Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neseriózní jednání, objednávka zrušena obchodem, prý z důvodu nevyzvednuti... Bez předchozí informace o zboží k vyzvednutí, přitom zboží lze znovu objednat s doručením v květnu.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Nikdy nerušíme objednávky bezdůvodně, vyzývali jsme Vás k odběru hned dvakrát, a to 30.12. a následně i 8.1. . Na vyzvednutí máte týden, pokud nás nekontaktujete a nepožádáte o prodloužení úložní doby. Když se nám však nedostalo žádné odpovědi a ani jste si nepřišel objednávku vyzvednout, po dvou týdnech jsme objednávku stornovali a zboží dodali dalšímu zákazníkovi. Jednalo se bohužel o poslední kus jinak nedostatkového zboží, další kusy nám dodavatel dodá až v květnu.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prišla mi úplne iná hadice ako som si objednal.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Je nám líto že Vám hadice nepasuje pane Milane, ale i podle toho co jsme společně zjistili z našeho telefonického rozhovoru nejde o naši chybu. Vaši objednávku jsme vyřídili přesně tak, jak jste si objednal, prokazuje to naše elektronická a kamerová kontrola, bohužel jste si ale objednal hadici pro jiný vysavač než vlastníte. V telefonu jsem Vám nabídla výměnu hadice za správnou, o to jste neměl zájem, ale pokud byste změnil názor a měl zájem řešit situaci dále, neváhejte se na mne obrátit. Jsem Vám k dispozici.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic nepřišlo

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Ani nemohlo pane Holčíku, objednal jste si totiž zboží u kterého jsme Vás informovali, že není skladem a že bude dodáno až od 13.12., tento termín jsme Vám potvrdili i e-mailem v den vytvoření objednávky. Jelikož je dnes 6.12., a zbývá do termínu ještě týden, musím Vás požádat o strpení. Jakmile nám chybějící díl dorazí od výrobce, budeme Vaši objednávku obratem expedovat.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Ve Vaší firmě jsme nakupovali poprvé, zboží došlo rychle, bohužel s výrobkem jsme nebyli spokojeni, byl dlouho po záruční lhůtě. Prášek byl vlhký, cuckovatý , nepoužitelný. Zboží jsme poslali zpět, ale zatím nepřišlo žádné vyjádření.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Vaše nespokojenost nás mrzí, ale nenechte se mýlit, datum 03/2024 na zadní straně obalu není datum spotřeby, ale datum výroby produktu, s tím, že výrobek má při správném skladování minimálně dvouletou použitelnost. Prášek navíc má být vlhký a vzhledem k vlhkosti i hrudkuje, je to jeho standardní stav. Vlhkost totiž napomáhá rozpouštění nečistot v koberci, zároveň však oproti tepování nezanechává koberce mokré a tak je po úklidu podlaha pochůzná.
    Zásilka k nám do této chvíle ještě nedorazila, proto se Vám nedostalo žádného vyjádření. Po přečtení recenze jsme Vás kontaktovali telefonicky a situaci si vysvětlili, rozumíme, že když je člověk zvyklý na jiné produkty navíc od jiné značky, můžou ho vlastnosti nového produktu překvapit.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nebyl tam nákres. a popis vnitřní a vnější rozměr trubky. takže jsem si za 700 koupil špatně. už jsem si je předělal.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Vzniklé komplikace nás mrzí, objednal jste si trubku se standardním připojovacím průměrem 32mm. Průměr trubky jsme uváděli v popisu a je tam připojen i článek s tipy, jak vybrat správnou trubku. Tento článek je i doplněn o rozměry, které Vám mohly při výběru chybět.

    Pokud byste si nebyl při výběru zboží jistý, stačí nám napsat do poznámky k objednávce model vysavače, nebo nám napsat na e-mail, na chat, či zavolat. Vše s Vámi obratem probereme a najdeme nejvhodnější řešení.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání.
    • Zboží nebylo zabalené a ještě prasklé.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení Mildo. Vaše zkušenost nás moc mrzí, a to o to víc, že se o ní dozvídáme až z této recenze. My bychom Vás totiž nikdy s poškozeným filtrem nenechali. Filtr byl zabalen v kartonové krabici, ale mohlo se stát, že se při přepravě karton promáčkl a narazil na filtr, který následně prasknul. Po obdržení recenze jsem se s Vámi spojila, nabídla Vám vrácení filtru na naše náklady a obratem zaslání nového kusu filtru . Všechny mé nabídky jste odmítnul s tím, že je filtr i tak fuknční. Za nás jsme udělali vše co šlo, abychom vzniklé škody napravili, samozřejmě se ale za všechny komplikace omlouváme.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za mě naprosto neprofesionální přístup. Udala jsem přesný typ vysavače a byla mi zaslána náhradní hadice, která sice pasuje do vysavače, ale příslušenství vysavače má jinou koncovku ačkoli tuto hadici inzerují jako kompatibilní s mým vysavačem.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení Veroniko, i když nás tedy mrzí, že jste se při vzniklých potížích neobrátila přímo na nás. My bychom Vás totiž ve štychu nenechali. Proto jsem s Vámi dnes po přečtení recenze telefonicky spojila a pomohla Vám s vrácením zboží na naše náklady. Spojení hadice a trubky o kterém mluvíte jsme zkoušeli a za nás díly drží bez většího problému. Proto jsme také kompatibilitu uváděli. Navíc, když se originální hadice sehnat nedá a víme o alternativním řešení, jevilo se nám jako lepší varianta nabídnout alespoň alternativní hadici. Chápeme, že originál je originál, ale když není zbytí...

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušné ceny, rychlé dodání.

    Přestože jsem v poznámce výslovně žádal, ze pokud bude balikovna box plný, v žádném případě si nepřeji doručení na poštu, bylo mi doručeno na poštu. Tak pěkně děkuji za nutnost vystát hodinovou frontu....

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení.
    Rozumíme, že stát frontu na poště nikoho nebaví, ale jako e-shop nemáme možnost ovlivňovat funkčnost dopravce. Jakmile mu zásilku předáme, je to v jeho rukou a zda Vám balíček doručí do AlzaBoxu nebo jinam, o tom rozhodují oni. Pokud máte negativní zkušenosti s konkrétním boxem a jeho vytížeností, nebo s dopravcem, můžeme jen doporučit zvolit jiné místo pro odběr, popřípadě jiného dopravce, kde má zákazník možnost ovlivnit výdejní místo, kde mu zásilku uloží (např. Zásilkovnu). Za nás jsme udělali vše co šlo, objednávku hned první pracovní den vyřídili a vydali na cestu. Doufáme, že až na práci dopravce vše fungovalo k Vaší spokojenosti.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží ani po 2 týdnech nedorazilo, ani neinformovali, že zboží nemají, nebo co se stalo.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za nákup a zaslané hodnocení. Musíme se omluvit za komplikace, tady se vloudila systémová chybička našeho e-shopu. U objednaného zboží se Vám zobrazilo, že je momentálně nedostupné a toto upozornění se Vám propsalo i do e-mailu, který Vám přišel po odeslání objednávky. Na to jsme měli reagovat sdělením termínu dodání po jeho kontrole u výrobce, ale zastavila nás právě systémová chyba, která nám propisovala konkrétní termín dodání, které bylo až na květen. Počítali jsme tedy, že o dlouhé čekací lhůtě víte. Na nápravě této chyby aktuálně pracujeme a Vaši objednávku jsme po telefonické dohodě vyřešili výměnou za alternativní zboží.

    Věřím, že se tato chyba již nebude opakovat a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vyrobek nesplnil me ocekavani. Vyhozene penize.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení. Vaše nespokojenost s produktem nás mrzí, za roky prodeje jsme těchto hubic prodali již velké desítky a slyšíme poprvé, že by s hubicí někdo nebyl spokojen. Vždy máte právo produkt vyzkoušet a když neodpovídá Vašim požadavkům, do 14 dnů jej můžete vrátit. Čistý a nepoškozený.

    Pokud bych mohla být při tomto nápomocna, neváhejte mne kontaktovat.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Sortiment produktů
    • Velmi dlouhá doba doručení

    Už ani nevím že jsem tohle objednával, každopádně děkuji za připomenutí, zatím žádné zprávy že by měly být filtry doručeny.

    EDIT
    Po reakci obchodu jsem prošel zprávy, našel jsem pouze to že čás zboží není skladem, o datu doručení žádné zprávy. Pokud něco bylo v košíku, nebo na stránce produktu tak to pravděpodobně muselo to být napsáno malým písmem a já si toho nevšiml ( aktuálně je na stránce napsáno červeně SKLADEM U DODAVATELE) Každopádně pokud bych věděl že budu čekat 6 týdnů na 2 flitry. Rozhodně bych se podíval jinam kde mají filtry skladem.

    Víc zatím hodnotit nemůžu, na zboží stále čekám a asi ještě chvíli budu.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za hodnocení Davide, i když musím říci, že nás trochu zamrzelo. Objednal jste si originální díly Hoover u kterých jsme uváděli termín dodání až za 6 týdnů, a tento termín ještě neuběhl. Byl jste o tom informován již během objednávání zboží v košíku, a potvrdili jsme Vám to i e-mailem. Vaše překvapení je tedy pro nás mírně matoucí. Objednané filtry se Vám budeme snažit dodat dle dohody.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod podal informací o zdržení zbozi
    • 4.prosince objednáno 28.prosince odstoupení od kupní smlouvy a vrácení platby zpět na účet 8.prosince peníze ani zboží neprošlo

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za hodnocení, ač nás tedy vzniklé nedorozumění mrzí. Objednal jste si zboží, u kterého jsme uváděli termín dodání v 2. polovině ledna. Je mi líto, že jste si tohoto termínu nevšimnul již během objednávání zboží, předešlo by se tak nepříjemnému překvapení o tři týdny později, kdy jste svou objednávku postrádal. Na Vaši žádost o storno objednávky jsme reagovali obratem a nabízeli Vám výměnu za kompatibilní náhradu, se zápočtem úhrady a expresním vyřízením objednávky. Čekali jsme na odpověď, ta bohužel nedorazila, dorazilo až toto hodnocení. Po společném telefonickém hovoru jsme celou věc vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po 14 dnech objednané zboží nepřišlo

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Miroslave,
    Vaší nespokojenosti je nám opravdu líto.
    Objednal jste si zboží s dostupností nejdříve 11. 12. 2023.
    Ano, díky vánočnímu přetížení skladů a dopravců jsme zboží odeslali s dvoudenním opožděním, za což se omlouváme.
    Nyní již na Vás čeká na výdejním místě.
    Prožijte klidné svátky.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Skoro po týdnu od objednávky zboží nedoručeno. Čekám až dorazí, aby se mohlo vrátit zpátky.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den, celé situace je nám moc líto, ale chyba nebyla na naší straně.
    Vaši objednávku jsme zabalili a vyexpedovali v den objednání. Služba Balíkovna ji převzala a předala k dopravě na Vámi zvolené výdejní místo. Tam už ale balíček nedorazil - cestou se ztratil.
    Po komunikaci s Vámi jsme balíček reklamovali a Vám vrátili peníze na účet.

    Omlouváme se za nepříjemnosti.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem překvapen dotazem na obchod, kdy jsem ještě žádné zboží neobdržel, ale dotazník spokojenosti již ano. Nemělo to být naopak?

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Mělo, ale dotazník chodí od Heureky automaticky, bez ohledu na to, zda si zákazník objednal zboží, které bylo skladem, nebo jako ve Vašem případě, které skladem nebylo a uváděli jsme u něj delší termín dodání. Zasílání dotazníku nedokážeme a ani nesmíme ovlivňovat, a to pro jeho objektivnost, aby měl každý zákazník možnost vyjádřit svou spokojenost či nespokojenost.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po vybalení jsem zjistil, že krabice se zbožím je značně poškozená, jako by s ní někdo hrál celý den kopanou. Kdyby to nebyly sáčky od vysavače (které uvnitř vypadají nepoškozené, ale kdo ví), tak letí okamžitě zpět k prodejci. Pokud by mě na to prodejce upozornil, tak mi to asi nevadí, ale poslat něco v totálně rozedrané krabici mi přijde neseriózní.

    Pokud by obchod komunikoval

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Chybička se vloudila :-(. Omlouváme se Petře, když nám od výrobce dorazí potlučené zboží, vždy o tom zákazníky informujeme dopředu a na dalším postupu se domlouváme. Zde nám skladník nesdělil, že balí poničenou krabici a tak to svištělo rovnou k Vám. Skladníka jsme opětovně poučili a pevně věříme, že se to nebude opakovat. Doufáme, že dohodnutá kompenzace nám napraví reputaci a nezanevřete na nás.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si filtry do bezsáčkových vysavačů. Bohužel obrázky neodpovídají výrobkům a než by se firma omluvila, že mi dodala jiné zboží, tak mě ještě paní přesvědčovala, že pokud se to do té kazety vejde, tak to bude fungovat. A že když filtry vrátím a doplatím, pošlou mi druhý model filtru. Když ale jako zákazník mám jedinou možnost řídit se obrázky a popisem, a samozřejmě i cenou, tak si nechci číst výmluvy o dvou typech vysavačů a o tom, že já mám cosi ještě vracet a doplácet. Místo omluvy jsem musela tedy znovu filtry zabalit, zanést na zásilkovnu, shánět nového dodavatele a ještě dalších 9 dní čekat, až mi firma vrátí peníze.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Někdy se prostě všem nezavděčíme. Objednala jste si filtry a dodali jsme Vám přesně ty, které jste si objednala, rozměrově naprosto souhlasily s popisem u zboží. Že máte druhý typ vysavače a potřebujete pěnový filtr o malinko menší jsme si vysvětlili, a ač by ve vysavači filtr i tak fungoval, protože pěna je tvarovatelná, nabídli jsme Vám vrácení na naše náklady a výměnu za druhé filtry, které sice byly o 100 Kč cenově výše, ale byly přesně tím, co potřebujete. Lhůta pro navrácení úhrady je 14 dní, peníze jste dostala ještě dříve, takže ani tam nevidíme problém. Za nás jsme udělali maximum a jen budeme doufat, že jste s filtry od nového dodavatele spokojená.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pozdní dodání?

    dotazník spokojenosti dorazil dřív než zboží!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Jaroslave, Vaší nespokojenosti je nám líto.
    Objednal jste si zboží dostupné až za 3 týdny, o čemž jsme vás informovali již při objednávání zboží a následně i v transakčních e-mailech.
    Odesílání dotazníků spokojenosti zajišťuje Heuréka, která je odesílá vždy po týdnu, ať zboží je, či není skladem. To nejsme schopni ovlivnit a pro relevantnost recenzí ani nesmíme.

    S pozdravem
    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na objednané zboží z 22.8 :( dodání mělo být začátkem října a stále nic. Nemám co hodnotit. Z obchodu se nikdo od té doby neozval. Za mě špatný přístup. Jdu objednat jinde.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Moc nás to mrzí Marto, rozhodně jsme se měli ozvat dříve, za to se omlouváme. Ale ani nám ta situace není příjemná, to nám můžete věřit. Objednané příslušenství není u výrobce skladem a i když má být už dávno na cestě z výroby, až nepřiměřeně dlouho trvá, než se k nám dostane. Rádi bychom Vaši objednávku vyřídili, kdyby to bylo možné. Bohužel v tuto chvíli čekáte nejen vy, ale i my. Na telefonu jsme Vás nezastihli, ale můžete nám odpovědět na zaslaný e-mail a rádi se s Vámi domluvíme na dalším postupu.

    Katka
    Zákaznická podpora