Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedostala jsem spolu se zbožím ani dodací list, ani fakturu - účetní nemá jak zaúčtovat

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Dobrý den, paní Marková,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Situace nás velmi mrzí. Fakturu zasíláme jako součást emailu s informacemi o expedici. Fakturu jsme Vám poslali na Váš email.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už druhá objednávka mě nebyla doručena. PROČ ????Jelínková

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Pekný deň, vážený zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    V objednávke ste si zadali platbu, kde je nutné overenie - ktoré nebolo pravdepodobne dokončené a objednávka sa automaticky stornovala. Následne ste nás kontaktovali telefonicky, kde Vám kolegyňa potvrdila storno objednávky. Vaša ďalšia objednávka bola vytvorená a doručená v poriadku podľa sledovania u dopravnej spoločnosti.

    Krásny deň Vám za tím Prozdraví.cz praje

    Lucka

  • Nedoporučuje obchod

    Pantofle se při první procházce rozlepily

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Dobrý deň, vážený zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás vzniknutá situácia - na základe Vášho emailu sme sa spojili s dodávateľom, a požiadal nás o zaslanie topánok. Jedná sa o ojedinelý prípad, kde sa topánka rozlepila.

    Vzniknutú situáciu sa budeme snažiť vybaviť čo v najkratšom čase.

    Krásny deň Vám za tím Prozdraví.cz praje

    Lucka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Měli byste vědět zda zboží, které prodáváte, je použitelné jak je uváděno či nikoliv. Zakoupené ponožky jsem nebyl schopen na nohu nasadit. Mezi prsty není totiž centimetrová mezera. Jsou to vyhozené peníze. Bohužel. S pozdravem
    V. K. Praha 17. 6. 2023

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám produkt nevyhovuje.

    Zatím jsme nezaznamenali, že by naši zákazníci byli s produktem nespokojení.

    Za tým Prozdraví.cz Vám krásný den přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem pouze kapsičky pro malé děti, z objednaných 13 ks bylo 6 ks, kterým skončila doba trvanlivosti v únoru 2023. Čtyři měsíce prošlé, obchod mi vrátil částku za tyto kapsičky, přičemž jsem žádala také o vrácení i poštovného. Nebylo mi vyhověno, tak v přepočtu jedna kapsička cenově vyšla na takovou cenu za kterou bych si je bývala neobjednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • greenwashing

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí Vaše zkušenost.

    V systému zde vidíme, že jste produkty zaslala zpět k nám.

    Za tým Prozdraví.cz krásný den přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Chci vrátit peníze za zboží, nedorazilo 3786403164

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    stav zásilky jsem prověřila.
    V objednávce jste neuvedl číslo popisné. Zásilkovna Vás požádala o doplnění, ale k tomu nedošlo a z toho důvodu zásilku vrátila zpět.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a tuto situaci Vám vysvětlila.
    Informoval jste mne, že za objednávku si přejete vrátit částku, platbu Vám tedy vracíme zpět na účet.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží neodpovídá vyobrazení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na e-shopu zboží uvedeno skladem, objednávka potvrzena, teprve po týdnu zaslána informace, že zboží nebylo dodáno dodavatelem a zaslání objednaného zboží bylo dodatečně potvrzeno až za dalších 14 dnů

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno ve slíbený termín.
    Kolegyně Vás informovala o delším termínu dodání.
    Věřím, že zboží naskladníme co nejdříve, abychom Vám objednávku mohli odeslat.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží skladem u dodavatele nakonec nebylo skladem, čekala jsem několik dní, aby jsem se nakonec dozvěděla, že mi ho nedodají

    Neověřené skladové informace a zbytečně dlouhá doba čekání na něco, co nikdy skladem ve skutečnosti nebylo. V dnešní době total fail.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    nastalá situace nás velmi mrzí.

    Produkty, na které jste si vytvořila objednávku budeme mít skladem koncem příštího týdne.

    Můžete si tedy vytvořit na tyto produkty novou objednávku.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje


    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi do dnes nedorazilo!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Stav Vaší zásilky jsme prověřovali u dopravce.
    Jedná se o zásilku, která byla vložena do boxu a chybou Alza boxu Vám nebyla řádně vydána.

    Za zásilku Vám dopravce bude v následujících dnech vracet částku zpět.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé dodání, nevýhoda -není foto spodní strany.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Věro,

    velmi nás mrzí, že nákup u nás neproběhl dle Vašich představ.

    Na webu skutečně fotografii obuvi zespodu nemáme.

    Pokud byste ale před příštím objednáním měla k produktům jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Asi jsem mela smulu. Ale objednany produkt nebyl na sklade, i kdyz pri objednani to nikde nebylo napsane. A poslali mi pulku objednanych veci, bez dohody, jestli chci jen cast objednavky nebo ji radsi zrusit. Redpektive prisel e-mail, ze zbozi neni skladem u dodavatele a poslou jen neco a nez jsem stacila reagovat, prislo oznameni, ze balik je uz v doprave.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Marie,

    velmi nás mrzí, že jste s nákupem u nás nebyla spokojená.

    Zboží jsme Vám z objednávky stornovali z toho důvodu, že další kusy nebyly již nebyly u dodavatele skladem.

    Kolegyně Vás informovala přes email hned, jakmile zboží stornovala, aby od nás mohl odejít zbytek objednávky.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost

    Bohužel inzerují zdravotní obuv, ale pojišťovnou proplacená není, jelikož jako prodejce na faktuře vyskočí Vivantis...

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    telefonicky jsem se s Vámi spojila, abyste mi situaci lépe upřesnila.

    V našem eshopu naleznete zdravotní obuv, ale nejsme zdravotnická organizace.
    S pojišťovnami nespolupracujeme. Na faktuře se Vám správně objevuje Vivantis a.s.

    Pokud potřebujete do faktury doplnit konkrétní údaje, aby Vám doklad pojišťovna proplatila, je to možné.
    Poprosila jsem Vás, abyste nám potřebné informace zaslala do emailu a následně Vám zašleme novou fakturu.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    • hrozné problémy s doručením,

    moje první zkušenost s obchodem = platba v hotovosti při převzetí. Tato eventualita umožnila pouze řešení prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna = kalamita. nebylo možno zadat v systému doručení do pevné zásilkovny. Kurýr vyzvonil telefon a pak byl nedostupný. Napotřetí už sdělil, že už zboží nemůže předat, přestože je v areálu a v dosahu, protože ho překlik na pevné výdejní místo. Na pevném místě cca 200 m od adresy předání bylo až x tý den.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Martine,

    platbu při převzetí (na dobírku) u dopravce Zásilkovna umožňujeme pouze v případě doručení na adresu.
    U výdejních míst je tento typ platby možný kombinovat pouze s Balíkovnou.

    Velmi nás však mrzí, že jste s průběhem doručení nebyl spokojený.

    Věříme, že při příští objednávce vše proběhne v pořádku.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V Polsku jsem nalezl totožný produkt za 1/3 ceny. Proč jenom musíme být krmelec Evropy?

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Dobrý deň, vážený zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás, že Vám nevyhovuje cena produktu. Pre našich zákazníkov sa snažíme vždy spríjemniť nákup akciami, zľavami.
    Taktiež máme vernostný program - Vivaklub, kde z každého nákupu získavate zľavu na ďalší prípadný nákup.

    Krásny deň Vám za tím Prozdraví.cz praje

    Lucka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    5.1. jsem zaplatila za Chitosan a dodnes ho nemám doma, sdělení, že není na skladě-proč byl tedy v nabídce?

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Termín dodání Vaší objednávky je 19.1.2023. Toto datum bylo uvedené u produktu a také ještě jednou ho uvádíme v košíku před odesláním objednávky.

    Pokud byste si objednávku přála jakkoliv změnit, neváhejte se na nás obrátit.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod doručil zásilku. Nyní budu zboží reklamovat, tak uvidím, jaká bude komunikace.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že zboží bylo nutné reklamovat.

    Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dní.

    Ohledně vyřízení Vás budeme informovat.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel si myslím, že u mnou zakoupených výrobků nejsou uvedeny správné informace o výrobku, měď uvolňovaná do vody, může být v množství zdraví neprospešnému až nebezpečnému, zdroje lze hledat na stránkách výzkumných ústavů, vliv na srážlivost krve .....tudíž dárek se nekonal, má chyby měla jsem si nejdříve ověřit info. Tak aspoň na poličku.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.

    Váš dotaz jsem prověřila na obchodním oddělení a dodavatel nám poslal přímo laboratorní testy.

    Dokumenty Vám posílám v emailu.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostala jsem pouze email, že se objednàvka vyřizuje a tím to skončilo.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    telefonicky jsem se s Vámi spojila, abychom spolu situaci mohly vyřešit.

    V objednávce jste si zaklikla platbu kartou online. Jedná se o platbu dopředu, ne až při převzetí.

    Platbu jsme spolu tedy nastavily na dobírku a přizpůsobily tomu výběr dopravce.

    V tuto chvíli je objednávka již na cestě do expedice.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča