Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlé dodání zboží. Skvělá cena.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Spolehlivé jednání
-
Doporučuje obchod
vše v pohodě
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Super cena
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Super ceny, velký výběr zboží
- Delší doba dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přijde přesně to, co si objednáte.
- Až po upozornění , že to trvá , mi byla zásilka posléze zaslána.
Ale jo, vcelku dobré .
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- přišel jsem o peníze
- pokud vám dorazí vadné zboží, které nemůžete vrátit, nevidím žádnou výhodu tohoto obchodu
Zakoupen snímač množství protékajícího vzdchu ESEN SKV 07SKV087. Bohužel dával nesprávné informace řídící jednotce, vůz cukal a měl snížený výkon. Udělal jsem zde tedy druhou objednávku a zakoupil originál snímač BOSCH 0 281 002 619. Ten funguje zcela bez problému. Chtěl jsem proto vadný snímač ESEN z první objednávky vrátit v rámci 14 dní od koupi. To mi bylo sděleno, že není možné a je nutné ho reklamovat. Postupoval jsem tedy podle pokynů, přiložil graf hodnot z diagnostiky, popsal problém do reklamačního protokolu. Montáž byla prováděna s odpojenou kostrou vozu, svorkovnici nelze vzhledem k tvaru zapojit opačně. Snímač je pevně uložen v plastovém těle a nehrozí tedy riziko mechanického poškození jako např. u žárovky. Montáž byla provedena totožně i se snímačem BOSCH, který funguje. Vše bylo srozumitelně zdůvodněné, že chyba je u výrobce snímače ESEN, nikoliv v montáži.
Přesto se reklamací ani nezabývali, protože jsem nezaplatil servisu za montáž a tudíž nedoložil fakturu o montáži. Proč mám já vynakládat zbytečné náklady na servis, když nejsem žádný kuchařský neumětel, mám na to školu a servisuji si vůz sám? Proč vyžadují doklad, který není pro reklamaci důležitý a ani ho po mě dle občasnského zákoníku vyžadovat nemohou? Ano, mají to ve svých obchodních podmínkách, ale zákoník práce je jim nadřazen. Měli by oni doložit, že problém byl ve špatné montáži nebo se reklamací alespoň zabývat. Pokud reklamuji základní desku z PC, zdroj aj., taky po mně nikdo nechce žádný doklad o montáži, výrobce součástku otestuje a vyjádří se. Je to jako bych reklamoval nefunkční lednici a reklamaci neuznali, protože je poškrábaná. Čistě soukromá osoba zde nemůže zboží vrátit ani reklamovat. Jednají v rozporu s občanským zákoníkem. Věcí se budu ještě zabývat s právníkem, ačkoliv se jedná o necelou tisívku, jde o princip. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- přišel jsem o peníze
- pokud vám dojde vadné zboží, které nemůžete vrátit, žádnou výhodu obchodu nevidím
Zakoupen snímač množství protékajícího vzdchu ESEN SKV 07SKV087. Bohužel dával nesprávné informace řídící jednotce, vůz cukal a měl snížený výkon. Udělal jsem zde tedy druhou objednávku a zakoupil originál snímač BOSCH 0 281 002 619. Ten funguje zcela bez problému. Chtěl jsem proto vadný snímač ESEN z první objednávky vrátit v rámci 14 dní od koupi. To mi bylo sděleno, že není možné a je nutné ho reklamovat. Postupoval jsem tedy podle pokynů, přiložil graf hodnot z diagnostiky, popsal problém do reklamačního protokolu. Montáž byla prováděna s odpojenou kostrou vozu, svorkovnici nelze vzhledem k tvaru zapojit opačně. Snímač je pevně uložen v plastovém těle a nehrozí tedy riziko mechanického poškození jako např. u žárovky. Montáž byla provedena totožně i se snímačem BOSCH, který funguje. Vše bylo srozumitelně zdůvodněné, že chyba je u výrobce snímače ESEN, nikoliv v montáži.
Přesto se reklamací ani nezabývali, protože jsem nezaplatil servisu za montáž a tudíž nedoložil fakturu o montáži. Proč mám já vynakládat zbytečné náklady na servis, když nejsem žádný kuchařský neumětel, mám na to školu a servisuji si vůz sám? Proč vyžadují doklad, který není pro reklamaci důležitý a ani ho po mě dle občasnského zákoníku vyžadovat nemohou? Ano, mají to ve svých obchodních podmínkách, ale zákoník práce je jim nadřazen. Měli by oni doložit, že problém byl ve špatné montáži nebo se reklamací alespoň zabývat. Pokud reklamuji základní desku z PC, zdroj aj., taky po mně nikdo nechce žádný doklad o montáži, výrobce součástku otestuje a vyjádří se. Je to jako bych reklamoval nefunkční lednici a reklamaci neuznali, protože je poškrábaná. Čistě soukromá osoba zde nemůže zboží vrátit ani reklamovat. Jednají v rozporu s občanským zákoníkem. Věcí se budu ještě zabývat s právníkem, ačkoliv se jedná o necelou tisívku, jde o princip. -
Doporučuje obchod
- Vyborný obchod, doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Spokojenost ,dobrá komunikace
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Spokojenost
-
Doporučuje obchod
Dobrá cena produktu...
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- přehlednost
- široká nabídka
- cenová politiky
Vracím se pravidelně, a hodlám v tom pokračovat
-
Doporučuje obchod
vše ok
-
Doporučuje obchod
- Dobré ceny, rychlost dodání.
-
Doporučuje obchod
- -přehlednost stránek
- -rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
Příznivé ceny a mají zboží (specifická kapalina do japonských vozů) které jinde většinou nemají
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dobré zboží,dobré ceny,rychlé dodání,max.spokojenost
- Nic
Doporučuji tento obchod k nákupům.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Perfektně zabaleno