Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo dodáno nekompletní - poškozený člunek na spodní nitě. Vzhledem k tomu, že stroj je s overlockovým stehem, nemá overlockovou patku. Po konzultaci s prodejcem a několikanásobnou komunikaci o vhodnosti zboží, nebylo upozorněno, že není overlocková patka součástí výbavy!

    Špatná komunikace, špatné upozornění zákazníka na nekompletnost vybavení zboží.Z tohoto důvodu uvažuji o vrácení výrobku.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, chyba v komunikaci je především v tom, že je třeba se obrátit v případě reklamace po více než půl roce na obchod a nikoliv na server, kde se hodnotí spokojenost s vyřízením objednávky po 10 dnech od objednání. Overlockový steh stroj šije i bez overlockové patky a zdaleka ne všichni zákazníci ji chtějí, proto to nepovažujeme za chybu personálu, ale spíše za negativní komentář bez znalosti problematiky. Doporučíme obrátit se na obchod a vše si nejprve bez emocí vyjasnit. Obchod Vám případnou reklamaci obratem vyřeší, pokud jej budete kontaktovat přímo.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • veliký výběr zboží,dodávka až do domu.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, děkujeme za Vašeho hodnocení, nicméně mi připadá zvláštní hodnocení spokojenosti 90% a přitom nedoporučení! Zřejmě došlo k překlepu :-).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží bez předvedení, vadné.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Zákazníci očekávájí od internetového obchodu vždy nejnižší ceny a předvedení včetně zaškolení a další služby, které neposkytuje ani kamenná rpodejna. Navíc nebylo prokázáno, že by byl produkt "vadný".

  • Nedoporučuje obchod

    • Pokud o své zaplacené objednávce nic nevím,tak nemohu vidět výhody!!!!
    • komunikace

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, informovali jsme Vás telefonicky, že dovozce značky Singer, aktuálně nemá Vámi vybraný produkt skladem, čeká na obdržení zásilky. Bohužel tento stav nejsme schopni více ovlivnit i přes veškerou snahu Vám vyjít vstříc.Budeme Vás obratem informovat, jakmile obdržíme zprávu a snažit se co nejdříve Vaši objednávku vyřídit, jak je naším zvykem a je i vidět z průměrné doby dodání. Nejsme ale schopni ovlivňovat třetí strany a jejich aktivity. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - komunikace zaměstnanců obchodu
    • - velká neochota nechat zboží vyzkoušet a zkontrolovat
    • - nepravdivé informace o nutnosti zboží odebrat ("Když už jsme to objednali, tak už si to přece musíte koupit")

    Nepříjemné překvapení, nedostatečné a zavádějící informace, zboží zcela bez návodu na montáž či používání.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, rád bych Vám položil otázku? Proč bychom Vám měli nechat vyzkoušet kráčející patku pro horní podávání, kterou jste u nás zakoupila jako příslušenství? Rozbalit stroj a a nechat Vás na něm šít, abyste si vyzkoušela šití s patkou? Tuto položku zákazníci kupují a ví za jakým účelem, stejně tak je to i u stehových desek atd. Myslíte si, že jinde by Vám vyzkoušení patky umožnili? Nesetkali jsem se s tímto standardem, ani u kamenných obchodů. Navíc, Vaše objednávka byla vyřízena, přičemž jste byla předem informována, že se jedná o závaznou objednávku, jelikož se jednalo o atypickou položku a tu jste potvrdila. Při osobním odběru Vám toto bylo rovněž vysvětleno a nakonec i vyhověno a patku jste vyzkoušela na stroji, který jste měla sebou, takže.... Ale chápeme, že je to věc názoru a dalšího subjetivního hodnocení, které nemusí všichni sdílet a zcela evidentně nesdílí řada našich spokojených zákazníků viz další recenze a reference. Přesto Vám za Váš názor děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široká nabídka zboží a poměrně nízké ceny
    • U výrobku není český návod!!!

    Nakoupila jsem kvůli nízké ceně. Ta ale neopravňuje dodavatele k tomu, aby k výrobku eposkytl návod na obsluhu v češtině. Ne všichni lidé umějí odbornou angličtinu, navíc neposkytnutí návodu na obsluhu v češtině je zákonnou povinností.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Zákonné povinnosti jsme si vědomi a plníme ji. Ke všem strojům dodáváme české návody. Zajímalo by nás, který stroj jste zakoupila, napište nám typ a značku stroje,nejlépe zde, protože rádi řešíme věci otevřeně a se zákazníky komunikujeme. Některé stroje totiž jsou již k nám dodávány v balení od dovozců a toto by mělo již návod v českém jazyce obsahovat. Jen tak zjistíme skutečnost a stav. Pokud vzniklo nějaké nedopatření, budeme vědět, který stroj jste zakoupila, pak Vám návod samozřejmě obratem zajistíme. Děkuji za Vaši reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dneška mi neposlali objednávku a ani neodpověděli na mail

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, opakovaně se Vám snažíme dovolat, abychom potvrdili objednávku, bohužel telefon máte stále nedostupný, nebo na něj nereagujete, stejně jako nereagujete na naše sms. Zboží pro Vás máme nachystané, neověřené objednávky však neodesíláme. Žádáme Vás proto o kontakt přímo na náš obchod a upřesnění telefonního čísla, které je funkční.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zapomněli vyřídit mojí objednávku.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, opravdu došlo k lidské chybě. Objednávka byla ihned vyfakturována, ale bohužel se zachytila za sponku jiného dokladu, který již byl vyřízen a tím nebyla zařazena do balíků na odeslání. Byla dohledána na základě zavolání zákazníka po týdnu. Je to poprvé od existence eshopu, co došlo k tomuto pochybení. Ostatní tisíce referencí a vysoká hodnocení dokazují, že se jednalo opravdu o výjimku. OMLOUVÁME SE!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží nedorazilo v originální krabici, což je velmi neobvyklé, z toho důvodu bych pravděpodobně nedoporučila zboží z vašeho internetové obchodu přátelům, všem to řeknu
    • nikdo se neozval, komunikace žádná v podstatě, ....

    žehlicí lis nebyl zabalen v originální krabici, též jsem neobdržela platný daňový doklad, což je další velmi závažná věc

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, ohrazujeme se důrazně proti nařčení, že dodáváme zboží v neoriginálním balení!!! To, že výrobce a dovozce AEG dodává lisy v takovém "levně" vypadajícícm balení, není chyba našeho obchodu! Objednala jste si lis německé značky AEG, který se vyrábí ve Francii a máte možnost vidět, v jakých krabicích to dodává. Kdybyste si objednala lis polské značky Lucznik, dostala byste lis zabalený v polystyrenech a v barevných pěkných kartonech. Náš obchod nemůže řešit, jak který výrobce balí lisy a hlavně nevíme, co bychom z toho měli, abychom lis vybalovi a posílali v nějakém jiném kartonu. Na krabici nahoře byla faktura nalepena v obálce a na ní bylo napsáno faktura. Víme to 100%ně, protože obálku ještě přelepujeme izolepou, aby neupadla. Nalepujeme fakturu nahoru právě proto, že nepovažujeme za vhodné rozdělávat originální balení lisu, protože bychom už nebyli schopni lis zabalit stejně resp. sešít znovu kartony obrovskou sešívačkou, protože takovou nemáme. Pokud dopravce nalepenou obálku s fakturou strhl, což se někdy stane, každý zákazník doposud zavolal či napsal mail a my mu fakturu poslali znovu. Vy volíte raději, že všem známým řeknete, aby u nás nic nekupovali. Zajímavé. My věříme, že si zákazníci zde přečtou naši pravdivou odpověď a udělají si vlastní názor, protože pokud by bylo Vaše tvrzení pravdivé, neměli bychom dlouhodobě tak vysokou spokojenost zákazníků. To že jsme vůbec nekomunikovali, jak uvádíte, že se nikdo neozval totiž rovněž není pravda, protože máme na objednávce napsáno, že jste telefonicky objednávku lisu potvrdila! Lisy AEG jsou totiž na objednávku, nejsou skladem a bez potvrzení je vůbec neobjednáváme, protože se tak často neprodávají.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Křída velice špatně píše na textil, nitě oproti jiným (objednala jsem i jinde) špulkám ve stejném návinu byli opravdu o dost už od pohledu menší.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Každopádně nás Vaše hodnocení velmi překvapuje. Tužky na textil prodáváme ve velkých množstvích a je to poprvé, co zákazník projevil nespokojenost s kvalitou. Stejně tak je to první negativní komentář k nitím. Záleží na výrobci, na síle špulky, na síle nitě, zda je nit opravdu identická, tedy srovnatelná, jaká je cena atd. Návin jste asi těžko měřila a hodnocení "od pohledu" je na pováženou. My sami ani tužky ani nitě nevyrábíme a doposud jsme dostali přes 2000 pozitivních hodnocení od zákazníků, kteří toto zboží často kupují. Každopádně děkujeme za komentář.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Možnost splátkového prodeje
    • Zboží presentuje jako skladem i po té, co je prodáno.

    Asi jsem měla smůlu, takže na svoje zboží čekám již přes týden, ale jinak je to průměrný e-shop se vstřícným přístupem k zákazníkovi.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Ohrazujeme se proti nařčení, že uvádíme u zboží skladem, když ho nemáme. Jedná se o coverlock, u kterého máme dlouhodobě na stránkách uvedenou dostupnost "do týdne", protože ho skladem běžně nemáme a objednáváme ho vždy u dovozce. Jedná se totiž o méně obrátkovou položku. Dovozce však bohužel v době Vaší objednávky doprodal poslední kus a objednal zboží ze zahraničí, proto nezbývá než čekat. Omlouváme se, že jsme nemohli stroj do týdne dle aviza na webu dodat, ale bohužel k momentálnímu vyprodání méně obrátkových položek v obchodě dochází. Nevidíme však v tomto případě naše zavinění. Jakmile stroj přijede do ČR, budeme Vás ihned kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledné stránky, široká nabídka, ¨dobrá dodací lhůta
    • Není možnost rozličné dodací a fakturační adresy - není formulář (takže nelze zakoupit nic jako dárek), prosba v poznámce o rozlišení adresy nebyla brána na zřetel - to znamená, že poznámky nejsou čteny.
    • objednala jsem si u vás před Vánoci šicí stroj a lux jako dárek pro dceru. Psala jsem, aby byla rozlišována fakturační adresa a dodací adresa - fakturační pro dceru Annu Štefánkovou, dodací pro mne Taťánu Štefánkovou. Poté jste mi telefonovali a ujistili mne telefonicky, že to tak bude provedeno. Balík ale bohužel přišel na adresu dcery, takže jsem jej nemohla vyzvednout a ona si samozřejmě nevyzvedne balík drahý přes tři tisíce korun, který si neobjednala. Z Vánočního dárku, který si velmi přála, tedy sešlo a chyběl pod stromečkem. Stihla jsem zakoupit alespoň lux.
    • Děkuji vám, s pozdravem
    • Taťána Štefánková

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, rozlišení fakturační a dodací adresy je samozřejmě možné. Adresy zaměstnání a firmy, kde je osoba zaměstnána, se liší v nejvíce z případů, je jednoduché je rozlišit. Sama jste vyplnila různé adresy, to znamená, že tvrzení, že není formulář, není pravda. Vaše adresy jsou identické, lišily se jen křestním jménem, proto došlo k přehlédnutí při vypisování štítku české pošty, není pravda, že by nebyly poznámky čteny. Jedná se o lidskou chybu v předvánočním velice vytíženém období, kdy denně byly vyřizovány řady objednávek. Za přehlédnutí se velmi omlouváme. Škoda, že jste se nám neozvala, mohli jsme na poště zařídit změnu jména adresáta. Cca 10 dní byla ještě zásilka umístěna na poště, než se vrátila zpět k nám do firmy. Pokoušeli jsme se Vás po příchodu zboží zpět telefonicky kontaktovat, bohužel neúspěšně. Protože máme zkušenost, že když někdo zboží nepřevezme, zpravidla pak nebere telefony, nechtěli jsme Vás tedy uvádět do trapné situace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr zboží
    • nízké ceny
    • dodací lhůta u výrobku, který jsem si objednala, byla uvedena 2-3 dny, nicméně mi den po objednání volali, že zboží nemají na skladě a nemá ho ani dodavatel a ani nevím, kdy jej bude mít, takže už je to 10 dnů a zboží stále nikde...

    Myslím, že to není špatný obchod, ale datum dodání, které uvádějí, bych brala raději s rezervou..

    Reakce obchodu Ráj šití

    Jedná se o 2 patky Janome. Litujeme, ale opravdu nejsme schopni přesně říci, kdy dovozce Janome patky doveze, pokud to neví přesně ani on. Omlouváme se, že u patek bylo uvedena dodací lhůta "do 3 dnů" a opravili jsme ji na "více než týden". Není pravda, že bylo u položek uvedeno "2-3 dny", jak uvádíte, neboť není možno do systému zadat rozpětí čísel. U tak širokého sortimentu příslušenství není možno mít vše skladem, pokud ho ani oficiální dovozce nemá, natož garantovat lhůty dodání. Přesto nás mrzí Vaše nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevím o žádných
    • Nevím o žádné

    Zatím nemám žádnou skušenost.Zboží které jsem si objednal, tak do dnešního dne nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doba dodání je strašná

    V životě už v tomto obchodě nic nekoupím!

    Reakce obchodu Ráj šití

    Nemohli jsme Vám doposud Vámi objednaný stroj dodat, protože jej Vámi zvolená značka nemá na skladě! Není to tedy problém našeho shopu, když trváte na vybraném zboží, které dovozce nemá. Volbu typu stroje u zákazníka vždy respektujeme. Pokud ale stroj není dodán dovozcem, dovozce ho nemá, nemáme možnost doručit jej ani my. Internetový obchod za toto nemůže a neměl by za toto být ani hodnocen! Zákazníky jsme na toto upozorňovali a určitě i Vás a evidujeme poznámky o souhlasu, že jim bude stroj dodán mezi svátky!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velky vyber produktů
    • zbozi mi neprislo cele i po dohode bylo zbozi dodano ale opet kus chybel
    • proto bych nedoporucila vas obchod
    • pro dalsi cast zbozi kketry mi chybel nebudu obchod informovat- zdlouhave jednani

    Reakce obchodu Ráj šití

    Zpráva z reklamací:
    Již delší dobu jsme neměli od zákazníků hlášenou žádnou zásilku jako poškozenou při dopravě, proto je zvláštní, že uvádíte, že zboží přišlo poškozené. Co se týče nekompletní zásilky, evidujeme pouze jediný případ, kdy u 1ks šicího stroje AEG údajně neměl ve výbavě párač (což není chyba int. obchodu ale dovozce či výrobce strojů AEG), který jsme do 1-2 dnů od dovozce strojů AEG obdrželi a následující den odeslali zákaznici. Párač je dvoustranný se štětečkem - stačí 2 části od sebe rozdělat a uvnitř je párač. Pokud se jedná o jiný případ, stačí informovat naši linku nebo pracovníky obchodu a my Váš požadavek vyřídíme. Na základě nekonkrétní kritiky však nemůžeme reagovat ani zlepšovat služby, takže děkujeme předem za případné upřesnění.

    Předešlá reakce: Potřebovali bychom znát značku, která Vám byla dodána nebo zkusím zjistit na reklamačním oddělení, pokud jste reklamovala. Z daných zjištění vyvodíme důsledky vůči dodavateli. Každý dovozce by měl ručit za kompletní zboží. Bohužel tomu tak vždy není a obchod jako zprostředkovatel je vržen mezi dva mlýnské kameny, zákazníka a dovozce. Jedině zpětnou vazbou lze eliminovat špatné dodavatele. Děkuji předem za zprávu, o jaký typ stroje se jednalo. Při kontrole jsme zjistili, že jste špatně ohodnotil/a dopravu. Toto je rovněž aktivita, kterou vykonává třetí subjekt, ČP nebo PPL. Informaci předáme k zlepšení i našich služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Přehlednost a pohodlí nákupu z domova.
    • Žádný jsem nenašel.

    Spolehlivost,rychlost.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Zajímavá recenze. Zákazník nenašel žádné nedostatky, dal na vše nejvyšší známku, všemu 5*, přesto obchod nedoporučuje! Překlep se stane.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • zatím jsem na žádné nepřišla

    Slušnost, korektnost

    Reakce obchodu Ráj šití

    Toto hodnocení zdá se nám poněkud podivné! Pokud jste nepřišla na žádné mínusy, uvádíte plusy, proč nás nedoporučujete? Byl to překlep?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem si knihy Pletení a Háčkování.Předpokládala jsem, že v knihách najdu kromě modelů také více vzorů pletení a háčkování.
    • Z deklarovaných 50 modelů bych si vybrala tak sotva dva z háčkování asi jeden.Nejsem z knihami moc spokojená a vazba a cena rozhodně neodpovídá obsahu.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den! Za zpracování knihy a za její obsah neodpovídáme, ten je dílem autorů. Stejně tak stanovená cena je dána kolektivem zpracovatelů a ne námi. Děkujeme, že jste nás tedy hodnotila za práci druhých. Máte právo vyjádřit svůj názor, děkujeme za něj a dodavateli informaci předáme.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Pěkně provedená nabídka.
    • Zatím nemohu hodnotit.

    Je to možnost nákupu zboží za přijatelné ceny. Jako u každého internetového nákupu není možnost předvedení funkčnosti nakupovaného zboží - v mém případě to byl šicí stroj.