Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Slušné ceny, rychlé dodání.
Přestože jsem v poznámce výslovně žádal, ze pokud bude balikovna box plný, v žádném případě si nepřeji doručení na poštu, bylo mi doručeno na poštu. Tak pěkně děkuji za nutnost vystát hodinovou frontu....
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Děkujeme za nákup a hodnocení.
Rozumíme, že stát frontu na poště nikoho nebaví, ale jako e-shop nemáme možnost ovlivňovat funkčnost dopravce. Jakmile mu zásilku předáme, je to v jeho rukou a zda Vám balíček doručí do AlzaBoxu nebo jinam, o tom rozhodují oni. Pokud máte negativní zkušenosti s konkrétním boxem a jeho vytížeností, nebo s dopravcem, můžeme jen doporučit zvolit jiné místo pro odběr, popřípadě jiného dopravce, kde má zákazník možnost ovlivnit výdejní místo, kde mu zásilku uloží (např. Zásilkovnu). Za nás jsme udělali vše co šlo, objednávku hned první pracovní den vyřídili a vydali na cestu. Doufáme, že až na práci dopravce vše fungovalo k Vaší spokojenosti.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
zboží ani po 2 týdnech nedorazilo, ani neinformovali, že zboží nemají, nebo co se stalo.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Děkujeme za nákup a zaslané hodnocení. Musíme se omluvit za komplikace, tady se vloudila systémová chybička našeho e-shopu. U objednaného zboží se Vám zobrazilo, že je momentálně nedostupné a toto upozornění se Vám propsalo i do e-mailu, který Vám přišel po odeslání objednávky. Na to jsme měli reagovat sdělením termínu dodání po jeho kontrole u výrobce, ale zastavila nás právě systémová chyba, která nám propisovala konkrétní termín dodání, které bylo až na květen. Počítali jsme tedy, že o dlouhé čekací lhůtě víte. Na nápravě této chyby aktuálně pracujeme a Vaši objednávku jsme po telefonické dohodě vyřešili výměnou za alternativní zboží.
Věřím, že se tato chyba již nebude opakovat a ještě jednou se omlouváme za komplikace.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
Vyrobek nesplnil me ocekavani. Vyhozene penize.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Děkujeme za nákup a hodnocení. Vaše nespokojenost s produktem nás mrzí, za roky prodeje jsme těchto hubic prodali již velké desítky a slyšíme poprvé, že by s hubicí někdo nebyl spokojen. Vždy máte právo produkt vyzkoušet a když neodpovídá Vašim požadavkům, do 14 dnů jej můžete vrátit. Čistý a nepoškozený.
Pokud bych mohla být při tomto nápomocna, neváhejte mne kontaktovat.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- Sortiment produktů
- Velmi dlouhá doba doručení
Už ani nevím že jsem tohle objednával, každopádně děkuji za připomenutí, zatím žádné zprávy že by měly být filtry doručeny.
EDIT
Po reakci obchodu jsem prošel zprávy, našel jsem pouze to že čás zboží není skladem, o datu doručení žádné zprávy. Pokud něco bylo v košíku, nebo na stránce produktu tak to pravděpodobně muselo to být napsáno malým písmem a já si toho nevšiml ( aktuálně je na stránce napsáno červeně SKLADEM U DODAVATELE) Každopádně pokud bych věděl že budu čekat 6 týdnů na 2 flitry. Rozhodně bych se podíval jinam kde mají filtry skladem.
Víc zatím hodnotit nemůžu, na zboží stále čekám a asi ještě chvíli budu.Reakce obchodu ProVysavače.cz
Děkujeme za hodnocení Davide, i když musím říci, že nás trochu zamrzelo. Objednal jste si originální díly Hoover u kterých jsme uváděli termín dodání až za 6 týdnů, a tento termín ještě neuběhl. Byl jste o tom informován již během objednávání zboží v košíku, a potvrdili jsme Vám to i e-mailem. Vaše překvapení je tedy pro nás mírně matoucí. Objednané filtry se Vám budeme snažit dodat dle dohody.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- Obchod podal informací o zdržení zbozi
- 4.prosince objednáno 28.prosince odstoupení od kupní smlouvy a vrácení platby zpět na účet 8.prosince peníze ani zboží neprošlo
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Děkujeme za hodnocení, ač nás tedy vzniklé nedorozumění mrzí. Objednal jste si zboží, u kterého jsme uváděli termín dodání v 2. polovině ledna. Je mi líto, že jste si tohoto termínu nevšimnul již během objednávání zboží, předešlo by se tak nepříjemnému překvapení o tři týdny později, kdy jste svou objednávku postrádal. Na Vaši žádost o storno objednávky jsme reagovali obratem a nabízeli Vám výměnu za kompatibilní náhradu, se zápočtem úhrady a expresním vyřízením objednávky. Čekali jsme na odpověď, ta bohužel nedorazila, dorazilo až toto hodnocení. Po společném telefonickém hovoru jsme celou věc vyřešili k Vaší spokojenosti.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- ani po 14 dnech objednané zboží nepřišlo
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den Miroslave,
Vaší nespokojenosti je nám opravdu líto.
Objednal jste si zboží s dostupností nejdříve 11. 12. 2023.
Ano, díky vánočnímu přetížení skladů a dopravců jsme zboží odeslali s dvoudenním opožděním, za což se omlouváme.
Nyní již na Vás čeká na výdejním místě.
Prožijte klidné svátky.
Tomáš
vrchní pytlíkář -
Nedoporučuje obchod
Skoro po týdnu od objednávky zboží nedoručeno. Čekám až dorazí, aby se mohlo vrátit zpátky.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den, celé situace je nám moc líto, ale chyba nebyla na naší straně.
Vaši objednávku jsme zabalili a vyexpedovali v den objednání. Služba Balíkovna ji převzala a předala k dopravě na Vámi zvolené výdejní místo. Tam už ale balíček nedorazil - cestou se ztratil.
Po komunikaci s Vámi jsme balíček reklamovali a Vám vrátili peníze na účet.
Omlouváme se za nepříjemnosti.
Tomáš
vrchní pytlíkář -
Nedoporučuje obchod
Jsem překvapen dotazem na obchod, kdy jsem ještě žádné zboží neobdržel, ale dotazník spokojenosti již ano. Nemělo to být naopak?
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Mělo, ale dotazník chodí od Heureky automaticky, bez ohledu na to, zda si zákazník objednal zboží, které bylo skladem, nebo jako ve Vašem případě, které skladem nebylo a uváděli jsme u něj delší termín dodání. Zasílání dotazníku nedokážeme a ani nesmíme ovlivňovat, a to pro jeho objektivnost, aby měl každý zákazník možnost vyjádřit svou spokojenost či nespokojenost.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- Po vybalení jsem zjistil, že krabice se zbožím je značně poškozená, jako by s ní někdo hrál celý den kopanou. Kdyby to nebyly sáčky od vysavače (které uvnitř vypadají nepoškozené, ale kdo ví), tak letí okamžitě zpět k prodejci. Pokud by mě na to prodejce upozornil, tak mi to asi nevadí, ale poslat něco v totálně rozedrané krabici mi přijde neseriózní.
Pokud by obchod komunikoval
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Chybička se vloudila :-(. Omlouváme se Petře, když nám od výrobce dorazí potlučené zboží, vždy o tom zákazníky informujeme dopředu a na dalším postupu se domlouváme. Zde nám skladník nesdělil, že balí poničenou krabici a tak to svištělo rovnou k Vám. Skladníka jsme opětovně poučili a pevně věříme, že se to nebude opakovat. Doufáme, že dohodnutá kompenzace nám napraví reputaci a nezanevřete na nás.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednala jsem si filtry do bezsáčkových vysavačů. Bohužel obrázky neodpovídají výrobkům a než by se firma omluvila, že mi dodala jiné zboží, tak mě ještě paní přesvědčovala, že pokud se to do té kazety vejde, tak to bude fungovat. A že když filtry vrátím a doplatím, pošlou mi druhý model filtru. Když ale jako zákazník mám jedinou možnost řídit se obrázky a popisem, a samozřejmě i cenou, tak si nechci číst výmluvy o dvou typech vysavačů a o tom, že já mám cosi ještě vracet a doplácet. Místo omluvy jsem musela tedy znovu filtry zabalit, zanést na zásilkovnu, shánět nového dodavatele a ještě dalších 9 dní čekat, až mi firma vrátí peníze.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Někdy se prostě všem nezavděčíme. Objednala jste si filtry a dodali jsme Vám přesně ty, které jste si objednala, rozměrově naprosto souhlasily s popisem u zboží. Že máte druhý typ vysavače a potřebujete pěnový filtr o malinko menší jsme si vysvětlili, a ač by ve vysavači filtr i tak fungoval, protože pěna je tvarovatelná, nabídli jsme Vám vrácení na naše náklady a výměnu za druhé filtry, které sice byly o 100 Kč cenově výše, ale byly přesně tím, co potřebujete. Lhůta pro navrácení úhrady je 14 dní, peníze jste dostala ještě dříve, takže ani tam nevidíme problém. Za nás jsme udělali maximum a jen budeme doufat, že jste s filtry od nového dodavatele spokojená.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- pozdní dodání?
dotazník spokojenosti dorazil dřív než zboží!
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den pane Jaroslave, Vaší nespokojenosti je nám líto.
Objednal jste si zboží dostupné až za 3 týdny, o čemž jsme vás informovali již při objednávání zboží a následně i v transakčních e-mailech.
Odesílání dotazníků spokojenosti zajišťuje Heuréka, která je odesílá vždy po týdnu, ať zboží je, či není skladem. To nejsme schopni ovlivnit a pro relevantnost recenzí ani nesmíme.
S pozdravem
Tomáš
vrchní pytlíkář -
Nedoporučuje obchod
Stále čekám na objednané zboží z 22.8 :( dodání mělo být začátkem října a stále nic. Nemám co hodnotit. Z obchodu se nikdo od té doby neozval. Za mě špatný přístup. Jdu objednat jinde.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Moc nás to mrzí Marto, rozhodně jsme se měli ozvat dříve, za to se omlouváme. Ale ani nám ta situace není příjemná, to nám můžete věřit. Objednané příslušenství není u výrobce skladem a i když má být už dávno na cestě z výroby, až nepřiměřeně dlouho trvá, než se k nám dostane. Rádi bychom Vaši objednávku vyřídili, kdyby to bylo možné. Bohužel v tuto chvíli čekáte nejen vy, ale i my. Na telefonu jsme Vás nezastihli, ale můžete nám odpovědět na zaslaný e-mail a rádi se s Vámi domluvíme na dalším postupu.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Myslela jsem si že si kupuji super vysavač. ZATÍM JSEM VELICE SKLAMANÁ protože vysypání koše je složité navíc je to velice slabé šoupátko umělá hmota že se bojím po pár vysypání že se to ulomí . Reklamovala jsem to po 2 dnech vysávání protože šoupátko nefungovalo. Tak čekám co s tím udělají. Takže zásadně nedoporučuji.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den paní Jano,
je nám líto zklamání a Vaší nespokojenosti, ale jako e-shop nejsme schopni kvalitu a funkčnost vysavačů dopředu prověřovat. Asi byste nechtěla dostat rozebraný a otevřený vysavač.
Vaši objednávku vytvořenou v sobotu večer jsme v pondělí odeslali a vy jste ji v úterý přijala.
V našem telefonátu jsme se Vám snažili maximálně poradit a nabídli Vám dopravu k nám na dořešení zdarma.
Proto nás mrzí, že nás zásadně nedoporučujete.
Tomáš Krýdl
www.provysavace.cz -
Nedoporučuje obchod
- objednávka zatím nepřišla
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Mírné zpoždění nás mrzí, někde se nám to zboží po cestě z Itálie toulalo. Už na Vás ale čeká na pobočce České pošty, jen si balíček vyzvednout. Děkujeme za nákup.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- Na webových stránkách byl produkt na skladě, ale dodací doba prý až na konci ledna...
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den,
bohužel musím nesouhlasit. Produkt na stránkách nebyl skladem, což jsme uváděli jak u zboží, tak i v košíku a následně tuto informaci naleznete i v potvrzení o přijetí objednávky. Tam si to můžete ověřit i nyní, dodatečně. Chybějící produkt jsme obratem objednávali u výrobce, bylo nám ale bohužel sděleno, že jej nemají a v centrálních skladech pro ČR je taktéž vyprodán. Doručení dalších kusů z výroby očekávali až na konci ledna. Vaše nespokojenost nás mrzí, narazili jsme ale na případ, kdy nejsme schopni dodání jakkoliv ovlivnit, ačkoliv bychom chtěli sebevíc.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- Přestaňte otravovat a dodejte napřed zboží, kašpaři.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Někdy prostě věci nejdou tak rychle, jak bychom si přáli. Problém navíc nastává, když objednané zboží není skladem ani u výrobce. O zpoždění dodávky zboží jsme Vás, Jiří, obratem informovali, z naší strany jsme tudíž udělali vše, co se dalo. Balíček již máte doma, tak snad se Vám zase hezky vysává.
Katka
Zákaznická podpora -
- Obednane zbozi meli skladem a stale ho ani neodeslali zakaznik jim nestoji ani za to aby mu dali vedet co se deje . je blba doba nemam cim luxovat obednal jsem si pytliky do 3 vysavacu a neposlali mi nic
- Asi si zbozi obednam jinde
- Obednane zbozi meli skladem a stale ho ani neodeslali zakaznik jim nestoji ani za to aby mu dali vedet co se deje . je blba doba nemam cim luxovat obednal jsem si pytliky do 3 vysavacu a neposlali mi nic
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den pane Milane,
bohužel jste si objednal filtry které nebyly skladem již v době objednávání a upozorňovali jsme na to jak u zboží na stránkách, tak i v košíku, a i v potvrzovacím e-mailu který Vám dorazil ihned po vytvoření objednávky. Měli jsme za to, že jsme Vás tedy informovali dostatečně a mrzí nás, že jste tuto informaci nezaregistroval.
Rádi jsme s Vámi vše vyřešili po telefonu a objednávku vyřídíme dle dohody.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zboží dorazilo rychle, původní nízká cena ale byla navýšena o dopravu a poplatky, takže nakonec nevýhodný nákup. Balík došel neporušený, ale bohužel uvnitř bylo zboží částečně neúplné. Někdo si při balení odebral část zboží. To je neodpustitelné, proto už zde nebudu nakupovat.
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den pane Bohumile,
jestli bylo balení sáčků nekompletní, mrzí nás to, bohužel nejsme schopni obsah každého balení přepočítávat, a ověřovat zda jeden sáček z desíti nechybí. Pokud se tak stane, milerádi chybu napravíme a po telefonické dohodě Vám jej také doposíláme. Můžete ale věřit tomu, že nikdo z našeho týmu nemá zájem prodávat zboží nekompletní a že se vždy k chybě postavíme čelem.
Katka
Zákaznická podpora -
Nedoporučuje obchod
- příjemné jednání prodávající
- nemohu akceptovat dodací lhůtu 14 dnů, možná i delší, bez toho, abych byl na toto upozorněn
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den paní Heleno, je nám líto, že musíte na zboží čekat, ale termíny pro dodání hubic značky Hoover jsou opravdu dlouhé. Dodání z Itálie (kde sídlí centrální sklady pro Evropu) je na dlouhé lokte a spousta zboží v této chvíli není dostupné. A netýká se to jen Hooveru, začíná to být celkově velký problém.
Na naši obranu - již při nákupu jste viděla, že zboží není skladem a kolegyně Vám jistě daly vědět, že s dodávkou to je komplikované.
Tomáš
vrchní pytlíkář -
Nedoporučuje obchod
Koncovka nepasuje k vysavači!!!!!
Reakce obchodu ProVysavače.cz
Dobrý den paní Ludmilo,
je nám líto že jste si objednala nevyhovující zboží, nicméně jsme byli rádi nápomocni na lince kde Vám kolegové pomohli s navrácením a objednáním správného dílu.
Tomáš
vrchní pytlíkář