Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Myslela jsem si že si kupuji super vysavač. ZATÍM JSEM VELICE SKLAMANÁ protože vysypání koše je složité navíc je to velice slabé šoupátko umělá hmota že se bojím po pár vysypání že se to ulomí . Reklamovala jsem to po 2 dnech vysávání protože šoupátko nefungovalo. Tak čekám co s tím udělají. Takže zásadně nedoporučuji.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Jano,
    je nám líto zklamání a Vaší nespokojenosti, ale jako e-shop nejsme schopni kvalitu a funkčnost vysavačů dopředu prověřovat. Asi byste nechtěla dostat rozebraný a otevřený vysavač.
    Vaši objednávku vytvořenou v sobotu večer jsme v pondělí odeslali a vy jste ji v úterý přijala.
    V našem telefonátu jsme se Vám snažili maximálně poradit a nabídli Vám dopravu k nám na dořešení zdarma.
    Proto nás mrzí, že nás zásadně nedoporučujete.

    Tomáš Krýdl
    www.provysavace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka zatím nepřišla

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Mírné zpoždění nás mrzí, někde se nám to zboží po cestě z Itálie toulalo. Už na Vás ale čeká na pobočce České pošty, jen si balíček vyzvednout. Děkujeme za nákup.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách byl produkt na skladě, ale dodací doba prý až na konci ledna...

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den,

    bohužel musím nesouhlasit. Produkt na stránkách nebyl skladem, což jsme uváděli jak u zboží, tak i v košíku a následně tuto informaci naleznete i v potvrzení o přijetí objednávky. Tam si to můžete ověřit i nyní, dodatečně. Chybějící produkt jsme obratem objednávali u výrobce, bylo nám ale bohužel sděleno, že jej nemají a v centrálních skladech pro ČR je taktéž vyprodán. Doručení dalších kusů z výroby očekávali až na konci ledna. Vaše nespokojenost nás mrzí, narazili jsme ale na případ, kdy nejsme schopni dodání jakkoliv ovlivnit, ačkoliv bychom chtěli sebevíc.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestaňte otravovat a dodejte napřed zboží, kašpaři.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Někdy prostě věci nejdou tak rychle, jak bychom si přáli. Problém navíc nastává, když objednané zboží není skladem ani u výrobce. O zpoždění dodávky zboží jsme Vás, Jiří, obratem informovali, z naší strany jsme tudíž udělali vše, co se dalo. Balíček již máte doma, tak snad se Vám zase hezky vysává.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    • Obednane zbozi meli skladem a stale ho ani neodeslali zakaznik jim nestoji ani za to aby mu dali vedet co se deje . je blba doba nemam cim luxovat obednal jsem si pytliky do 3 vysavacu a neposlali mi nic
    • Asi si zbozi obednam jinde
    • Obednane zbozi meli skladem a stale ho ani neodeslali zakaznik jim nestoji ani za to aby mu dali vedet co se deje . je blba doba nemam cim luxovat obednal jsem si pytliky do 3 vysavacu a neposlali mi nic

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Milane,

    bohužel jste si objednal filtry které nebyly skladem již v době objednávání a upozorňovali jsme na to jak u zboží na stránkách, tak i v košíku, a i v potvrzovacím e-mailu který Vám dorazil ihned po vytvoření objednávky. Měli jsme za to, že jsme Vás tedy informovali dostatečně a mrzí nás, že jste tuto informaci nezaregistroval.

    Rádi jsme s Vámi vše vyřešili po telefonu a objednávku vyřídíme dle dohody.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo rychle, původní nízká cena ale byla navýšena o dopravu a poplatky, takže nakonec nevýhodný nákup. Balík došel neporušený, ale bohužel uvnitř bylo zboží částečně neúplné. Někdo si při balení odebral část zboží. To je neodpustitelné, proto už zde nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Bohumile,

    jestli bylo balení sáčků nekompletní, mrzí nás to, bohužel nejsme schopni obsah každého balení přepočítávat, a ověřovat zda jeden sáček z desíti nechybí. Pokud se tak stane, milerádi chybu napravíme a po telefonické dohodě Vám jej také doposíláme. Můžete ale věřit tomu, že nikdo z našeho týmu nemá zájem prodávat zboží nekompletní a že se vždy k chybě postavíme čelem.

    Katka
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • příjemné jednání prodávající
    • nemohu akceptovat dodací lhůtu 14 dnů, možná i delší, bez toho, abych byl na toto upozorněn

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Heleno, je nám líto, že musíte na zboží čekat, ale termíny pro dodání hubic značky Hoover jsou opravdu dlouhé. Dodání z Itálie (kde sídlí centrální sklady pro Evropu) je na dlouhé lokte a spousta zboží v této chvíli není dostupné. A netýká se to jen Hooveru, začíná to být celkově velký problém.
    Na naši obranu - již při nákupu jste viděla, že zboží není skladem a kolegyně Vám jistě daly vědět, že s dodávkou to je komplikované.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koncovka nepasuje k vysavači!!!!!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Ludmilo,

    je nám líto že jste si objednala nevyhovující zboží, nicméně jsme byli rádi nápomocni na lince kde Vám kolegové pomohli s navrácením a objednáním správného dílu.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zatím nemohu doporučit,jelikož ještě nic nedošlo!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Jiří - je nám líto Vaší nespokojenosti.
    Objednal jste si baterii k robotickému vysavači, která není v ČR dostupná a její naskladnění se plánuje na konec března.
    Toto jste věděl již při objednávání zboží, info o tomto stavu jste dostal e-mailem a nakonec Vás o tom informovaly kolegyně telefonicky.
    Víc nedokážeme v tuto chvíli udělat a Váš "palec dolů" nás mrzí. Udělali jsme maximum toho, co bylo v našich silách.

    Žádost o hodnocení kvality e-shopu se zasílá automaticky po deseti dnech od zadání objednávky. Toto nemůžeme v rámci objektivity hodnocení ovlivnit.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem sadu 2 krát válce 3 krát filtry 3 krát kartáče od 229 Kč a přišla mi sada bočních kartáčků za 229 Kč které momentálně jsou mi na ho...!

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Vladimíre, Vaši nespokojenosti je mi líto, ale toto nejsme schopni ovlivnit.
    Nenakoupil jste u nás, ale na Heuréce, která má špatný popis výrobku. Všichni prodejci napárování k této sadě nabízí to co my - sadu bočních kartáčků. V košíku Heuréky bylo také napsáno - Sada bočních kartáčků...

    Kolegyně Vám volaly a vysvětlili situaci, ve které jsme nevinně.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    zboží je stále ve spárách České pošty a já mám již ohodnotit produkt ?

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Dimitrii, je nám líto, že nejste s našimi službami spokojený.
    Abych Vám vysvětlil stav věci - dotazník spokojenosti se zasílá přesně deset dní po vytvoření objednávky.
    Vy jste si objednal zboží, jehož dostupnost byla 7 dnů a přesně ve slibovaném termínu jsme Vám zboží odeslali.
    Druhý zásek je termín dodání dopravci - v době uzavření prodejen a předvánoční sezóny se doba dodání prodlužuje, všichni dopravci jsou přetížení a na termínech doručení je to znát.
    Věřím, že jsme pro Vaši spokojenost udělali maximum.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, vše na skladě
    • Žádná

    Bez problémů

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jsme mohli uspokojit Vaše potřeby a vše proběhlo bez problémů :)

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mel mnou shaneny filtr pro robo-vysavac DirtDevil.
    • Mel mnou shaneny filtr pro vysavacDirtDevil, ale jen 1 ks a dalsi neceka! Zaslani jednoho filtru (UH kolecko s UH tkaninou po jedne strane, vyrobni cena mozna 3 Kc) mne i s postovnym prislo na ca 480 Kc.

    Obchod jiste dobry pro majitele jinych vysavacu.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Zoro, je nám líto, že náš obchod nedoporučujete a my jsme nedokázali uspokojit vaše potřeby...
    Ale někdy to prostě ani při nejlepší vůli nejde.
    V tuto chvíli neexistuje v ČR dodavatel, který by originální příslušenství k vašemu vysavači dodával. A platí to pro celou Evropu. Kdy a jestli se tato patová situace vyřeší je velká neznámá.

    No a cena výrobku? To už je na dodavateli. U levného vysavače jsou následně drahé náhradní díly. Tak to prostě chodí...

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Filtr VZ01MFS k bionickému filtru vysavačů nepasoval dohromady
    k HEPA filtru BOSCH BBZ11BF BIONIC

    důvod: zřejmě špatné tolerance plastových zářezů jednotlivých dílů.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Jardo - koupil jste si originální filtr Bosch, velikost a tvar zboží neumíme jakkoli ovlivnit.
    Je nám líto vaší nespokojenosti.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si zboží které bylo na skladě v dostatečném počtu, po cca. týdnu jsem volala v jakém stavu se má objednávka nachází , bylo mi řečeno, že mé zboží není a že mě měl někdo od nich už dávno informovat, což se nestalo .... Objednávku jsem tudíž zrušila.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Dagmar, je mi moc líto vaší nespokojenosti.
    Bohužel jste si udělal objednávku chvíli po té, co v TV Nova ve večerní zprávách zveřejnili informaci, že z antialergenních sáčků do vysavače se dají šít roušky. Během pár minut jsme prodali celý náš sklad antialergenních sáčků a následně i zásoby dodavatelů v celé ČR.
    Osobně jsem obtelefonovával všechny naše zákazníky - včetně Vás - a snažil se jim nabídnou adekvátní alternativní zboží.
    Ani při nejlepší vůli jsme prostě nebyli schopni vykrýt všechny nahromaděné požadavky.
    Děkuji za pochopení

    Tomáš
    vrchní pytlíkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi po měsíci nepřišlo. Přišla mi žádost na hodnocení obchodu, což mě překvapilo, protože jsem nabyl dojmu, že jsem asi pokazil objednávku, neboť jsem z obchodu nedostal žádnou informaci, jestli objednávka byla zaregistrována, zrušena či se zpozdí. Takže teď váhám, jestli si to mám objednat znovu.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den pane Rostislave, objednávku jste udělal správně. Objednal jste ale zboží, které není skladem a je s dlouhou dobou dostupnosti. Dostal jste od nás potvrzení objednávky s vysvětlením, že zboží nemáme a budeme Vás informovat o jeho dostupnosti.

    Urgovali jsme dodavatele (Gorenje), ti ale také nemají informace o možnosti dalšího naskladnění.
    Proto jsme Vám 21. 2. 2020 zasílali další e-mail s informací o nedostupnosti zboží.

    Žádost o hodnocení automaticky zasílá Heuréka, bez našeho zásahu. Proto jste jej dostal. A podle toho soudím, že i Váš e-mail je správný. Zkuste se prosím znovu podívat do Vaší pošty.
    Udělali jsme maximum, co jsme v tuto chvíli schopni udělat.
    Je nám líto Vaši nespokojenosti.

    Tomáš
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí produkt, který je nedostupný, jejich e-shop tedy poskytuje lživé, nerelevantní údaje a uvádějí tak člověka v omyl.

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Roberte, po přečtení Vaší recenze mám pocit jako bychom byli největší lháři a podvodníci...
    Ale ano, máte pravdu v tom, že jsme Vám nebyli schopni dodat zboží, které jste si objednal.

    Podotýkám, že Vámi objednaná škrabka na led za 40 Kč nebyla v době objednávání na našem e-shopu dostupná a s tím jste ji i objednával. Obratem jsme ji chtěli objednat a zjistili, že ji dodavatel již nedodává. Okamžitě jsme se s Vámi kontaktovali a omluvili se za nastalou situaci.

    Omlouvám se Vám tímto ještě jednou, toto zboží se prodává minimálně a my skladem držíme pouze omezené množství. Poslední kus jsme prodali den před Vaší objednávkou a ještě nestačili zjistit vyřazení zboží z prodeje dodavatelem.

    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • originál krabice philips byla rozbalená sáčky pouze 4 kusy

    nejsem spokojená při balení zakázky nejspíš nepoctivý pracovník

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den paní Hano, Vaši recenzi trochu nerozumíme. Objednala jste si od nás originální sáčky do vysavače značky Electrolux (ne Philips), které zasíláme pouze v zabaleném stavu. Rozbalené balení nemáme a za své zaměstnance ručím - nikdo by zákazníkovi nekradl jeden jediný sáček z balení.
    Je nám líto, že problém řešíte až zde, na hodnocení, ne s námi po přijmutí zboží.

    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka má byť uskutečněna AZ za dva mesice

    Reakce obchodu ProVysavače.cz

    Dobrý den Petře, vaší nespokojenosti je nám líto, ale nedokážeme nemožné.
    Objednal jste si zboží, u kterého je avizovaná doba dostupnosti dva měsíce. Viděl jste to přímo na detailu výrobku, pak v košíku a následně jsme Vás o termínu informovali i v transakčním e-mailu.

    Vámi objednaný filtr nemá ETA už delší dobu, navíc jeho naskladnění pravidelně posouvá - o tom jsme Vás opět informovali v dalším e-mailu. Myslím, že jsme udělali vše, co bylo v našich možnostech.
    Eta je jediný prodejce do ČR a pokud filtry nemá, nemá je prostě nikdo.

    Tomáš
    vrchní pytlíkář