• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují , slibují, neplní

    Reakce obchodu Prima-Cena

    Dobrý den, s komunikací určitě u nás není problém, viz ostatní recenze, je to subjektivní pocit a někdy se může zdát, že komunikace vázne, ale vždy a s každým zákazníkem komunikujeme na všech dostupných kanálech. Co se týká následujícího - slibují, neplní, nelze na toto nijak reagovat neboť si nejsme vědomi co jsme konkrétně v tomto případě slíbili a nesplnili. V každém případě, pokud má zákazník pocit, že něco z naší strany nebylo splněno může to s námi probrat jak na mailu tak na telefonních číslech a určitě se dobereme nějakého uspokojivého výsledku. www.prima-cena.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Vyřízení objednávky trvalo dost dlouho, ale jelikož jsem nemusela platit dopředu, tak nevadí. Výhodou je doručení přímo domů. Ke zboží bych podotkla, že je škoda, že vrchní deska nemá předvrtané vruty a tak , pokud člověk nemá příslušné nářadí, musí požádat nějakého odborníka nebo firmu, jinak vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Obrovský výběr zboží
    • Špatná komunikace při dní doruceni
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím.
    • Objednala jsem si 18.8.2018 skříň.Dnes je 5.9.2018 a pořád mi jen chodí sms,že můj výrobek bude naskladněn.Skříň zatím nemám...

    Prostě objednané zboží ani po víc než 2 týdnech nemám.

    Reakce obchodu Prima-Cena

    Dobrý den, skříň je již naskladněna a v pondělí by se vám měla dovážet, neboť je součástí trasy, která vede vaším směrem. www.prima-cena.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    chybí návod , jak ošetřovat nábytek.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dobra komunikace
    • Ochota
    • Dlouhá dodací lhůta i když pri objednání bylo psáno zboží skladem
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • opravdu prima ceny a (místy až otravný) systém bonusů
    • Inzerované dodací lhůty jsou spíš optimistické odhady - viz vzteklá hodnocení od méně trpělivých zákazníků.

    Objednával jsem nábytek - a i přes mírně delší dobu dodání a dokonale zakamuflovanou krabičku s návodem+kováním se naštěstí podařilo všechno najít, smontovat a zprovoznit, nic nebylo poškozené, takže zatím spokojenost. Kdo trvá na 100% jistotě a dostupnosti, ať si za dvojnásobek naloží na hřbet bedny s papundeklem IKEA a vláčí si je do schodů sám...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišla uplně jiná barva produktu, než uváděli. Nepříjemné chování při řešení vratky.

    Reakce obchodu Prima-Cena

    19.6.2018 u nás skutečně zákazník nakoupil ale o žádné vratce ani jiné barvě není nikde ani zmínka. Nevíme ani jak se k tomuto vyjádřit. Hodnocení po více než 2 měsících a ještě obsahuje něco co se nestalo. Možná omyl. Možná legrace. Nevíme. www.prima-cena.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Byly jsme velmi spokojeni. Stůl Admiral jen pěkny a bytelny.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • pohodlí domova
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Skříň jsem objednal 12.7. 2018. Druhý den mi bylo telefonicky řečeno, že skříň bude do deseti pracovních. Ale skříň dorazila až 9.8. 2018. Ano skříň byla na portále nejlevnější, ale kdybych si tři čtyři stovky připlatil, mohl jsem mít skříň dávno doma. Dále u objednávky bylo, že pokud zaplatím celou částku převodem na účet, pošlou mi 3% z částky nazpět. Do teď se tak nestalo.

    Reakce obchodu Prima-Cena

    Vážený pane Lukáši, děkujeme za zpětnou vazbu a dovolte abychom se k tomu i my vyjádřili. Co se týká CashBacku tak se posílá ve vlnách a ještě se nestalo, že by to zákazník nedostal. I vy o něj nepřijdete. Na základě kontroly víme, že již byl odeslán a je tedy potřeba aby jste si prověřil účet. Co se týká ceny skříně tak tam by jste si v návaznosti na dopravu a stěhováni musel připlatit mnohem více než 3-4 stovky a to je také důvod proč u nás tolik lidí nakupuje a proč to někdy trvá déle. Většina chce nejlepší cenu a my ji poskytujeme ale také vždy upozorňujeme na to kdy bude zboží naskladněno. Ve chvíli kdy je naskladněno tak se naplánuje rozvoz našimi auty a pokud se auto v daném směru nenaplní pak se nemůže jet. A v době dovolených si nedovede představit jak problematické je sestavovat rozvozy aby to alespoň nějak šlo. Samozřejmě, že to nejde tak jako mimo prázdniny ale to víme a s určitými omezeními počítáme ale není možné mít dopravu zdarma a výnos zdarma a jezdit s prázdným či poloprázdným autem. To bychom vám takové podmínky rozhodně nemohli poskytovat. Pokud někdo na zboží spěchá pak má možnost zaplatit někde o pár set někde o pár tisíc více a mít to třeba do týdne doma. www.prima-cena.cz

  • Doporučuje obchod

    • Delší dodací lhůta, zboží zatím nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá čekací doba a žádna komunikace

    Reakce obchodu Prima-Cena

    Nevíme čím to je, že neustále odpovídáme na ty samé recenze, kde zákazník píše zcela něco jiného než bylo domluveno. Zde paní Mária si objednala komodu dne 13.8.2018. Obratem jí bylo sděleno, že komoda bude dodána do 10 pracovních dní, což je 27.8.2018. Komodu již máme skladem a již byla předána na přepravní službu tzn. bude dodána 27.8.2018. Naprosto přesně jak bylo paní Márii sděleno. Pokud se jí zdála doba dlouhá mohla objednávku hned při ověření zrušit ale paní Mária sdělila, že doba dodání je v pořádku a že tedy máme zboží zajistit. My uděláme vše jak je domluveno a paní Mária pak napíše, že je dlouhá doba dodání a žádná komunikace. Nevím co ještě více máme dělat abychom nedostávali tyto naprosto nesmyslné negativní recenze. I kdybychom se rozkrájeli tak se tomuto nedá prostě vyhnout, protože my děláme vše jak řekneme a zákazník pak předvede to co paní Mária. www.prima-cena.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • spolehlivost

    spokojenost dobrá cena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nčschopnost komunikace a nedodání ani po 14dnech hruza

    Reakce obchodu Prima-Cena

    Vážený Jiří jsme rádi za každou zpětnou reakci vyjma těch ve kterých zákazník lže až se mu od pusy práší. A to je bohužel přesně váš případ. Objednal jste 12.8. dnes je 23.8 to je 14 dní od objednání? Asi ne že? Po objednání vám bylo sděleno, že zboží dodáme do 10 pracovních dní a tak se také stane. S tímto termínem jste souhlasil a nyní je to hrůza? Do puntíku plníme to co vám předem sdělíme a s čím vy souhlasíte a pak napíšete hrůza? Snad si každý udělá obrázek o tom co ve skutečnosti je hrůza. www.prima-cena.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Velká spokojenost s přístupem Vašeho obchodu od objednání až po dodání.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Výborné a rychlé jednání, skvělá komunikace ,na dotazy odpovídají bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychla komunikace se skladem ohledne objednavky
    • Delsi doba na naskladneni produktu
    • Vice komunikace ohledne objednavky - email staci
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přehledné stránky online obchodu.
    • Rychlé jednání.
    • Skvělá informovanost o vaší objednávce.
    • Jsem nadšena celkovým přístupem obchodu.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.