Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Volal mi neprijemnni dopravce , ze mam 5 minut abych dorazil vyzvednout a zaplatit zasilku , jelikoz pracuju ve stajich me cesta k brane trvala cca 7 minut a pan uz tam nebyl . Tokove chovani sem jeste nezazil .
S pozdravem ,
Tom vejsadaReakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnoval vyplnění tohoto dotazníku. Nicméně mrzí nás, ž náš obchod nedoporučujete, kvůli selhání konkrétního řidiče, smluvního dopravce, který není naším zaměstnancem a nemáme možnost tyto situace jakkoliv ovlivnit. Po obdržení Vaší recenze, jsme dohledali Vaší objednávku a na příslušné depo PPL, jsme zaslali stížnost s požadavkem o prošetření a nápravu. Věřím, že alespoň s objednanými produkty i naším servisem jste spokojen.
S přáním hezkého dne a samozřejmě krásných vlasů
Jan L. Prockl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Nevyhovuje mi stále měnit svůj e-mail kdy potrebuju vytvořit nové heslo na webové stránce. Od vás nedostakazadne notificace ze svoje heslo můžou změnit. A proto nemůžu vejít do svoji účtu.
Na moje e-maily nikdoneodpovidaReakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den, Liudmylo,
prověřoval jsem komunikaci s Vámi a to dle Vašeho emailu a v naší poště nenašel žádnou Vaší žádost o pomoc se změnou hesla. Heslo můžete kdykoliv změnit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste heslo zapomněla jsme připraveni kdykoliv pomoci, ale musíme být zákazníkem kontaktováni, což se ve Vašem případě nestalo. Mimo naší emailovou adresu, nás lze kontaktovat telefonicky a nebo na chatu. Prosím prověřte, zda jste email o kterém píšete skutečně odeslala a zda byl odeslán na správnou adresu.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Jan L. Prockl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo to přesně v čas
- Spletli barvu, když jsem poprvé objednal barvu tak to bylo fajn akorát vůbec ale vubec nechytla a to mám teď úplně až bílé vlasy.. dříve když jsem barvu kupoval tak chytla i na hnědou barvu a po druhé když jsem ji zase objednal tak poslali “la liché” místo “spring green”, řekl jsem že v pohodě a že to nehodlám řešit a že snad to chytne ale zase vůbec nic.
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že ačkoli jste nebyl spokojen s produktem, nedoporučujete náš obchod ostatním zákazníkům. Píšete, že Vám barva "nechytla", ale jak jistě víte, u barev je toto obzvláště nevyzpytatelné. Dále píšete, že jsme Vám zaslali špatný odstín barvy. Barvu s odstínem “la liché” ve své nabídce nemáme. Nejspíš jste odstín barvy zaměnil se jménem výrobcem „La Rich´e“, které je uvedeno na přední straně kelímku. Název barvy, kterou jste obdržel, je napsán na víčku nikoliv na přední straně kelímku. Zkontrolovali jsme kamerový záznam z balení a zde jsme zjistili, že Vám byl zaslán odstín barvy, který jste si objednal, tedy „Spring Green“. Prosím Vás o zvážení Vašeho negativního hodnocení. Změna názoru na náš obchod by nás velmi potěšila.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Petra Chalupecká
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Předávají mé kontakty jiným zákazníkům bez mého souhlasu.
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nedoporučení i nařčení z něčeho, co jak sama víte, není pravda. Při zadávání objednávky jste zadala chybné telefonní číslo, které patřilo jiné osobě, která není naší zákaznicí a kterou pohoršilo, že jí kontaktovala služba PPL s tím, že má pro ní balíček, na který tedy čekala doma, avšak tento byl ve stejném okamžiku doručován Vám, protože adresu jste zadala správnou.
I když jsme danou věc nezavinili a neměli jí možnost jakkoliv ovlivnit, snažili jsme se jí vyřešit. Paní, která strávila čekáním půl dne na balíček, o kterém Vaším uklepnutím v telefonním čísle dostala informaci od PPL jsme se omluvili a Vás požádali o totéž. S omluvou jste nesouhlasila, na což máte jistě právo. Nikdo z nás není neomylný, ale i když jsme nic nezavinili a komunikací ohledně této „kauzy“ strávili mnoho času, vysloužili jsme si od Vás nedoporučení a to nám přijde opravdu nespravedlivé.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Jan L. Prockl
pro-vlasy.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- po doručení zboží zjištěno, že část šamponu byla vylita - povolený uzávěr. Po telefonickém oznámení neuznáno - chyběla fotodokumentace.
-
Nedoporučuje obchod
Nikdy jsem od obchodu neslysela a zbozi nedorazilo
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den, velmi mne mrzí, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům. Prověřila jsem Vaši objednávku a zjistila jsem, že jste si zvolil platbu kartou přes online platební bránu. Bohužel tato platba neproběhla v pořádku a objednávka stále čeká na uhrazení. Jelikož jste se nám neozval ani telefonicky ani emailem, netušili jsme, že Vaše objednávka nebyla dokončena. Vzhledem k tomu, že máme několik stovek objednávek denně, není v našich silách jednotlivé objednávky procházet a kontrolovat, zda byly platby úspěšně provedeny. Prosím Vás o zvážení Vašeho negativního hodnocení. Změna názoru na náš obchod by mne velmi potěšila.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Petra Chalupecká
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si zboží a bylo mi poděkováno za objednávku a tím vše skončilo.
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den paní Fabiánová, vzniklá situace mne velmi mrzí. Vaši objednávku jsme zde evidovali a potvrzující e-mail s dispozicemi k platbě automaticky odeslali ihned potom, co jste objednávku potvrdila. Jelikož víme, že se může stát, že se e-mail zatoulá po cestě nebo spadne do SPAMU, uvádíme ihned po odeslání na obrazovce info s prosbou, aby nás zákazníci kontaktovali, pokud během několika málo minut neobdrží na svůj e-mail potvrzení objednávky. Jelikož jste se nám neozvala ani telefonicky ani mailem, netušili jsme, že objednávka u nás čeká na vyřízení. Je totiž běžnou praxí, že zákazník udělá objednávku s platbou předem, ale pak se rozhodne, že nakoupí jinde a objednávku prostě neuhradí. Proto máme v systému nastavenu kontrolu, která po 7 dnech odešle na uvedený e-mail informaci, že u nás máte objednávku a zda si ji stále přejete vyřídit. Zkontrolujte si prosím Vaši SPAMovou schránku a příště, pokud by se něco takového opakovalo, kontaktujte nás prosím okamžitě. Bez Vaší součinnosti nemáme jak zjistit, že Vám potvrzující e-mail nedošel. Děkuji za pochopení.
S přáním krásných vlasů
Jan L. Prockl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nemám důvěru k produktům
Produkty Wella používám léta a vyhovují mi. Obsah mě doručených produktů je odlišný od těch co používám. Po použití šamponu a kondicionéru se mi ve vlasech udělal ekzém. Používám proto produkty zakoupené opět jen v kameném obchodě. Ráda bych tyto produkty vrátila.
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Vážená paní,
děkujeme za zprávu. Vzniklá situace mne velmi mrzí. :-( Avšak musím konstatovat několik skutečností:
1) naše produkty nakupujeme u oficiálních a osvědčených distributorů, se kterými léta spolupracujeme. Padělky výrobků jsou na internetu věčné téma. Avšak nikdo se nepozastavuje nad tím, kdybychom my, nebo náš dodavatel obsah zaměňovali, kam a proč bychom dávali ten obsah původní.
2) vrátit je dle zákona (z hygienických důvodů) možné pouze nepoužité produkty, a to do 14 dnů od jejich zakoupení. Vy jste produkty kupovala začátkem srpna. Například Notino dokonce neumožňuje vrácení ani nepoužitých kosmetických produktů, protože u zákazníka může dojít ke kontaminaci a Notino nechce přejímat zodpovědnost za to, že byť nepoužitý, takto vrácený produkt poškodí jiného zákazníka
3) prosím podívejte se na lahvičky produktů, je na nich číselný kód. Tento když vepíšete na tyto stránky:
http://checkcosmetic.net/
můžete si sama ověřit čerstvost produktů. Data do systému zasílají sami výrobci. Poprosím Vás o kontrolu kódů na Vašich lahvičkách a informaci o datu výroby.
4) Denně prodáváme desítky kusů stejných výrobků a neobdrželi jsme žádnou reklamaci. Dovoluji si tedy předpokládat, že ekzém nesouvisí s použitím produktu od nás. Taktéž v kamenném obchodě Vám nevymění šampon či krém, pokud Vám nevyhovuje.
5) Zkontrolovali jsme obsah dalších několika balení stejného produktu a nenašli žádný problém
6) Samozřejmě můžete produkty zaslat zpět k nám ke kontrole, ale nemohu rozhodně slíbit, že to bude mít vliv na změnu stanoviska k reklamaci.
Budete-li mít jakékoliv dotazy či postřehy, kontaktujte mne prosí přímo, ráda se Vám budu věnovat.
S pozdravem
Hana Pröcklová -
Nedoporučuje obchod
- absulutně nechytlo na středně hnědě vlasy
- barva dělá víc škody než užitkuReakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku i čas, který jste věnovala vyplnění tohoto dotazníku. Velmi nás mrzí, že ačkoli jste nebyla spokojena s produktem, nedoporučujete náš obchod ostatním zákazníkům. Píšete, že Vám barva "nechytla", ale jak jistě sama víte, u barev je toto obzvláště nevyzpytatelné. Pokud chcete dosáhnout sytých odstínů, je třeba vlasy nejprve odbarvit. Každé vlasy reagují jinak, stejně jako například stejný pleťový krém, nevyhovuje všem zákazníkům. Zároveň nemůžeme posoudit, zda jste dodržela správný postup aplikace, v jakém stavu byly Vaše vlasy před obarvením apod. Prosím Vás o zvážení Vašeho negativního hodnocení. Změna názoru na náš obchod by mne velmi potěšila.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Jsou to naredene sampony
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Vážená paní, jelikož jste v našem obchodě nakoupila 11x, velmi nás Vaše recenze překvapila a velmi nás mrzí. Vzhledem k opakovaným nákupům předpokládáme, že jste byla spokojena, o to méně pak chápeme Vaše hodnocení a navíc s takovýmto stanoviskem. Nikdy jste produkty, které jste u nás zakoupila, nereklamovala. Našich zákazníků si velmi vážíme a nikdy bychom si nekazili léty vybudovanou vynikající pověst prodejem padělků, nebo jak píšete - naředěných šamponů. Už jen z logiky věci - kdybychom šampony skutečně ředili - kam bychom odlévali jejich obsah? Kde bychom kupovali prázdné lahvičky? Můžeme samozřejmě doložit původ produktů a jejich originalitu. Na kamerových záznamech pak máme uloženu veškerou manipulaci se zbožím od přijetí a ž po zabalení zákaznikovi. Vzhledem k tomu, že Vaše nařčení poškozuje naše dobré jméno, budeme Vás kontaktovat e-mailem s žádostí o vysvětlení a doložení důkazů Vašeho tvrzení. Pokud takovéto důkazy nemáte, o čemž jsme přesvědčeni, budeme požadovat omluvu. Víme, že existuje mnoho podvodníků a chápeme, že se zákazníci obávají, nicméně k nim rozhodně NEPATŘÍME a proti takovýmto nařčením se - jak jistě chápete - musíme bránit všemi dostupnými prostředky.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
tým obchodu
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
vždy jsem byl spokojen,až na poslední zasilku ,kdy zboží konkrétně laky na vlasy Revlon Pro you byly uzávěry rozbité či naprasklé
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den pane Bělovský, děkujeme za Vaší objednávku i čas, který jste věnoval vyplnění tohoto dotazníku. Velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům. Bohužel se mi nepodařilo dohledat, že byste u nás podal oficiální reklamaci nebo nás o této skutečnosti nějakým způsobem informoval. Pokud by jste se na nás obrátil, že během dopravy došlo k poškození uzávěrů, vyřešili by jsme to výměnou produktů nebo jiným adekvátním způsobem. Našich zákazníků si velmi vážíme, proto se celou věc snažíme vždy vyřešit s individuálním přístupem a jsme připraveni a otevřeni najít přijatelné východisko.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
- dobrý výběr a relativně slušné ceny
- rychlé dodání
- Všechno zabijí, cena za dopravu na uloženku za 59 Kč.
- nemožnost platit kartou u uloženky
- Klubové členství, které je v podstatě k ničemu a nezajímavé, musel byste být velkoodběratel, aby k něčemu bylo, asi přejdu zase k notinu
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý večer Majkle, děkujeme za nákup. Velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům. Všimli jsme si dvou zajímavých věcí. A to, že mínusů, které jste uvedl, je více než plusů. U mínusů se navíc jedná o poznatky, které jste věděl (mohl jste si zjistit) ještě předtím, než jste si u nás objednal. Přesto jste tak učinil, tedy celková váha plusů evidentně mínusy převážila. Dovolte mi malou rekapitulaci:
Platba za dopravu - je uvedena na několika místech, včetně košíku. Patří k nejnižším mezi našimi konkurenty.
Nemožnost platit kartou u Uloženky - platba kartou u Uloženky JE MOŽNÁ. Pokud to některá výdejní místa nenabízejí (DPD Pick Up), jedná se o omezení Uloženky, nikoliv naše. Platby kartou na Uložence máme pro naše zákazníky povolené. O této skutečnosti informujeme na našich stránkách ve FAQ, bod č. 11. Jelikož umožňujeme na našich stránkách platbu on-line platební kartou, kterou jste mj. využil, nemyslíme si, že by se jednalo o tak výrazné omezení. Navíc zde hovoříme o věci, kterou my nedokážeme ovlivnit, jelikož si ji řídí sama Uloženka.
Klubové členství - pravděpodobně jste si zcela neprostudoval podmínky Hair Clubu. Velkoobchodní spolupráce a Hair Club jsou dvě naprosto odlišné věci. Velkoobchodník musí splňovat celou řadu přísných podmínek (minimální objednávka 5000,- a měsíční obrat 20 000).
Registrovaný zákazník naopak nemusí vůbec nic, kromě toho, že se před každým nákupem přihlásí. Za registraci obdrží prvních 100 bodů, poté pak za každých 10 Kč objednávky 1 bod. Za body si pak může vybírat z cca 150 produktů na našem e-shopu. Vzhledem k tomu, že první dárky jsou již od 55 bodů (např. suchý šampon v cestovním balení), již za pouhou registraci tedy můžete mít dárek zdarma. Jestliže budete nakupovat více, můžete body střádat a vybrat si jiné, hodnotnější dárky. Samozřejmě do výše bodového konta můžete dárky jakkoliv kombinovat.
Nikdo z našich konkurentů nemá takovýto bonusový program. Většina používá přibalování vzorků "na slepo" do balíčků, nebo nabízejí zvýhodněnou cenu u dalších produktů, které si ale stále musíte zakoupit.
Suma sumárum, dle našeho názoru je nákup u nás prostě výhodný. Budete-li potřebovat k výše uvedenému cokoliv upřesnit, budeme se Vám velmi rádi věnovat na našem chatu nebo zákaznické lince. Shledáte-li stále Notino jako výhodnější, popřejeme Vám, abyste byl s výběrem spokojen.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
!!! NEDOPORUČUJI NIKOMU !!! objednal jsem Anona Graviola šťávu a přišla SKVAŠENÁ smradlava,, Už tu nekoupím nic a každého upozorním at si da valky pozor na tyhle podvodníky. N E K U P O V A T ZDE N I C !!!
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Vkládáme náš e-mail a reakci zákazníka na něj. E-mail byl z důvodu ochrany osobních údajů vymazán:
From:
Sent: Tuesday, January 30, 2018 2:55 PM
To: Hanka Pröcklová
Subject: RE: Žádost o omluvu za nařčení
Dobrý den. Z rozhořčení jsem špatně , zareagoval. OMLOUVÁM SE . Měl jsem poslat produkt k reklamaci ale naštvalo mě to , tak jsem jej vyhodil. Hezký den. Mochán.
Odesláno z aplikace Pošta pro Windows 10
Od: Hanka Pröcklová
Odesláno:úterý 30. ledna 2018 14:22
Komu:
Kopie: 'Honza Pröckl'; [email protected]
Předmět: Žádost o omluvu za nařčení
Dobrý den, pane Mocháne,
i přes Váš neobvyklý a útočný přístup jsme nikdy nerozporovali Vaše právo na reklamaci, které nadále trvá.
Na základě komunikace na Heureka.cz níže, Vás tímto žádáme o oficiální omluvu za nařčení, že jsme podvodníci.
S pozdravem
Hana Pröcklová
Vážený pane Mocháne,
šťáva Allnature Graviola, kterou jste si u nás objednal, měla platnou exspirační dobu a byla nakoupena a skladována stejně, jako ostatní produkty této značky. Vše jsem okamžitě prověřil na naší zákaznické lince i v e-mailu a zjistil, že jste nepodal žádnou oficiální reklamaci, ani nás o této skutečnosti nijak neinformoval. V takovém případě bychom totiž – jak jsme zvyklí – okamžitě na naše náklady odeslali jiný produkt. Jistě chápete, že nemůžeme lahve otvírat a kontrolovat jejich obsah. Šťáva nebyla prošlá a vzhledem k tomu, že je v tmavé lahvi, není ani možné zjistit nesrovnalost pouhým okem. Velmi mne zaráží Váš přístup, kdy nás okamžitě a takovýmto hrubým způsobem nařknete z toho, že jsme podvodníci. Když si zakoupíte v hypermarketu salám, který bude v zatavené folii a po rozbalení bude zapáchat například vlivem chyby zatavení ve výrobě, nařknete také řetězec z toho, že jsou to podvodníci?
Neponechal jste nám žádnou možnost se k věci vyjádřit ani ji napravit tak, jak jsme zvyklí. Místo toho poškozujete takovýmto vyjádřením naše dobré jméno a vyhrožujete. Budeme Vás ještě kontaktovat samostatným e-mailem a požadovat oficiální omluvu. V případě, že budete pokračovat v této „kampani“, bude-li to nutné, budeme se bránit právní cestou.
S pozdravem
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Navýšení ceny produktu před Vanocemi.
V mailu o dostupnosti zboží informace o zvýšení ceny zboží o 100,- Z 659,- na 759,- plus poštovné.
Netuším důvod.....ekonomika šlape,kurz koruna-dolar je super.
Jediné co mě napadá jsou Vánoce....
Na druhou stranu, když je nějaký blázen ochotný dát 659,- na litr šampónu, proč by nedal o stovku víc.Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den pane Veselý,
díky za Váš čas, který jste věnoval hodnocení našeho obchodu. Vaše recenze nám neudělala radost a protože jí považujeme za nerelevantní, níže naše vysvětlení.
Několik produktů značky Alterna v MAXI (1.000ml balení), včetně Vámi zmiňovaného šamponu RepairX, není dlouhodobě k dispozici v centrálním skladu EU k dispozici a proto, abychom položky pro naše zákazníky zajistili, nakoupili jsme je u alternativního dodavatele, jediného oficiálního distributora v EU, který je skladem měl. Zde bohužel byla výrazně vyšší nákupní cena, která se projevila i na výsledné maloobchodní ceně. Vašemu hodnocení nerozumím, protože o zvýšení ceny jsme Vás informovali, před uskutečněním objednávky a bylo tedy jen na Vašem uvážení, zda objednávku realizovat či nikoliv. Náš obchod patří dlouhodobě k nejlevnějším prodejcům a i přes velmi nízké marže, nepraktikujeme navyšování cen v závislosti na ročním období. Naše ceny jsou vždy nejlepší možné, jejich výše je závislá na aktuální nabídce našich dodavatelů a k zvyšování, ale i snižování konečné maloobchodní ceny, dochází jen při změně nákupních cen.
S pozdravem a přáním jen toho nejlepšího do Nového roku
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Je mi to sice líto, dříve s obchodem problémy nebyly, ale poslední dobou se mi bohužel už vícekrát stalo, že přišel nekvalitní výrobek - nyní konkrétně tužící pěna na vlasy Alterna Bamboo - Volume Weightless Whipped Mousse. Nevytváří nadýchanou pěnu, jak by měla, ale teče. Již jednou jsem jí v takovémto stavu zde zakoupila. Pak jsem pěnu objednala v jiném obchodě a byla v pořádku. Nyní jsem zkusila objednat zde, ale... Takže se znovu obrátím na jiný obchod. Ne vždy je dobré vybírat obchod s nejlevnější cenou... Nechci ale tímto říct, že by vše bylo špatné. Barvící pěna Schwarzkopf - Professional Igora Expert Mousse je v naprostém pořádku a i jiné přípravky byly ok. Jen Alterna asi nějak nejde, a to i šampon z řady Bamboo měl jinou konzistenci, než v jiném obchodě a jako výrobek zakoupený v cizině.
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den, Heli. Velmi mne mrzí, že jste nebyla spokojena s výrobkem od Alterny. Prověřil jsem Vaše nákupy a zjistil, že v roce 2017 jste u nás nakupovala celkem 2x - nyní a v červenci. Červencová objednávka neobsahovala výše zmíněnou pěnu. Bamboo - Volume Weightless Whipped Mousse jste u nás objednávala nyní a v červenci roku 2015. Naše výrobky nakupujeme z ověřeného a oficiálního zdroje a všechny jsou tedy originální a čerstvé. Vzhledem k tomu, že Alternu prodáváme i velkoobchodně, projde naším skladem velké množství kusů. Naše ceny jsou nízké právě díky velkoobchodu a vysokým obratům. Mrzí mne tedy, že svoji nespokojenost s pěnou dáváte do souvislosti právě s nízkou cenou. Za dva roky se mohly změnit ingredience, případně se mohlo jednat o špatnou šarži, nebo z balení mohl během přepravy uniknout plyn, který pěnu následně vytváří. Nepodařilo se mi dohledat, že byste u nás uvedenou pěnu reklamovala. Tedy nemohli jsme na Váš podnět nijak reagovat a nechat ji prověřit. V případě takového druhu reklamace objednáváme u zákazníka svoz, aby nemusel výrobek odesílat zpět k nám sám. Obratem pak zasíláme výrobek nový nebo vracíme peníze zpět na účet. Co se týká konzistence šamponu Bamboo - je to obdobné. Jelikož výrobky mají exspiraci až 3 roky od otevření, mohla jste v jiném obchodě nebo v cizině zakoupit výrobek dříve vyrobený. U nás pak již v jiné šarži s jiným datem výroby. Velmi si zakládáme na naší pověsti a prozákaznickém přístupu. Je mi tedy líto, že můžeme reagovat až touto cestou. Alterna je v našem e-shopu TOP značkou a za celou dobu prodejů tisíců kusů měsíčně, jsme se setkali pouze s jednotkami reklamací, které jsme okamžitě vyřešili. Stejně tak ve Vašem případě jsme připraveni Vám zaslat nový výrobek nebo vrátit peníze na účet. Zároveň jsme dnes vzali tento produkt u nás ze skladu a natočili video, na kterém je vidět, že opravdu vytváří nadýchanou pěnu. Video Vám zasíláme na e-mail.
Věřím, že po přečtení výše uvedeného a shlédnutí videa změníte na náš e-shop názor.
S pozdravem a přáním krásných vlasů
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Na dodani zbozi jsem byla upozornena pomoci sms na muj mobilni telefon. V obchode, kde jsem si toto zbozi mela vyzvednout , me zbozi nevydali z duvodu, ze jsem z sebou nemela OP/uznavam moje chyba/ Mela jsem vsak u sebe kod zbozi, mobilni telefon se zpravou o dodani, email, a v neposledni rade jsem zbozi platila pri dodani v obchode. Proto povazuji zalezitost s obcanskym prukazem, jako naprosto zbytecne obtezovani ze strany obchodu, kde byl balicek ulozem. Ma-li to vydejni misto narizene od prodejce- tedy se strany prodejce. Touto cestou jiz nikdy vice...
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den Kláro, jak jsem Vám již napsala v e-mailu: obdržela jsem Vaši recenzi z Heuréky a snažila jsem se Vám ohledně této záležitosti dovolat. Co se týká nutnosti předložit občanský průkaz, toto není rozhodně nařízeno od nás, ale je to podmínka přímo od dopravce DPD Pick up. Toto Vám potvrdí i zákaznické lince Uloženky. Paní mi vysvětlila, že kdyby si přišel vyzvednout balíček někdo jiný a předložil OP, balíček mu bude vydán – nejde tedy o to, že by se báli, že vydají balíček nesprávné osobě, ale aby měli doklad o tom, komu ho vydali.
Mrzí nás, že jste byla nespokojena a samozřejmě to z lidského hlediska chápu – jela jste tam zbytečně. Na druhou stranu jak jsem již napsala, tato podmínka nemá nic společného s námi a za celou dobu nás nikdo ze zákazníků neupozornil ani nekontaktoval s tím, že by kvůli tomu měl problém nebo by mu to vadilo. Tedy neuvádíme to ani nikde na našich stránkách.
My jsme objednávku expedovali v řádném termínu, vše jsme dodrželi a byli jsme nyní ohodnoceni „Nedoporučením“ z Vaší strany :-( , což nás velmi mrzí. Zákazníkům poskytujeme dle našeho názoru perfektní servis, skvělé ceny a individuální přístup a velmi si na tom zakládáme. K našim chybám se rozhodně stavíme čelem a také poskytujeme zákazníkům řádnou kompenzaci. V tomto případě ale pochybení na naší straně opravdu nevidím..
Pokud byste byla ochotná svůj názor přehodnotit, velmi by mne to potěšilo. Budete-li mít jakékoliv připomínky nebo dotazy, zavolejte prosím nebo napište.
S přáním hezkého dne
Hana Pröcklová
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
- dodaly neni spravne zbozi
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den paní L, jak jste si dnes vysvětlily s kolegyní v e-mailu:
Denně expedujeme stovky balíčků a ve skladu pracují pořád jen lidé, takže chyba se může stát. Proto na faktuře máme razítka, kdo objednávku připravoval a balil a vedeme si evidenci chybovosti. Při reklamaci chybně poslaného zboží postupujeme tak, že když zákazník zavolá, že naší vinou obdržel něco jiného, jsme schopni si dokonce sjednat svoz u PPL na zákazníkem uvedené adrese (takže nikam nemusíte) a ještě ten samý den odesíláme správné produkty, které jsou Vám následující pracovní den doručeny – samozřejmě na naše náklady. Tedy pokud jste například v pondělí zjistila, že máte jiné kartáče, již v úterý, nejpozději ve středu jste mohla mít kartáče správné, a to přímo na Vámi uvedené adrese (nikoliv na Uložence). Myslím, že toto je vysoce nadstandardní přístup a je škoda, že jste se u nás nejprve neinformovala. Takto Vy máte jiné kartáče a my „nedoporučení“ na Heuréce. :-(
Jak jsem psala, chyba se může stát, ale jsme zvyklí se k těmto chybám stavět čelem a zákazníkovi maximálně vyjít vstříc a reklamaci vyřídit co nejrychleji a nejsnadněji pro něj.
Věříme, že příští případné objednávce bude všechno v pořádku.
Jan L. Pröckl
pro-vlasy.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží s tím, že jsem volila platbu předem. Je to již 14 dní a stále mi nepřišel ani mail s potvrzením objednávky nebo informacemi pro platbu.
Reakce obchodu Pro-vlasy.cz
Dobrý den paní Ševcová, vzniklá situace mne velmi mrzí. Vaši objednávku jsme zde evidovali a potvrzující e-mail s dispozicemi k platbě automaticky odeslali ihned potom, co jste objednávku potvrdila. Jelikož víme, že se může stát, že se e-mail zatoulá po cestě nebo spadne do SPAMU, uvádíme ihned po odeslání na obrazovce info s prosbou, aby nás zákazníci kontaktovali, pokud během několika málo minut neobdrží na svůj e-mail potvrzení objednávky. Jelikož jste se nám neozvala ani telefonicky ani mailem, netušili jsme, že objednávka u nás čeká na vyřízení. Je totiž běžnou praxí, že zákazník udělá objednávku s platbou předem, ale pak se rozhodne, že nakoupí jinde a objednávku prostě neuhradí. Proto máme v systému nastavenu kontrolu, která po 7 dnech odešle na uvedený e-mail informaci, že u nás máte objednávku a zda si ji stále přejete vyřídit. Zkontrolujte si prosím Vaši SPAMovou schránku a příště, pokud by se něco takového opakovalo, kontaktujte nás prosím okamžitě. Bez Vaší součinnosti nemáme jak zjistit, že Vám potvrzující e-mail nedošel. Děkuji za pochopení.
S přáním krásných vlasů
Jan L. Prockl
pro-vlasy.cz