Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel Výrobek neodpovídá skutečnosti.

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den,
    bohužel od Vás nemáme žádnou informaci na kterou můžeme reagovat.
    Objednal jste si zátku do dřezu a ta Vám také dorazila. Pokud vaše objednávka nebyla ke spokojenosti stačilo nás kontaktovat. Děkujeme a přejeme Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem čtyři stejné věci a dvě z toho mělo jinou barvu.

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den,
    u Vámi objednané položky je mix barev (bílá, šedá, transparentní), bohužel jste do poznámky neuvedl barvu - tudíž byl dodán mix.
    Přejeme hezký den

  • Čekám dlouho na zboží

    Reakce obchodu Produm.eu

    Zboží jste si bohužel nevyzvedla a bylo nám vráceno zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Takovou odpověď jsem dostal z obchodu: Dobrý den ,
    • vaší objednávku rušíme.
    • Krásný den
    • __
    • S pozdravem
    • Produm.eu
    • Průmyslová 1005
    • 294 71 Benátky nad Jizerou

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den, objednávka byla na vaší žádost zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dodací lhůta

    Zboží dorazilo po jedenácti dnech, ale kdybych se sám neozval, tak asi nebude vůbec. Po urgenci mi bylo ze strany obchodu sděleno, že zboží bylo předáno dopravci, ať si tam sám zavolám. Když jsem trval na vyřešení z jejich strany, bylo mi sděleno, že vybraný ParcelShop je plný.

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den, problém jsme se snažili s vámi vyřešit k vaší spokojenosti. ParcelShop bohužel neovlivníme když se zaplní a nekontaktují vás.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo mi dodáno zboží, které neodpovídalo jeho fotografii v eshopu (jiná barva, jiný tvar). Jen objem 5 litrů byl dodržen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na obrázku je evidentně střenka dřevo-mosaz a ve skutečnosti vám pošlou obyčejný stříbrný od Festy, který se dá sehnat levněji. Považuji to za podvod a všechny varuji!!

    Nekupujte to a dejte si pozor!!

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den,
    obrázek byl pouze ilustrační, už je vyměněný.
    Pokud se Vám nůž nelíbil, mohl jste ho zaslat zpět.
    Přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    technicke provedeni kladky je hrozne .abnormalni vule mezi kladkou a cepem. to mohl vymyslet jen vu..... nechci byt vulgarni.

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den,
    bohužel toto neovlivníme, nejsme výrobci, ale mohlo se to vyřešit reklamací.
    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávala jsem 10x balík a přišla půlka že je to za jeden kus a maj tam dva

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den,
    objednala jste pouze 5 balení po 2 kusech, přehled byl vidět v košíku. Již jsme Vám i odpovídali na stejný dotaz v emailu.
    Hezký den
    Produm.eu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Balení zboží k přepravě
    • Rychlost vyřízení vratky
    • Nelze si vybrat barvu zboží
    • V popisech jednotlivých výrobků není uvedeno, že může být doručeno v podstatě něco jiného

    Přišly tácy v příšerně jedovaté zelené, přitom vyobrazena byla jen tmavě šedá. Proto vrácena celá objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Co mam hodnotit,když jste mi zboži nedodali čekám už týden,nemá co hodnotit.
    • Ani po odeslaném emailu nám zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý večer, obchod nekomunikuje, nevim, kdy mám zaplatit, jestli až prijde objednávka nebo dopředu. Nebylo mě to jasné.

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den, v objednávce jste uvedla platbu převodem, dne 14.6. v 9:35 vám na mail, který jste uvedla v objednávce, byla poslaná faktura s informacemi ohledně platby, do dnešního dne platba nedorazila. Děkujeme Produm.eu

  • Poprvé v životě dávám negativní hodnocení. Minimální objednávka, pár kuchyňských drobností přidaných k tomu, co jsem potřebovala - bílý cedník. V nabídce asi 4 cedníkové varianty s pokynem "typ uveďte v poznámce". Uvedla jsem, ještě s další drobnou prosbou. Cedník dorazil modrozelenočínsky šedý, a plastové sítko na čaj - na obrázku na prodejní stránce bílé - pro změnu šedé novodurově. Obratem jsem napsala e-mail, že mi bylo doručeno nesprávné zboží s otázkou jak firma řeší reklamace. Po týdnu bez odpovědi jsem volala. Slečna mi sdělila, že se k mejlu teprve postupně dostane, že "je to v pohodě" , protože "na vrácení zboží je 14 dnů" a že jestli mi zboží nevyhovuje, můžu ho poslat zpátky. Musela jsem trošku přitlačit, aby mi řekla, že buď za své nebo, když bude reklamace oprávněná, "zboží si sami stáhnou". Po dalším týdnu jsem volala, že nemám ani odpověď na e-mail ani žádnou jinou reakci. Tak mi přišel e-mail: bohužel ve vaší objednávce není specifikovaná barva cedníku. Pokud zboží nechcete pošlete ho zpět. Reagovala jsem e-mailem, že jsem požadavek uvedla při objednávce do poznámek. Obratem odpověď: Dobrý den, bohužel nikde žádná poznámka od Vás není. ... Vymalováno.... Takže prostě nefungují, nekomunikují, a asi se ani nestydí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla rychlá. Zboží ještě nedorazilo! Už nemám ani zájem.

  • Dnes 10.5.2023 marně čekám na info o možnosti vyzvednutí zboží v České Lípě . Zatim neni důvod ke kladnému hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi mam objednane uz tyden. Zitra odjizdim na dovolenou. Zbozi musim koupit jinde. Pokud dorazi zbozi,zde uz nikdy nenakoupim. !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vysoké ceny oproti konkurenci
    • Špatná komunikace

    Objednala jsem z e-shopu 120 kusů skleněných lahviček na naši svatbu, bez jakékoli předešlé omluvy či komunikace mi bylo doručeno pouze 80 kusů. Ještě jsem se v minulosti nikdy nesetkala s takovou drzostí, že by mi dodavatel zaslal pouze část objednávky bez jakékoli domluvy. Když jsem se ozvala, že část objednávky chybí, bylo mi sděleno, že se omlouvají, že se kolegyně neozvala a že další lahvičky jsou na cestě s dotazem, kdy máme termín svatby. Žádala jsem nějakou kompenzaci za způsobenou škodu, přičemž mi bylo nabídnuto dodání zboží za vyšší cenu, než jsem nakonec sehnala u konkurence. Zboží jsem proto objednala u jiného dodavatele s garancí, že lahvičky budeme mít všechny stejné pro všechny hosty a hlavně včas. Tento e-shop proto nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud je drobné zboží prodáváno v minimálním množství větším než 1 kus, tak je to sice nenápadně napsáno, ale pokud dáte to košíku pouze 1 ks, tak se eshop tváří, jako že tam přidal skutečně pouze jeden kus. Ve skutečnosti se ale přidá minimální množství, třeba 100ks!
    • Týden trpělivě čekám na zakoupené zboží, nebo alespoň nějakou informaci, ale nic nepřichází

    Zavádějící neočekávané fungování minimálního množství v eshopu, dlouhé dodání (pokud vůbec k nějakému dojde), špatná komunikace.

    Reakce obchodu Produm.eu

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, vaše objednávka ze dne 13.4, byla 14.4. hned ráno připravena, faktura Vám byla poslaná do mailu, a čeká se na platbu od Vás, uvedl jste platbu převodem, prosím o kontrolu spamu. Pokud jde o drobné zboží, je vždy u zboží uvedené minimální množstí, které je možné vložit do košíku.
    Produm.eu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací lhůta
    • již uhrazenou objednávku požadovali uhradit