Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Po týdnu stále neexpedovali zboží.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí, že Vám balík nebyl doručen.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a za celou situaci se Vám omluvila.
    Balík od nás z logistiky odešel, ale dle sledování ho dopravce u sebe fyzicky nemá.

    Informovala jste mne, že o balík již dále zájem nemáte.
    Nemusíte ho tedy přebírat, pokud by ho dopravce dohledal.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nádobka s produktem Plasma gel je buďto úplně prázdná, nebo zaschlá. Nevypumpovala jsem z nyní doručeného zboží ani kapku gelu.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, paní Viero,

    nastalá situace nás velmi mrzí.

    Do emailu Vám posílám navrhovaný způsob řešení.

    Situaci bych ráda vyřešila k Vaší spokojenosti.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Po obdržení balíčku , který byl předem zaplacený vypadal jinak - jiné balení.
    Místo šedého hliněného kyblíčku ve kterém to mělo přijít , přišel balíček v hnědým květináči který má vypadat jako proutěný ...

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    nastalá situace nás velmi mrzí.

    Na expedičním a obchodním oddělení zjišťuji, kde nastala chyba.

    Jakmile informaci prověřím, obratem Vás budu kontaktovat.

    Situaci bych ráda vyřešila k Vaší spokojenosti.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tekutý preparát dodán bez odměrky, tuto jsem musela několikrát urgovat a neustále jsem vysvětlovala, že ani u jedné ze tří lahví, které jsem objednávala pro tři osoby, odměrka nebyla. Pak mi přišla zásilka, kde byla JEDNA odměrka... totální výsměch firmy zákazníkovi!

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    nastalá situace nás velmi mrzí.

    Odměrku jsme Vám mylně doposlali pouze jednu.
    Situaci jste řešila s kolegyní, která se Vám omluvila za způsobené nepříjemnosti a nabídla Vám možnost řešení, se kterým jste souhlasila.

    Věřím, že nám dáte ještě šanci a při příštím nákupu proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo na skladě, po sdělení operátorky dlouhodobě nebude, a o týden později zboží (Které nemají) zdražili o 8Kč!

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Jano,

    nastalá situace nás velmi mrzí. Dodavatel nám tuto velikost nakonec nedodal.

    V tuto chvíli na webu tuto vel. 42 dostupnou nemáme. Obuv je dostupná pouze ve velikosti 45.

    Pokud jste na webu viděla vel. 42, mohlo se jednat např. o zboží z nepřevzaté zásilky, která se nám vrátila.

    Ceny se pohybují dle aktuálních cen na trhu.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod prodává zboží,které nesplňuje slíbený účinek.Zakoupila jsem ji yuku,kde se deklaruje,že snižuje cholesterol a při krevních testech bylo zjištěno,.že to není pravda.Takže jsem opět naletěla,ale mám radost,že jsem si koupila jen jedno balení.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, lili38,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Produkt Yucca svými účinky napomáhá k detoxikaci organismu.
    Se snižováním cholesterolu v krvi nemá spojitost.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • neposlaly doklad nemůžu uplatnit u zdravotní pojišťovny

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    fakturu (daňový doklad) zákazníkům posíláme automaticky do emailu po vyexpedování balíku.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila, zkontrolovala si s Vámi emailovou adresu ve Vaší objednávce a fakturu Vám znovu poslala.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    Mela. je ředěna vodou

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Třtinová melasa není naředěna vodou.
    Záleží na surovině, a hlavně na tom, jaký má podíl sušiny.

    Hustota výrobku může záležet také na teplotě skladování. Čím vyšší je teplota, tím je melasa řidší.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký záběr zboží
    • nesplňují podmínky toho, co nabízí

    Na eshopu nabízí zboží Artyčok 1000 ml a aby byli konkurence schopní, tak k němu nabízí také dárek. Jinak se toto zboží dá koupit i v jiných shopech a hlavně levněji. Objednal jsem a zaplatil. Až poté mi přišel omluvný mail, že již dárek v hodnotě 134 .- doprodali a již jej nemají skladem. Zásilku odeslali bez něj. Ale na svém shopu stále nabízí toto zboží společně s dárkem.
    Za mě se jedná o klamavou reklamu a všem doporučuji si nejdříve ověřit, co vlastně mají nebo nemají skaldem a raději si zboží objednat jinde - levnější.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Divochu,

    nastalá situace mě velmi mrzí.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a navrhla řešení, se kterým jste souhlasil.

    Dárky ke zboží jsou do vyprodání.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V ÚTERÝ 9.8.2022 přšla SMS v pozdních večerních hodinách že si mohou zboží vyzvednout ale výdejna měla již v 17hod.zavřeno.
    • V další zprávě došlo že zásilkovna má stŕeda- pátek zvřeno a zásilku si mohu vyzvednout až v pondělí 15.8.2022.Toto je zvláštní služba zákazníkům.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Slávku,

    dle sledování zásilky vidím, že byla doručena ve slíbeném termínu 9.8.2022 avšak minutu před koncem provozní doby výdejního místa.
    Je mi líto, ale nemáme možnost ovlivnit přímo čas doručení zásilky.

    Objednávku nyní vidím jako doručenou.
    V případě, že by se situace při přištím nákupu opakovala a výdejní místo by bylo zavřené, neprodleně nás prosím kontaktujte.
    Požádali bychom dopravce o přesměrování.

    Věřím, že při příštím nákupu proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poměrně dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkuji za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    V systému vidím, že objednávku jste vytvořila dne 22.8.2022 (pátek) a obdržela následující pracovní den 26.8.2022 (pondělí).

    Balíčky odesíláme pouze v pracovní dny.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    • Výhodnější bylo produkt objednat v lékárně.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkuji za Vaše hodnocení i zpětnou vazbu.

    V případě, že byste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis.

    Krásný den za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    Neskutecne arogantni jednani personalu v kamenne prodejne!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tváří se jako české zboží a pak přijde za 4 týdny z Číny

    již nikdy

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Pokud Vás před objednáním zajímá původ některého ze zboží, rádi Vám tuto informaci prověříme.

    V případě, že jste objednané zboží nenačal/neotevřel, můžete nám ho vrátit na odstoupení od kupní smlouvy:
    https://www.prozdravi.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výběr
    • Pobočka v Praze
    • Neochota slečny na pobočce
    • Nepraktické balení při osobním odběru
    • Nekompletní objednávka a žádná kompenzace
    • Dlouhá doba dodání

    První nákup a zklamání, dlouhá doba dodání a ještě nebyla objednávka dodána komplet a část zrušena pro nedostatek zboží i po uzavření a zaplacení objednávky online a žádná kompenzace. Toto jsem v žádném e-shopu nezažila, vždy to mají podchycené před uzavřením objednávky. Navíc neochota slečny na pobočce tomu nepřidala, říct člověku, který má obě ruce viditelně nepoužitelné v ortézách, aby si rozřezal krabici a ona tam jen koukala, ani neměla frontu. Dokážu pochopit selhání e-shopu, aspoň se omluvili, ale lidské selhání nikoli. Zklamání.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi mě mrzí, že vyzvednutí balíčku u nás neproběhlo zcela v pořádku.

    Za neempatické jednání kolegyně se Vám velmi omlouváme. Kolegyni jsme zpětnou vazbu předali, aby se to již neopakovalo.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a situaci jsme si vyjasnily a dořešily.

    Ještě jednou se Vám omlouváme.

    Věřím, že při příštím případném nákupu proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi špatná reklamace

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    v systému vidím, že jste nás informovala ohledně toho, že obuv Vám nesedí.

    Snažila jsem se s Vámi telefonicky spojit, abych Vám vysvětlila postup k odstoupení.
    Postup jsem Vám tedy ještě poslala do emailu.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na moji e-mailovou adresu mi z tohoto e-shopu nechodí žádné info několik let. Již jsem jim to opakovaně hlásila, tak ze mně dělali pitomce, který se neumí podívat do spamu, nebo hromadných, pak slíbili, že to nějak vyřeší a zatím nic. Nakupuji v e-shopech hodně roků, ale nikdy se mi tohle nestalo, vždy dorazí e-mail s potvrzením objednávky a následné informace o stavu objednávky. Jsem nucena psát na jiný email, který nepoužívám a takto mám stížené nakupování v tomto e-shopu

    Na e-shopu je informace u jednoho vzoru dámských zdravotních pantoflí, který jsem si objednala, že jsou celoúsńové, ale pouze stélka je kožená. Vrch je ze syntetického materiálu, asi se domnívají že zákazník to nepozná. Ovšem cena je stejná jako u celoúsńové obuvi této kategorie od stejného výrobce.
    Pokud uvedu stejný e-mail do tohoto formuláře, tak reakci obchodu se nedozvím z výše uvedeného důvodu. Chodit stále na můj záložní email je pro mně nevýhodné, takže spokojený by jistě nebyl nikdo v mé situaci.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    na IT oddělení jsme prověřili, že emaily od nás Vám odešly.

    Je mi líto, ale složení textilie obuvi je opravdu lehce jiné, než jsme měli uvedené na webu.
    Telefonicky jsem se s Vámi spojila, za nesprávnou informaci jsem se Vám omluvila a nabídla Vám odstoupení od kupní smlouvy.

    Informovala jste mě, že obuv jste už darovala a vracet ji nebudete.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    Byla jsem spokojena až do posledního nákupu.Bohužel sandály Santé jsou zmetek,mohu posoudit,jedny už doma mám.Dvakrát jsem objednala sušené meruňky Alnatura,které byly výborné - co přišlo teď je hnus:malé, tvrdé , kyselé plody.A to jsem objednala dva kilové sáčky.Budu posílat zpět,i když nemám tiskárnu,abych přiložila dodací list. Dodací list jen mohu přeposlat nazpět.Je zajimavé,že na toto zboží o můj názor nestojíte a nejsou ani v objednávce uvedeny.Mrzí mě to, už k vám nemám důvěru a po tété zkušenosti vás nemohu doporučit. S pozdravem D. Bártková

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, paní Bártková,

    velmi mě mrzí, že Vám zboží nepřišlo v pořádku.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a upřesnila Vám postup na zaslání zboží zpět na odstoupení a na reklamaci.
    Postup jsem Vám poslala ještě do emailu.

    Odstoupení vyřídíme nejdéle do 14 dní a reklamaci do 30 dní.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží se ke mně vůbec nedostalo. Prvně se omlouvali, že budou doplňovat sklad a následně objednávku zrušili úplně. Nerozumím tedy, proč měli zboží v nabídce a byla možnost si jej objednat, když následně zjistí, že ho vlastně nemají k dispozici.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Jiřino,

    nastalá situace mě velmi mrzí. Došlo k vyprodání a zboží už na skladě nemáme.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a situaci Vám vysvětlila.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na mě neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo doručeno ve zvenčí neporušeném obalu, ovšem obsah - balení zeleného ječmene bylo roztržené a z poloviny vysypané do obalové krabice.

    Reakce obchodu Prozdravi.cz

    Hezký den, Julie,

    velmi mě mrzí, že Vám zboží nepřišlo v pořádku.

    Snažila jsem se Vám dovolat, abych Vás mohla poprosit o číslo objednávky a fotografie poškozeného zboží.
    Poslala jsem Vám tedy ještě informativní email.

    Situaci bych ráda vyřešila k Vaší spokojenosti.

    Krásný den Vám za tým Prozdraví.cz přeje

    Darča