Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhe dodani, trvalo jim 4 dny nez bylo odeslano zbozi o velikosti cca 5x5cm, jeste ze alespon funguje zasilkovna podle ocekavani zakaznika.
    A navic, kdyz jsem se zeptal na imformace o zbozi, cekal jsem TYDEN na odpoved.

    Reakce obchodu 1nakup.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, ale mrzí mě toto negativní ba nefér hodnocení. Objednávku jste si udělal v pátek 25.10. v 18:15 hod. Jelikož po víkendu byl v pondělí 28.10. státní svátek, byla Vaše objednávka vyřízena v nejkratším možném termínu a to hned první pracovní den 29.10..
    Ani nakonec nevím zda opravdu tato recenze patří nám, protože od nás jste rozhodně neobdržel zásilku 5x5cm, protože u nás jste si zakoupil 55ks žhavících hlav.
    prvninakup.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Absolutně žádné informace, nemáte sledování, přijde email o vyřízení, následně přijde email o zrušení.
    • Bylo by vhodné naučit komunikaci pracovníky
    • Nemáte přehled o odeslání objednávky
    • Dva měsíce čekám na zboží nebo peníze, teď už peníze
    • NEDOPORUČUJI

    S obchodem jsem maximálně nespokojená po dvou měsících. kdy jsem se zeptala, kde jsou mé peníze za zboží které nemám, mi zavolal dnes ráno pracovník a doslova mě vynadal za to, že jsem si zásilku nevyzvedla, první informace byla taková, že zásilku vyřizují, druhá informace že jí zrušili, třetí informace, že jí opět vyřizuji, dodnes po dvou měsících zásilku nemám a a peníze mi snad vrátí.
    Sledování zásilky a informace o odeslání je podle nich pouze na dopravci, pracovník na lince mě doslova seřval, nenechal mě ani domluvit. Nejde mi o peníze, jsou to dvě stovky, ale aby na mě někdo ječel a nadával, že vyřizuje 100 objednávek denně … doporučím školení u Alza - tam vyřizují ještě víc, a umí odeslat e-mail o odeslání zboží i se sledováním

    Reakce obchodu 1nakup.cz

    Dobrý den,

    velice mě mrzí Vaše nespokojenost, ale chyba není na naší straně. Zásilku jsme odeslali 16.4. do PPL boxu, kde jste si sama objednala. O všem jste byla řádně informována:
    - emailem jste obdržela oznámení o odeslání zásilky
    - PPL zaslala email o uložení zásilky do boxu
    - od PPL jste obdržela SMS s oznámení o uložení do boxu
    Bohužel jste nestihla zásilku vyzvednout a tedy se nám 23.4. vrátila zpět, což je zřejmé ze sledování https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=70800692476 Obdržela jste od nás email, kde jsme zasílali informaci o vrácení zásilky a dotazem, jak s objednávkou naložit. Bohužel nedošlo k žádné odpovědi, a proto jsme nechali zboží uloženo u nás. Až nyní v neděli jste nás emailem osočila, že jsme zloději a "okradli" jsme Vás o 192,-Kč. Tedy hned ráno jsem zavolal, abychom si celou věc vyjasnili, ale z Vaší strany nebyla žádná ochota věc vyřešit...pouze nadávky na naši stranu. Tedy jsem 192,- Kč za objednávku obratem vrátit na platební kartu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo něco jiného než jsem obědnal
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prestoze bylo zboží na skladě, obchod mi basledne objednavku zrusil, ze zboží nema. Penize vsak vraceny obratem i s omluvou.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    E cig teče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo potvrzení objednávky. Zaplatila jsem a zatím žádné info - ani, že bylo odesláno nebo že zboží není skladem a musím počkat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Testy jsou na konci životnosti, expirují za 3 měsíce. Zásilka byla bez omluvy a vysvětlní přesměrována na jiné výdejní místo.

    Reakce obchodu 1nakup.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí vaše nespokojenost, ale testy na Covid 19 se již déle než rok nevyrábějí a tedy všichni prodejci mají testy max. s 3-5 měsíců expirací. Informaci o expiraci našich produktů rádi zákazníkům odpovíme předem pokud se o to zajímají. Samozřejmě pokud vám testy nevyhovují, máte možnost je vrátit.
    Co se týká přesměrování zásilky na jiné výdejní místo, za to se omlouváme, ale bohužel tuto informaci nám přepravce neoznámil, tedy nebylo v našich možnostech nějak celou věc řešit.

    tým první nákup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které bylo inzerováno není to, které dorazilo. Přišlo již exspirované zboží.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nechteli vyreklamovat zbozi a odkazali mne na autorizovany servis, ale je fakt ze jsem nespokojen spise s telefonem jak s obchodem, kdyby motorola mela kvalitni vyrobek, obchod by jen prodal a bylo by vse ok

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednane zbozi je bud poskozene a nebo naprosto k nicemu. Ve sluchatku neni nic rozumet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem dosud nedostal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Po telefonickém hovoru s obchodem mi tvrdily že žádná poznámka k nákupu není.

    Zboží objednané ve středu s poznámkou: Poznámka: Pojedu na svoji trvalou adresu ale v neděli odjíždím zpět do Mohelnice. Nevím ci ztihnete doručit případně telefon 735 Xx Xx XX
    Samozřejmě zboží dorazilo v pondělí vyzvednuté od sestry a je doma za pár týdnů si pro to dojedu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopní nachystat objednávku pro osobní vyzvednutí v den objednávky.

    Obchod nezvládl nachystat zboží pro osobní výdej za 24 hodin. To mi přijde tristní v době, kdy z e-shopu běžně chodí zásilky na druhý den.

    Reakce obchodu 1nakup.cz

    Dobrý den pane Pavlenko,

    mrzí nás Vaše negativní vyjádření, ale chyba není na naší straně. Objednávku jste si vytvořil v pondělí 10:16:54 hod a nikde jste nás nekontaktoval, že na objednávku spěcháte. Pokud byste tak učinil, mohl jste si vyzvednout objednávku třeba do hodiny od objednání. Běžně tak i objednávky na osobní odběr vyřizujeme. Bohužel v pondělí je to trošku jiné, protože se objednávky automaticky vyřizují jak přišly a tedy přednost mají objednávky z víkendu. Vaše objednávka jinak byla připravena kolem 12 hodiny v úterý a potom jste sám emailem objednávku stornoval.
    Celou věc jsme spolu komunikovali a o to víc nás mrzí Vaše nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • several items failed after couple of months
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie je nefunkční.