Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neprisel mi potvrzovaci email, ani pokynyk platbe, necim co je s mou objednavkou

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Jarmilo,

    mrzí mne, že náš obchod nedoporučujete i přesto, že jsme neudělali žádnu chybu. Email s pokyny k platbě odešel automatizovaně na Váš zadaný email. Nemůžeme však ovlivnit chybně zadaný email, jako tomu bylo ve vašem případě. Pokud byste nás kontaktovala s tím, že Vám náš email nedorazil, protože jste zadala email špatně, obratem bychom Vám jej poslali. Bez Vaší součinnosti, nemáme možnost Vaší chybu odhalit.

    Hezký den
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Pokaždé mám problém s doručením.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme z a Vaší objednávku. Mrzí mne, že jste nám dala negativní hodnocení a to za skutečnost, kterou nemáme možnost ovlivnit. Pokud v místě doručení pracuje nespolehlivý kurýr či Česká pošta nedoručuje jak má, můžeme ovlivnit jen podáním stížnosti či reklamace dodání. K tomu vša potřebujeme informaci od zákazníka, což se ve Vašem případě nestalo.

    S pozdravem a přáním krásných vlasů
    Jan L. Prockl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud chcete reklamovat produkt, který neodpovídá popisu, jako já , neuspějete ...rozhodně tento e shop nedoporučuji. Naštěstí jsou i jiné kde se dají nakoupit vlasové výrobky .
    • Arogantní jednání
    • nesolidnost

    Pokud chcete reklamovat produkt, který neodpovídá popisu, jako já , neuspějete ...rozhodně tento e shop nedoporučuji. Naštěstí jsou i jiné e shopy kde se dají nakoupit vlasové výrobky .

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Marcelo,

    je mi velmi líto Vaší nespokojenosti, ale za naším stanoviskem si stojíme. Objednala jste si masku Wella
    Color Fresh Mask v odstínu Pink. Tuto jste použila a následně nám ji zaslal zpět s odstoupením od smlouvy. Kolegyně Vás naprosto korektně a v souladu s obchodními podmínkami informovala, že odstoupení od smlouvy není ze zcela pochopitelných důvodů možné. Dokonce Vám nabídla nadstandardní odeslání masky zpět na naše náklady, což jste však odmítla. Označovat někoho za nesolidního, či dokonce arogantního, jen protože nesplní Vaše požadavky, považuji za nekorektní. Obchod, který by v rámci odstoupení od smlouvy přijal zpět použitý kosmetický produkt, porušuje nejen hygienická nařízení, ale zcela jistě není korektní ke svým zákazníkům. Vám by se líbilo obdržet produkt, který před Vámi někdo používal?

    Přeji Vám ať brzy najdete obchod, který bude zcela dle Vašich představ, i když o tom vážně pochybuji.

    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Barva neodpovídá odstinu,i po obarvení žádný výsledek.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Moniko,

    je mi líto, že nejste s barvou Directions konkrétně růžovým odstínem Flamingo Pink spokojena. Bohužel nedokáži říci, proč Vám tato barva nechytla dle Vaší představy. S barvami máme vynikající zkušenosti a při dodržení postupu aplikace, zejména pak odbarvení vlasů pře aplikací barvy samotné (v případě, že jsou Vaše vlasy tmavé) jsou výsledky oúpravdu úžasné. Prosím obraťte se na náš zákaznický servis, rádi s Vámi věc dořešíme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    J.L.Pröckl
    pro-vasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • v posledním roce došlo ke značné redukci nabídky, takže většinu produktů, které používám od firmy TIGGI, jsem musela nakoupit jinde (dvojí poštovné)

    nepříliš široká nabídka produktů

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Evo,

    Vašemu hodnocení nerozumím a nepovažuji jej za férové. O tom, že Vámi požadované produkty nemáme v nabídce, jste jistě věděla před nákupem u nás a mohla jste si tak vše objednat u jiného prodejce a tím neplatit dvoje poštovné jak píšete.

    Důvodem nedostupnosti produků TIGI je jejich inovované provedení, které budeme naskladňovat v příštím týdnu. Původní produkty vypodáváme a jak už to u výprodejů bývá, sortiment se zužuje.

    Přeji Vám hezký Vánoční čas.
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé vyřízení objednávky i expedování
    • Obdržela jsem 2x šampon, namísto setu šampon + kondicionér

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Barboro,

    dík za Vaší objednávku i hodnocení. Velmi nás mrzí Vaše nedoporučení, protože záměnu jsme nezavinili a neměli možnost ji odhalit. Objednala jste si set produktů Tigi, kokrétně TIGI - Bed Head Urban Anti+Dotes Resurrection Tweens, ve kterém je opravdu set šamponu a kondicionéru. Tyto produkty jsou z výrobního závodu k sobě spojeny papírovou manžetou a není v našich možnostech kontrolovat jejím rozbalením, že ve výrobě byl omylem zkompletován 2x šampon. Nic to nemění na skutečnosti, že i v tomto případě jsme připraveni věc vyřešit k Vaší spokojenosti, tak aby Vám nevznikly žádné náklady a to ani časové s odesláním chybného výrobku zpět. Prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince případně emailem a věc obratem dořešíme.

    S pozdravem a přáním hezkých vlasů
    J.L.Pröckl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nemám, není co hodnotit.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, pane Kornele,

    prověřil jsem Vaši objednávku, kterou jste si objednal jednu barvu Directions a jako způsob platby zvolil platbu platební kartou. Platbu jste provedl a Vaše objednávka tak byla obratem expedvána zvoleným způsobem, tedy přes službu Záailkovna. Kolegyně s Vámi věc již řeší a je Vám nápomocna. Bohužel nedokážeme ovlivnit zda a kdy Zásilkovna balíček na zvolené výdejní misto doručí. Mrzí nás, že pochybení Zásilkovny je důvodem k negativnímu hodnecení našeho eshopu, i když za nás jsme žádnou chybu neudělali. Kolegyně Vás bude ještě dnes kontaktovat telefonicky a bude se snažit věc s vámi dořešit k vaší spokojenosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Recenze smazána na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem, nepřišel ani e mail, že zboží dorazí a no a ještě nedorazilo, proto nemůžu hodnotit kladně.

    Objednala jsem, nepřišel ani e mail, že zboží dorazí a no a ještě nedorazilo, proto nemůžu hodnotit kladně.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Ivano,

    prověřil jsem Vaši objednávku a za nás nenašel jedinou chybu. Objednala jste si dva produkty a jako způsob platby zvolila platbu předem na náš účet. Email s dispozicemi k platbě Vám byl systémem odeslán během několika vteřin po dokončení objednávky. Další email, kterým jsme Vám připomínali platbu odcházel po 5 dnech od objednávky. Bohužel ani poté nebyla z Vaší strany platba provedena a ani jste nereagovala na nabízenou možnost změny způsobu platby. Jak jistě pochopíte v takovém případě nemůžeme zboží expedovat a proto byla Vaše objednávka stornována o čemž jsme Vás rovněž informovali.

    S pozdravem
    J.L.Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Замовлення скасовано продавцем. Повідомлення про це побачив лише через 10 днів (лист автоматично прийшов в спам)

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Mykolo,

    prověřil jsem VAši objednávku a zjistil, že jste si u nás objednala jeden produkt a zvolila online platbu platební kartou, kterou jste však neprovedla. Proto jsme Vás několikrát s odstupem několika dní emailem informovali a nabízeli buď vygenerování nového linku do platební brány, nebo změnu způsobu platby. Ani na jeden email jste však nereagovala. Překvapuje mne tak Vaše hodnocení, které nikterak nesouvisí s kvalitou našich služeb.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    J.L.Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Zboží mě stále nedorazilo. Nevím, kde se stala chyba.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Petro,

    Vaše objednávka nemohla být expedována, protože nebyla uhrazena.
    V objednávce jste si zvolila "platbu předem na náš účet" a proto Vám byl odeslán email s dispozicemi k platbě. Do dnešního dne nebyla platba připsána na náš účet a proto jak jistě pochopíte nemohla být objendávka expedována. V případě, že budete chtít platbu změnit např. na platbu při převzuetí neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem

    J.L.Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze vrátit zboží, které použijete, ale nevyhovuje. Ne příliš ochotná zákaznická podpora.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Sonio,

    dělujeme za Vaší objednávku i as věnovaný recenzi. Mrzí nás Vaše nedoporučení, ale použité kosmetické produkty nelze ze zákona vrátit v rámci odstoupení od smlouvy. Jedná se o hygienické nařízení a o této skutečnosti řádně informujeme v našich obchodních podmínách, které odsouhlasujete před odesláním objednákvy.

    S pozdravem a díky za pochopení
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po měsíci mi napsali ze objednávka byla stornovana. Nechápu proč jako.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den,

    prověřil jsem Vaší objednávku na základě, které jste nám udělila toto nedoporučení. U Vaší objednávky jste si zvolila platbu předem na náš bankovní účet. Náš systém Vám zaslal dispozice k platbě a protože objednávka nebyla ani po 7 dnech uhrazena, byl Vám odeslán další email s prosbou o prověření platby. Protože ani po tomto emailu nebyla platba dalších 7 dní uhrazena, byla objednávka 14 dní po jejím vytvoření stornována. I o této skutečnosti jsme Vás řádně informovali.

    Jistě tak pochopíte, že v tomto případě neschledávám žádné pochybění na naší straně a Vaše hodnocení jako zcela nekorektní.

    S pozdravem a přáním hezkých dní
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Na rozdil od minulych nakupu se nejak zuzil sortiment

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za VAší objednávku i hodnocení i když negativní. Vaše hodnocení nás velmi mrzí a považujeme jej za neopodstatněné, protože šíři našeho sortimentu jste jistě zjistila ještě před zadáním objednávky. Pokud jste nebyla spokojena se šíří našeho sortimentu, jistě jste objednávku nemusela provádět.

    S pozdravem přáním hezkého dne
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nefunkční filtry
    • Špatná přehlednost e-shopu
    • U produktu není napsané složení

    Když zatrhnete více filtrů, nesloučí se dohromady, ale v nabídce se vám ukáží všechny produkty, které splňují alespoň jeden ze zadaných filtrů. Naivně jsem si myslela, že v nabídce vidím pouze produkty bez parabenů i bez silikonů, byla jsem ale velmi překvapená, když mi zásilka přišla a první ingredience kondicionéru byl silikon.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší objednávku i zaslané hodnocení. Na základě Vaší recenze jsme provedli otestování všech našich filtrů a musím konstatovat, že naše filtry jsou nastaveny dobře. Pro výsledky filtrů jsou určující informace, které ke každému produktu máme k dispozici od výrobce či dovozce. Pokud některou informaci na základě které se filtruje k produktu nemáme a nebo máme chybnou je pochopitelně výsledek filtrování tímto ovlivněn. Do popisů produktů, které máme k dispozici nikterak nezasahuje.
    V případě, že jste zakoupila produkt, který nesplňuje Vaše očekávání, jistě máte právo na jeho vrácení v podobě odstoupení od smlouvy.

    S pozdravem a přáním hezkých dnů i vlasů
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Datum spotřeby 2019???

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Libore,

    děkujeme za Vaší objednávku. Mrzí mne, že nás hodnotíte jen na základě Vaší doměnky, která se navíc nezakládá na pravdě. Zakoupil jste si u nás šampon značky Label.M, který nemá uvedeno datum exspirace, ale jen číslo výrobní šarže. Ve Vašem případě se konkrétně jedná o číslo šarže 611019, což Vás pravděpodobně vedlo k úvaze, že je šampon po exspiraci. U kosmetických výrobků se nemusí uvádět datum exspirace v případě, že výrobek má exspiraci minimálně 30 měsíců. V takovém případě výrobce uvádí jen číslo šarže a piktogram otevřeného kelímku s počtem měsíců do kterých je doporučeno produkt spotřebovat po prvním otevření. U výrobku, který jste zakoupil je doporučeno spotřebovat jej do 24 měsíců od otevření.

    Zakládáme si na dobrém jménu a nikdy neprodáváme výrobky po exspiraci! Zítra Vás bude ještě kontaktovat některá z kolegyň z naší zákaznické linky a věc s Vámi dořeší. V případě potřeby jsme Vám i nadále k dispozici.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka nedorazila bez jedineho vysvetleni.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den, Evo,

    prověřil jsem Vaší objednávku na základě, které jste nám udělila toto nedoporučení. U Vaší objednávky jste si zvolila platbu předem na náš bankovní účet. Náš systém Vám zaslal dispozice k platbě a protože objednávka nebyla ani po 7 dnech uhrazena, byl Vám odeslán další email s prosbou o prověření platby. Protože ani po tomto emailu nebyla platba dalších 7 dní uhrazena, byla objednávka 14 dní po jejím vytvoření stornována. I o této skutečnosti jsme Vás řádně informovali.

    Jistě tak pochopíte, že v tomto případě neschledávám žádné pochybění na naší straně a Vaše hodnocení jako zcela nekorektní.

    S pozdravem a přáním hezkých dní
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velice nespokojená, protože na výrobku nebyl český návod k použití.
    Až od jiného dodavatele jsem zjistila že pro mne výrobek není vhodný. Nevyplatí se mi ho vracet, kvůli platbě poštovného.

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den,

    díky za Vaší objednávku i recenzi i když je negativní. Velmi mne mrzí Vaše hodnocení, protože pokud se opravdu náhodou stalo, že Vám dorazil produkt bez českého překladu, stačilo se nám ozvat a tento bychom Vám obratem doposlali. U značky Henna Plus, produkty češtinou opatřuje náš dodavatel, dovozce do ČR a jak jistě uznáte, nejsme stroje a proto i když se všichni maximálně snažíme a vše pečlivě kontrolujeme chyba se může stát. Dále si dovoluji upozornit, že nikterak nezpochybňujeme Vaše právo na vrácení produktu formou odstoupení od smlouvy, při kterém vracíme i zaplacené poštovné.

    S pozdravem a přáním krásných vlasů
    Jan. L. Pröckl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, špatně jsem vybrala odstín. Moje chyba je nezkušenost. Kdo má výběr vyzkoušený, je vše OK. Váš obchod je v pořádku. Vinšová

    Reakce obchodu Pro-vlasy.cz

    Dobrý den,

    díky za čas, který jste věnovala vyplnění tohoto dotazníku. Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete jen kvůli tomu, že jste si sama vybrala špatný odstín a to i přesto, že píšete "Váš obchod je v pořádku". Pokud produkt není otevřen a použit, jistě Vám jej můžeme vyměnit za jiný odstín, ale takový požadavek od Vás neevidujeme. Neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne i vlasů
    Jan L. Pröckl
    pro-vlasy.cz