Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Na zboží už čekám skoro dva měsíce

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    produkt jsme objednávala, kdy bylo na eshopu uvedeno, že není skladem, že je na objednání v zahraničí. Proto nepovažujeme hodnocení za objektivní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Koupila jsem řezací podložky pro plotr a poslali mi je srolované v male krabici takze podložky jsou super skvěle zatočené. Takze za me uz nic neobjednávat

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za nedopatření, ke kterému došlo z důvodu brigádní výpomoci ve skladu v době vánočního období. Již jsme učinili nápravu. Podložky nejsou znehodnocené, stačí je otočit a zatížit knihami a velmi rychle se srovnají.
    Ještě jednou velká omluva.
    S pozdravem Ráj šití.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jde o SPAMery!

    Tak takhle ne! S obchodem jsem byl relativně spokojen, ovšem jejich drzost a sprostota, kterou dokázali zneužitím osobních údajů k okamžitému zasílání SPAMu je neskutečná! Pokud tady nakoupíte, vězte že vám začne chodit SPAM. I když jim při objednávání zasílání obchodních sdělení nepovolíte. Prostě prasáctví!

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, musíme se důrazně ohradit k takovému nařčení.
    Pokud Vám došel nevyžádaný email, tak to znamená, že jste si při vytvoření objednávky nezatrhl správně, zda Vám mají chodit další zprávy nebo ne. A pokud jste si omylem nezatrhl kolonku správně, tak máte možnost se při první zprávě odhlásit dole v patičce emailu. Tím máte jistotu, že Vám žádná další zpráva nedorazí. Vše u nás funguje dle zákona a požadavku zákazníka.
    Váš Ráj šití.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, proč mi Ráj-šití poslal e-mail s žádostí o hodocení produktu, který mi zatím nebyl doručen. Zboží jsem objednala a zpalatila 9.11., protože zboží bylo označeno jako dostupné skladem. Dnes je 16.11. Po zaplacení mi přišle e-mail: "Objednali jste položku, u které se změnila dostupnost na „více než týden“, proto není možné objednávku ihned vyřídit. Zboží Vám bude odesláno v okamžiku naskladnění. "

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    žádost o hodnocení produktu Vám neposlal náš obchod, ale automat společnosti Heureka, což my neovlivníme. Každopádně nás velmi mrzí, že nemůžeme rychleji objednávku vyřídit a omlouváme se. Bohužel někdy se sejde více objednávek ve stejnou chvíli na poslední kus. Maximálně se snažíme zboží zajistit. V okamžiku naskladnění Vás budeme informovat.
    Váš Ráj šití.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně drahé poštovné.
    • Extrémně drahá dobírka.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    není pravda, že máme extrémně drahé poštovné. Balíkovna u nás stojí pouze 59,- Kč. Pokud nechcete u drobností platit doběrečné, stačí zaplatit kartou online nebo předem bankovním převodem tak jako většina zákazníků. To je zdarma.
    Ráj šití.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nejsou schopni poradit jak pletaci stroj zprovoznit, neumí odpovědět na položené dotazy. Bylo mě řečeno, že strohé jen prodávají.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    situaci vnímáme jinak, než uvádíte. Kontaktovala jste nás telefonicky. Nabídli jsme Vám zajištění odpovědí na Vaše otázky ze servisu na pletací stroje, protože Vaše dotazy byly velmi specifické. Požádali jsme Vás proto o sepsání dotazů emailem, žádný email však nedorazil, pouze toto negativní hodnocení, aniž byste nám dala možnost Vám pomoci. Ráj šití.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali jinou pátku.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    není správné, že nám dáváte špatné hodnocení, když jste si patku sama špatně objednala. Dnes jsme Vám vše vysvětlili emailem a i přes negativní recenzi nabídli výměnu za správnou. Bylo by fér, kdybyste požádala Heureku o smazání negativního hodnocení, protože z naší strany nedošlo k chybě. Ráj šití.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Porušení dodací lhůty

    Na webu byly uvedeny určité termíny při objednání, ale ve skutečnosti byla dodávka zpožděna o týden. A zboží je stále u české pošty. Na zprávy neodpovídají.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    hodnocení není objektivní a musíme se ohradit. Objednávka dorazila v sobotu 23.12.2023 10:42:34. Na eshopu jsme měli uvedeno, že mezi svátky čerpáme dovolenou. Stejně tak jste obdržel v potvrzení objednávky informaci, že objednávka bude vyřizována v týdnu od 2.1.2024 z důvodu vánočních svátků. Ihned první pracovní den po obdržení Vaší objednávky dne 2.1. jsme zboží odeslali, protože bylo skladem, tak, jak jsme avizovali. Z naší strany bylo vše splněno. Uvádíte, že je zboží stále u české pošty. Zvolil jste si Balíkovnu, proto je nezbytné, abyste si zboží na Balíkovně osobně vyzvedl. Balíkovna zboží nevozí. Mrzí nás, pokud uvádíte negativní hodnocení, i když ze strany našeho eshopu byla objednávka vyřízena v nejkratším termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku obchod zrušil, jednání bylo velmi neprofesionální. Kupovala jsem si v minulosti pár produktů, vždy jsem vracela zpátky, protože měly nějakou vadu, to jsem jim popsala, aby měli jednodušší práci s odhalením příčiny a nemuseli dále takové zboží nabízet. Nyní mi řekli, že pokud jej budu opět vracet, tak mi budou muset naúčtovat náhradu jejich zisku, protože s tím mají výdaje. Nikdy mi s vráceným zbožím obchod nic nevytýkal, pokud ano, tak to byl například chybějící člunek za pár korun, který si bez diskuze strhli z vrácené platby a nikdo nekomunikoval, i tak jim trvalo strašně dlouho, než peníze vrátili. Nyní raději objednávku prostě zruší, neměla jsem tedy umožněno mít 14 denní lhůtu na vyzkoušení, i když jsem produkt zaplatila dopředu. Výslovně jsem je žádala, aby mi to potvrdili e-mailem, jejich odpověď byla jen zrušení objednávky bez komentáře. Musela jsem si stěžovat jednateli, nicméně aspoň jsem se dozvěděla, jak moc ryba smrdí přímo od hlavy. Nakupuji nyní jinde, všechno probíhá v pořádku, Ráj šití nikdy, nikdy více. V takovéto konkurenci nerozumím tomu, jak se někdo může takto chovat k zákazníkům. Jsem ráda, že se zákazníci mohou dopredu dozvědět o tom, co je eventuálně může čekat.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    uvedené informace jsou zkreslené a nepravdivé. Zakoupila jste u nás postupně tři drahé šicí stroje. Ty byly 14 dní intenzivně používány a do 14 dnů vráceny v rámci odstoupení od smlouvy. Stroje vždy vykazovaly vysoké opotřebení. Odstoupení od smlouvy slouží k tomu, aby si zákazník zboží prohlédnul a vyzkoušel, nikoliv je 14 dní používal. Případné zkoušení by mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě, jak uvádí ČOI https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/. Náš obchod 3 x v zákonné lhůtě bez slova výčitky či snížení vrácené ceny odstoupení vyřídil, i když na snížení ceny dle zákona měl zákonný nárok viz předchozí odkaz. 3 x vznikly obchodu náklady při prodeji z důvodu významného opotřebení strojů. Žádný stroj nevykazoval žádnou výrobní vadu, jak uvádíte. Z těchto důvodů jste byla při 4. objednávce předem upozorněna, že pokud bude stroj opět vrácen tak opotřebený, jako tomu bylo v předchozích případech, tak Vám bude eshop nucen dle platných paragrafů poprvé snížit vrácenou sumu. Informována jste byla ještě před odesláním stroje, protože z dosavadní komunikace byla zřejmá neznalost zákonů. Vy jste na základě této informace sdělila, že si v tom případě přejete objednávku stornovat, což jsme dle Vašeho požadavku učinili a peníze ihned vrátili. Přestože uvádíte, že jste šťastná, že jste si stroj následně objednala jinde, opakovaně nám vyhrožujete poškozováním jména našeho eshopu… Jsme si jisti, že s ohledem na celkové hodnocení spokojenosti 99% od 6682 zákazníků si další případní zákazníci udělají závěr sami.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem vyšívání, přišlo bez rámečku a na e-mail s dotazem jestli bude dodatečné doručen mi nikdo neodepsal

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nás nedoporučujete, ale Vaše hodnocení není objektivní. Když si přečtete popis výrobku, není v něm uvedeno, že by by byl rámeček součástí balení. Ten je třeba samostatně objednat. Na dotaz jsme neodpověděli pouze z toho důvodu, že byl odeslán v sobotu. O víkendu máme zavřeno viz otevírací doba v kontaktech. Pokud máte o rámeček zájem, rádi Vám jej pošleme, když budete reagovat v emailu, který jsme Vám zaslali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Fajn ceny
    • Dlouhá doba dodání!!!

    E-shop je hezky uspořádaný, má velký výběr, příjemné ceny. Co je za mě ale v dnešní době špatně je dlouhá doba dodání. Na objednávku už čekám týden, mezitím mi přišlo X balíčků, objednaných až po tomto…

    Takže zatím netvrdím, že nedoporučuji, věřím, že zboží přijde a bude kvalitní, ale čekání na zásilku je opravdu dlouhé…

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nejste spokojena. Většinu objednávek vyřizujeme tentýž den nebo následující. Vaši objednávku obdrželi v pátek a zásilku jsme odeslali ve středu z toho důvodu, že jste objednala velké množství od jedné položky. Zboží jsme měli skladem, ale v menším množství. Do tří dnů dorazilo zboží od dodavatele a ve středu bylo ihned odesláno. V současné době, kdy je hodně vánočních objednávek a i dodavatelé a dopravci jsou ve skluzu, lze jen těžko vyřídit objednávku při vyšším počtu kusů rychleji i při maximálním úsilí. Bohužel dosáhnout 100%ní spokojenosti je i přes maximální úsilí těžké.

  • Nedoporučuje obchod

    • Podmínky uvedené na Web stránce k dopravě zboží na Slovensko neodpovídají praxi. Viz můj případ.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    nechceme být neuctiví, ale objednat si v zahraničí jeden řemínek v ceně 148,- Kč a očekávat, že bude dopravné zdarma? Nedohledat si na shopu obchodní podmínky do zahraničí příp. neposlat dotaz či nezavolat, jaká bude cena dopravy? Co k tomu říci. Na eshopu máme v obchodních podmínkách pro zahraničí vše jasně uvedeno: https://www.raj-siti.cz/dodaci-podminky-do-zahranici . Pokud chcete levnou dopravu na Slovensko, doporučujeme si objednat zboží na slovenském eshopu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedostatečně aktualizované stránky ve smyslu zásob

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    k Vašemu hodnocení musíme uvést, že jste objednala zipy za výprodejovou cenu, které skladem byly, ale ne v požadovaném množství. Proto jsou také nápadně označeny jako výprodej do vyprodání zásob. Mrzí nás, že jsme nemohli vyhovět. S pozdravem Ráj šití.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Paní , velmi příjemná, hned druhý den zavolala s omluvou, že produkt nemají
    • Produkt není dostupný navzdory webové nabídce

    Hodnotím nehodnotitelné, nebož jsme nic neměl možnost uhradit a vyzkoušet, hodnotím jen proto, abyste na mě nezapomněli. Šicí stroj mi stačí do 15. července mít doma :-).
    Děkuji.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, moc nás to mrzí, ale někdy se sejde více objednávek na jeden produkt a kus ve stejnou chvíli. Uděláme maximum, abyste byl spokojen. Váš Ráj šití.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprofesionalní přístup arogance neochota

    Reakce obchodu Ráj šití

    Zákaznice moc dobře ví, že žádá, na co nemá ze zákona nárok. A na základě toho dá ještě negativní hodnocení...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo odesláno včas, ale objednávka nebyla kompletní. Fakturu jsem musela urgovat, byla mi zaslána cizí. Jinak web je přehledný i se srozumitelnými popisky jednotlivých výrobků.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    omlouváme se za problémy. Objednávka z 28.12. byla vyřizována v prvních dnech měsíce ledna, kdy probíhaly inventury a dovolené. Faktury rozesílá automat a chyba byla odstraněna tentýž den, rovněž souvisela s přelomem roku. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno 26.9 a do teď nemám zboží. Z obchodu žádné info. Kdybych se sama neozvala a nepidila se co se deje, nikdo by se mi sam neozval. Dozvedela jsem se ze zboží nemá ani dodavatel. Jedina jejich nabydka byla model o dost dražší. Žádné že by třeba vratili penize. Jelikož ale pristroj potrebuji, tak nezbylo nez souhlasit.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    dle naší evidence jste zboží objednala v sobotu 26.9. večer a my jsme Vás kontaktovali hned první následující pracovní den 29.9., kdy jsme Vás informovali, že zboží není dostupné a že ani dodavatel neví, kdy bude. Při vytvoření objednávky byla u zboží uvedena dostupnost "více než týden", což je lhůta, kdy dodání je delší než za týden a není známo, kdy bude viz obch. podmínky. Dne 29.9. jste nám objednávku potvrdila a sdělila, že budete čekat, že jiný model nechcete. Není tedy pravda, že jsme měsíc nereagovali. Každopádně nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží mi došlo poškozené.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    to nás mrzí, že zboží došlo poškozené a že nejste spokojená. Bohužel jsme nedostali ani od Vás ani od dopravce žádnou informaci o poškození, proto jsme neměli šanci záležitost řešit k Vaší spokojenosti.