Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Báječné sliby
    • Po platbě předem následuje ignorace
    • Sliby, sliby, sliby

    Objednám li dvě věci a zaplatím je, neznamená to, že chci jednu a druhou až někdy. Po Vašem telefonátu, že patka není jsme se dohodli, že bude do týdne. Známá objednala totéž čtyři dny po mě a už má doma obojí. Divné že? Kdybych se neozval, tak ani nevím na čem sem.
    Děkuji toto byl první a zároveň poslední nákup.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    máte pravdu, omylem byla chybějící patka vyskladněna na následující objednávku. Omlouváme se! Patku od nás dostanete zdarma. Pošlete nám prosím mailem číslo účtu a my Vám za ni vrátíme peníze. Nebo si můžete vybrat galanterii ve stejné hodnotě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to neseriozne, niečo ponúkať a potom zrušiť dodanie tovaru.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    pokud si zákazník do zahraničí objedná drobnost, cena za dopravu a zahraniční bankovní poplatky často převýší cenu zboží, natož obchodní marži. U takových objednávek do zahraničí má obchod podle obch. podmínek právo zrušit objednávku. Proto jsme zákazníkovi doporučili jiný obchod na Slovensku, který má zboží za pro něj levnějších podmínek. Avšak zákazník naše chování považuje za neseriozní...

  • Nedoporučuje obchod

    neni funkčni

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, děkujeme za reakci, ale nevíme, co není funkční. Eshop, stránky nebo něco jiného?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Manželka chtěla k novému stroji Brother obrubovací patku, měla jí na starém stroji. Koupil jsem jí patku Texi. Připadalo jí, že ten okraj je hodně úzký. Zeptal jsem se na to obchodu. Nic neříkající odpověď, má se používat originální příslušenství. Objednal jsem pro klid v rodině original patku NF002. Máme tedy teď dvě patky, Texi a NF002, které mají šířku obroubení stejnou.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    pokud by byl Váš dotaz koncipován tak, jak uvádíte, dostalo by se Vám jiné odpovědi. Dotázal jste se mailem s nekonkretizovaným požadavkem. S odvoláním tedy na Váš mail a na naši odpověď na něj. Reagovali jsme adekvátně a vysvětlili Vám, k čemu se daná patka hodí, na jaké materily apod., s dalšími upřesněními. K Vašemu nákupu a volbě jste došel z jiného přesvědčení než našeho, jak sám i uvádíte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka sice dorazila bleskově, avšak byl v ní olej do šicího stroje zabalený do sáčku a vyteklý do celé obálky s ostatním zbožím. Osobně bych nezasílala produkty, se kterými už mám jako prodejce špatnou zkušenost a neriskovala poškození celé zásilky pro klienta. Navíc už z tak malého balení zbyla půlka, kterou jsem zaplatila. :(

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, zatím jsme špatnou zkušenost nezaznamenali, nedostali podobnou zpětnou vazbu. Děkujeme za připomínku. Měla jste volat naše reklamační oddělení k vyřízení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZA SOUČÁSTKU, KTERÁ MĚŘÍ 2 CM A BYLA DORUČENA V OBÁLCE SI OBCHOD NAÚČTOVAL 120,- KČ JAKO ZA BALÍK.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, je to tím, že jste tento typ dopravy za sazbu 120,- Kč sama dobrovolně zvolila a odsouhlasila obchodní podmínky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi balík do zásilkovny.Poslali to v originál krabici jen omotané folií.Dnes jsem to otevřela a byla jsem v ŠOKU.Z boku krabice roztržená,pod ní veliká díra vytrhaného polystyrenu a z toho koukal ven kus šicího stroje.V PPL ani v zásilkovně to udělat nemohli,protože to nebylo poničené zvenku.Měl to být dárek pro mou dceru.Jsem velice zklamaná a naštvaná.Takže za mě tenhle obchod už nikdy více.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    musíme se proti negativnímu komentáři ohradit, protože Zásilkovnu nepoužíváme. To znamená, že píšete negativní komentář jinému prodejci.

  • Nedoporučuje obchod

    • Při zvolení platby převodem, nepřišla faktura na mail, nikdo se neozval, nic nepřišlo. Nakoupila jsem jinde.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    po dokončení objednávky automat zašle potvrzení objednávky, podklady k platbě. Některým zákazníkům bohužel skočí tento email do spamu, což byl asi Váš případ, podívejte se do Vašeho mailu. Následně jsme Vám zaslali sms na Vámi zadaný telefon, že můžete zboží zaplatit, bez reakce z Vaší strany. Mrzí nás, že komunikace pro Vás nebyla dostačující, ale nejsme schopni zajistit fungování mailové adresy třetích stran a funkčnost telefonu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena dopravy

    Reakce obchodu Ráj šití

    Cena dopravy je dána smluvními podmínkami třetí strany, dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá komunikace
    • má v nabídce zboží, které se při následné komunikaci dle prodejce již několik let nevyrábí!

    pro mne nedůvěryhodné

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dopravu

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,
    mrzí nás, že neodlišujete služby obchodu a dopravce. Bohužel za lidskou chybu 1 řidiče opravdu nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Široký výběr
    • Na dotaz ohledně zboží nikdo nereagoval
    • Zboží dorazilo, ale není funkční - nůž do Overlocku nepasuje i když je to uvedeno přesně na ten co mám.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, Váš mailový dotaz k nám opravdu nedorazil. Pokoušeli jsme se Vás kontaktovat i telefonicky. V dnešní době spamů to není neobvyklé. Škoda, že jste se neozvala ještě jednou mailem nebo případně telefonicky. Mohla byste se přesvědčit o našich službách. Jsme ochotni Váš problém ihned řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží dorazilo s vadou, řešení zdlouhavé, dosud nemám ani peníze ani stroj. Chtějí dát opravovaný stroj-overlock, za cenu nového produktu i když nový jsem uhradila. Nedoporučuji zde nakupovat na IČO!

    Nedoporučuji nakupovat na IČO, řešení zdlouhavé, v podstatě nadiktované podmínky. Pokud je zboží s vadou, která není vina nakupujícího , má být minimálně vyměněno. Záruční lhůta má správně běžet ode dne uvedení do provozu. U jejich produktů pro nakupující na IČO, dle jejich tichých podmínek, začíná běžet záruční lhůta již při zabalení produktu. Nemám ani bezvadný nový produkt, který jsem uhradila, ani peníze.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, obchodní podmínky jsou v souladu s platnými zákony, stejně tak záruční lhůta, která začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem bez ohledu na skutečnost, zda byl nákup na IČO nebo ne.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zadne
    • pokud byste chteli vratit zbozi ve 14tideni lhute, nedozvite se ani pribliznou castku kolik by Vam vratily za zbozi zpet, pokud tedy nevratit stroj novy, ale nevim proc by nekdo vracel neco,co nevyzkousel.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, pokud nevíme, v jakém stavu je stroj, jak máme nacenit vrácení? Stav strojů bývá velice rozdílný. Hodnocení vyplývá z neznalosti problematiky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím,klikla jsem na něj náhodně
    • předražené jehly a nitě,vy máte nitě 5000návin za 75kč a poté jsem našla jiné stránky a zbytek jsem doobjednala za 35kč a také 5000návin.

    Byla jsem naštvaná za ty nitě a měla jsem chut je vrátit,ale to by mě stálo ještě další výdaje,tak se to nechala radši vyšumět.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den,nitě jsou různé kvality a výrobců a nelze srovnávat jen podle ceny. Navíc u overlocku je velmi důležitá kvalita nití, jinak budete mít problémy se šitím. Jehly jsou speciální a nejsou drahé. Ostatní zákazníci hodnotí naše ceny dlouhodobě jako velmi výhodné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nasla jsem tady idealni sici stroj za supper cenu. Ale zbozi mi nedodali, pry uz neni na sklade. Nabizeli mi aktivne jinej stroj za stejnou cenu, ale ten byl nizsi kvality. Byla jsem zklamana, a nakoupila v jinem obchode.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, požadovaný stroj byl právě vyprodán z vánočních zásob. Když ani zastoupení Singer nemá stroj skladem a neví, kdy přijde, těžko to můžeme my ovlivnit. Nabídnutý naprosto stejný stroj s jiným designem nebyl nižší kvality. Chtěli jsme jen pomoci a otevřeně s Vámi komunikovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace zadna!! Pokud chcete vratit zbozi tak vam zdeli ze nemate narok!! To vse pouze prostr.mailu protoze telefon nefunguje!! Z me strany rozhodne nedoporucuji nakup i pitome jehly na siti!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, pokud jste uzavřela smlouvu za podmínek, které neumožňují odstoupit od smlouvy, nemůžete toto požadovat. To není chyba obchodu ale neznalost zákonů a následné bezdůvodné osočování obchodu. Telefony máme funkční.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží a vybral způsob platby na dobírku poštou a z obchodu mi zaslali požadavek na platbu předem ,s čímž nesouhlasím a myslím si že poplatek je dostatečně vysoký aby pokryl všechny potřebné kroky tak aby zákazník obdržel zboží včas a v pořádku.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, zkontrolovali jsme Vaši objednávku. Při jejím zadávání jste zvolil platbu předem bankovním převodem, nikoliv dobírku. Prosím podívejte se na ni. Proč bychom Vás nutili k platbě předem? Dobírky běžně vyřizujeme. Obraťte se na obchod a požádejte o změnu platby.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - objednávku ověřují telefonicky (není to eshop, ale obchod s webovou stránkou)
    • - nelze platit kartou
    • - používají PPL

    - pouze pokud nechcete platit kartou nebo vám nevadí děsivá kvalita služeb PPL

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, bohužel jste měl jako jediný zákazník smůlu, co pamatujeme, že řidič PPL dorazil s nefunkčním terminálem. Není pravda, že není možno platit kartou. Jedná se o výjimku, služby PPL fungují z 99% velmi dobře a zákazníci jsou spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pohodlí, vše ostatní v pohodě, kromě neověřené kvality
    • neodzkoušené produkty

    Poslali jste mi šmejd který nefunguje. Je ve stavu reklamace.

    Reakce obchodu Ráj šití

    Dobrý den, litujeme, to se občas stane, že dojde k reklamaci u zboží bez ohledu na cenu a značku. Není to naše chyba, ale výroby. Mrzí nás vzniklé problémy a řešíme to přednostně.