Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zatím nemohu doporučit,jelikož ještě nic nedošlo!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Jiří - je nám líto Vaší nespokojenosti.
    Objednal jste si baterii k robotickému vysavači, která není v ČR dostupná a její naskladnění se plánuje na konec března.
    Toto jste věděl již při objednávání zboží, info o tomto stavu jste dostal e-mailem a nakonec Vás o tom informovaly kolegyně telefonicky.
    Víc nedokážeme v tuto chvíli udělat a Váš "palec dolů" nás mrzí. Udělali jsme maximum toho, co bylo v našich silách.

    Žádost o hodnocení kvality e-shopu se zasílá automaticky po deseti dnech od zadání objednávky. Toto nemůžeme v rámci objektivity hodnocení ovlivnit.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem sadu 2 krát válce 3 krát filtry 3 krát kartáče od 229 Kč a přišla mi sada bočních kartáčků za 229 Kč které momentálně jsou mi na ho...!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Vladimíre, Vaši nespokojenosti je mi líto, ale toto nejsme schopni ovlivnit.
    Nenakoupil jste u nás, ale na Heuréce, která má špatný popis výrobku. Všichni prodejci napárování k této sadě nabízí to co my - sadu bočních kartáčků. V košíku Heuréky bylo také napsáno - Sada bočních kartáčků...

    Kolegyně Vám volaly a vysvětlili situaci, ve které jsme nevinně.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • zboží je stále ve spárách České pošty a já mám již ohodnotit produkt ?

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Dimitrii, je nám líto, že nejste s našimi službami spokojený.
    Abych Vám vysvětlil stav věci - dotazník spokojenosti se zasílá přesně deset dní po vytvoření objednávky.
    Vy jste si objednal zboží, jehož dostupnost byla 7 dnů a přesně ve slibovaném termínu jsme Vám zboží odeslali.
    Druhý zásek je termín dodání dopravci - v době uzavření prodejen a předvánoční sezóny se doba dodání prodlužuje, všichni dopravci jsou přetížení a na termínech doručení je to znát.
    Věřím, že jsme pro Vaši spokojenost udělali maximum.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, vše na skladě
    • Žádná

    Bez problémů

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jsme mohli uspokojit Vaše potřeby a vše proběhlo bez problémů :)

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mel mnou shaneny filtr pro robo-vysavac DirtDevil.
    • Mel mnou shaneny filtr pro vysavacDirtDevil, ale jen 1 ks a dalsi neceka! Zaslani jednoho filtru (UH kolecko s UH tkaninou po jedne strane, vyrobni cena mozna 3 Kc) mne i s postovnym prislo na ca 480 Kc.

    Obchod jiste dobry pro majitele jinych vysavacu.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Zoro, je nám líto, že náš obchod nedoporučujete a my jsme nedokázali uspokojit vaše potřeby...
    Ale někdy to prostě ani při nejlepší vůli nejde.
    V tuto chvíli neexistuje v ČR dodavatel, který by originální příslušenství k vašemu vysavači dodával. A platí to pro celou Evropu. Kdy a jestli se tato patová situace vyřeší je velká neznámá.

    No a cena výrobku? To už je na dodavateli. U levného vysavače jsou následně drahé náhradní díly. Tak to prostě chodí...

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Filtr VZ01MFS k bionickému filtru vysavačů nepasoval dohromady
    k HEPA filtru BOSCH BBZ11BF BIONIC

    důvod: zřejmě špatné tolerance plastových zářezů jednotlivých dílů.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Jardo - koupil jste si originální filtr Bosch, velikost a tvar zboží neumíme jakkoli ovlivnit.
    Je nám líto vaší nespokojenosti.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si zboží které bylo na skladě v dostatečném počtu, po cca. týdnu jsem volala v jakém stavu se má objednávka nachází , bylo mi řečeno, že mé zboží není a že mě měl někdo od nich už dávno informovat, což se nestalo .... Objednávku jsem tudíž zrušila.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Dagmar, je mi moc líto vaší nespokojenosti.
    Bohužel jste si udělal objednávku chvíli po té, co v TV Nova ve večerní zprávách zveřejnili informaci, že z antialergenních sáčků do vysavače se dají šít roušky. Během pár minut jsme prodali celý náš sklad antialergenních sáčků a následně i zásoby dodavatelů v celé ČR.
    Osobně jsem obtelefonovával všechny naše zákazníky - včetně Vás - a snažil se jim nabídnou adekvátní alternativní zboží.
    Ani při nejlepší vůli jsme prostě nebyli schopni vykrýt všechny nahromaděné požadavky.
    Děkuji za pochopení

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi po měsíci nepřišlo. Přišla mi žádost na hodnocení obchodu, což mě překvapilo, protože jsem nabyl dojmu, že jsem asi pokazil objednávku, neboť jsem z obchodu nedostal žádnou informaci, jestli objednávka byla zaregistrována, zrušena či se zpozdí. Takže teď váhám, jestli si to mám objednat znovu.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Rostislave, objednávku jste udělal správně. Objednal jste ale zboží, které není skladem a je s dlouhou dobou dostupnosti. Dostal jste od nás potvrzení objednávky s vysvětlením, že zboží nemáme a budeme Vás informovat o jeho dostupnosti.

    Urgovali jsme dodavatele (Gorenje), ti ale také nemají informace o možnosti dalšího naskladnění.
    Proto jsme Vám 21. 2. 2020 zasílali další e-mail s informací o nedostupnosti zboží.

    Žádost o hodnocení automaticky zasílá Heuréka, bez našeho zásahu. Proto jste jej dostal. A podle toho soudím, že i Váš e-mail je správný. Zkuste se prosím znovu podívat do Vaší pošty.
    Udělali jsme maximum, co jsme v tuto chvíli schopni udělat.
    Je nám líto Vaši nespokojenosti.

    Tomáš
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí produkt, který je nedostupný, jejich e-shop tedy poskytuje lživé, nerelevantní údaje a uvádějí tak člověka v omyl.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Roberte, po přečtení Vaší recenze mám pocit jako bychom byli největší lháři a podvodníci...
    Ale ano, máte pravdu v tom, že jsme Vám nebyli schopni dodat zboží, které jste si objednal.

    Podotýkám, že Vámi objednaná škrabka na led za 40 Kč nebyla v době objednávání na našem e-shopu dostupná a s tím jste ji i objednával. Obratem jsme ji chtěli objednat a zjistili, že ji dodavatel již nedodává. Okamžitě jsme se s Vámi kontaktovali a omluvili se za nastalou situaci.

    Omlouvám se Vám tímto ještě jednou, toto zboží se prodává minimálně a my skladem držíme pouze omezené množství. Poslední kus jsme prodali den před Vaší objednávkou a ještě nestačili zjistit vyřazení zboží z prodeje dodavatelem.

    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • originál krabice philips byla rozbalená sáčky pouze 4 kusy

    nejsem spokojená při balení zakázky nejspíš nepoctivý pracovník

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Hano, Vaši recenzi trochu nerozumíme. Objednala jste si od nás originální sáčky do vysavače značky Electrolux (ne Philips), které zasíláme pouze v zabaleném stavu. Rozbalené balení nemáme a za své zaměstnance ručím - nikdo by zákazníkovi nekradl jeden jediný sáček z balení.
    Je nám líto, že problém řešíte až zde, na hodnocení, ne s námi po přijmutí zboží.

    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka má byť uskutečněna AZ za dva mesice

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Petře, vaší nespokojenosti je nám líto, ale nedokážeme nemožné.
    Objednal jste si zboží, u kterého je avizovaná doba dostupnosti dva měsíce. Viděl jste to přímo na detailu výrobku, pak v košíku a následně jsme Vás o termínu informovali i v transakčním e-mailu.

    Vámi objednaný filtr nemá ETA už delší dobu, navíc jeho naskladnění pravidelně posouvá - o tom jsme Vás opět informovali v dalším e-mailu. Myslím, že jsme udělali vše, co bylo v našich možnostech.
    Eta je jediný prodejce do ČR a pokud filtry nemá, nemá je prostě nikdo.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

    • Žádná, zatím mě nebylo doručeno, nemám žádnou informaci že bylo zasláno
    • Nedostal jsem žádné potvrzení, že bylo odesláno, zboží nemám a ani potvrzení o odeslání

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Zdeňku, Vaše nespokojenost nás mrzí, ale objednal jste si zboží, které není skladem. O této situaci jsme Vás informovali i s předběžným termínem dodání, který je až po Novém roce.
    Z toho důvodu jsme Vám zboží zatím neodeslali a tím pádem jste nemohl dostat ani další informace o odeslání.

    Omlouváme se, pokud Vám vznikly potíže, u některého speciálního zboží nejsme schopni odesílat obratem a toto období nepřeje rychlému transportu zboží.
    Přejeme poklidný konec roku a do toho nového jen to nejlepší!

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodán jiný produkt než byl objednan

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Miroslave, je nám líto Vaší nespokojenosti.
    Nestačili jsme zareagovat na změnu výrobce sáčků, který začal místo papírové příruby používat plastovou - to pro její lepší technologické vlastnosti. Oproti papírovým přírubám se plastová nekroutí, po vložení do vysavače nepodléhá vlhkosti a stárnutí a lépe těsní.

    Nepřesný obrázek s papírovou přírubou jsme okamžitě vyměnili za nový s přírubou plastovou.
    Kolegyně Vám nabídla výměnu sáčků za typ jiného výrobce s papírovou přírubou, vše na naše náklady.
    Každopádně sáčky jsou pro Vás vhodné bez problémů použitelné a správné.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • K zásielke pribalili reklamný leták (nie na seba), takže to bol môj posledný nákup.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Viktore,
    je nám líto Vaší nespokojenosti. Originální zboží jste jeden den objednal, druhý den vyzvedl a tak si myslím, že jsme z naší strany nikde nepochybili.
    A ano, vkládáme občas do našich balíčků slevové kupony jiných prodejců, abychom Vám umožnili využít zajímavé aktuální slevy. Pokud je využít nechcete, nemusíte.

    Samozřejmě akceptujeme Vaše rozhodnutí. Ne každému se dokážeme zavděčit.
    Mějte se krásně

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo a nikdo nekomunikuje. Vzhledem k tomu že jsem zboží neplatila dopředu, tak obchod nekontaktuji sama.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Markéto,
    je nám líto Vašeho hodnocení, ale objednala jste si zboží, které nemáme skladem.
    Tuto informaci jste viděla přímo u objednávání zboží, informaci o nedostupnosti jste viděla během procesu nákupu v nákupním košíku a nakonec jste dostala náš e-mail, ve kterém Vás na tuto skutečnost upozorňujeme a píšeme přesný termín dodání zboží.

    Víc v tuto chvíli nejsme schopni udělat a další informace o tom samém by byly jen zahlcováním Vaší e-mailové schránky.
    Objednaný filtr se dováží z Velké Británie a cesta k nám je časově náročnější.

    Přeji krásný den

    Tomáš
    majitel e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drahý jak prase, po nákupu jsem našla stránky s tretinovou cenou.... Moje chyba[nedockavost]

    Drahý

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Aleno,
    nedivím se vašemu zklamání a rozčílení. Koupila jste si levný vysavač za pár korun a výrobci pak chtějí za filtry čtyři stovky...
    Cena výrobku je bohužel pouze taková, za jakou ji nakoupíme. Pokud lze u nás v ČR nakoupit zboží za třetinovou cenu, dejte nám kontakt, rádi to vezeme u nich.
    Prodáváme originální filtry přímo od výrobce.

    Tomáš
    majitel e-shopu

  • Polské zboží, nesedí na objímky, ke kterým bylo objednáno.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Miroslave, je nám líto, že Vám hadice nepasuje. Koupil jste si univerzální kousek, ke kterému máme v popisu všechny rozměry, které potřebujete k ověření toho, jestli Vám bude pasovat. Je to ale vždy loterie...
    Škoda, že jste se na nás neobrátil dříve, mohli jsme Vám poradit a najít tu správnou hadici k Vašemu vysavači.

    A ano, zboží je z Polska, ale kde se opravdu vyrábí můžeme jen hádat. Kvalita je ale dobrá, ještě jsme na něj nikdy neměli reklamaci.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • bez komentáře

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s našimi službami spokojený.
    Objednal jste si zboží, které není dostupné, a my očekávali jeho dodání dodavatelem.
    V den naskladnění zboží (ano, bylo o jeden den dodáno později, než nám dodavatel slíbil), jste svou objednávku stornoval.

    Omlouváme se za nepříjemnost, někdy ani při maximální snaze nejme schopni zajistit vše na 100%.

    Tomáš Krýdl
    Majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Okamžitě přijali platbu
    • Zboží po 10 dnech nedoručeno

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Libuše.
    Je nám líto Vaší nespokojenosti. Bohužel jste si objednala zboží s dostupností deset dnů.
    Určitě jste si toho všimla při jeho objednávání přímo u výrobku a také v potvrzovacím e-mailu, ve kterém jsme se Vám omluvili a informovali o datu naskladnění.
    Heuréka posílá tento dotazník po deseti dnech od objednání, proto je mi jasné, že zboží ještě nemáte.
    Každopádně jsme zboží odeslali přesně po desíti dnech, jak jsme slibovali a čeká na Vás na výdejním místě.
    Jen si ho vyzvednout...

    Snad na nás nezanevřete a s produkty budete spokojená.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář