zabaleno. N avrátil.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den Vážený pane Navrátile, bohužel se i přes veškerou naši snahu může stát, že skleněné části nepřežijí zacházení dopravce a to i za předpokladu nepoškozeného obalu. Krabice je pružná, sklo nikoliv. V případech, kdy svítidla doručujeme osobně, se obsah nikdy nerozbil.
    S pozdravem Fajman

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Informace o možnosti dodání zboží neodpovídá realitě.

    Můj první pokus o nákup zde. Bohužel nedopadl, z výše uvedených důvodů byla po dohodě objednávka stornována.

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den p.Davide,
    omlouváme se Vám za způsobené komplikace, bohužel ve Vašem případě došlo k situaci, kdy byla lampa doprodána ze skladu, při objednání lampy u dodavatele, nám bylo sděleno, že došlo k ukončení výroby produktu. Vybral jste si velmi hezkou lampu, v tomto designu jí jiný výrobce neprodává, ale našla jsme Vám podobný produkt stojací lampu Merly, kterou máme nyní v akci. Nabízím Vám dopravu zdarma i při této ceně, jako omluvu. Přeji Vám hezký den a ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace,

    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné....
    • Dlouhá doba doručení zboží.....

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den p.Novotná,
    koupila jste si velmi hezkou stojací lampu, expedice byla 6.den. Chápu, že jste se na lampu těšila, omlouváme se Vám za delší dodací lhůtu. Snažíme se mít co nejširší nabídku kvalitních světel, aby si měli naši zákazníci s čeho vybírat. V objemu, který nabízíme, bohužel není možné mít vše skladem. Neustále pracujeme na zlepšení našich služeb, mnoho světel máme skladem a závozy světel jsou u nás několikrát denně. Přeji Vám, aby Vám Vaše lampa dělala radost, děkuji Vám za objednávku. Budeme se těšit někdy příště na Vaší návštěvu,

    hezký de přeji
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel,cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal, ale nebyli schopni mi ho poslat ve lhůtě uvedené na stránkách. Zároveň nebyli schopni mi poslat ani žádné podobné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze pro silné nátury

    Reakce obchodu Ráj Svítidel

    Dobrý den p.Marie,
    kontrolovala jsem Vaší objednávku, je z 13.09.2015 (20:41), expedice byla 15.09.2015, tedy termín dodání byl dodržen. Bohužel při přepravě došlo k poškození skleněné části, reklamace byla uznána a je řešena. Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme, reklamací máme minimálně, přesto se někdy stane, že světlo dojde rozbité. Z našeho kamerového záznamu je patrné, že světlo odcházelo v pořádku, k poškození došlo tedy přepravou. O všech skutečnostech jste byla informována e-mailem, nezaznamenala jsem žádné pochybení v řešení reklamace, odeslání zboží ani způsobu balení. Bohužel jste neuvedla důvod Vašeho hodnocení a nedoporučení našeho obchodu. Budu Vám vděčna, pokud mi to objasníte. Snažíme se, abychom jsme měli spokojené zákazníky.

    Hezký den Vám přeji
    Alice Archmanová
    Tým RájSvítidel.cz