Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace
    • dlouho všechno trvá, ta firma je zřejmě malá a nakupilo se jí více objednávek než umí uspokojit a odtud začínají všechny problémy

    Celkem jsem této firmě věřil, viděl jsem česká firma, české výrobky, bude to fajn.
    Tak nejdřív posílají email s ítm, že je objednávek mnoho, ten email je napsán tak nešt´astně, že Vám to na první přečtení vůbec nedojde a ani to nezachytíte.
    V momentě kdy jsem začal volat a řešit , kde je mé zboží mne opní, správně a oprávněně, upozornila, že info mám v emailu.
    takže jsem se paní omluvil a tzv. "přibrzdil jsem"
    Komunikace je v obchodě v pořádku, kdyby nebylo té paní, která má sametový hlas a všechno mi vysvětlila asi bych objednávku zrušil.
    Této paní by měli zvednout urychleně plat, protože ta jim zachraňuje objednávky, protože ta firma to nestíhá.

    Reakce obchodu RÁJ PONOŽEK

    Dobrý den,
    pro naše zákazníky se snažíme celý proces objednávky co nejvíce urychlit, dokonce si pro zboží denně dojíždíme. V tomto předvánočním období se ale naše termíny opravdu prodlužují...
    Proto je u každého druhu zboží uveden termín v jakém bude odesláno. U Vašeho typu podkolenek konkrétně "Odesíláme 2.- 4. pracovní den"
    Vaše objednávka byla přijata a také zaplacena 24.11.2024 večer, námi České poště předána 27.11. - do přepravy přijata 28.11. ... tedy 4. den po objednání.
    I přes to, že byl náš termín dodržen, chápu Vás a musím se Vám omluvit za případné komplikace.
    Jako omluvu od nás prosím přijměte "Slevový kód "na 10% slevu na další nákup.
    S pozdravem
    Kamil Humňal
    www.rajponozek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Slibovaný efekt se neprojevil

  • Nedoporučuje obchod

    • rychlé, bezproblémové vyřízení objednávky

    Ponožky na první pohled super, elastické, avšak velké zklamání po prvním použití a vyprání, jsou na nich stovky žmolků. Závěr: velmi nekvalitní výrobek. Bohužel než jsem toto zjistila, objednala jsem si další.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když velikost byla max. 46-50, podkolenky se nedaly nasunout ani na ruku mé ženy. Proto jsem zásilku vrátil.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Už si nebudu objednávat. E shop není aktualizovaný .

    Reakce obchodu RÁJ PONOŽEK

    Dobrý den, tato recenze nás velice mrzí. Aktualizaci skladu máme nastavenou každou hodinu. Bohužel mezi tím se může stát, že poslední kusy objedná více lidí. U každé kategorie máme navíc nastaveno ponížení o cca 5ks, tak aby k tomuto nedocházelo moc často. Lépe to už nastavit neumíme. Vždy se snažíme vyprodané zboží nahradit podobným zbožím, tak aby jsme nemuseli zboží z objednávky mazat. Za komplikace se omlouvám. Humňal

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pomalé odeslání zboží. V dnešní době neodeslat běžný balíček druhý den je špatně

    Reakce obchodu RÁJ PONOŽEK

    Dobrý den, Vaše objednávka byla vyřízena naprosto v pořádku. Odeslali jsme jí v uvedeném termínu a to do dvou pracovních dnů, tak jak píšeme na webu a to velmi viditelně. . Recenze na heurece slouží hlavně proto aby si zákazníci předávali důležité informace. Ta Vaše je v tomto případě nepodstatná. Před uskutečněním objednávky je potřeba si pečlivě číst uvedené informace... Odeslat objednávku přijatou v 15 hod je nemožné. Dopravci si pro balíčky jezdí v poledne a tak dále.... Hezký den přeji hodně úspěchů s dodáním objednávky ihned. Humňal.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vrácení zboží platí kupující a nelze odeslat přes zasilkovnu

    Reakce obchodu RÁJ PONOŽEK

    Dobrý den paní Miková, za Vaší nespokojenost se omlouvám, je to ale tím že u nás se snažíme udržet nejnižší ceny za zboží na internetu. Také se snažíme našim zákazníkům všemožně vyhovět a odměňovat je slevami, dárkem, nebo dopravou zdarma, to vše naší zákazníci dostávají jednou měsíčně na eamil. Možnost vrácení zboží zdarma není běžné ani automatické. Zavedli to pouze takové ty nejmenované nadnárodní společnosti, které to musí dotovat. I proto jsou dodnes takové firmy v mínusech. Opravdu to klíč k úspěchu není... Obchodní podmínky máme nastaveny běžně jako velká většina eshopů a není složité se předem informovat jak takový nákup u nás asi proběhne... Vše je popsané v odkazu s názvem Výměna a Vrácení zboží v 6 krocích. Hezký den přeji, Humňal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Položky které jsou označeny jako skladem ve skutečnosti nejsou a budou dodány s poměrně velkým zpožděním.

    Reakce obchodu RÁJ PONOŽEK

    Dobrý den, stav skladu se nám aktualizuje každou hodinu, je možné, že se mezi tím něco vyprodá. Bohužel se také běžně stává, že stav skladu nesedí a něž se na chybu přijde, tak nám zboží na webu svití jako dostupné. Za Vaší nespokojenost se omlouvám. Humňal Aleš

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Již jsem napsal...problémy s výměnou za menší velikost..

    Reakce obchodu RÁJ PONOŽEK

    Dobrý den, pravidla výměny jsou u nás běžné jako u většiny prodejců, tedy, že si zákazník platí výměnu za jinou velikost sám. Odstoupení od smlouvy a vytvoření nové objednávky s jinou velikostí bohužel nepovažujeme za problém. Za vrácené zboží Vám pošleme peníze na účet společně s dobropisem a s novou objednávku pošleme novou fakturu, na kterou běží patřičná lhůta pro odstoupení od smlouvy. Se zákazníkem jsme nakonec našli řešení a vše se vyjasnilo. Hezký den, Humňal.

  • Nedoporučuje obchod

    • Velikosti nesedi. Mam velikost 39 (objednala jsem 39-42) a patu mam az nekde u kotniku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kromě ponožek všechno z Polska
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednane zbozi jeste nedorazilo…