Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem si objednala.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi se omlouváme za přehmat ve skladu, který vznikl neúmyslně z důvodu dlouhodobého přetížení personálu ve skladu. Více než měsíc pracují všichni naši zaměstnanci v prodloužených směnách a někdy i o víkendech. Správné jehly Vám pošleme poštou.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
Neobtěžovali se mi sdělit, že jedno z objednaného zboží přijde již rozdělané (jednalo se o zavírací špendlíky a krabička byla rozlepená, jako již používaná, zda tam byl správný počet - 150 ks, jsem nepřepočítávala).
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
bohužel takto jsme obdrželi zboží již od dodavatele. Množství jsme zkontrolovali, je v pořádku. Předpokládali jsme, že obal, který nelze po rozbalení používat pro úschovu špendlíků, nebudete na závadu, když bude zalepený izolepou. Za to se omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
- ani po týdnu mi nepřišlo potvrzení předem zaplacené objednávky která byla skladem, komunikace obchodu (telefon, email, facebook) žádná. Až po stornování objednávky jsem dostala potvrzení storna a naštěstí mi již vrátili peníze zpět na účet.
Reakce obchodu Ráj šití
Omlouváme se, ale počet objednávek se díky pandemii během několika dnů znásobil tak, že byl a stále je mnohonásobně větší než ve vánočním období. Byli a jsme zahlceni tisíci objednávek a mailů, obraty některých položek dosáhly během pár dní vyšších čísel než za celý rok. Kapacita našeho eshopu na toto nemohla být připravena, stejně jako ostatní firmy v republice a ve světě nejsou na koronavirus připraveny. Dodavatelé jsou v karanténě, závazně potvrzené zboží nedorazilo na sklad, dopravci kolabují, kamiony stojí na hranicích a ale někteří zákazníci kvalitu služeb měří stále stejným "metrem". Velmi nás to mrzí, protože pracujeme již třetí týden 12 hod. denně vč. víkendů zatímco národ řeší, co dělat v volném čase, když už mají vše uklizeno. Mrzí nás, že jsme nemohli vyhovět a poskytnout takové služby, jako obvykle. Více info zde https://www.raj-siti.cz/koronavir-mimoradny-stav .
-
Nedoporučuje obchod
nesplnili požadavek i když jsem je upozornila na nutnost. Při šití roušek mně vyhořel pedál vč. šňůry. Zdůvodnění - je korona virus.
Reakce obchodu Ráj šití
Litujeme, že jsme nemohli vyhovět. Ale pokud je zájem o pedály a šňůry ze dne na den větší než je prodej za rok, nemůže být obchod na takovou poptávku připraven. Nebyli na to připraveni ani naši dodavatelé v ČR ani v zahraničí, stále díly na staré stroje nemají. Celý národ začal šít a potřeboval pedály a šnůry a nitě. Na koronavirus nebyla připravena žádná firma, řada firem raději zavřela provoz. Děkujeme za pochopení.
-
Nedoporučuje obchod
Je škoda, že inzerujete něco, co nemůžete dodat. Chápu, že se jedná o výjimečný stav a zřejmě nebyl včas web upraven. Takže jsem v klidu, ale netuším, jestli se k webu v budoucnu vrátím.
Reakce obchodu Ráj šití
Velmi nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět, ale počty objednávek se znásobily natolik, že nebylo možné se na takovou situaci připravit. Náš personál pracuje nepřetržitě 14 dní bez víkendů 12 hod. denně, dodavatelé nedodávají potvrzené objednávky, někteří dodavatelé jsou v karanténě, zahraniční dodavatelé taktéž. Není proto možné vyřizovat objednávky v dříve běžných termínech. Děkujeme za pochopení.
-
Nedoporučuje obchod
Je pravda ze je mimoriadny stav ale tento obchod neodporucujem. Objednal som tam sijaci stroj singerku no penize si stahli po 7 dni mi prislo ze stroj nemaju. Komunikacia ziadna.Su lepsie obchody ktore su ochotne pracovat na 100% aj v tejto mimoriadnej situácii
Reakce obchodu Ráj šití
Vážená paní, pane,
děkujeme za Vaši objednávku. Objednávka nebyla vyřízena z důvodu pandemie koronaviru, náhlého zvýšení poptávky atd.
Dodavatelé přestali standardně fungovat, někteří se ocitli v karanténě. Řada dodavatelů nedodala potvrzené zboží. Někteří dodavatelé zavřeli. Do potíží se dostali dopravci. Došlo ke zpoždění kamionů se zbožím na hranicích aj.
O mimořádném stavu průběžně zákazníky dlouhodobě informujeme na našich stránkách: https://www.raj-siti.cz/koronavir-mimoradny-stav.
Peníze jsme si "nestáhli", pokud, tak ty jste poslal Vy, provedl platbu. Ty Vám budou zcela jistě a s radostí vráceny.
Zvýšený zájem o šicí stroje, náhradní díly, a galanterii mnohonásobně!!! vyšší než obvykle, výše uvedené, vedlo k výpadkům a zpožděním, omezení prostoru a forem pro komunikaci aatd.
Pracujeme v oslabeném týmu permanentně posledních více než 14 dní, 12 hodin denně, nepřetržitě, i o víkendech.
Vážíme si těch, kteří v tomto čase šijí roušky a jinak pomáhají.
Přiznáváme, na pandemii nebyl Ráj šití jako eshop ani tým připraven. Ale denně vidíme ve zprávách, že na pandemii nebyla připravena žádná země ani firma, nikdo. I velké renomované firmy zavřely své provozy.
Pokud Vás však někdo uspokojil na 100% :-), tak Vám i jim to přejeme.
Nás osobně velmi mrzí, že jsme nemohli k 100% spokojenosti vyřídit řadu objednávek našich zákazníků.
Obzvlášť když víme, že šijí roušky! Mimořádná krizová situace mj. znamená, že nelze měřit stejným nebo standardním metrem, jako za běžné situace.
Děkujeme za pochopení zákazníkům, kteří situaci vidí objektivně a nezlobí se na nás.
Všem přejeme pevné zdraví. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Neuvěřitelně dlouhá doba dodání, v zásilce chybějící 4 cívky
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi se omlouváme, ale díky koronaviru jsme během jednoho dne začali dostávat denně místo desítek objednávek a dotazů několik set objednávek a dotazů. A množství denně narůstalo se zájmem šít roušky. Kapacitně nebylo možné tento nárůst zvládnout ke spokojenosti zákazníků tak, jak jsme v našem eshopu zvyklí. Na koronavirus nebyl připraven nikdo, ani naše společnost. Některé jiné společnosti raději zavřely provoz. Mrzí nás, že jsme nemohli reagovat k Vaší spokojenosti. Pokud v sadě chyběly 4 cívky chybou našeho dodavatele, tak Vám je dopošleme poštou. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Uváďeli zboží skladem, nechali si ho zaplatit a po týdnu mi napsali, že požadované zboží nemají
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
bohužel eshop nebyl připraven na pandemii a nárůst objednávek o stovky procent. V jednu minutu vytvářelo objednávky více uživatelů a tak přišlo více objednávek na 1 ks. Víme, že se stejným problémem se potýkají i jiné eshopy. Nikdo ve světě nebyl připraven na pandemii a ani my jsme nemohli očekávat během jednoho dne nárůst objednávek a dotazů na tisíce. Mrzí nás, že jsme nemohli vyhovět. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- nekomunikace, nikdo nebere telefony, nereaguje na emaily
objednávku jsem zrušila 2x emailem, několikrát jsem telefonovala, nikdo nebral, objednávka přesto byla doručena
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi se omlouváme, ale díky koronaviru jsme během jednoho dne začali dostávat denně místo desítek objednávek a dotazů několik set objednávek a dotazů. A množství denně narůstalo se zájmem šít roušky. Kapacitně nebylo možné tento nárůst zvládnout ke spokojenosti zákazníků tak, jak jsme v našem eshopu zvyklí, zvedat telefony, reagovat na maily atd. Situaci jsme řešili i za cenu toho, že bude někdy zboží odesláno a vráceno, nepřevzato, prostě krizově, se snížením činností, které lze provádět v běžném provozu, ale v krizovém musí jít bohužel stranou. Na koronavirus nebyl připraven nikdo, ani naše společnost, nikdo. Některé jiné společnosti raději zavřely provoz. Mrzí nás, že jsme nemohli reagovat k Vaší spokojenosti.Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Objednané 2 šicí stroje. Zaplacené předem. Dorazil 1 šicí stroj. Není možné se telefonicky spojit, nikdo nezvedá zveřejněný telefon. Včera jsem psal reklamaci po e-mailu...
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi se omlouváme, ale díky koronaviru jsme během jednoho dne začali dostávat denně místo desítek objednávek a dotazů několik set objednávek a dotazů. A množství denně narůstalo se zájmem šít roušky. Kapacitně nebylo možné tento nárůst zvládnout ke spokojenosti zákazníků tak, jak jsme v našem eshopu zvyklí. Na koronavirus nebyl připraven nikdo, ani naše společnost, nikdo. Některé jiné společnosti raději zavřely provoz. Mrzí nás, že jsme nemohli reagovat k Vaší spokojenosti. Zákazníky jsme průběžně informovali o krizové situaci na našich stránkách: https://www.raj-siti.cz/koronavir-mimoradny-stav a řada z nich situaci pochopila jako skutečně vyjímečnou. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod bohuzel nekomunikoval, ani tel ani emailem. A ani nereagoval na storno.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi se omlouváme, ale díky koronaviru jsme během jednoho dne začali dostávat denně místo desítek objednávek a dotazů několik set objednávek a dotazů. A množství denně narůstalo se zájmem šít roušky. Kapacitně nebylo možné tento nárůst zvládnout ke spokojenosti zákazníků tak, jak jsme v našem eshopu zvyklí. Na koronavirus nebyl připraven nikdo, ani naše společnost, nikdo. Některé jiné společnosti raději zavřely provoz. Mrzí nás, že jsme nemohli reagovat k Vaší spokojenosti. Zákazníky jsme průběžně informovali o krizové situaci na našich stránkách: https://www.raj-siti.cz/koronavir-mimoradny-stav a řada z nich situaci pochopila jako skutečně vyjímečnou. -
Nedoporučuje obchod
i přes telefonicky dohodnutý doplatek na jiné zboží žádné nebylo dodáno a objednávka byla stornována
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi se omlouváme. Zájem o stroje a galanterii je více než 10-ti násobný, mnohem větší než o vánocích. Na tuto situaci jsme nebyli a nemohli být připraveni ani my, ani naši dodavatelé. Dodavatel nám i přes potvrzenou objednávku stroj nedodal. Mrzí nás, že jsme nemohli vyhovět. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání.
Reakce obchodu Ráj šití
Vážená paní, pane,
děkujeme za Vaši objednávku. Objednávka nebyla dlouho vyřízena z důvodu pandemie koronaviru, náhlého zvýšení poptávky atd.
Dodavatelé přestali standardně fungovat, někteří se ocitli v karanténě. Řada dodavatelů nedodala potvrzené zboží. Někteří dodavatelé zavřeli. Do potíží se dostali dopravci. Došlo ke zpoždění kamionů se zbožím na hranicích aj.
O mimořádném stavu průběžně zákazníky dlouhodobě informujeme na našich stránkách: https://www.raj-siti.cz/koronavir-mimoradny-stav .
Zvýšený zájem o šicí stroje, náhradní díly, a galanterii mnohonásobně!!! vyšší než obvykle, výše uvedené, vedlo k výpadkům a zpožděním. Pracujeme v oslabeném týmu permanentně posledních více než 14 dní, 12 hodin denně, nepřetržitě, i o víkendech. Vážíme si těch, kteří v tomto čase šijí roušky a jinak pomáhají.
Přiznáváme, na pandemii nebyl Ráj šití jako eshop ani tým připraven. Ale denně vidíme ve zprávách, že na pandemii nebyla připravena žádná země ani firma, nikdo. I velké renomované firmy zavřely své provozy. Přesto nás velmi mrzí, že jsme nemohli k 100% spokojenosti vyřídit řadu objednávek našich zákazníků. Obzvlášť když víme, že šijí roušky!
Mimořádná krizová situace mj. znamená, že nelze měřit stejným metrem, jako za běžné situace.
Děkujeme za pochopení zákazníkům, kteří situaci vidí objektivně a nezlobí se na nás.
Všem přejeme pevné zdraví. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel , obchod mi nedokázal vyhovět a objednávku zrušil.
Reakce obchodu Ráj šití
Vážená paní, pane,
děkujeme za Vaši objednávku. Objednávka byla stornována z důvodu pandemie koronaviru. Co to znamená? Nefungují dodavatelé – někteří jsou v karanténě, proto zboží nedodávají. Řada dodavatelů nedodala potvrzené zboží. Nemají stroje a galanterii a neví, kdy ho z Asie dostanou. I v Asii je také koronavirus. Někteří dodavatelé prostě zavřeli, vypnuli eshopy a přestali komunikovat. Nefungují dopravci tak jako dřív: kamiony se zbožím na hranicích mají velké zpoždění, někteří zahraniční dodavatelé nás informují, že zastavili dodávky do zahraničí. O tomto mimořádném stavu zákazníky informujeme na našich stránkách: https://www.raj-siti.cz/koronavir-mimoradny-stav .
Ráj šití se ještě nevzdal a nezavřel před veřejností, přestože by to bylo pro nás nejjednodušší. K tomu všemu je zájem o šicí stroje a galanterii mnohonásobně!!! vyšší než obvykle. Pracujeme z důvodu nemocí v oslabeném týmu 12 hodin denně, nepřetržitě, i o víkendech, přestože slyšíme, že se lidé doma nudí nebo uklízí. Vážíme si těch, kteří v tomto čase šijí roušky a jinak pomáhají.
Přiznáváme, na pandemii nebyl Ráj šití jako eshop ani tým připraven. Ale denně vidíme ve zprávách, že na pandemii nebyla připravena žádná země ani firma. I velké renomované firmy zavřely své provozy. Přesto nás velmi mrzí, že jsme nemohli vyřídit řadu objednávek ke spokojenosti zákazníků. Obzvlášť když víme, že šijí roušky!
Mimořádná krizová situace mj. znamená, že nelze měřit stejným metrem, jako za běžné situace.
Děkujeme za pochopení zákazníkům, kteří situaci vidí objektivně a nezlobí se na nás.
Všem přejeme pevné zdraví. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Navlekac se mi rozbil asi po 3 týdnech.... Bylo mi zdeleno že se na něj nevztahuje záruka a navíc že pro každé závadě musím stroj odeslat na opravu.... No tohle vědět tak si stroj rozhodně neobjednam......
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojená. Ale pokud si kterýkoliv zákazník neúmyslně poškodí aut. navlékač jehly, tak to není na záruku u žádné značky u žádného šicího stroje. Bohužel si jej nemůžete opravit sama. To nemůže změnit ani negativní hodnocení prodejce, který za uvedenou skutečnost nenese vinu a nemůže situaci ovlivnit. Když nám stroj zašlete, opravíme Vám navlékač poprvé zdarma a vysvětlíme, jak se vyhnout opakovanému poškození. -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si krejčovskou pannu, byl u ní viditelně podélně prasklý podstavec. Vzhledem k tomu, že do té samé krabice byly přidány další věci, musel na to člověk, který zakázku balil, přijít a stejně to poslali.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
mrzí nás, pokud jste dostala poškozené zboží. V tom případě nás kontaktujte a my Vám na naše náklady zboží vyměníme za bezvadné. Pokud tam vkládá logistika zboží, tak panu a podstavec nevybaluje. Proto Vám bylo neúmyslně odesláno vadné zboží. Věřte, že i nás trápí zbytečné problémy, které nám vzniknou, když nám dodavatel dodá poškozené zboží. Bohužel nelze každý kus vybalovat a kontrolovat. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Setkala jsem se s arogantním mužem, měl problém stroj rozbalit a předvést. Místo toho mi vysvětloval že v Hornbachu mu vrtačku taky nepředvedou.
- Že jsem stroj koupila je zásluha příjemné paní, která mi šicí stroj bez problémů a zbytečných keců předvedla.
- V RÁJI! šití jsem nakupovala naposledy.
- Nedoporučím ho ani svým známým.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
pokud nebyla reakce personálu v pořádku, tak se omlouváme. Mrzí nás to, pokud došlo k takovéto situaci z důvodu předvánočnímu přetížení. Z recenzí ostatních zákazníků je zřejmé, že to u nás není obvyklé. -
Nedoporučuje obchod
- Vše došlo vpořádku
- Vůbec nevědí co prodávají. Po telefonu jsem se rozhodoval, zda jako startovací nitě koupím bílé, nebo černé. Padlo rozhodnutí na bílé. Jaké bylo překvapení, když v balení bylo po dvou sadách bílých nití (2x4 špulky). Jedna sada je totiž součástí dodávky. Tak jsem z toho množství bílé trochu rozpačitý.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce u stroje nitě jako dárek nejsou, chyba nebyla u prodejce, ten věděl, co prodává a správně Vám nitě nabídl. Z důvodu nemoci byl ve skladu zástup a ten omylem vložil v náš neprospěch nitě 2x, takže jedny máte zdarma :-). -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Dokud nic nepotřebujete, chlubí se podporou, nabídkami služeb a vše je pozitivní.
- Velký sortiment strojů a příslušenství, mnohé skladem.
- U stroje byla možnost vyzkoušení, předvedení s nutností se objednat. Stejně přijdete a v našem případě stroj nebyl nachystán. Na stroj si nemůžete sáhnout, nemohou se použít vaše nitě ani látky (nařízení vedení). A v našem případě byl stroj rozladěný (svalí vinu na zákazníky, kteří chodí kolem vystavených stojů), nevyužila příležitost nám ukázat nastavení, prostě nám ukázku nedoukázala. A celkově ukázka nestojí za cestu, to samé získáte shlédnutím videa.
- Na stránkách stroje se chlubí stehy, při ukázce vám ukážou stehy jen na jejich látce, nitích. Nikde nejste varováni, že stehy využijete jen za ideálních podmínek. Až když jsme strávili x hodin zkoušením, tak nám v telefonu řekli, že ty nabízené stehy mají omezení: nelze sešít overlockem a pak následně prošít coverlockem. Nelze mít na jedné straně stehu víc látek než na druhé. A celkově nastavíte stroj pro jednu látku, vezmete látku jen o trošku jinou (maličko pružnější úplet) a musíte nastavovat znovu. To vše se člověk dozví až zkoušením, ani na předvedení není informován.
- Stroj jsme se rozhodli vrátit cca během týdne. Při vrácení stroje jsme poznali druhou stranu jejich komunikace. Nepříjemní, podezíraví. Chtěli si naúčtovat náklady s opětovným uvedením stroje do prodeje (prý musí odeslat do servisu), neudělali to až poté, co jsme jim svůj právní názor sdělili e-mailem a nevyloučili využití profesionálních právních služeb na svou ochranu.
- Tento coverlock byl třetím strojem, který jsme u nich koupili a pravděpodobně i posledním. S předchozími dvěma jsme neměli žádný problém, nepotřebovali jejich služby. A když jsme jejich služby využili, zklamali.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
náš pohled na uvedený obchodní případ je jiný. Bohužel spokojenost 100% zákazníků nelze zajistit. Někdy se prostě představy zákazníků liší. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Ale těší nás hodnocení od 4393 zákazníků k dnešnímu dni s výsledným hodnocením spokojenosti 99%. Věříme, že zákazníci si udělají závěr sami, koneckonců k tomu i tento server slouží. -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace s obchodem, zboží nemám.
Reakce obchodu Ráj šití
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyla spokojena. V evidenci vidíme, že jsme se Vám nemohli dovolat. Omlouváme se za vzniklé problémy.