Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná, zatím mě nebylo doručeno, nemám žádnou informaci že bylo zasláno
    • Nedostal jsem žádné potvrzení, že bylo odesláno, zboží nemám a ani potvrzení o odeslání

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Zdeňku, Vaše nespokojenost nás mrzí, ale objednal jste si zboží, které není skladem. O této situaci jsme Vás informovali i s předběžným termínem dodání, který je až po Novém roce.
    Z toho důvodu jsme Vám zboží zatím neodeslali a tím pádem jste nemohl dostat ani další informace o odeslání.

    Omlouváme se, pokud Vám vznikly potíže, u některého speciálního zboží nejsme schopni odesílat obratem a toto období nepřeje rychlému transportu zboží.
    Přejeme poklidný konec roku a do toho nového jen to nejlepší!

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodán jiný produkt než byl objednan

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Miroslave, je nám líto Vaší nespokojenosti.
    Nestačili jsme zareagovat na změnu výrobce sáčků, který začal místo papírové příruby používat plastovou - to pro její lepší technologické vlastnosti. Oproti papírovým přírubám se plastová nekroutí, po vložení do vysavače nepodléhá vlhkosti a stárnutí a lépe těsní.

    Nepřesný obrázek s papírovou přírubou jsme okamžitě vyměnili za nový s přírubou plastovou.
    Kolegyně Vám nabídla výměnu sáčků za typ jiného výrobce s papírovou přírubou, vše na naše náklady.
    Každopádně sáčky jsou pro Vás vhodné bez problémů použitelné a správné.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • K zásielke pribalili reklamný leták (nie na seba), takže to bol môj posledný nákup.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Viktore,
    je nám líto Vaší nespokojenosti. Originální zboží jste jeden den objednal, druhý den vyzvedl a tak si myslím, že jsme z naší strany nikde nepochybili.
    A ano, vkládáme občas do našich balíčků slevové kupony jiných prodejců, abychom Vám umožnili využít zajímavé aktuální slevy. Pokud je využít nechcete, nemusíte.

    Samozřejmě akceptujeme Vaše rozhodnutí. Ne každému se dokážeme zavděčit.
    Mějte se krásně

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo a nikdo nekomunikuje. Vzhledem k tomu že jsem zboží neplatila dopředu, tak obchod nekontaktuji sama.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Markéto,
    je nám líto Vašeho hodnocení, ale objednala jste si zboží, které nemáme skladem.
    Tuto informaci jste viděla přímo u objednávání zboží, informaci o nedostupnosti jste viděla během procesu nákupu v nákupním košíku a nakonec jste dostala náš e-mail, ve kterém Vás na tuto skutečnost upozorňujeme a píšeme přesný termín dodání zboží.

    Víc v tuto chvíli nejsme schopni udělat a další informace o tom samém by byly jen zahlcováním Vaší e-mailové schránky.
    Objednaný filtr se dováží z Velké Británie a cesta k nám je časově náročnější.

    Přeji krásný den

    Tomáš
    majitel e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drahý jak prase, po nákupu jsem našla stránky s tretinovou cenou.... Moje chyba[nedockavost]

    Drahý

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Aleno,
    nedivím se vašemu zklamání a rozčílení. Koupila jste si levný vysavač za pár korun a výrobci pak chtějí za filtry čtyři stovky...
    Cena výrobku je bohužel pouze taková, za jakou ji nakoupíme. Pokud lze u nás v ČR nakoupit zboží za třetinovou cenu, dejte nám kontakt, rádi to vezeme u nich.
    Prodáváme originální filtry přímo od výrobce.

    Tomáš
    majitel e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    Polské zboží, nesedí na objímky, ke kterým bylo objednáno.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Miroslave, je nám líto, že Vám hadice nepasuje. Koupil jste si univerzální kousek, ke kterému máme v popisu všechny rozměry, které potřebujete k ověření toho, jestli Vám bude pasovat. Je to ale vždy loterie...
    Škoda, že jste se na nás neobrátil dříve, mohli jsme Vám poradit a najít tu správnou hadici k Vašemu vysavači.

    A ano, zboží je z Polska, ale kde se opravdu vyrábí můžeme jen hádat. Kvalita je ale dobrá, ještě jsme na něj nikdy neměli reklamaci.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    bez komentáře

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s našimi službami spokojený.
    Objednal jste si zboží, které není dostupné, a my očekávali jeho dodání dodavatelem.
    V den naskladnění zboží (ano, bylo o jeden den dodáno později, než nám dodavatel slíbil), jste svou objednávku stornoval.

    Omlouváme se za nepříjemnost, někdy ani při maximální snaze nejme schopni zajistit vše na 100%.

    Tomáš Krýdl
    Majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Okamžitě přijali platbu
    • Zboží po 10 dnech nedoručeno

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Libuše.
    Je nám líto Vaší nespokojenosti. Bohužel jste si objednala zboží s dostupností deset dnů.
    Určitě jste si toho všimla při jeho objednávání přímo u výrobku a také v potvrzovacím e-mailu, ve kterém jsme se Vám omluvili a informovali o datu naskladnění.
    Heuréka posílá tento dotazník po deseti dnech od objednání, proto je mi jasné, že zboží ještě nemáte.
    Každopádně jsme zboží odeslali přesně po desíti dnech, jak jsme slibovali a čeká na Vás na výdejním místě.
    Jen si ho vyzvednout...

    Snad na nás nezanevřete a s produkty budete spokojená.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží žádné nemám a když kouknu znovu na vaše stránky,tak až teď jste tam přidali informaci,že filtr bude dostupný od 13.3.!!!!!
    To bych si ho určitě u vás neobjednala,kdyby tam tato informace byla!!!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní M.
    Ve chvíli Vaší objednávky (27. 1. 2019) byla dostupnost Vámi objednaných filtrů stanovena na 13. 2. 2019
    Viděla jste tuto informaci přímo u zboží a následně v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky jsme Vás o tomto informovali s tím, že dokud by se něco změnilo, dáme Vám obratem vědět.

    O tom, zda zboží bude dostupné nebo nebude, nerozhodujeme my, ale náš dodavatel - v tomto případě ETA.
    Ta tyto filtry nemá už nějakou dobu a tím pádem je nemá nikdo v ČR.

    Každý den provádíme kontrolu dostupnosti, a dle informací dodavatele ji měníme u jednotlivých výrobků. ETA změnila termín dodání až na 13. 3. 2019 - tak jak to nyní vidíte u Vámi požadovaného zboží.
    Dle původního nastaveného termínu - tedy 13. 2 . bychom Vás telefonicky kontaktovali a vysvětlili posunutí termínu dodání zboží dodavatelem.

    Je mi líto Vaší nespokojenosti - ale neumíme dodat zboží, které dlouhodobě není skladem a dodavatel ho nemá.

    Tomáš Krýdl
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ceny
    • velký výběr
    • množství zbytečných e-mailů, většina e-shopů si vystačí s potvrzením objednávky a odesláním zboží
    • zboží, ač avizované na konkrétní typ vysavače, nepasuje
    • zdlouhavý proces vrácení
    • komunikace během reklamace se mi nelíbila

    Velké zklamání, přestože objednané zboží bylo vybráno přesně dle typu vysavače, nesedělo, resp. konec hadice byl jiný než u původní originální hadice, tudíž ani na trubku nemohl pasovat, navíc zboží přišlo "rozbalené" s otrhanými visačkami. Dle obch. podm. na webu obchodníka jsem odeslala odstoupení od smlouvy a zboží odeslala zpět. Po 20ti (!) dnech jsem se upomínala o peníze, bylo mi řečeno, že balík s vráceným zbožím nebylo možné identifikovat, ke komu patří (posláno kurýrem, takže na nálepce bylo jméno) a následovala nepříjemná komunikace ohledně toho, že jsem zboží vrátila poškozené (?)... Objednáno v září, peníze jsem dostala nazpět v půlce listopadu. I přes velký výběr se pro příště poohlédnu jinde, protože jsem se poučila, že na popis produktu není spoleh.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Michaelo, je nám líto Vaší nespokojenosti.
    Ale pojďme postupně:

    - množství zbytečných e-mailů - od nás dostanete standardně emaily pouze tři - informaci o přijmutí zakázky, informaci a jejím předání dopravci a přihlašovací heslo do úklidové komory, kterou od nás získáte jako bonus, abyste si nemusela pamatovat vše okolo vysavače. Po zhruba sedmi dnech se Vás ještě dovolíme zeptat, zda bylo vše v pořádku. To je vše, víc e-mailů od nás nedostáváte.
    - Vybrala jste si alternativní - tedy levnější hadici, která není na 100% vzhledově shodná s originální. Porovnávat je mezi sebou nejde.
    - otrhané štítky - Rowenta připevňuje k trubce velký karton a uchycuje jej elektrikářskou páskou. Stačí se tohoto informačního kartonu dotknout a ten se trhá. Pokud došlo během přepravy k poškození tohoto kartonu, je nám to líto, zajistíme lepší přepravní balení.
    - Obdrželi jsme vratku hadice, ke ketré nebyl přiložený ani nákupní doklad a ani protokol o odstoupení od smlouvy (je součástí prvního mailu, kerý od nás dostanete a je možno ho stáhnout i z našeho webu).
    - odesílatel na štítku nebyl shodný s žádnou objednávkou, kterou jsme obdrželi. Potom je těžké něco spojovat s Vaší objednávkou. Zboží jsme byli nudeni odložit a čekat, až se někdo ozve - proto to zdržení.
    - hadice byla mechanicky poškozená nebylo ji možno jednoduše přijmout nazpět do prodeje

    I tak jsme Vám vyšli vstříc a peníze Vám vrátili do poslední koruny. Víc pro Vás nejsme schopni udělat.

    Tomáš Krýdl
    majitel e-shpu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaná vůně do myčky nádobí nebyla doručena, ale zaplatila jsem ji

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Alice,
    jsme rádi, že jste po rozbalení balíčku nakonec vůni našla. Protože je křehká a mohla by se přepravou poškodit, vložili jsme ji do obalu dalšího výrobku, který jste si objednala.

    Prožijte krásné Vánoce a Nový rok.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo doručeno v jiné barvě, než byla objednáno

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní F.
    Děkujeme za vaše hodnocení. Sice se nám nelíbí, ale máte na něj samozřejmě právo.

    Na vysvětlenou - objednala jste si držák na láhve do ledničky, který dodáváme pouze v bílé barvě. Jiné varianty nemáme a ani jsme je neměli. Bílá barva je v popisu výrobku i na fotografiích.
    Vaše rozčarování nad tím, že díly nejsou v nerezu sice chápeme, ale nerozumíme mu.

    Zboží nám samozřejmě můžete do 14 dnů vrátit, obratem vám vrátíme vaše finance.

    S přáním krásného dne
    Tomáš Krýdl
    majitel e-shopu www. provysavace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem obdržel, ale kvalitativně jsem byl poměrně udiven odlišností od originálu nikoli velikostí ale provedením fitrů. Jde o jakési náhradní filtry, které nejsou zdaleka tak důsledně provedené jako originál, co byl k vysavači dodán v základu. Př. hl. filtr o 50% tenší než originál. Výstupní filtr místo mnoha vrstvého účinného papírového jednovrstvý filc.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den,
    obdržel jste originální díly dodávané výrobcem, což můžete snadno ověřit na jeho stránkách:
    http://www.dirtdevil.de/exhaust-filter-2288003-centec-2

    Že výrobce změnil technologii, bohužel, neovlivníme.
    Na změnu upozorňujeme v popisu výrobku a provedení je vidět na fotografii.

    S přáním pěkného dne
    Jana Krýdlová

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel jsem obdržel nevhodné filtry.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den, je nám líto, že vám zboží nepasuje. Nejsme ovšem schopni ověřit váš výběr příslušenství.
    Pokud si nejste výběrem jisti, s důvěrou se nás obraťte, zajistíme vám filtry přesně pro váš typ vysavače.

    Pokud dojde k situaci, kdy si vyberete špatné filtry, můžete nás kontaktovat a my zajistíme vše ostatní. Zajistíme vám svoz, najdeme vhodné zboží a obratem je zašleme. Je to snadné, rychlé a bezproblémové.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kávové filtry fungují velmi špatně!!!!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Ponci, je nám líto, že nejste s filtry Nespresso CoffeDuck spokojený. Prodali jsme jich mnoho, bez jediné reklamace. Asi se nedá počítat s tím, že takovéto řešení bude na 100% shodné s originálními kapslemi...
    Každopádně pokud nejste se zbožím spokojený, máte právo jej vrátit.

    Škoda že hodnotíte palcem dolů celý náš shop, protože zboží jste dostal obratem bez jakýchkoli pochybení z naší strany.

    Tomáš Krýdl
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V akci "4 + 1 sáček zdarma" balíček obsahoval jen 4 sáčky.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Ševčíková,
    je nám líto vaší nespokojenosti, ale asi jste si při výběru zboží otevřela více dodavatelů a spletla e-shopy.
    My žádnou akci 4+1 nemáme a ani jsme ji nikdy neměli.
    Objednala jste si originální sáčky balené po čtyřech kusech a ty jsme vám obratem bez prodlení zaslali.

    Tomáš Krýdl
    majitel e-shopu
    www.provysavace.cz

    P.S.
    Po telefonickém rozhovoru jsme si vše vyjasnili. Děkujeme za vaše pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Kde nic tu nic.Zboži nemam.Tak nemam co hodnotit.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Jsme rádi, že se vše vysvětlilo a sousedka Vám předala balíček, který převzala již minulý týden :o)
    Občas se dějí prazvláštní věci...

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    objednané zboží jsem zatím neobdržela.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Bergerová,
    je nám líto, že nejste s našimi službami spokojená.
    Objednala jste si hadici ke staršímu vysavači, kterou standardně nedržíme skladem, na což jste byla při objednávce upozorněna. Následně jsme se s vámi snažili kontaktovat telefonicky, což se nám ale několikrát nepodařilo. Proto jsme vám psali e-mail o termínu doručení i s omluvou za opoždění.
    Mám pocit, že jsme v tuto chvíli udělali vše, co bylo v našich silách, aby jste o postupu vaší objednávky byla informována.
    Zboží jsme vám již odeslali a věřím, že vám bude sloužit k vaší spokojenosti.

    Tomáš Krýdl
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dle vyjádření obchodu dodavatel prozatím nedodal mnou objednané a již zaplacené zboží. O dodací lhůtě v obchodu nebyla absolutně žádná informace.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Veroniko,
    je nám líto, že nejste spokojená s našimi službami. Ani my nejsme rádi, že příslušenství k vašemu vysavači - které máme objednané už druhý měsíc - nejsme z viny jediného dodavatele do ČR schopni naskladnit.

    Na naši obranu - objednávala jste si zboží, které nebylo skladem což vidíte ve stavu zboží - v detailu produktu je termín dodání také posunut na následující dny a v potvrzení objednávky jste od nás dostala informaci o dlouhé dodací lhůtě zboží i s naší upřímnou omluvou.
    Těžko v tuto chvíli můžeme udělat více.

    Tomáš Krýdl

  • Nedoporučuje obchod

    • Tento dotazník je zatím jediná odezva na objednávku...

    Třeba se ještě ozvou :-)

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    A už je to tady, přehřáli jsme se... (viz příspěvek níže)

    Ale na naši obranu - objednával jste si zboží, které nemáme skladem a v potvrzení objednávky - stejně jako u samotného produktu - je uveden termín dostupnosti 13. 7. 2016.

    Jelikož je dneska dvanáctého, odešleme vaše zboží zítra... Jen prostě červencové svátky veškeré objednávky posunují dál, než je nám milo. Ale s tím nedokážeme nic udělat.

    Takže se dodatečně omlouváme za dlouhé čekání, na úklid se můžete vrhnout už pozítří.

    S přáním krásného dne
    Tomáš
    vrchní pytlíkář