Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hnus

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Kontaktovala jsem Vás, abychom mohli situaci vyřešit.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pohodlný nákup z domova
  • Nedoporučuje obchod

    pantofle nebyly na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží a dodávka v pohodě, bez problémů. Odmítám hodnotit zboží dva dny po dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadne odozvy ohľadne objednávky, neozvali sa ani pre potvrdenie platby
    • Nedá sa objednať ako slovenský zákazník
    • Objednávka zrušená, pri objednávaní tovar na sklade, následne po mojom urgovani čo je s objednávkou mi pani zrušila objednávku pre nedostatok tovaru

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Frederiko,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí. Vaší objednávku jsem prověřila. Bohužel, než k nám Vaše objednávka dorazila, došlo k vyprodání produktu. Snažili jsme se u dodavatele zajistit další kus, avšak bez uspokojivého výsledku. Z tohoto důvodu jsme Vaší objednávku stornovali.
    Pokud si přejete vytvořit objednávku se slovenskými údaji, je možné tak učinit na našem slovenském webu Vivantis.sk.

    Krásný den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamovala jsem zboží, ale reklamace mi byla zamítnutá, podle mě a lékárny Benu neoprávněně

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaší reklamaci jsem ověřila. Reklamované zboží bylo odesláno dodavateli k odbornému posouzení a kalibraci. Na přístroji se uvedená chyba neprojevila. Přístroj však byl nastavený na měření v jiných jednotkách, proto se hodnoty mohly zdát chybné. Při používání přístroje je potřeba přesně se řídit pokyny výrobce.

    Krásný den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem na zásilkovnu v domě, kde bydlím, svévolně převezeno do zásilkovny 500 m daleko, příště určitě jiný dopravce
    • Nespokojenost s dodáním

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Nastalá situace nás velmi mrzí. Změnu místa doručení jsem prověřila u dopravce. Dopravce nemohl Vaši zásilku doručit na původně zvolené místo z důvodu naplnění kapacity. Proto Vaši zásilku přesměrovali na nejbližší možné výdejní místo. Toto bohužel neovlivníme.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    Vlašské ořechy byly žluklé!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi nekompletní zboží, musela jsem vracet. Nikdy už zde objednávat nebudu.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Zuzano,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí. Ohledně nekompletního produktu jste nás kontaktovala. Po prověření produktu na logistickém oddělení a u dodavatele, jsme Vám nabídli možnost odstoupení od kupní smlouvy. Náklady na odeslání produktu k nám Vám proplatíme.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    • Mám ploché nohy chvilky jsem vnich chodila a boleli mě nohy tak jsou v botníku omlouvám se za negativní hodnocení s pozdravem Kostikova D

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, paní Kostíková,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Situace nás velmi mrzí. Pokud Vám obuv nevyhovuje, můžete nám ji zaslat na odstoupení od kupní smlouvy dle návodu na webu.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Allnature Xylitol - březový cukr 1 000 g. Cukr nebyl nijak zafixovaný proti pohybu a proti protržení. Obal byl protržen na dvou místech a cukr rozsypaný po celé krabici. Děkuji vám za vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Meki,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Mrzí nás, že Vám produkt dorazil poškozený. Kontaktovala jsem Vás, abychom mohli situaci vyřešit. Založili bychom Vám odstoupení od kupní smlouvy a vrátili Vám za poškozený produkt platbu.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem měla uhrazeno, ale přišlo mě upozornění na platbu dobírkou, proto jsem zboží nevyzvedla.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše objednávky jsem zkontrolovala. Zjistila jsem, že na stejné produkty jste měla vytvořené dvě objednávky. Jednu s úhradou bankovním převodem, ta byla uhrazena, a druhou se způsobem platby na dobírku. Z toho důvodu náš systém nevyhodnotil objednávky jako duplicitní. Kontaktovala jsem Vás abychom situaci vyřešili.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani nevím jestli dorazí úhradu jsem provedl hned při objednání

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí, avšak Vaší objednávku evidujeme jako neuhrazenou. Kontaktovala sem Vás, abychom mohli stav objednávky ověřit a situaci vyřešit.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Tentokrát mne nemile překvapilo, že mi klidně dodali otevřený kolagen, pouze zalepený lepenkou . Už jsem četla v minulosti, že se to někomu také stalo. objednávám ho pravidelně , tak vím jak má vypadat. Pokud prodávají otevřené nebo použité zboží, měl by na to být zákazník předem upozorněn a ne to řešit jako překvapení .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze zkontrolovat počet zboži v baliku. Doma jsem zjistila že mi chybi jedne vitaminy. Nedodala mi je do dnes.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Olino,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Chybějící produkt jsme Vám doposílali přes PPL, zásilku jste si však nepřevzala a vrátila se k nám.
    Kontaktovala jsem Vás abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí zboží, které jak se později ukáž nemá na skladě

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    již při vytváření objednávky jste byla upozorněna na delší termín dodání. Avšak dodavatel nám nedodal zboží včas, o tom jsme Vás informovali a nabídli Vám alternativu.

    Poté jste nám sdělila, že si přejete objednávku stornovat.

    Krásný den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obrovský výběr oproti konkurenci.
    • Pro lidi kteří mají problémy s očima a používají černé pozadí, hrůza, nic nevidíte rovnou jen prázdné černé okna a strohý popis, takže musíte všechno proklikat a strávíte tam spoustu času!
    • Při dokončení objednávky další problémy a spousta času, protože tlačítka zásadně nefungují a není vidět jestli jsou zatržená nebo ne. Některé údaje chybí!
    • A jako by toho bylo málo, ještě ani nemají na stránkách správné informace k produktům. Ačkoliv jsem ještě ověřoval u paní Balíkové expiraci a dávkování, ta jen potvrdila ty špatné a nic neověřila. Takže vitamín D už tak výhodný není protože balení je namísto na 6m jen na 3 měsíce.

    Oproti konkurenci časově nejnáročnější. Takové stránky jako mají oni jsem nikdy nikde neviděl!!!

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Vlasto V.,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Námět na vylepšení uživatelského rozhraní webu ve tmavém režimu jsem předala oddělení vývoje.

    Situaci s expirací a dávkováním produktu jsem ověřovala. Kolegyně informace ověřovala na expedičním oddělení, které jí potvrdilo informace z webu. Kontaktovala jsem Vás, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • Dodávka trvala déle než jinde (3.8. jsem objednala a termín dodávky byl 11.8)
    • Den před uvedeným termínem dodávky mi z obchodu přišel email, že některou z věcí, které jsem si objednala nemají a zda tedy chci poslat to, co mají na skladě. Vzhledem k tomu, že objednaný difuzér a vůně jsem chtěla jako dárek a s dodávkou jsem počítala, tak mi tento postup udělal čáru přes rozpočet.
    • Neúplná dodávka nakonec přišla k vyzvednutí v den, kdy bylo přislíbeno

    Vzhledem ke zkušenosti s tímto obchodem, kdy se týden neozvali, že by byl s objednávkou problém a pak den předem poslali email, že některá věc není, budu nakupovat v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, ověřený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    O delším termínu dodání jste byla informována již při vytváření objednávky. Jakmile jsme zjistili, že jedna z položek nám nebude dodána včas, kolegyně Vás kontaktovala a nedostupnou položku jste z objednávky odebraly, aby mohla být doručena v požadovaném termínu.

    Krásný den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    • Erektan forte jsou vyhozené peníze nefunguje je to podvod na muže
    • JDĚTE DO PRDELE

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Velice nás mrzí, že jste s tímto přípravkem nebyl spokojený. Působení je individuální a závislé na věku, zdravotním a psychickém stavu jedince.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fakturu posílejte až po převzetí zboží

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Faktura slouží jako doklad o provedené platbě a odesíláme ji společně s emailem, o předání zásilky doručovateli. V případě, že by se zásilka ztratila/poškodila při dopravě, slouží faktura jako doklad pro další jednání.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Prozdraví.cz

    Petra